van 't blazen dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn mond doet pijn.
Op een muziekinstrument.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooooh, dat
Mja, het wordt wel nodig nu![]()
[..]
Bek houden, Pijp-slet!
Nee, da's mijn Duitse accent dat ik oefen voor dit weekendquote:Op donderdag 9 november 2006 16:32 schreef Re het volgende:
uver?, is dat Pijps?
Dat vond ik ook jaquote:Op donderdag 9 november 2006 16:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pijpslet!
Die is te voor de hand liggend, maar wel uver gaaf
![]()
Ik denk alleen dat mijn werkgever dat een goed plan gaat vindenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef Re het volgende:
[..]
als jij wilt dat het weekend is dan is het weekend
Je kan hier ook gerust posten dat het gordeltje van de voorbinddildo nou niet meer af zal zakken hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Wat bedoel je?
De bakker?
nou wat let je danquote:Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat mijn werkgever dat een goed plan gaat vinden.
Jaquote:Op donderdag 9 november 2006 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
nou wat let je dan
freudiaans zeker huh
je moet niet alles verklappen hoor, zo blijft er helemaal niets over van de SHO fantasietjesquote:Op donderdag 9 november 2006 17:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je kan hier ook gerust posten dat het gordeltje van de voorbinddildo nou niet meer af zal zakken hoor.
Sorryquote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef Re het volgende:
[..]
je moet niet alles verklappen hoor, zo blijft er helemaal niets over van de SHO fantasietjes
Ohhh, was dát het waar mijn voet achter bleef haken en ik bijna struikelde toen ik bij jullie was voor de shoot!quote:
Ik mis je wel, nu ik niet meer in Fame werkquote:Op woensdag 8 november 2006 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
WaarNietes
Je jokt
En btw... ik lees zowat nooit terug
nee, dat was die dooie hamster...quote:Op donderdag 9 november 2006 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ohhh, was dát het waar mijn voet achter bleef haken en ik bijna struikelde toen ik bij jullie was voor de shoot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |