Ja dat hoop ik ook echt...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:42 schreef sirrom het volgende:
Jammer... heel jammer. Hij is geen aanwinst voor de groep maar ik erger me veel meer aan anderen. Zoals Natasia... hopelijk wordt zij de kerstverlater. Leuk voor haar kindertjes, gna gna...
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook echt...
Als zij eruit gaat ga ik een feestje bouwen![]()
Door mensen zoals jij heeft Jeroen BB gewonnen.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:43 schreef Tamaartje het volgende:
Ja dat hoop ik ook echt...
Als zij eruit gaat ga ik een feestje bouwen![]()
nouja zegquote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef APK het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij heeft Jeroen BB gewonnen.
een hand met een gatquote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef Flyduck het volgende:
ilona is een schild met een gat
gelukkig stemmen hier de bewoners en niet de kijkersquote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef APK het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij heeft Jeroen BB gewonnen.
Zoiets kun je beter niet tegen Natasia zeggen. Dan krijg je iets van:quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef NAF_NAF het volgende:
Maar die reactie van Ilona is gewoon keihard.
Als je haar een bot geeft staat ze gewoon aan jou kant.
Niets verbaast mequote:Op donderdag 30 november 2006 21:48 schreef SIRA het volgende:
die wint niet joh, dat bestaaaat gewoon niet
"net"?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:45 schreef teamlead het volgende:
jammer... hij hoefde niet te winnen, maar het was leuker geweest als hij dit overleefd had
En Eveline reageert net te arrogant.... die is ook nog een keer de lul
nu wel nog ja.. ben benieuwd naar welke messen er straks nog in Stephans rug geramd wordenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef Day het volgende:
Nou, sportieve reacties. Vooral van de heren.
Prachtige televisie, zo snel kan het gaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef Tissik het volgende:
Stephan maakt een opgeluchte indruk, er lijkt werkelijk een last van hem te zijn afgevallen.
Merkwaardig, al dagen hangt er een spanning die te snijden is in de lucht... Nu de kogel door de kerk is maken ze grappen met elkaar, wordt er uitbundig gelachen, en krijft Stephan zelfs een sigaret aangeboden die hij aan tafel mag roken.
De sfeer is uitbundig nu!
Als ik Stephan was zou ik nu aankondigen dat ik gestopt ben met rokenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
"net"?![]()
En nu mag Stephan een "afscheidssigaret" opsteken van Bart, in het huis. De rest stemt in.
De vernedering is compleet.
Dat hij het ook nog doet ook is tragischquote:Op donderdag 30 november 2006 21:50 schreef Gert het volgende:
[..]
"net"?![]()
En nu mag Stephan een "afscheidssigaret" opsteken van Bart, in het huis. De rest stemt in.
De vernedering is compleet.
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ik Stephan was zou ik nu aankondigen dat ik gestopt ben met roken
Hij is volgens mij echt iemand anders gweest dan buiten het huis..quote:Op donderdag 30 november 2006 21:52 schreef Nostalgist het volgende:
Stefan heeft geen dag de camera's uit het oog verloren..... Dat kost veel energie volgens mij....
ongelofelijk dat die trut hier steeds weer mee wegkomtquote:Op donderdag 30 november 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
Opmerkelijk dat uitgerekend Natasia de goede raad mee geeft om mensen niet te kwetsen.
Die krijgt haar portie nog wel.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
ongelofelijk dat die trut hier steeds weer mee wegkomt
Tenzij het je backup is. Dan moet je natuurlijk niet meegaan. Ik denk daarom dat alleen NL nog mogelijk is (als Brian Natasia zover krijgt wat ik betwijfel), de rest heeft wel backup.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het mooi en ook logisch dat het gewoon lukt. In feite moet het iedere maand gewoon lukken. Zelfs iemand met wie je het goed kunt vinden moet je eruit stemmen. Het doel is tenslotte om zo snel mogelijk als enige nog over te zijn. Dan moet je dus geen exits gaan tegenhouden. Heel erg logisch. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |