abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43403108
Of is het internet een spiegelbeeld wat betreft de sociale vaardigheden van de posters en kunnen ze nog geen kwartjeshoer versieren?
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_43403158
Hoe doe je het zelf?
  • goed -> stelling ontkracht
  • slecht -> verder onderzoek nodig.
  • pi_43403177
    Ik zou zeggen, lees eens een handjevol topics, en dan met name de OP's, dan weet je het.
      donderdag 9 november 2006 @ 18:30:18 #4
    14320 TR08
    Verschijnt direct onder je ...
    pi_43403197
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef mcDavid het volgende:
    Hoe doe je het zelf?
  • Volgens mij is er geen stelling
    pi_43403263
    Je hebt mensen die altijd een bagger OP hebben.
    Je hebt mensen die nauwelijks topics openen en als ze het doen is wel een aardige OP.
    En je hebt mensen die aardig wat topics openen en daar wil ook wel eens een kut OP bij zitten.

Zo!!
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
    pi_43403268
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef mcDavid het volgende:
    Hoe doe je het zelf?
  • Nou kan een gesprek beginnen , maar ben waardeloos in het openen van topics. Ik open heel weinig topics namelijk. Dus je zou dan kunnen zeggen dat "in mijn geval" het de omgekeerde wereld is. Maar aangezien dit een forum is en ik nieuwsgierig ben naar de ervaringen van anderen
    "Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
    pi_43403329
    Het gaat er dus echt om dat ze vaak een topic openen en dat het een leuk/grappig/interessant topic is. Baggeraars uitgesloten dus, het gaat dus niet alleen om kwantiteit maar ook om kwaliteit.
    pi_43403610
    Ik open alleen maar gare topics als ik dronken ben! Maar mijn 'openingszin' is smashing.
    Zyggie.
    pi_43403750
    Nou is het natuurlijk wel zo dat Dribbel_ er met Fraubitch vandoor is!
    En de ex-opper-baggeraar Conflict met Biancavia.

Godver ik moet ook gaan baggeren!
    pi_43405802
    Ik kan geen goede OP's schrijven. Nooit gekund. Het gaat altijd op een soort schoolwerkstuk lijkend. Als ik niet oppas komt 't zelf belerend over. Verschrikkelijk. Waag me er dus ook zelden aan. Alleen als het moet.
    Aan openingszinnen doe ik niet. Gelukkig doet charme een hoop.
    Liej
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')