quote:
Of je leest deze geniale tip even.quote:
Het duurde even voordat het doordrong wat je bedoelde.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je leest ff mijn quote van jou ff goed.
Je bent er netquote:Op woensdag 8 november 2006 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alas...
En met deze deceptie sluiten we af voor vandaag!
Weltrusten.
Tuurlijk denk ik over de toekomst, maar niet zo specifiek. Ik geloof wel dat iemand zijn toekomst zelf bepaalt, maar niet dat iemand deze volledig kan vormen, helemáál niet waar het dequote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ok, maar denk je echt nooit over de toekomst? Ik wil je niet opdringen of zo. Maar ik vind dat iedereen van onze leeftijd daar over moet nadenken. En moet plannen. Maar dat is puur mijn mening hoor. Want ik begrijp het wel volkomen als er mensen zijn die dag na dag leven en zich totaal niet druk maken waar ze over 10 jaar zullen zijn..
quote:
Denk je dat mijn briljante, niet te weerleggen, levensveranderende betogen zich vanzelf schrijven ofzo?!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
Het werd Zhenar allemaal te veel. Hij is em gesmeerd
O Tja dislexties he?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Of je leest deze geniale tip even..
[..]
Het duurde even voordat het doordrong wat je bedoelde..
GEEF ME AANDACHT!!!!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O Tja dislexties he?Nhe, ik ben niet zo snel meer als vroeger.
![]()
Deze lijst is nog niet definitief natuurlijk... Doe jullie best.![]()
![]()
Zo, die zit wel goedquote:
Bij zwanen wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef Zhenar het volgende:
Bovendien weet ik nog niet helemaal zeker of monogamie wel bestaat![]()
Het werd Dizer allemaal teveel. Hij is vast zijn seksualiteit aan het heroverwegenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
Het werd Zhenar allemaal te veel. Hij is em gesmeerd
Maar zwanen zijn dan ook oersaaiquote:
* Negeertquote:
Ja maar als je nu op deze leeftijd nog niet weet wat het gaat worden, denk je dat je het ooit wel gaat weten?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk denk ik over de toekomst, maar niet zo specifiek. Ik geloof wel dat iemand zijn toekomst zelf bepaalt, maar niet dat iemand deze volledig kan vormen, helemáál niet waar het deliefde
betreft.
Er lopen zoveel relaties en huwelijken stuk; mensen die in eerste instantie van plan zijn om altijd bij elkaar te blijven gaan uiteen met de grootste ruzie... Denk je dat die mensen dat zo gepland hebben? Ik denk niet dat het echt zin heeft om van tevoren precies te gaan bepalen wat voor iemand je later wilt... je weet niet wat er verandert in je omgeving of in jezelf.
Bovendien weet ik nog niet helemaal zeker of monogamie wel bestaat![]()
Dat ik me niet anaal laat schenden (quote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar als je nu op deze leeftijd nog niet weet wat het gaat worden, denk je dat je het ooit wel gaat weten?
Kan het zijn dat je voor altijd bi zal blijven? Wat is het eigenlijk dat je aantrekkelijk maakt tot aan de mannen? Sexualiteit? Of meer liefde... als in, houden van? Je aantrekkelijk voelen tot? Je prettig voelen bij? Ik vind het nogal vaag omdat je het niet doet met mannen...
Ja ok. Maar begrijp me niet verkeerd... stel: je krijgt een vaste relatie met een vrouw of een man (stel he...) en je trouwt of zo. Of jullie nemen kinderen. Zou je niet schuldig voelen dat je ook naar het andere geslacht smacht? Ik zou het eerde als een soort van vreemdgaan zien. Denk ikquote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat ik me niet anaal laat schenden () betekent niet dat ik geen seks met mannen heb
![]()
En ja, ik denk dat ik inderdaad "voor altijd bi zal blijven"; wat is dat nou weer voor een vraag?Het is niet een soort evenwichtsbalk waar ik op een gegeven moment toch wel vanaf val of spring
Al begrijp ik dat veel mensen dat wel zo zien.
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ok. Maar begrijp me niet verkeerd... stel: je krijgt een vaste relatie met een vrouw of een man (stel he...) en je trouwt of zo. Of jullie nemen kinderen. Zou je niet schuldig voelen dat je ook naar het andere geslacht smacht? Ik zou het eerde als een soort van vreemdgaan zien. Denk ikOf je bent gelukkig in je leven met je partner waar je al je jaren samen mee bent. En opeens heb je het... je wordt verliefd op een ander...maar dan van het andere geslacht dan je partner....
Hmm.. nu ik dit neerzet bedenk ik me net eigenlijk dat het niks uitmaakt of je overstapt naar een man of een vrouw, het blijft hetzelfde. Je verlaat de één voor de ander.
Zhenar, you go girl
Tegenover 24678 onnozel debiele discussiesquote:Op woensdag 8 november 2006 23:44 schreef Dizer het volgende:
Wat een discussieLeuk dat wel één in de maand 1x een normale discussie hebben hier
![]()
Ik haat jequote:
Muwhahahahahaquote:Op woensdag 8 november 2006 23:50 schreef Zhenar het volgende:
PS: het komt uiteindelijk natuurlijk allemaal door de Poppels![]()
Ik heb al 3 weken geen pizza gegetenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:04 schreef MissBliss het volgende:
Wat langquote:Op donderdag 9 november 2006 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb al 3 weken geen pizza gegeten
Ja ik probeer te minderenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat lang
Ik dit weekend nog 2waaronder een Mickey Mouse-pizza
Doe je goed danquote:
Ik heb ook gedacht dat het maar een fase was.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
Alle bi's die ik ken/kende zijn nu geen bi meer en zeggen dat het een fase was.Om er maar even weer over te beginnen en weer over op te houden.
![]()
*wijst*quote:Op donderdag 9 november 2006 00:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik haat je
[..]
Muwhahahahaha![]()
*wijst*
*lacht*
Tja, je kunt zoveel redeneren alleen de toekomst zal het uitsluitsel geven.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb ook gedacht dat het maar een fase was.
Maar dat bleek uiteindelijk maar een fase te zijn.![]()
Zeg, zie je mij cold turkey gaan? Neequote:Op donderdag 9 november 2006 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doe je goed dan
Maar die pizza bij je oom dan?
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb ook gedacht dat het maar een fase was.
Maar dat bleek uiteindelijk maar een fase te zijn.![]()
Oehquote:
Okquote:Op donderdag 9 november 2006 00:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, zie je mij cold turkey gaan? Nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |