Plasmaboy geeft de procedure aan. Hij noemt een naam.
Dan geeft die de beredenering. daarna moeten ze wachten op plasmaboy
Sylvia: Ik vond het moeilijk. Ik heb niet veel met jou gesproken. Ze stemt vóór gaan.
Ilona : Ik heb het heel gezellig met je. Ik zie geen reden je weg te stemmen, maar ik doe het wel. Ik ben ook met het spel bezig. Je mag lekker naar Debby toe.
Natasia : Voor mij is het denk ik overduidelijk. Ik wil heel graag dat je er uit gaat. Ik heb genoeg, ga maar naar huis. beter.
Brian : Ik wil ook heel graag dat Stefan de villa verlaat. Je gaat tweaken en twisten op hun individuele gedrag. En het manipuleren van vrouwen : Bad, bad boy.
Bart : Toen Natel binnenkwam en iemand zei : dat is een stevige concurrent, Stefan zei je : Concurrent, ik heb hier geen concurrent.
Nena : Ik vind je heel aardig, maar dat doe je alleen om aardig gevonden te worden. Eiegenlijk ben je dus niet aardig. Ik stem je er ook uit.
Eveline : Als iemand je beter heeft leren kennen, ben ik dat. Ik heb veel van je geleerd, maar het spel is het spel, dus tot ziens...
Nathanael : Stefan, het is prettig te horen dat ik een concurrent ben. Je hebt een spel gespeeld, en dat keur ik af. Ik denk niet dat je de ware Stefan laat zien. Ik de nk dat je beter het huis kan verlaten.
Bart : Wie de bal kaatst, Stefan....
Stefan: Hier is weinig op te reageren. Ik vind het heel erg knap. Chapeau voor Eveline.
Eveline : Als je hier unaniem wordt weggestemd, heb je dat aan jezelf te danken.
Stefan : Ik vind het heel erg jammer dat het spel niet kan worden uitgespeeld.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est