Neequote:Op donderdag 9 november 2006 09:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij al de user's awards genomineerd en zo?
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar staat heus wel in mijn lijstje hoor![]()
Ik weet nog steeds niet wat unagi is!quote:Op donderdag 9 november 2006 09:43 schreef Dizer het volgende:
Als jullie beiden niet oppassen, maak ik jullie beiden af met mijn Unagi skills
Idioot, kijk maar naar Friends aflevering 6.17 (The one with the Unagi)quote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat unagi is!![]()
Je moet gewoon kijken, dan pas zogenaamd het beter wetenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:14 schreef Zhenar het volgende:
Unagi: a state of total awareness, in which you can be prepared for any danger.
Dan slaan jouw unagi opmerkingen nergens op![]()
Mensen die niet MSN'enquote:Op donderdag 9 november 2006 10:19 schreef Dizer het volgende:
Stomme neef uit Amerika die geen msn heeft en kan gebruiken en ik nu Yahoo chat moet gaan installeren!
GODVER!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:14 schreef Zhenar het volgende:
Unagi: a state of total awareness, in which you can be prepared for any danger.
Dan slaan jouw unagi opmerkingen nergens op![]()
Moet ik hem deleten?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GODVER!![]()
![]()
Mijn 20.000 ste post heb ik verspild aan een stomme![]()
![]()
Unagi
![]()
![]()
opmerking!
![]()
Neequote:
Ach, je kan het nog altijd editenquote:
Ik ga geen smegma topics openen op mijn werkquote:
Same here.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Druk druk druk druk druk!
Maar ik denk wel aan jullie.
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Druk druk druk druk druk!
Maar ik denk wel aan jullie.
Hij is alweer dichtquote:Op donderdag 9 november 2006 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ga geen smegma topics openen op mijn werk![]()
Dat wordt dus na het weekend pas ()
Zó interessant is smegma nu ook weer niet hoor, djeez...quote:Op donderdag 9 november 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er een keer een serieuze discussie over een onderwerp wat interessant is, doen jullie 'm op een moment dat ik er níet ben..
quote:
Geil?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb jeuk op mijn rug.
Snap je nu waarom we alleen toffe discussies houden als jij er niet bij bent?!quote:Op donderdag 9 november 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
En of.
Nog niet helemáál... Ik kwam er al vaak over de vloer omdat een vriend van mij er hiervoor woonde en nu moet ik dus het gedachtenlabeltje "huis-van-vriend" eraf krabben en "mijn huis" erop plakken, maar dat kost wat tijd.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eens, Zhenar. Voel je je al thuis in je nieuwe woning?
Is het ookquote:Op donderdag 9 november 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt tof!
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:14 schreef Re het volgende:
en lekker elke ochtend het overdonderende geluid van de markt![]()
De naam alleen alquote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:39 schreef MissBliss het volgende:
WTF ik weeg 51 kilo![]()
Dat is het zwaarst in 9 jaar ongeveer
Huh? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:41 schreef Re het volgende:
[..]
morgen even bij ons op de hoek kijken dan
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je?
De bakker?
Oooooh, datquote:Op donderdag 9 november 2006 15:44 schreef Re het volgende:
[..]
een paar hoekjes verder
![]()
maar de bakker is ook lekker
Bek houden, Pijp-slet!quote:
van 't blazen dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn mond doet pijn.
Op een muziekinstrument.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooooh, dat
Mja, het wordt wel nodig nu![]()
[..]
Bek houden, Pijp-slet!
Nee, da's mijn Duitse accent dat ik oefen voor dit weekendquote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef Re het volgende:
uver?, is dat Pijps?
Dat vond ik ook jaquote:Op donderdag 9 november 2006 16:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pijpslet!
Die is te voor de hand liggend, maar wel uver gaaf
![]()
Ik denk alleen dat mijn werkgever dat een goed plan gaat vindenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef Re het volgende:
[..]
als jij wilt dat het weekend is dan is het weekend
Je kan hier ook gerust posten dat het gordeltje van de voorbinddildo nou niet meer af zal zakken hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je?
De bakker?
nou wat let je danquote:Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat mijn werkgever dat een goed plan gaat vinden.
Jaquote:Op donderdag 9 november 2006 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
nou wat let je dan
freudiaans zeker huh
je moet niet alles verklappen hoor, zo blijft er helemaal niets over van de SHO fantasietjesquote:Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan hier ook gerust posten dat het gordeltje van de voorbinddildo nou niet meer af zal zakken hoor.
Sorryquote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef Re het volgende:
[..]
je moet niet alles verklappen hoor, zo blijft er helemaal niets over van de SHO fantasietjes
Ohhh, was dát het waar mijn voet achter bleef haken en ik bijna struikelde toen ik bij jullie was voor de shoot!quote:
Ik mis je wel, nu ik niet meer in Fame werkquote:Op woensdag 8 november 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
WaarNietes
Je jokt
En btw... ik lees zowat nooit terug
nee, dat was die dooie hamster...quote:Op donderdag 9 november 2006 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ohhh, was dát het waar mijn voet achter bleef haken en ik bijna struikelde toen ik bij jullie was voor de shoot!
Die 2 zou ik niet per ongeluk verwisselen als ik jullie was!quote:
Lul, dat heb ik je uitgelegd toen Dizer in ShowChat over Unagi begon.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat unagi is!![]()
Wijs eens een grappige post aan.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:20 schreef Dizer het volgende:
Dude, je mist een vette topic in ONZ over ijsmeis en moi![]()
Dat handje.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
Check mijn unagi smilie die ik net heb gemaakt
[afbeelding]
De rose is al op?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dank je.
En voor iedereen:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Laat het smaken.![]()
Ze bijten wel hequote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef Dada het volgende:
Hebben goede topicopeners ook goede openingszinnen? voor pberends natuurlijk
Ik lees ook terugquote:Op donderdag 9 november 2006 18:34 schreef babette21 het volgende:
shomo's?? waar?? [oke, ik ga wel teruglezen]
oh my, deze is echt fout geformuleerdquote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Dizer het volgende:
Ja ok, maar denk je echt nooit over de toekomst? Ik wil me niet opdringen of zo.
zegt de volwassene die nog thuis woontquote:Maar ik vind dat iedereen van onze leeftijd daar over moet nadenken. En moet plannen. Maar dat is puur mijn mening hoor. Want ik begrijp het wel volkomen als er mensen zijn die dag na dag leven en zich totaal niet druk maken waar ze over 10 jaar zullen zijn..
hihi briljant!!quote:Op donderdag 9 november 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
Check mijn unagi smilie die ik net heb gemaakt
[afbeelding]
Je bent Showchat's dr. Bailey, keihard maar zo lief en geweldigquote:Op donderdag 9 november 2006 18:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh my, deze is echt fout geformuleerd
[..]
zegt de volwassene die nog thuis woont
quote:Liefste user: Tha_Erik
zal ik dit maar als 'n compliment opvatten dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je bent Showchat's dr. Bailey, keihard maar zo lief en geweldig
Nee joh.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en dit moet zeker in mij sig??
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
zal ik dit maar als 'n compliment opvatten dan?
Twee mogelijke reacties:quote:Op donderdag 9 november 2006 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe kan je nou vergeten dat je nog moet eten.
waarmee je impliceert dat ik niet zou eten vanwege de angst voor overgewicht?!quote:Op donderdag 9 november 2006 19:19 schreef Dada het volgende:
Twee mogelijke reacties:
Holland's Next Top Model![]()
wat is daarmee??quote:Vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |