O ja, dance met Arabische klanken, he?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:06 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een kutmuziek trouwens.
Ja. Of zonder arabische klanken.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:08 schreef tvlxd het volgende:
[..]
O ja, dance met Arabische klanken, he?
Tja, ik denk soms dat nogal wat managers nooit een dergelijke functie hadden moeten krijgenquote:Op donderdag 9 november 2006 16:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Grappig... Ik heb ook zo'n hekel aan dergelijke discussie... toch moet ik de eerste manager nog tegenkomen die mij niet om mijn mening vraagt m.b.t. dergelijke onderwerpen.
http://www.janmarijnissen.nl/2006/11/09/wouters-keuze/#commentsquote:Wouters keuze
donderdag 9 november 2006, 13.28 uur
categorie: Media, Verkiezingen
Gesteld voor de vraag welke coalitie zijn voorkeur geniet: PvdA-CDA; PvdA-SP-GL of PvdA-VVD-GL, zei Wouter Bos dat zijn voorkeur uitgaat naar samenwerking (vraag 5) met de VVD en GL.
Het is goed dat Bos nu duidelijkheid geeft. Het is jammer dat zijn voorkeur uitgaat naar samenwerking met de VVD boven de SP. Des te meer reden voor progressieve mensen de SP te steunen. Behalve dat je daarmee de VVD buiten de regering houdt, en Balkenende IV onmogelijk maakt, is het ook dé manier om de PvdA te dwingen naar links te kijken.
Laibach dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. Of zonder arabische klanken.
Ach ieder zn smaak, ik hou niet van dat geschreeuw enzo van tvlxd.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:09 schreef du_ke het volgende:
Dance is hoe dan ook kansloos als er meer dan 3 minuten achter elkaar van wordt gedraaid.
Chairman.fx dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee ook niet, teveel text (gepraat) en het is duits![]()
Oh daar moet ik ook niks van hebben. Maar van mij mag er zeker wel wat zang in zitten.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach ieder zn smaak, ik hou niet van dat geschreeuw enzo van tvlxd.
http://www.planetark.org/(...)wsid/38891/story.htmquote:Indigenous People See Harm from Kyoto Warming Pact
KENYA: November 9, 2006
NAIROBI - Indigenous peoples from the Amazon to Asia said on Wednesday that UN-backed clean energy projects meant to combat global warming were aggravating threats to their livelihoods.
They said hydropower projects or plantations of fast-growing trees, prompted by a billion-dollar scheme under the UN's Kyoto Protocol for limiting the planet's dependence on fossil fuels, were damaging nature.
"We are not only victims of climate change, we are now victims of the carbon market," Jocelyn Therese, a spokesman for indigenous peoples of the Amazon basin, told a news conference on the fringes of UN talks on global warming.
"Efforts that are supposed to...retard climate change are having an equally disastrous effect," said Ana Pinto, representing indigenous peoples in India.
She said that 162 small hydro dams were planned in northern India alone, flooding lands, under a Kyoto project allowing rich countries to invest in Third World clean energy schemes and claim credits back home for shifting from coal, oil and gas.
"All development projects in indigenous territories must respect our fundamental rights to our lands, territories, waters and self-determination," the International Indigenous Forum said in a statement.
Some experts say the Kyoto scheme, known as the Clean Development Mechanism (CDM), could transfer US$100 billion of investment to poor nations in projects ranging from wind farms to power generation from rotting vegetation in trash dumps.
"The negative effects are not intended by the CDM," Artur Runge-Metzger, the European Commission's chief climate official, said of the indigenous people's objections. He said the Commission wanted to hear all views to improve the CDM.
ICE, PACIFIC
Kyoto obliges 35 industrial states to cut emissions of greenhouse gases, mainly from burning fossil fuels, by 2012 in a first step to slow a warming that most scientists say could trigger more floods, erosion, disease and rising seas.
The indigenous peoples said that they needed a voice in the UN climate talks, grouping 189 governments, saying that people from Inuit hunters in the Arctic to Pacific islanders lived on the front lines of climate change.
Climate change "is here now, people are being left without fresh water, without homes, and sometimes they will be left without countries," said Sandy Gauntlett, a Maori representing Pacific nations.
"Your children will grow up with friends who come from countries that no longer exist," he said. The highest point on the Pacific island state of Tuvalu, for instance, is 4 metres (13 ft) above sea level and could be swamped by rising seas.
Hussein Abilan, of northeastern Kenya, said climate change had disrupted traditional signs of rains. The natural warnings allowed people, for instance, to move livestock to higher ground to avoid floods.
"I never required meteorology to tell when rains would come -- the frogs would tell me something, there were signs in the stars and the sky...We had the birds who told us of rains," he said.
"All those are now gone," he said.
Story by Alister Doyle and Gerard Wynn
REUTERS NEWS SERVICE
Verschrikkelijk om te zien. Als uitgehongerde stokstaartjes op een bijna vergaan karkas.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:16 schreef pberends het volgende:
H&M actie met die Victor en Rolf, wat een dozen allemaal die erop af komen.
Stokstaartjes zijn nóóit verschikkelijk om te zienquote:Op donderdag 9 november 2006 18:44 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Verschrikkelijk om te zien. Als uitgehongerde stokstaartjes op een bijna vergaan karkas.
blijf je toch wat langer op johquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:48 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6187/e3f64e42/index.html
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is een dhimmi, en een voetveeg van het marxisme.
Bekostigd door het sinistere grootkapitaal.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:43 schreef problematiQue het volgende:
[afbeelding]
dat was nog is een film.
ik zou wel eens een tekening van 'm willen zienquote:Op donderdag 9 november 2006 20:08 schreef tvlxd het volgende:
Om het topic niet te verpesten maar hier:
[..],
.
Dat komt doordat ze de Moslims in Irak willen laten verrekken.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef tvlxd het volgende:
Bijna tachtig procent van de joden in Amerika stemde Democraten.
O, je hebt het over de tijd van FDR.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef tvlxd het volgende:
Bijna tachtig procent van de joden in Amerika stemde Democraten.
[ bron ]quote:According to an exit poll commissioned by a consortium of major news organizations, Democrats grabbed 87 percent of Jewish vote in House races, Republicans only 12 percent. But Jewish Republicans, citing the small sample size, disputed the data and provided their own exit poll, conducted by Republican pollster Arthur Finkelstein. The GOP poll showed that the Jewish vote for Republicans “held steady” compared to previous years, at 26.4 percent.
Grote chaos in H&M door Viktor&Rolf-collectiequote:Op donderdag 9 november 2006 18:16 schreef pberends het volgende:
H&M actie met die Victor en Rolf, wat een dozen allemaal die erop af komen.
Eerder "Beschamend.2"quote:Op donderdag 9 november 2006 20:43 schreef Apropos het volgende:
Beschamend.
gelukkig is mijn tijd te kostbaar om zomaar ergens in een rij te gaan hangen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Grote chaos in H&M door Viktor&Rolf-collectie
[afbeelding]
Vrouwen vechten om kleding te bemachtigen
[afbeelding]
Vrouwen wachten 's nachts voor H&M.
Dus tot welke rij beperk jij je?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
gelukkig is mijn tijd te kostbaar om zomaar ergens in een rij te gaan hangen.
De kassa bij de super.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dus tot welke rij beperk jij je?
"Wel een dikke metalen dildo"quote:Op donderdag 9 november 2006 21:02 schreef Apropos het volgende:
Nou, het resultaat is bekend:
'Geen mes in graf weduwe Wittenberg'
"Ze vond het heerlijk"quote:Op donderdag 9 november 2006 21:06 schreef Aoristus het volgende:
die is gauw vervangen natuurlijk, ze zijn er al met een metaaldetector overheen geweest
ze is gestorven met een stukje harnasquote:
Communism Dailyquote:Press Association
Thursday November 9, 2006 6:08 AM
Foreign Secretary Margaret Beckett is to call on mainstream Muslims to "stand up and be counted" in the struggle against terrorism.
The UK's 1.6 million Muslims have a "special ability" to counter extremist propaganda about a "clash of civilisations" between Islam and the West, she will say.
And she will urge them to act as "ambassadors for Britain" by speaking up about the reality of life in the UK when they visit countries with large Muslim populations.
Speaking to the foreign affairs think tank the Royal United Services Institute in London on Thursday, Mrs Beckett will warn that the threat from international Islamic terrorism "remains serious and is increasing".
And she will acknowledge that the situation in Iraq is "dangerous and volatile", with a "very real risk of even greater instability and bloodshed than we have already seen".
But she will reject claims that Iraq, Afghanistan and the Middle East are symptoms of a wider struggle between Islam and the West.
"It's all too easy to buy into the terrorist rhetoric of a great clash of civilisations and of a moment of crisis," she is expected to say.
"I am not underestimating the gravity of the threat we face. But let us deny the terrorists the historical importance they claim to themselves. They have no right to speak for the great and noble faith of Islam.
"This is a not a battle between civilisations but a stand-off between the whole of society on the one hand and a fairly small and particularly nasty bunch of murderers and criminals on the other."
Mrs Beckett is expected to add: "I want to ... put out a challenge to all those who reject violence to stand up and be counted."
Je gaat wraak nemen omdat ze je voor terrorist uitmaakt?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dit zou wel eens zeer naar kunnen uitpakken voor Beckett:
Beckett in terror plea to Muslims
[..]
Communism Daily
quote:"It's all too easy to buy into the terrorist rhetoric of a great clash of civilisations and of a moment of crisis," she is expected to say.
En zo een botsing van beschavingen forceert.quote:"This is a not a battle between civilisations but a stand-off between the whole of society on the one hand and a fairly small and particularly nasty bunch of murderers and criminals on the other."
Geniaal!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:01 schreef pberends het volgende:
[ 'Jan in Tomaat' afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/027845.html
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dit zou wel eens zeer naar kunnen uitpakken voor Beckett:
Beckett in terror plea to Muslims
quote:
................ the great and noble faith of Islam ....................
Communism Daily
Tja, dat is wel een beetje "the great and noble AIDS virus" en "the great and noble disease of cancer."-achtig.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:53 schreef tvlxd het volgende:
[afbeelding]
"Wat kijk je nou? Tsss......"
Het één sluit het ander namelijk uit?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:36 schreef Godslasteraar het volgende:
However misguided we may think them, they are motivated, like the Christian murderers of abortion doctors, by what they perceive to be righteousness, faithfully pursuing what their religion tells them. They are not psychotic; they are religious idealists who, by their own lights, are rational. They perceive their acts to be good, not because of some warped personal idiosyncrasy, and not because they have been possessed by Satan, but because they have been brought up, from the cradle, to have total and unquestioning faith.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het één sluit het ander namelijk uit?
Nee, maar hoe is dat relevant?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het één sluit het ander namelijk uit?
Uh... Que?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, maar hoe is dat relevant?
quote:Our Western politicians avoid mentioning the R word (religion), and instead characterize their battle as a war against 'terror', as though terror were a kind of spirit or force, with a will and a mind of its own.
Which of course is a kind of spirit or force, with a will and a mind of its own.quote:The cause of all this misery, mayhem, violence, terror and ignorance is of course religion itself
Dat is leuk, maar jouw retorische vraag raakt kant noch wal. Het ene sluit het andere niet uit en het is namelijk ook niet zo dat het ene het andere bevestigt.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Uh... Que?
Het hele artikel is een behoorlijk open deur, wat moet je daar over zeggen... Ze doet eigenlijk hetzelfde wat ze overheden verwijt met het verschil dat zij een begrip als "terrorisme" vervangt door een begrip als "geloof".
[..]
[..]
Which of course is a kind of spirit or force, with a will and a mind of its own.
Het ligt eraan of ze het specifiek over de betrokkenen heeft bij de bomaanslag in Engeland waarbij de daders zijn onderzocht, of over (moslim)terroristen in het algemeen... Ik haal dat niet zo uit de tekst, en weet ook niet waar deze passage precies vandaan komt. Betreft het de tweede groep dan stelt ze echter wel het volgende:quote:Op donderdag 9 november 2006 23:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar jouw retorische vraag raakt kant noch wal. Het ene sluit het andere niet uit en het is namelijk ook niet zo dat het ene het andere bevestigt.
quote:They are not psychotic
quote:They perceive their acts to be good, not because of some warped personal idiosyncrasy
Los van het derde punt vraag ik me af waarom dat volgens haar dan per definitie zo zou zijn.quote:not because they have been possessed by Satan
Het valt zelfs jou op hè?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:22 schreef Sidekick het volgende:
Get a life.
Kijk, dat is een meer valide vraag.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het ligt eraan of ze het specifiek over de betrokkenen heeft bij de bomaanslag in Engeland waarbij de daders zijn onderzocht, of over (moslim)terroristen in het algemeen... Ik haal dat niet zo uit de tekst, en weet ook niet waar deze passage precies vandaan komt. Betreft het de tweede groep dan stelt ze echter wel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Los van het derde punt vraag ik me af waarom dat volgens haar dan per definitie zo zou zijn.
Oh.. nu snap ik waarom je mij niet snapte... ik bedoelde niet dat psychotic, idiosyncrasy uitsluitte of vice versa... Ik bedoelde dat, zoals het daar staat, religieuze motieven deze twee uitsluiten.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kijk, dat is een meer valide vraag.
Je zou denk ik wel even op zoek moeten naar het woord "idiosyncrasy", want dat betekent echt totaal iets anders dan "psychotic". Het komt meer in de buurt van een (moreel) geindoctrineerd zijn dan van gestoord zijn.
Religieuze motieven sluiten idiosyncrasy niet uit. Ik pak een van de definities van dictionary.com:quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh.. nu snap ik waarom je mij niet snapte... ik bedoelde niet dat psychotic, idiosyncrasy uitsluitte of vice versa... Ik bedoelde dat, zoals het daar staat, religieuze motieven deze twee uitsluiten.
Hehehe... dat was juist mijn punt.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Religieuze motieven sluiten idiosyncrasy niet uit. Ik pak een van de definities van dictionary.com:
3. a peculiarity of the physical or the mental constitution, esp. susceptibility toward drugs, food, etc.
Grappenmaker!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:58 schreef rebel6 het volgende:
Vanavond hoorde ik op BNR radio dat de lokale lasten volgend jaar fors omhoog gaan.
Maar ik verwacht dat dit ook weer netjes gecompenseerd gaat worden door het kabinet, zoals we van ze gewend zijn.
Horrorbeeld voor elke man!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaaaaaaah! Alsof je het verschil kunt zien tussen Viktor&Rolf kleding en normale H&M kleding.
Hoezo noem je een verschuiving een stijging van lasten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grappenmaker!
Kabinet wil de OZB afknijpen dus zullen die lokale lasten allen maar meer gaan stijgen de komende jaren
tja, er moet veel geinvesteerd worden in rioolwerken omdat het deels vervallen is en niet aangepast aan de periodes met hevige regenval dat tegenwoordig steeds meer voorkomtquote:Op donderdag 9 november 2006 23:58 schreef rebel6 het volgende:
Vanavond hoorde ik op BNR radio dat de lokale lasten volgend jaar fors omhoog gaan.
Maar ik verwacht dat dit ook weer netjes gecompenseerd gaat worden door het kabinet, zoals we van ze gewend zijn.
Wel in stijl.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Sexy, die modieuze handschoen van die man. Echt he-te-ro.
Het is ook niet zo gek dat je na 3 oorlogen en zelfs nog buiten de oorlogen om honderdduizenden doden niet echt een kloppende vervolging aan je broek krijgt hangen. Maar goed, dat maakt het nog niet juist.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:15 schreef Yildiz het volgende:
Curtis nogiemand, een Nederlandse advocaat van Saddam, keurt net als HRW en Amnesty International die, (speciaal voor F_E_T) géén overheidssubiside krijgen, het proces zwaar af. Al jarenlang, overigens. Het klopt van geen kanten, de advocaat wordt door de rechters totaal niet beschermd, evenals Saddam zelf, de rechters zijn zo partijdig als wat, meerdere malen vervangen, dossiers mochten niet direct ingezien worden, et cetera.
Ik wist niet dat half Irak in Tikrit woont.quote:Dank u, fuck-ups, u heeft Saddam nu tot een martelaar van half Irak gemaakt, danku.
Leuke sig. Ik heb hem trouwens van Richard Dawkins, dus eigenlijk zou je er Steven Weinberg -- met dank aan Richard Dawkins -- met dank aan sizzler van moeten maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoezo noem je een verschuiving een stijging van lasten?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:23 schreef sizzler het volgende:
http://forum-fok.hyves.nl/
Zijn jullie al lid?
Nee, die eer heeft Balkenende.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nee, maar ik was net bezig mijn eigen Hyves "profile" (waarom kan dit niet gewoon in het Nederlands?) in te stellen, misschien is dat mijn eerste toevoeging.
Je kunt je profiel toch gewoon deactiveren ofzo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:32 schreef Beathoven het volgende:
Ik wilde me laatst uitschrijven voor dat Hyves gedoe, maar dat schijnt niet te kunnen.
Dat heb ik ook geprobeerd. Maar dat lukt niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:32 schreef Beathoven het volgende:
Ik wilde me laatst uitschrijven voor dat Hyves gedoe, maar dat schijnt niet te kunnen.
Hyves is volkomen nutteloos.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:49 schreef tvlxd het volgende:
Dan meld ik mij niet aan. Goedemorgen.
Ik heb geen Hyves. Nooit gehad ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:32 schreef Beathoven het volgende:
Office 2007 is heel anders opgezet, zoek maar s wat screenshots op.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:07 schreef Napalm het volgende:
Want?
[me]Draait office XP[/me]
[..]
Ik heb geen Hyves. Nooit gehad ook![]()
Ik blijf huiverig voor hyves.. lijkt me nergens goed voor.quote:
Dahankjewel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:20 schreef Napalm het volgende:
Moet zeggen ik heb laatst gespiiekt en zag de hyves van een ex..
Het houdt randfiguren van de straat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hyves is volkomen nutteloos.
Ben jij mijn exquote:
zelfs de daklozenquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het houdt randfiguren van de straat.
En makkelijk voor de politie, om zo je netwerk in 1 keer in beeld te krijgen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het houdt randfiguren van de straat.
Link?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:20 schreef Napalm het volgende:
Moet zeggen ik heb laatst gespiiekt en zag de hyves van een ex..
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:05 schreef Napalm het volgende:
Nee, ze is ongevaarlijk.
Hyves, wat een vreselijke uitvindingquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:23 schreef sizzler het volgende:
http://forum-fok.hyves.nl/
Zijn jullie al lid?
Klopt helemaal, maar ik wilde het slechte nieuws een beetje positief brengen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grappenmaker!
Kabinet wil de OZB afknijpen dus zullen die lokale lasten allen maar meer gaan stijgen de komende jaren
Ik ga er vanuit dat de gemeentes met veel plezier wat overcompenserenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoezo noem je een verschuiving een stijging van lasten?
Toch nog hoop voor de VSquote:Het Amerikaanse Energy Information Administration schat de wereldvoorraad van mogelijk te produceren oil shale op 2,6 triljoen barrels, waarvan 1,0 - 1,2 triljoen barrels in de VS [1].
Dat helpt zeker. De opmaak en andere taken zijn een stuk eenvoudiger geworden. En vooral ook intuitiever.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:15 schreef Napalm het volgende:
en dat helpt?
Ik ben vorig jaar pas over gestapt van office 97.
Dat was alleen maar omdat de draaitabellen veel makkelijker gaan in XP.
de kleine lettertjes:quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:05 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oil_Shale
[..]
Toch nog hoop voor de VS.
quote:De olie die uit oil shales wordt gewonnen is doorgaans heel zwaar en de hoeveelheid olie die geproduceerd wordt is laag. De commerciële exploitatie vindt plaats sinds 1850. In de Verenigde Staten en in China is er sinds de gestegen olieprijzen veel geïnvesteerd in productie en onderzoek. Doorgaans worden de schalies afgegraven en via verhitting worden de koolwaterstoffen (zoals teer) gedistilleerd. Deze teer wordt verder verwerkt tot lichtere brandstoffen. Het hele procédé is energie-intensief.
De exploitatie van olie uit oil shales is vergelijkbaar met die uit teerzanden, maar het lagere teergehalte van de schalies maakt het minder interessant uit zowel economisch als ecologisch oogpunt. Shell en andere oliemaatschappijen doen naast de productie ook onderzoek naar in-situ oliewinning.
Nee, ik bedoelde iets... anders... maar het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ben jij mijn ex
Ik zuip wel eens iets teveel maar jou kan ik me echt niet herinneren![]()
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:30 schreef sizzler het volgende:
Heleen van Royen in de Playboy
Ik had er toch meer van verwacht.
Letterlijk meer.
Toegangstopic KPD.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:30 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Ja, ik had ze in de tussentijd al even gezocht, gevonden en bekeken.quote:
Nee, maar ik heb het er ook niet neergezet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:37 schreef du_ke het volgende:
Die stem.
Overigens schijnt het niet echt gewaardeerd te worden als je hier links naar plaatjes uit dat blad plaatst. Die schijnen nogal te huilen over copyright.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het er ook niet neergezet.
Echt ranzig idd. Ik dacht dat ze groter had....quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:41 schreef MrX1982 het volgende:
Uitgezakte theezakjes dat zijn het.
2 playboys. Je was heel wat van plan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:42 schreef du_ke het volgende:
Heb de PB met Bridget dubbel, iemand belangstelling?
Al die push-up bh's kunnen van niets nog heel wat maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:41 schreef sizzler het volgende:
Echt ranzig idd. Ik dacht dat ze groter had....
Dat dacht ik vroeger op de een of andere manier ook altijd van Manuela Kemp.
De ene voor m'n verjaardag gekregen en de ander gewonnen met een spelletje.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
2 playboys. Je was heel wat van plan?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
De ene voor m'n verjaardag gekregen en de ander gewonnen met een spelletje.
Trees is zwanger?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:30 schreef tvlxd het volgende:
Het is 6 mei 1945.
Nee, mijn geestestoestand kan kort worden samengevat met '6 mei 1945'.quote:
Guttegut."Wij van KPD adviseren KPD." ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:41 schreef sizzler het volgende:
PB linkjes mogen hier weer niet jongens. Alleen in KPD.
Aanbevolen door topfokkers.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Guttegut."Wij van KPD adviseren KPD." ?![]()
Een voor het lezen van de interviews en het 2de exemplaar voor andere zakenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:45 schreef du_ke het volgende:
De ene voor m'n verjaardag gekregen en de ander gewonnen met een spelletje.
En dat stemt niet overeen met 'Trees is zwanger'?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:48 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nee, mijn geestestoestand kan kort worden samengevat met '6 mei 1945'.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een voor het lezen van de interviews en het 2de exemplaar voor andere zaken.
quote:
Bridget is links.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:42 schreef du_ke het volgende:
Heb de PB met Bridget dubbel, iemand belangstelling?
Trees met haar Canadees, de aftrap van de babyboom.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:52 schreef tvlxd het volgende:
Ik weet niet wie die zwangere Trees is.
quote:Boom wordt hoe langer hoe dikker ,de boom die
Vrede heet ,een boom die bloeit in elk seizoen
God kiest ons uit om mee te doen ;....de boom
wordt hoe langer hoe dikker ,de boom die
Vrede heet
Boom wordt hoe langer hoe dikker ,de boom die
vrede heet ,hij groeit door hem door jou ,door
mij dus geef je hand en kom erbij ;---de boom
wordt hoe langer hoe dikker De boom die Vrede
heet:)
Boom wordt hoe langer hoe dikker ,de boom die
Vrede heet,Al zeggen mensen ach die boom iis
er niet,het is een droom ;de boom wordt hoe langer
hoe dikker ,de boom die Vrede heet
quote:Meisje slikt tandenborstel in
AMSTERDAM - Een 16-jarig meisje uit Roemenië moest een operatie ondergaan nadat ze haar tandenborstel had ingeslikt. Het meisje oefende op enkele 'extreme' bewegingen, die ze eerder in pornofilms had gezien. Dat meldt de Britse krant Metro.
De tiener, Andreea Vlad, vertelde de dokters aanvankelijk dat ze was gevallen tijdens het tandenpoetsen. Ze zou het voorwerp per ongeluk hebben ingeslikt.
De artsen konden daar echter geen bewijs voor vinden, aangezien ze geen wondjes of schrammen in haar keel had. Toen de artsen verder vroegen gaf ze toe dat ze met vrienden een pornofilm had gekeken en dat ze haar tandenborstel had ingeslikt nadat ze een poging had gewaagd de vrouwen uit de film te imiteren.
Volgens de artsen mag het meisje van geluk spreken dat het ongelukje relatief goed afgelopen is. Ze moest enkel een operatie ondergaan.
Je krijgt in ieder geval weer wat kleur.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:57 schreef tvlxd het volgende:
Het wordt wel beter. Heus.
Aan de Paddo's?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:57 schreef tvlxd het volgende:
Het wordt wel beter. Heus.
quote:515 Teletekst vr 10 nov
Euro duurder tegenover de dollar
` De euro is vandaag op de valutamarkt
even boven de 1,29 dollar gekomen.Dat
niveau is de afgelopen 2,5 maand niet
meer gehaald.Een dure euro is ongunstig
voor exporterende bedrijven in Europa,
omdat hun producten dan duurder worden.
De euro is gestegen omdat analisten
verwachten dat de Europese Centrale
Bank de rente volgende maand verhoogt.
Renteverhogingen in de VS worden op de
korte termijn niet verwacht.De economie
koelt er af en de rente staat daar al
veel hoger dan in de eurolanden.
De dollar kreeg ook een tik omdat China
zijn enorme geldreserves voor een
kleiner deel in dollars wil aanhouden.
waar gehakt wordt, vallen spaandersquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
babyboom, klinkt als een gabbernummer.
Is dat wat? Het laatste voor het weekend begint, een vergadering?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mmmm tijd voor vergaderen.
kijk dan voel je jezelf nuttig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tuurlijk niet, ik ga er zitten en m'n mond houden.
Denkend aan bier en dijen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tuurlijk niet, ik ga er zitten en m'n mond houden.
Eigenlijk wel.quote:
je werkt voor Hoogervorst ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:15 schreef Aoristus het volgende:
ik heb trek in bier, maar het is nog te vroeg
hier is de honingpot bijna leegquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb al sinds woensdagochtend geen alcohol meer gedronken of nicotine tot mij genomen.
nee, hij komt hier wel eens de vloer schrobben, maar verder heb ik geen contact met 'm, hoezo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:19 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je werkt voor Hoogervorst ?
ah, hmm, zo heb ik hem helemaal niet beleefdquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
nee, hij komt hier wel eens de vloer schrobben, maar verder heb ik geen contact met 'm, hoezo?
Ik heb alleen de posters op Den Haag centraal gezien. Die zagen er wel ok uit.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:44 schreef sigme het volgende:
Ik zit hier, niet aan mijn eigen bureau (lekkage), naast een radio. Rebecca FM. Een lokale variant van Skyradio. Dat is tot daar aan toe - maar Pastors heeft reclamezendtijd ingekocht.
Horen jullie die vent ook steeds op de radio?
Zoiets als:quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb alleen de posters op Den Haag centraal gezien. Die zagen er wel ok uit.
Wat zegt 'ie dan allemaal?
Ik zal Marco mailen dat de spotjes toch nog wat vaker voorbij moeten komen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:53 schreef sigme het volgende:
[..]
<ik weet het echt niet meer>
< weet ik niet meer>
Hoe vaker het langkomt, hoe minder ik het hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:58 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zal Marco mailen dat de spotjes toch nog wat vaker voorbij moeten komen.
Dat is weer eens wat anders dan boeken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:26 schreef Apropos het volgende:
Borsten in de bibliotheek.
Ik ben trots op je, vooral vanwege de nicotine.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef tvlxd het volgende:
Ik heb al sinds woensdagochtend geen alcohol meer gedronken of nicotine tot mij genomen.
Is er eigenlijk nog een partij die Wier Neerlandscghg Bloedt... weer wil invoeren?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:11 schreef tvlxd het volgende:
Nog lang niet zo Nederlands als het EénNL-lied.
Anti-democraat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef du_ke het volgende:
Waren de verkiezingen maar weer voorbij.
quote:
Wat schaam ik me toch diep voor dit apenland.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:11 schreef tvlxd het volgende:
Lasagne.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
HONGER!!!!!
Files. Fíles! Als er iets is wat we niet kunnen gebruiken zijn het wel files! Al die auto's!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:11 schreef tvlxd het volgende:
http://www.eennl.nl/files/Master-1NL-verkiezingen-20.wav
quote:517 Teletekst vr 10 nov
Slovenië klaar voor de euro
` De Europese Commissie heeft gezegd
dat Slovenië goed voorbereid is op de
invoering van de euro op 1 januari.Het
kleine Alpenland neemt dan afscheid van
de tolar en wordt het dertiende land
dat de gemeenschappelijke munt heeft.
Veel Sloveense banken zijn open op 1 en
2 januari.Ook de geldautomaten zijn op
de komst van de euro voorbereid.Maar de
EC waarschuwt Slovenië wel voor stevige
prijsstijgingen.Door afspraken met de
winkeliers moeten die worden voorkomen.
Cyprus en Malta willen de euro in 2008
invoeren.Volgens Brussel moet Cyprus
zijn introductieplan verbeteren.Dat van
Malta is veel beter gedetailleerd.
de tolar ? diz is wan tolar pleezequote:Op vrijdag 10 november 2006 17:33 schreef zakjapannertje het volgende:
het houdt maar niet op voor euro-fetisjisten:
[..]
quote:Mode Viktor & Rolf massaal te koop op internet
Rotterdam, 10 nov. Kleding van de topontwerpers Viktor & Rolf, die gisteren in een half uur uitverkocht was bij H & M, wordt op grote schaal verkocht op internet. Enkele kledingstukken zijn al honderden keren bekeken op het web.
Op Marktplaats.nl werden vanochtend 361 kledingstukken aangeboden en op eBay 691 stuks. Verkopers zeiden gisteren dat veel bezoekers armen vol kleding kochten. Deels omdat de wachttijd voor de pashokjes lang was en de niet passende kleding nu wordt verkocht.
Honderden bezoekers verdienen door de spullen tegen hogere prijzen te verkopen. Zo biedt iemand op Marktplaats.nl zes kledingstukken aan. Jurken die bij H & M te koop waren voor 79,90 euro, kosten nu 100 à 112 euro. Een ander verkoopt een trouwjurk van 298 euro voor 350 euro.
De eenmalige collectie werd wereldwijd in 250 H & M-winkels verkocht, in Nederland in twaalf filialen. Ook buitenlandse websites bieden nu massaal Viktor & Rolf kleding aan. Een trenchcoat die bij H & M 99 euro kostte, is op eBay te koop voor 160 dollar (124 euro).
Tsunami van politici he? Zeg het maar, zeg het maar!quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:00 schreef du_ke het volgende:
[..]! Het is meer dat ik de heisa en de aanwezigheid alom van politici weer een beetje zat ben.
Wat een hopeloos negatief lied zeg!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:11 schreef tvlxd het volgende:
Oh. Moet ik me inlezen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:04 schreef Apropos het volgende:
Ik ga op de Liberale Democraten stemmen. Denk ik.
Is dat een grap?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:04 schreef Apropos het volgende:
Ik ga op de Liberale Democraten stemmen. Denk ik.
Ik ook hoor. Wel meer mensen. Jammer dat ze totaal niet te zien zijn op tv of te horen op radio.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is dat een grap?
Ik overweeg het namelijk wel serieus.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een hopeloos negatief lied zeg!![]()
Jij bent allochtoonquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan niet op de liberaal democraten stemmen.
Dat klopt.quote:
Hoe was ze?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:55 schreef tvlxd het volgende:
Ik betaalde drieëneenhalf jaar geleden al met euro's in Slovenië...
Zo makkelijk kom je d'r niet onderuit:quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik kan niet op de liberaal democraten stemmen.
quote:In de korte tijd in aanloop naar de verkiezingen is het LibDem gelukt om in bijna heel Nederland mee te kunnen doen aan de verkiezingen. Helaas slaagde dit niet in Friesland, Zeeland en Limburg. Maar dat wil niet zeggen dat inwoners van die provincies niet op LibDem zouden kunnen stemmen. Het is niet ingewikkeld, maar het is anders, dan U bij normale verkiezingen gewend zou zijn.
Er zijn twee mogelijkheden.
Kiezerspas
Mocht u zelf op 22 november buiten uw provincie komen, bijvoorbeeld omdat u daar werkt, dan kunt een kiezerspas aanvragen, waarmee u in heel Nederland mag stemmen. Sommige gemeentes accepteren kiezerspassen niet in elke stembureau, daarom zal er zo snel mogelijk een lijst op deze site komen, waar u allemaal met een kiezerspas terecht kunt. Om een kiezerspas aan te vragen dient u uiterlijk twee weken voor de verkiezingen een verzoek in te dienen bij de gemeente. Vaak zijn deze formulieren gewoon te downloaden van hun website (formulier K6) Anders zijn deze formulieren kosteloos op te halen, meestal bij burgerzaken of bureau verkiezingen in uw woonplaats. Mocht u de oproepingskaart al thuis hebben, kunt u ook met die oproepingskaat naar de gemeente en mondeling dat verzoek indienen. Van uw gemeente krijgt u een bewijs dat u ook buiten uw woonplaats mag stemmen, en hiermee kunt u zich dus op 22 november melden bij een kiesbureaus naar keuze.
Schriftelijke volmacht
U kunt ook kiezen iemand van LibDem te machtigen om namens U te mogen stemmen. Omdat per kiesgerechtigde slechts twee machtigingen mogen worden aangenomen, kunt u het beste ons eerst een mailtje (link) sturen. Daarna stuurt LibDem dan de gegevens op van diegene die u kunt machtigen, samen met een verklaring van de gemachtigde dat deze akkoord gaat met zijn machtiging. Hiermee gaat u naar uw gemeente waar u het machtigingsformulier (L8) moet invullen. Ook dit kan tot slechts 2 weken voor de verkiezingen, dus het is belangrijk dat u snel contact met ons opneemt. Als alles is ingediend, stuurt de gemeente niet u, maar uw gemachtigde een oproepingskaart. Het voordeel voor u, is natuurlijk wel dat u op 22 november niet meer door de stromende regen naar het stembureau hoeft te gaan! Let op! Het gaat hierbij niet om volmachtverlening door de naam van de gemachtigde op de oproepingskaart aan te geven en deze vervolgens aan de gemachtigde mee te geven. Deze vorm van machtiging geldt namelijk alleen als de kiesgerechtigde en de gemachtigde in hetzelfde stembureau staan ingeschreven.
O, Slotzina, 23 jaar en vier kinderen, met drie echte tanden. Maar ja, je bent een half continent van huis...quote:
Je zou denken dat libertariers voor het volledig openstellen van grenzen zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef pberends het volgende:
Het nieuwe asielbeleid van Zwitserland
Ontluisterend hoe het in Zwitserland nog is.
Ok, die nummer twee valt wel mee. Die moet bovendien les gehad hebben van Karel van het Reve, dus die moet nadenken geleerd hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:04 schreef sigme het volgende:
Zo. Ik heb de LibDem eens bestudeerd.
Klinkt aanlokkelijk, al moet ik zeggen dat de dames op de lijst me toch bijna SGP doen stemmen.
Napalm: heb jij het bekeken?
programma (pdf)
kandidaten Sla de dames maar over
Tja, om nou principieel je land volledig naar de klote te helpen gaat ook voor libertariers ook te verquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zou denken dat libertariers voor het volledig openstellen van grenzen zijn.
Hij reageert tenminste niet allleen met smilies.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ligt het aan mij of is Jurgen21 een beetje autistisch?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij reageert tenminste niet allleen met smilies.
.
Is dat een ja of een nee?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij reageert tenminste niet allleen met smilies.
.
Bron?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
welnee, het is gewoon zo'n wereldvreemde cda volgerquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jurgen is een pracht van een user.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je kan iig niet partij-overstijgend met m praten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
welnee, het is gewoon zo'n wereldvreemde cda volger
ik hoop dat-ie goede cijfers op school haalt, als dat er onder gaat lijden, dan is het einde zoekquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan iig niet partij-overstijgend met m praten.
Als de CDA voor is, is hij ook voor. en vica versa.
He Harry, zou de SP ooit een homofiele partijleider kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
welnee, het is gewoon zo'n wereldvreemde cda volger
Nee...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:00 schreef Aoristus het volgende:
is de hel jouw achtertuin, M?
Had je dat besloten toen je wakker werd onder je bed nadat je de deur had ingetrapt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:07 schreef tvlxd het volgende:
Ik wilde eigenlijk geen bier meer drinken, maar als ik zo, op vrijdagavond, de stad inga, met vrienden, dan denk ik nu toch wel van, hè joh, doe dan toch maar een biertje.
O welnee, dat was zaterdag al gebeurd. Nee, woensdag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Had je dat besloten toen je wakker werd onder je bed nadat je de deur had ingetrapt?
Nee, Jan blijft voor altijd leider.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
He Harry, zou de SP ooit een homofiele partijleider kunnen krijgen?
tuurlijk niet, de SP heeft een firewall van vlees en bloed, namelijk Tiny Kox, die is onzijdig en Krista van Velzen heet eigenlijk Karlquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
He Harry, zou de SP ooit een homofiele partijleider kunnen krijgen?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:11 schreef tvlxd het volgende:
[..]
O welnee, dat was zaterdag al gebeurd. Nee, woensdag.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:11 schreef tvlxd het volgende:
[..]
O welnee, dat was zaterdag al gebeurd. Nee, woensdag.
...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:19 schreef tvlxd het volgende:
Ik had mezelf nog zo beloofd nooit meer onder het bed te slapen...
Had ie dat maar.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
bofkontje.
Briljant programma.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef Aoristus het volgende:
Die vent van de keuringsdienst van waarde probeert een haring uit te wringen om er omega-3 vet uit te halen
zeker weten, de omega-man kwam net in beeld, hij heeft de hype ontketendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |