Waarquote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer negeert me. Zhenar, ik zoek een nieuwe knuffel-hetero!
A gut.. mevrouw is beledigd....quote:
Het schommelt een beetje eigenlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef BVO het volgende:
Ben je eigenlijk meer homo of hetero Zhenar?
Je gaat me niet vertellen dat het exact 50/50 is!
Ja dat vraag ik me ook af. Wat gaat het worden later? Een man of een vrouw? Of nooit een vaste relatie? Krijgen we nooit kleine Zhenartjes die opeens gaan vragen hoe het nou zit met smegma...?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Je hebt toch ooit gezegd eerder voor een vrouw te gaan?
Dat was (geloof ik) als ik zou mogen kíezenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Je hebt toch ooit gezegd eerder voor een vrouw te gaan?
super mega?quote:
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Wat gaat het worden later? Een man of een vrouw? Of nooit een vaste relatie? Krijgen we nooit kleine Zhenartjes die opeens gaan vragen hoe het nou zit met smega...?
Wat een onzin.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?Dat is hetzelfde als dat ik jou zou vragen "ga je trouwen met een vrouw die is geboren in juni of in januari?"
Ik moet lachen, het lijkt wel of je tegen een kind praat of dat er kinders hier onder ons aanwezig zijn Diz.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Je bent volwassen genoeg om daar toch een keuze in te maken? Je weet het nu toch al een aantal jaar?
Plus... je snuffelt niet... je doet alleen aan bestuiven. Bij mannen dan. Ik neem aan dat je dat niet doet met een reden...
En ik neem aan dat je vrouwen wel snuffelt?
Maar je weet nu toch niet of degeen die je tegen gaat komen en de rest van je leven bij wilt blijven een man of vrouw gaat zijn?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Je bent volwassen genoeg om daar toch een keuze in te maken? Je weet het nu toch al een aantal jaar?
Plus... je snuffelt niet... je doet alleen aan bestuiven. Bij mannen dan. Ik neem aan dat je dat niet doet met een reden...
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster:quote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef BVO het volgende:
Even mijn lijstje hier opslaan, ik mag daar niet editten.
Dat is toch geen onzin?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een onzin.
De naam van deze user staat bij de verkeerde awardquote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wie is de grootste 'dorpsgek' van Fok!?:
Meest integere user: Dromenvanger
Iemand suggesties, commentaar?!
HetwasietsmeteenF is tof.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[lijst]
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moet lachen, het lijkt wel of je tegen een kind praat of dat er kinders hier onder ons aanwezig zijn Diz..
Maar waarom zou ik van tevoren randvoorwaarden scheppen die er niet toe doen, die me zelfs beperken? Stel ik kies A en dan kom er een B langs die het helemaal is... moet ik dan zeggen: "Sorry, ik heb voor A gekozen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Nha... de meest mentaal exhibisionistische?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De naam van deze user staat bij de verkeerde award.
Dat is codetaal van mij en Dizzlequote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moet lachen, het lijkt wel of je tegen een kind praat of dat er kinders hier onder ons aanwezig zijn Diz..
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
Leukste hunk van Fok!: Dizzer
Oquote:Op woensdag 8 november 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]als je mij echt bedoeld
Maar misschien moet je er Dizer van maken dan, want volgens mij bestaat er een echte user, Dizzer
Dat is echt zo'n matig clichéquote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je valt toch op een persoon, niet op een geslacht
Het gaat niet om het geslacht. Samenleven als twee mannen of als man en vrouw is volledig anders van elkaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is toch geen onzin?
Je valt toch op een persoon, niet op een geslacht.
Er moet meer Zhenar in die lijst. Duhquote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik ben dol op matige clichésquote:Op woensdag 8 november 2006 23:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n matig clichéMaar wel waar.
Hoe grensverleggend Zhenarquote:Ik moet overigens bekennen dat ik bepaalde etnische groepen weer wél aanzienlijk aantrekkelijker vind dan andereDus zó grenzeloos ben ik nu ook weer niet
![]()
Ja ok, maar denk je echt nooit over de toekomst? Ik wil me niet opdringen of zo. Maar ik vind dat iedereen van onze leeftijd daar over moet nadenken. En moet plannen. Maar dat is puur mijn mening hoor. Want ik begrijp het wel volkomen als er mensen zijn die dag na dag leven en zich totaal niet druk maken waar ze over 10 jaar zullen zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik van tevoren randvoorwaarden scheppen die er niet toe doen, die me zelfs beperken? Stel ik kies A en dan kom er een B langs die het helemaal is... moet ik dan zeggen: "Sorry, ik heb voor A gekozen."
Nu moet ik wel bekennen dat ik met een man nog nooit een echte relatie heb gehad, dus wie weet is dat zo'n afknapper dat ik het bij vrouwen houd. Maar als ik dat niet weet, heb ik ook geen zin om dat al bij voorbaat af te schrijven.![]()
Waar moet je komen?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er moet meer Zhenar in die lijst. Duh![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ok, maar denk je echt nooit over de toekomst? Ik wil me niet opdringen of zo.
Je staat erin.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er moet meer Zhenar in die lijst. Duh![]()
![]()
Of je leest ff mijn quote van jou ff goedquote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]Wat is er?
Of ben je het met mij eens
?
Damn.. en ik maar wensen dat je het een keer met mij eens bentquote:Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of je leest ff mijn quote van jou ff goed.
Alas...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. en ik maar wensen dat je het een keer met mij eens bent
quote:
Of je leest deze geniale tip even.quote:
Het duurde even voordat het doordrong wat je bedoelde.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je leest ff mijn quote van jou ff goed.
Je bent er netquote:Op woensdag 8 november 2006 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alas...
En met deze deceptie sluiten we af voor vandaag!
Weltrusten.
Tuurlijk denk ik over de toekomst, maar niet zo specifiek. Ik geloof wel dat iemand zijn toekomst zelf bepaalt, maar niet dat iemand deze volledig kan vormen, helemáál niet waar het dequote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ok, maar denk je echt nooit over de toekomst? Ik wil je niet opdringen of zo. Maar ik vind dat iedereen van onze leeftijd daar over moet nadenken. En moet plannen. Maar dat is puur mijn mening hoor. Want ik begrijp het wel volkomen als er mensen zijn die dag na dag leven en zich totaal niet druk maken waar ze over 10 jaar zullen zijn..
quote:
Denk je dat mijn briljante, niet te weerleggen, levensveranderende betogen zich vanzelf schrijven ofzo?!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
Het werd Zhenar allemaal te veel. Hij is em gesmeerd
O Tja dislexties he?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Of je leest deze geniale tip even..
[..]
Het duurde even voordat het doordrong wat je bedoelde..
GEEF ME AANDACHT!!!!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O Tja dislexties he?Nhe, ik ben niet zo snel meer als vroeger.
![]()
Deze lijst is nog niet definitief natuurlijk... Doe jullie best.![]()
![]()
Zo, die zit wel goedquote:
Bij zwanen wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef Zhenar het volgende:
Bovendien weet ik nog niet helemaal zeker of monogamie wel bestaat![]()
Het werd Dizer allemaal teveel. Hij is vast zijn seksualiteit aan het heroverwegenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
Het werd Zhenar allemaal te veel. Hij is em gesmeerd
Maar zwanen zijn dan ook oersaaiquote:
* Negeertquote:
Ja maar als je nu op deze leeftijd nog niet weet wat het gaat worden, denk je dat je het ooit wel gaat weten?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk denk ik over de toekomst, maar niet zo specifiek. Ik geloof wel dat iemand zijn toekomst zelf bepaalt, maar niet dat iemand deze volledig kan vormen, helemáál niet waar het deliefde
betreft.
Er lopen zoveel relaties en huwelijken stuk; mensen die in eerste instantie van plan zijn om altijd bij elkaar te blijven gaan uiteen met de grootste ruzie... Denk je dat die mensen dat zo gepland hebben? Ik denk niet dat het echt zin heeft om van tevoren precies te gaan bepalen wat voor iemand je later wilt... je weet niet wat er verandert in je omgeving of in jezelf.
Bovendien weet ik nog niet helemaal zeker of monogamie wel bestaat![]()
Dat ik me niet anaal laat schenden (quote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar als je nu op deze leeftijd nog niet weet wat het gaat worden, denk je dat je het ooit wel gaat weten?
Kan het zijn dat je voor altijd bi zal blijven? Wat is het eigenlijk dat je aantrekkelijk maakt tot aan de mannen? Sexualiteit? Of meer liefde... als in, houden van? Je aantrekkelijk voelen tot? Je prettig voelen bij? Ik vind het nogal vaag omdat je het niet doet met mannen...
Ja ok. Maar begrijp me niet verkeerd... stel: je krijgt een vaste relatie met een vrouw of een man (stel he...) en je trouwt of zo. Of jullie nemen kinderen. Zou je niet schuldig voelen dat je ook naar het andere geslacht smacht? Ik zou het eerde als een soort van vreemdgaan zien. Denk ikquote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat ik me niet anaal laat schenden () betekent niet dat ik geen seks met mannen heb
![]()
En ja, ik denk dat ik inderdaad "voor altijd bi zal blijven"; wat is dat nou weer voor een vraag?Het is niet een soort evenwichtsbalk waar ik op een gegeven moment toch wel vanaf val of spring
Al begrijp ik dat veel mensen dat wel zo zien.
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ok. Maar begrijp me niet verkeerd... stel: je krijgt een vaste relatie met een vrouw of een man (stel he...) en je trouwt of zo. Of jullie nemen kinderen. Zou je niet schuldig voelen dat je ook naar het andere geslacht smacht? Ik zou het eerde als een soort van vreemdgaan zien. Denk ikOf je bent gelukkig in je leven met je partner waar je al je jaren samen mee bent. En opeens heb je het... je wordt verliefd op een ander...maar dan van het andere geslacht dan je partner....
Hmm.. nu ik dit neerzet bedenk ik me net eigenlijk dat het niks uitmaakt of je overstapt naar een man of een vrouw, het blijft hetzelfde. Je verlaat de één voor de ander.
Zhenar, you go girl
Tegenover 24678 onnozel debiele discussiesquote:Op woensdag 8 november 2006 23:44 schreef Dizer het volgende:
Wat een discussieLeuk dat wel één in de maand 1x een normale discussie hebben hier
![]()
Ik haat jequote:
Muwhahahahahaquote:Op woensdag 8 november 2006 23:50 schreef Zhenar het volgende:
PS: het komt uiteindelijk natuurlijk allemaal door de Poppels![]()
Ik heb al 3 weken geen pizza gegetenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:04 schreef MissBliss het volgende:
Wat langquote:Op donderdag 9 november 2006 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb al 3 weken geen pizza gegeten
Ja ik probeer te minderenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat lang
Ik dit weekend nog 2waaronder een Mickey Mouse-pizza
Doe je goed danquote:
Ik heb ook gedacht dat het maar een fase was.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
Alle bi's die ik ken/kende zijn nu geen bi meer en zeggen dat het een fase was.Om er maar even weer over te beginnen en weer over op te houden.
![]()
*wijst*quote:Op donderdag 9 november 2006 00:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik haat je
[..]
Muwhahahahaha![]()
*wijst*
*lacht*
Tja, je kunt zoveel redeneren alleen de toekomst zal het uitsluitsel geven.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb ook gedacht dat het maar een fase was.
Maar dat bleek uiteindelijk maar een fase te zijn.![]()
Zeg, zie je mij cold turkey gaan? Neequote:Op donderdag 9 november 2006 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doe je goed dan
Maar die pizza bij je oom dan?
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb ook gedacht dat het maar een fase was.
Maar dat bleek uiteindelijk maar een fase te zijn.![]()
Oehquote:
Okquote:Op donderdag 9 november 2006 00:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, zie je mij cold turkey gaan? Nee
Neequote:Op donderdag 9 november 2006 09:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij al de user's awards genomineerd en zo?
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar staat heus wel in mijn lijstje hoor![]()
Ik weet nog steeds niet wat unagi is!quote:Op donderdag 9 november 2006 09:43 schreef Dizer het volgende:
Als jullie beiden niet oppassen, maak ik jullie beiden af met mijn Unagi skills
Idioot, kijk maar naar Friends aflevering 6.17 (The one with the Unagi)quote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat unagi is!![]()
Je moet gewoon kijken, dan pas zogenaamd het beter wetenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:14 schreef Zhenar het volgende:
Unagi: a state of total awareness, in which you can be prepared for any danger.
Dan slaan jouw unagi opmerkingen nergens op![]()
Mensen die niet MSN'enquote:Op donderdag 9 november 2006 10:19 schreef Dizer het volgende:
Stomme neef uit Amerika die geen msn heeft en kan gebruiken en ik nu Yahoo chat moet gaan installeren!
GODVER!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:14 schreef Zhenar het volgende:
Unagi: a state of total awareness, in which you can be prepared for any danger.
Dan slaan jouw unagi opmerkingen nergens op![]()
Moet ik hem deleten?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GODVER!![]()
![]()
Mijn 20.000 ste post heb ik verspild aan een stomme![]()
![]()
Unagi
![]()
![]()
opmerking!
![]()
Neequote:
Ach, je kan het nog altijd editenquote:
Ik ga geen smegma topics openen op mijn werkquote:
Same here.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Druk druk druk druk druk!
Maar ik denk wel aan jullie.
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Druk druk druk druk druk!
Maar ik denk wel aan jullie.
Hij is alweer dichtquote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga geen smegma topics openen op mijn werk![]()
Dat wordt dus na het weekend pas ()
Zó interessant is smegma nu ook weer niet hoor, djeez...quote:Op donderdag 9 november 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er een keer een serieuze discussie over een onderwerp wat interessant is, doen jullie 'm op een moment dat ik er níet ben..
quote:
Geil?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb jeuk op mijn rug.
Snap je nu waarom we alleen toffe discussies houden als jij er niet bij bent?!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En of.
Nog niet helemáál... Ik kwam er al vaak over de vloer omdat een vriend van mij er hiervoor woonde en nu moet ik dus het gedachtenlabeltje "huis-van-vriend" eraf krabben en "mijn huis" erop plakken, maar dat kost wat tijd.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eens, Zhenar. Voel je je al thuis in je nieuwe woning?
Is het ookquote:Op donderdag 9 november 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt tof!
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:14 schreef Re het volgende:
en lekker elke ochtend het overdonderende geluid van de markt![]()
De naam alleen alquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:39 schreef MissBliss het volgende:
WTF ik weeg 51 kilo![]()
Dat is het zwaarst in 9 jaar ongeveer
Huh? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:41 schreef Re het volgende:
[..]
morgen even bij ons op de hoek kijken dan
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je?
De bakker?
Oooooh, datquote:Op donderdag 9 november 2006 15:44 schreef Re het volgende:
[..]
een paar hoekjes verder
![]()
maar de bakker is ook lekker
Bek houden, Pijp-slet!quote:
van 't blazen dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn mond doet pijn.
Op een muziekinstrument.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooooh, dat
Mja, het wordt wel nodig nu![]()
[..]
Bek houden, Pijp-slet!
Nee, da's mijn Duitse accent dat ik oefen voor dit weekendquote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef Re het volgende:
uver?, is dat Pijps?
Dat vond ik ook jaquote:Op donderdag 9 november 2006 16:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pijpslet!
Die is te voor de hand liggend, maar wel uver gaaf
![]()
Ik denk alleen dat mijn werkgever dat een goed plan gaat vindenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef Re het volgende:
[..]
als jij wilt dat het weekend is dan is het weekend
Je kan hier ook gerust posten dat het gordeltje van de voorbinddildo nou niet meer af zal zakken hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je?
De bakker?
nou wat let je danquote:Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat mijn werkgever dat een goed plan gaat vinden.
Jaquote:Op donderdag 9 november 2006 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
nou wat let je dan
freudiaans zeker huh
je moet niet alles verklappen hoor, zo blijft er helemaal niets over van de SHO fantasietjesquote:Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan hier ook gerust posten dat het gordeltje van de voorbinddildo nou niet meer af zal zakken hoor.
Sorryquote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef Re het volgende:
[..]
je moet niet alles verklappen hoor, zo blijft er helemaal niets over van de SHO fantasietjes
Ohhh, was dát het waar mijn voet achter bleef haken en ik bijna struikelde toen ik bij jullie was voor de shoot!quote:
Ik mis je wel, nu ik niet meer in Fame werkquote:Op woensdag 8 november 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
WaarNietes
Je jokt
En btw... ik lees zowat nooit terug
nee, dat was die dooie hamster...quote:Op donderdag 9 november 2006 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ohhh, was dát het waar mijn voet achter bleef haken en ik bijna struikelde toen ik bij jullie was voor de shoot!
Die 2 zou ik niet per ongeluk verwisselen als ik jullie was!quote:
Lul, dat heb ik je uitgelegd toen Dizer in ShowChat over Unagi begon.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat unagi is!![]()
Wijs eens een grappige post aan.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef Dizer het volgende:
Dude, je mist een vette topic in ONZ over ijsmeis en moi![]()
Dat handje.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
Check mijn unagi smilie die ik net heb gemaakt
[afbeelding]
De rose is al op?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dank je.
En voor iedereen:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Laat het smaken.![]()
Ze bijten wel hequote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef Dada het volgende:
Hebben goede topicopeners ook goede openingszinnen? voor pberends natuurlijk
Ik lees ook terugquote:Op donderdag 9 november 2006 18:34 schreef babette21 het volgende:
shomo's?? waar?? [oke, ik ga wel teruglezen]
oh my, deze is echt fout geformuleerdquote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
Ja ok, maar denk je echt nooit over de toekomst? Ik wil me niet opdringen of zo.
zegt de volwassene die nog thuis woontquote:Maar ik vind dat iedereen van onze leeftijd daar over moet nadenken. En moet plannen. Maar dat is puur mijn mening hoor. Want ik begrijp het wel volkomen als er mensen zijn die dag na dag leven en zich totaal niet druk maken waar ze over 10 jaar zullen zijn..
hihi briljant!!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
Check mijn unagi smilie die ik net heb gemaakt
[afbeelding]
Je bent Showchat's dr. Bailey, keihard maar zo lief en geweldigquote:Op donderdag 9 november 2006 18:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh my, deze is echt fout geformuleerd
[..]
zegt de volwassene die nog thuis woont
quote:Liefste user: Tha_Erik
zal ik dit maar als 'n compliment opvatten dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je bent Showchat's dr. Bailey, keihard maar zo lief en geweldig
Nee joh.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en dit moet zeker in mij sig??
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
zal ik dit maar als 'n compliment opvatten dan?
Twee mogelijke reacties:quote:Op donderdag 9 november 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe kan je nou vergeten dat je nog moet eten.
waarmee je impliceert dat ik niet zou eten vanwege de angst voor overgewicht?!quote:Op donderdag 9 november 2006 19:19 schreef Dada het volgende:
Twee mogelijke reacties:
Holland's Next Top Model![]()
wat is daarmee??quote:Vrouwen
Je hebt me door: ik ken jou helemaal nietquote:Op donderdag 9 november 2006 19:28 schreef babette21 het volgende:
waarmee je impliceert dat ik niet zou eten vanwege de angst voor overgewicht?!
oh boy you so don't know me....
wat is daarmee??
ik ken geen nummers van d'r, alleen d'r stijl (stem en gitaartje, beide perfect).quote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Poetry Man zo'n fijn nummer.
je eigen stalker!!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ene Lurkski blijft maar lurken in mij FoBo.
Hij stalkt veel mensen, Als ik dan al een eigen stalker wil, dan moet het ook alleen voor mij zijn, en niemand anders.quote:
waar kan ik solliciteren??quote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij stalkt veel mensen, Als ik dan al een eigen stalker wil, dan moet het ook alleen voor mij zijn, en niemand anders.
Overal, je mag meteen beginnen, mits je niet meer door het fotoboek surft als anoniempje.quote:
Overal moet natuurlijk "bij mij" zijn, en nergens anders.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Overal, je mag meteen beginnen, mits je niet meer door het fotoboek surft als anoniempje.
laat dan maar zittenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
mits je niet meer door het fotoboek surft als anoniempje.
nu je het zegt.... waarvoor zijn wij niet uitgenodigd?!?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is, zeg maar, de rest?
Eentje was er in ieder geval in slaap gevallen...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
lui wijfquote:Op donderdag 9 november 2006 20:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Eentje was er in ieder geval in slaap gevallen...
Hoe zou je dat verband leggen dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef Dada het volgende:
Hebben goede topicopeners ook goede openingszinnen? (...)
Rest? Welke rest? Kliekjes?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben de laatste tijd sowieso wat minder aanwezig op Fok! En dit is de eerste avond deze week dat ik echt even achter de pc kan kruipen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef babette21 het volgende:
hé DM, jij komt hier niet veel meer!
Na een dag pc-hangen heb je daar natuurlijk ook minder zin in...:). Leuk dat je er even bent.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd sowieso wat minder aanwezig op Fok! En dit is de eerste avond deze week dat ik echt even achter de pc kan kruipen.
Ja, ik moest even snel vragen wat er gebeurd was he...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
nou niet doen of je ineens een leven hebt he!!
ik heb je heus wel in gtst gezien...
Het genoegen is geheel wederzijds.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Na een dag pc-hangen heb je daar natuurlijk ook minder zin in...:). Leuk dat je er even bent.
Jawel. Zeer leerzaam ook. Cursus prozaschrijven.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
wel 'n leuke cursus?
klinkt interessant! en altijd leuk om er nog daadwerkelijk iets aan te hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef DaMart het volgende:
Jawel. Zeer leerzaam ook. Cursus prozaschrijven.
Ik snap nu ook wel waarom die uitgeverijen dat manuscript steeds terugstuurden...
Wat zijn de do's en don't daarbij eigenlijk?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel. Zeer leerzaam ook. Cursus prozaschrijven.
Ik snap nu ook wel waarom die uitgeverijen dat manuscript steeds terugstuurden...
Onder andere:quote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wat zijn de do's en don't daarbij eigenlijk?![]()
Ja, ik moet toch iets doen om mijn naam op kaften in de boekhandel te zien he!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
klinkt interessant! en altijd leuk om er nog daadwerkelijk iets aan te hebben
Thanksquote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder andere:
Do's:
- de don'ts goed onthouden,
- zorgen dat er een duidelijke wil is bij je hoofdpersoon,
- dat er een climax is en
- dat er een bewering verborgen ligt in je verhaal...
Don'ts:
- alles willen uitleggen,
- de do's niet opvolgen,
- teveel bijvoeglijke naamwoorden gebruiken,
- nietszeggendheid...
In beide woorden komt het woordje "open" voorquote:Op donderdag 9 november 2006 21:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hoe zou je dat verband leggen dan?![]()
Ik heb geloof ik 1 nominatie daar... van ons aller Rena!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef BVO het volgende:
Whehe.
Lastig. Op sommige plekken hadden meerdere mensen gekund.
Ik kom niet eens in je lijst voorquote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef BVO het volgende:
Whehe.
Lastig. Op sommige plekken hadden meerdere mensen gekund.
OMGquote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
Oh, en goedenavond. Ik heb vandaag Tom_Tom- gezien en gesproken
.
Nu doet ie 't weerquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:04 schreef PeRi het volgende:
Was een update vannacht. Is FOK! weer stoek?
Hoe was de film?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
Oh, en goedenavond. Ik heb vandaag Tom_Tom- gezien en gesproken
.
quote:Meestbelovende user voor het komend jaar: Tha_Erik
Man, ga slapenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:04 schreef PeRi het volgende:
Was een update vannacht. Is FOK! weer stoek?
Zware last op je schouders dusquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
BVO, wat ben je toch ook een tofferd:
[..]
Het wachten was op jou.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooiste avatar:Svensational
Hoe schattigquote:
Ja, en hoe niet waarquote:
Wat een kattige meisjes opmerkingquote:
Ha, ik was ook net bezig met een onderzoek omtrent de persoon Flabofskiquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik ken nog zo iemand die een hekel heeft aan Sara Kroos...![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:05 schreef Flabofski het volgende:
*flab* *flab* *flab* *flab* [afbeelding]
Kerel. Daar heb je toch geen onderzoek voor nodig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha, ik was ook net bezig met een onderzoek omtrent de persoon Flabofski.
Tof dat het je opvaltquote:
Het feit dat dit account ooit van eigenaar is verwisseld zorgde voor de nodige verwarringquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:15 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Kerel. Daar heb je toch geen onderzoek voor nodig.
Oh, ja. Daarvoor sprak je me nog aan op MSN!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het feit dat dit account ooit van eigenaar is verwisseld zorgde voor de nodige verwarring!
Je was ook erg overtuigendquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:24 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Oh, ja. Daarvoor sprak je me nog aan op MSN!
En toen trapte je er nog in ook.
That's me.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was ook erg overtuigend!
Pisvlek.quote:
Wel stom dat ze playbacken trouwens.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3481890&md5=150b01e76fc8141973fc45ffe3d563ce
Vanaf de 20 minuut!
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3481890&md5=150b01e76fc8141973fc45ffe3d563ce
Vanaf de 20 minuut!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |