Je hebt me door: ik ken jou helemaal nietquote:Op donderdag 9 november 2006 19:28 schreef babette21 het volgende:
waarmee je impliceert dat ik niet zou eten vanwege de angst voor overgewicht?!
oh boy you so don't know me....
wat is daarmee??
ik ken geen nummers van d'r, alleen d'r stijl (stem en gitaartje, beide perfect).quote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Poetry Man zo'n fijn nummer.
je eigen stalker!!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ene Lurkski blijft maar lurken in mij FoBo.
Hij stalkt veel mensen, Als ik dan al een eigen stalker wil, dan moet het ook alleen voor mij zijn, en niemand anders.quote:
waar kan ik solliciteren??quote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij stalkt veel mensen, Als ik dan al een eigen stalker wil, dan moet het ook alleen voor mij zijn, en niemand anders.
Overal, je mag meteen beginnen, mits je niet meer door het fotoboek surft als anoniempje.quote:
Overal moet natuurlijk "bij mij" zijn, en nergens anders.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Overal, je mag meteen beginnen, mits je niet meer door het fotoboek surft als anoniempje.
laat dan maar zittenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
mits je niet meer door het fotoboek surft als anoniempje.
nu je het zegt.... waarvoor zijn wij niet uitgenodigd?!?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar is, zeg maar, de rest?
Eentje was er in ieder geval in slaap gevallen...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
lui wijfquote:Op donderdag 9 november 2006 20:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Eentje was er in ieder geval in slaap gevallen...
Hoe zou je dat verband leggen dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef Dada het volgende:
Hebben goede topicopeners ook goede openingszinnen? (...)
Rest? Welke rest? Kliekjes?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben de laatste tijd sowieso wat minder aanwezig op Fok! En dit is de eerste avond deze week dat ik echt even achter de pc kan kruipen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:28 schreef babette21 het volgende:
hé DM, jij komt hier niet veel meer!
Na een dag pc-hangen heb je daar natuurlijk ook minder zin in...:). Leuk dat je er even bent.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd sowieso wat minder aanwezig op Fok! En dit is de eerste avond deze week dat ik echt even achter de pc kan kruipen.
Ja, ik moest even snel vragen wat er gebeurd was he...quote:Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
nou niet doen of je ineens een leven hebt he!!
ik heb je heus wel in gtst gezien...
Het genoegen is geheel wederzijds.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Na een dag pc-hangen heb je daar natuurlijk ook minder zin in...:). Leuk dat je er even bent.
Jawel. Zeer leerzaam ook. Cursus prozaschrijven.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
wel 'n leuke cursus?
klinkt interessant! en altijd leuk om er nog daadwerkelijk iets aan te hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef DaMart het volgende:
Jawel. Zeer leerzaam ook. Cursus prozaschrijven.
Ik snap nu ook wel waarom die uitgeverijen dat manuscript steeds terugstuurden...
Wat zijn de do's en don't daarbij eigenlijk?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel. Zeer leerzaam ook. Cursus prozaschrijven.
Ik snap nu ook wel waarom die uitgeverijen dat manuscript steeds terugstuurden...
Onder andere:quote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wat zijn de do's en don't daarbij eigenlijk?![]()
Ja, ik moet toch iets doen om mijn naam op kaften in de boekhandel te zien he!quote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
klinkt interessant! en altijd leuk om er nog daadwerkelijk iets aan te hebben
Thanksquote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onder andere:
Do's:
- de don'ts goed onthouden,
- zorgen dat er een duidelijke wil is bij je hoofdpersoon,
- dat er een climax is en
- dat er een bewering verborgen ligt in je verhaal...
Don'ts:
- alles willen uitleggen,
- de do's niet opvolgen,
- teveel bijvoeglijke naamwoorden gebruiken,
- nietszeggendheid...
In beide woorden komt het woordje "open" voorquote:Op donderdag 9 november 2006 21:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hoe zou je dat verband leggen dan?![]()
Ik heb geloof ik 1 nominatie daar... van ons aller Rena!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef BVO het volgende:
Whehe.
Lastig. Op sommige plekken hadden meerdere mensen gekund.
Ik kom niet eens in je lijst voorquote:Op donderdag 9 november 2006 22:45 schreef BVO het volgende:
Whehe.
Lastig. Op sommige plekken hadden meerdere mensen gekund.
OMGquote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
Oh, en goedenavond. Ik heb vandaag Tom_Tom- gezien en gesproken
.
Nu doet ie 't weerquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:04 schreef PeRi het volgende:
Was een update vannacht. Is FOK! weer stoek?
Hoe was de film?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:58 schreef Dizer het volgende:
Oh, en goedenavond. Ik heb vandaag Tom_Tom- gezien en gesproken
.
quote:Meestbelovende user voor het komend jaar: Tha_Erik
Man, ga slapenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:04 schreef PeRi het volgende:
Was een update vannacht. Is FOK! weer stoek?
Zware last op je schouders dusquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
BVO, wat ben je toch ook een tofferd:
[..]
Het wachten was op jou.quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooiste avatar:Svensational
Hoe schattigquote:
Ja, en hoe niet waarquote:
Wat een kattige meisjes opmerkingquote:
Ha, ik was ook net bezig met een onderzoek omtrent de persoon Flabofskiquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik ken nog zo iemand die een hekel heeft aan Sara Kroos...![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:05 schreef Flabofski het volgende:
*flab* *flab* *flab* *flab* [afbeelding]
Kerel. Daar heb je toch geen onderzoek voor nodig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha, ik was ook net bezig met een onderzoek omtrent de persoon Flabofski.
Tof dat het je opvaltquote:
Het feit dat dit account ooit van eigenaar is verwisseld zorgde voor de nodige verwarringquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:15 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Kerel. Daar heb je toch geen onderzoek voor nodig.
Oh, ja. Daarvoor sprak je me nog aan op MSN!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het feit dat dit account ooit van eigenaar is verwisseld zorgde voor de nodige verwarring!
Je was ook erg overtuigendquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:24 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Oh, ja. Daarvoor sprak je me nog aan op MSN!
En toen trapte je er nog in ook.
That's me.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was ook erg overtuigend!
Pisvlek.quote:
Wel stom dat ze playbacken trouwens.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3481890&md5=150b01e76fc8141973fc45ffe3d563ce
Vanaf de 20 minuut!
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:27 schreef Svensational het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3481890&md5=150b01e76fc8141973fc45ffe3d563ce
Vanaf de 20 minuut!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |