ep2 is ook DivXquote:Op woensdag 8 november 2006 15:16 schreef Devano het volgende:
Ik wacht wel lekker op de DivX versie, download er vrijdag gelijk 2.
zal uiteindelijk best wel weer goedkomen tussen seth en summer.. en anders misschien seth en euh.. kaitlin?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
promo met spoilersThere's a new Summer!
oe mooie box!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ep2 is ook DivX![]()
en [afbeelding]
mmm ik dacht dat dit seizoen vooral om Marissa Jr. zou gaan draaien, niet dat ik dit erg vind hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
promo met spoilersThere's a new Summer!
1 2 3 4 | 4- 2 - 08 Nov 06 - The Gringos 4- 3 - 09 Nov 06 - The Cold Turkey 4- 4 - 16 Nov 06 - The Metamorphosis |
neh.. summer ging al naar Brown en seth kan daar pas vanaf januari beginnenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef Chen het volgende:
Was het uitgegaan tussen Seth en summer aan het eind van het seizoen?
Donequote:Op woensdag 8 november 2006 18:28 schreef Miguel het volgende:
Gelukkig heb ik van het weekend nog even snel taylor en kaitlin in de OP opgenomen, want we zijn alweer toe aan een nieuw topic
Alleen de date van het uitzendschema kloppen nu natuurlijk niet meer, misschien kan de TS dit nog even aanpassen?
[ code verwijderd ]
Voor volgende week staat er dus iig geen dubbele ep gepland in de FOX programmering.
hubba, maar is o zo jongquote:
VETquote:Op woensdag 8 november 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Canada zond ep2 gister al uit omdat ze vanavond LOST uitzenden
wooh.. jammer dat het 15 isquote:
kom op man, je praat toch niet over vrouwen als een ding?? of was dat gewoon een foutjequote:
Maar ze is wel veel gaver dan Marissa.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:42 schreef Devano het volgende:
Ze praat wel precies zoals Merissa, maar of we daar nu zo blij mee moeten zijn.
meer julie cooperquote:Op woensdag 8 november 2006 22:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar ze is wel veel gaver dan Marissa.
niet zo'n dramaqueen maar lekker daadkrachtig en sneaky
ja dat vond ik nou ook, ze zou zo een dochter van Julie kunnen zijn, qua uiterlijk maar ook qua karakter!quote:
laat dat nou ook net het geval zijn..quote:Op woensdag 8 november 2006 23:30 schreef edejong het volgende:
[..]
ja dat vond ik nou ook, ze zou zo een dochter van Julie kunnen zijn, qua uiterlijk maar ook qua karakter!
Ik dacht dat ze dat alleen maar speelden voor de seriequote:Op woensdag 8 november 2006 23:41 schreef dRobje het volgende:
[..]
laat dat nou ook net het geval zijn..
onzin, Julie Cooper is iets met Clarke in d'r achternaam, en Marissa Jr. heet Willa Holland, of.. bedoel jij iets anders?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:41 schreef dRobje het volgende:
[..]
laat dat nou ook net het geval zijn..
Ik heb meer het idee dat hij in de serie bedoeldquote:Op donderdag 9 november 2006 07:06 schreef edejong het volgende:
[..]
onzin, Julie Cooper is iets met Clarke in d'r achternaam, en Marissa Jr. heet Willa Holland, of.. bedoel jij iets anders?
juistquote:Op donderdag 9 november 2006 09:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat hij in de serie bedoeld
vandaar ook mijn sarcastische opmerking
hij zal vast nog wel een keer teruggaan want het is niet echt een type serie dat iemand ongestraft wegkomt met een 'moord'..quote:Op donderdag 9 november 2006 12:50 schreef Komakie het volgende:
Btw ik vind het er wel een beetje op lijken dat de klopjacht op Volchuck wel erg snel wordt opgegeven. Of zou Ryan er weer vandoor gaan? Lijkt me sterk zo langzamerhand.
Ik had liever gehad dat het allemaal veel langer had geduurd. Het komt op deze manier een beetje nietszeggend en gehaast over naar mijn idee.
Misschien gaat Sandy er nog wel juridisch achteraan en komt hij te weten waar Volchuck zit. Dan wordt hij óf opgepakt en veroordeeld. Iets wat voor Ryan en Julie een onbevredigend gevoel is. Óf Ryan komt te weten waar hij gevonden is en gaat er maar weer eens zelf achteraan.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:51 schreef dRobje het volgende:
[..]
hij zal vast nog wel een keer teruggaan want het is niet echt een type serie dat iemand ongestraft wegkomt met een 'moord'..
als ze hem laten gaan is het ook gedaan met de seriequote:Op donderdag 9 november 2006 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien gaat Sandy er nog wel juridisch achteraan en komt hij te weten waar Volchuck zit. Dan wordt hij óf opgepakt en veroordeeld. Iets wat voor Ryan en Julie een onbevredigend gevoel is. Óf Ryan komt te weten waar hij gevonden is en gaat er maar weer eens zelf achteraan.
Sandy en Kirsten hebben trouwens wel echt een engelengeduld met die jongen.
Ik had hem allang laten gaan..
Nouja dat hoeft niet zo zeer.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:56 schreef dRobje het volgende:
[..]
als ze hem laten gaan is het ook gedaan met de serie
dan maar gewoon een serie over kaitlin![]()
dat vond ik dus met de eerste aflevering..quote:Op donderdag 9 november 2006 15:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nouja dat hoeft niet zo zeer.
Ze kunnen ook hem laten gaan en afwachten ofzo en hem zijn eigen boontjes laten doppen. Dan een tijdje hem niet meer willen terug nemen in huis omdat hij zich misdragen heeft en hem later terugnemen ofzo. Weet ik veel. Maar het moet eens wat anders lopen dan elke keer weglopen om iets doms te doen en dan weer terug gehaald worden door Sandy (en nu dus ook Kristin)
Dat is een beetje het probleem momenteel. Ze vallen te veel in herhaling...
Dat was echt vet jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:04 schreef Miguel het volgende:
WTF, Steve-O gewoon in The OC![]()
Wel lekker dat nr3 zometeen al komt
waar slaat die rare programmering op?quote:4- 2 - 08 Nov 06 - The Gringos
4- 3 - 09 Nov 06 - The Cold Turkey
Absoluut niet mee eens. ik ben echt over een drempel heen moeten stappen om seizoen 4 (van the OC) uberhaupt te downloaden.. ep1 heeft zeker een week op mijn pc gestaan voordat ik zin had om te kijken. Helaas werden mijn vermoedens gedeeltelijk bevestigd.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:46 schreef NAF_NAF het volgende:
Volgens mij wordt dit seizoen wel offfff the chain.
Ik vind nu OC weer leuker dan OTH.
Neequote:Op vrijdag 10 november 2006 10:51 schreef tonks het volgende:
Taz, heb je aflevering 2 en 3 ook gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar goed ep2 is aant downloadenmisschien weet die me volledig te overtuigen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ryan gaat altijd al anders om met zijn gevoelens dan een normaal mens, dus vind ik het juist realistisch dat hij is weggegaan. Dat is zijn antwoord op bijna alle moeilijke situaties. Hij is mss ook wel weggegaan met de intentie om zichzelf klaar te maken op een gevecht met Volchock.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. ik ben echt over een drempel heen moeten stappen om seizoen 4 (van the OC) uberhaupt te downloaden.. ep1 heeft zeker een week op mijn pc gestaan voordat ik zin had om te kijken. Helaas werden mijn vermoedens gedeeltelijk bevestigd.
Summer intersseert het opeens niks meer dat Coop (haar BETSE vriendin) dood is, Ryan is nieteens op de begrafenis geweest en is niet meteen wraak gaan nemen op Volchok. In plaats daarvan zittie in een of ander achterlijke tent waar hij zich in elkaar laat slaat om zich beter door te voelen. En dan is Summer opeens een treehugger geworden op tijd van een paar maanden!!! Lekker realistisch allemaalMaar gelukkig waren er ook positieve dingen te melden!!! Ik zit er nu ook weer helemaal in en zal het absoluut weer gaan volgen elke week maar OTH blijft voor mij toch veel realistischer en leuker om te kijken (tot nu toe, zit namelijk pas bij S2 met OTH)
OTH blijft erg leuk hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. ik ben echt over een drempel heen moeten stappen om seizoen 4 (van the OC) uberhaupt te downloaden.. ep1 heeft zeker een week op mijn pc gestaan voordat ik zin had om te kijken. Helaas werden mijn vermoedens gedeeltelijk bevestigd.
Summer intersseert het opeens niks meer dat Coop (haar BETSE vriendin) dood is, Ryan is nieteens op de begrafenis geweest en is niet meteen wraak gaan nemen op Volchok. In plaats daarvan zittie in een of ander achterlijke tent waar hij zich in elkaar laat slaat om zich beter door te voelen. En dan is Summer opeens een treehugger geworden op tijd van een paar maanden!!! Lekker realistisch allemaalMaar gelukkig waren er ook positieve dingen te melden!!! Ik zit er nu ook weer helemaal in en zal het absoluut weer gaan volgen elke week maar OTH blijft voor mij toch veel realistischer en leuker om te kijken (tot nu toe, zit namelijk pas bij S2 met OTH)
Daar moet ik je ook helemaal gelijk in geven, zit echt weer te w88 totdat 2+3 klaar zijn. Dat had ik dus eerst totaal niet meer, hopelijk wordt het weer helemaal top!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:03 schreef NAF_NAF het volgende:
het maakt het allemaal veel interessanter voor de toekomstige afleveringen, hoe ze deze situaties zullen uitwerken.
In de celquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:07 schreef tonks het volgende:
Jammer dat volchock nu in de cel zit en er helemaal geen verhaal meer is.
omg! wat is dat nou voor BS! Dus zodra het in amerika op tv is geweest gebruik jij geen tags.. wil niet weten hoeveel mensen het pas na een dag of 2 kunnen kijken omdat ze werken/geen tijd hebben of de download niet vlot.. wat is het nou voor moeite om er een spoiler tag van te maken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef tonks het volgende:
Nee pas maar op met lezen, de aflevering is op tv geweest dus spoileren hoeft niet
Het is geen BS, het mag hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
omg! wat is dat nou voor BS! Dus zodra het in amerika op tv is geweest gebruik jij geen tags.. wil niet weten hoeveel mensen het pas na een dag of 2 kunnen kijken omdat ze werken/geen tijd hebben of de download niet vlot.. wat is het nou voor moeite om er een spoiler tag van te maken?
Ja maar waar moet het verhaal nu nog over gaan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:31 schreef Ace1 het volgende:
Idd.. dat gezeik altijd...
Ik ben blij dat volchock in de cel zit... dan word Ryan tenminste weer een beetje de oude.
Mooi eindeDat julie en ryan het over marissa hebben, wat julie de hele tijd had weggestopt...
Hopenlijk kan Summer er ook snel overheen komen, want elke x dat ze aan marissa denkt gaat ze overdreven hippie achtig doen..
Ik weet dat het mag:) maar je zou er toch ff rekening mee kunnen houden toteen dag of 2 naar de air date dat andere mensen het mss nog niet gezien hebben.. maar goed.. ik zal dan maar niet meer hier kijkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is geen BS, het mag hoor. anders moet je hier maar niet kijken.
Is geen BS. Het is algemeen bekend dat zo gauw als de aflevering op tv is geweest, er over gepraat mag worden zonder spoilertags. Anders kun je ook zeggen dat als de aflevering in nederland is geweest je er de eerste 24 uur niet over mag praten omdat je hem op video hebt staan (old skoolquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
omg! wat is dat nou voor BS! Dus zodra het in amerika op tv is geweest gebruik jij geen tags.. wil niet weten hoeveel mensen het pas na een dag of 2 kunnen kijken omdat ze werken/geen tijd hebben of de download niet vlot.. wat is het nou voor moeite om er een spoiler tag van te maken?
Ik ben benieuwd!quote:Episode 4 — which, if all goes well, will air next Wednesday — ranks among the best O.C.'s ever.
In de programmering van Fox voor volgende week hier staat geen OC gepland hoor. Weer een herhaling van Bones na de nieuwe Bones, maar die zouden ze eventueel nog kunnen aanpassen...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:02 schreef NAF_NAF het volgende:
Wat ik net lees in een column van Ask Ausiello:
[..]Episode 4 — which, if all goes well, will air next Wednesday — ranks among the best O.C.'s ever.
Ik ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Klopt, 'wonderfully corky'quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:58 schreef PieterBas het volgende:
Net 403 gezien..
Zei Dr Roberts nou dat ie een baan had aangeboden gekregen bij Seattle Grace Hospital oftewel het ziekenhuis van Grey's Anatomy
Ik denk dat die niet terug komt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:55 schreef Chen het volgende:
Komt Jimmy Cooper eigelijk nog is terug na de dood van Marissa, beetje raar als die er geen eens bij is terwijl ze dochter dood gaat?
Hmm, zal je net zien dat hij weer terug komt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet terug komt.
Momenteel heeft hij weinig meer te zoeken in New Port. De enige reden dat hij daar was omdat Marissa daar was. Zal misschien wel op de begravenis geweest zijn ofzo maar nu is er gewoon niet echt een verhaallijn voor hem.
Wow, ik scrolde effe snel voorbij en dacht hmm plaatje van Kaitlin in nieuwe ep?!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:51 schreef Ogala het volgende:
*sniff* ah the good old days!
[afbeelding]
Ze is niet getrouwd met Roberts?quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:56 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hmm, zal je net zien dat hij weer terug komt.
Julie is weer single, dus mss dat ze weer een naam kan adden.
Julie Cooper-Nichol-almost Cooper-Roberts-...... <- ruimte voor Cooper.
[..]
Wow, ik scrolde effe snel voorbij en dacht hmm plaatje van Kaitlin in nieuwe ep?!!
agreequote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik had het trouwens wel heel cliché gevonden als ze een hele dramamatische begravenis hadden laten zien. Ik vind het wel goed zo. Afsluiten met het feit dat ze dood gaat en verder als iedereen er een tijd later nog kapot van is.
Ah klopt. Ik was ff kwijt of daar nou een begravenis van was.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:53 schreef Miguel het volgende:
agree^2
Ben juist erg blij dat ze het zo hebben gedaan, zo'n hele verhaallijn rond een begrafenis hadden we al wel gehad met Nichol, daar zat ik dan ook echt niet nog een keer op te wachten
Yikes!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze is niet getrouwd met Roberts?
Wordt meer een soort van Cooper-Nickol-almost Cooper-Almost Roberts
Ik had het trouwens wel heel cliché gevonden als ze een hele dramamatische begravenis hadden laten zien. Ik vind het wel goed zo. Afsluiten met het feit dat ze dood gaat en verder als iedereen er een tijd later nog kapot van is.
Ik ben het echt helemaal met je eens, 3 was echt veel beter dan 1. Lijkt erop dat het weer de goeie kant uitgaat al moet het nu natuurlijk niet allemaal ONE BIG HAPPY FAMILY worden anders is het ook zo gay..quote:Op zondag 12 november 2006 01:11 schreef Hopey het volgende:
-
Ik vond ook aflevering 3 al weer heel wat beter, meer 't oude OC. Er moeten natuurlijk wel gewoon probs blijven, anders wordt het saaiquote:Op zondag 12 november 2006 09:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ben het echt helemaal met je eens, 3 was echt veel beter dan 1. Lijkt erop dat het weer de goeie kant uitgaat al moet het nu natuurlijk niet allemaal ONE BIG HAPPY FAMILY worden anders is het ook zo gay..
Eigenlijk had ik het interessant gevonden als hij hem wel vermoord had. Maar dan wel in Mexico want in de US zou hij gewoon de bak in gegaan zijn. Mexico waarschijnlijk. Er is daar niemand die ene Volchock iemand boeitquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:03 schreef Miss-V het volgende:
Ep. 2 en 3 waren wel leuk, vooral het einde van 3 met Ryan en Julie was wel mooi. Dat stukje dat Ryan die deur doorbeukt maar dat die kamer toch leeg is deed me wel ernstig aan Prison Break denken. Verder ja, dat met Steve-O vond ik ook niet echt grappig en dan die tattoo
. Je wist trouwens wel meteen dat Ryan Volchok toch niet ging vermoorden
.
quote:Op zondag 12 november 2006 23:34 schreef somegirl het volgende:
Volgensmij zijn ze wel getrouwd hoor, ik kan me nog een bruiloft herinneren tenminste.... kan het mis hebben natuurlijk....
Ze waren alleen verloofd.quote:Op zondag 12 november 2006 23:40 schreef Ace1 het volgende:
Waren volgens mij níet getrouwd.
Hehe nee, idd niet. Hoeven we waarshijnlijk niet eens te verwachten. Ik vraag me af, nu alles weer een beetje koek en ei is, wie de nieuwe drama queen zal worden. Marissa was dat zo ongeveer altijd geweest, met al haar probs en mental issues. Summer?? o.Oquote:Op zondag 12 november 2006 09:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ben het echt helemaal met je eens, 3 was echt veel beter dan 1. Lijkt erop dat het weer de goeie kant uitgaat al moet het nu natuurlijk niet allemaal ONE BIG HAPPY FAMILY worden anders is het ook zo gay..
Kaithlin denk ik wel he, blowen, stelen, blackmailen enz enzquote:Op maandag 13 november 2006 14:22 schreef Hopey het volgende:
[..]
Hehe nee, idd niet. Hoeven we waarshijnlijk niet eens te verwachten. Ik vraag me af, nu alles weer een beetje koek en ei is, wie de nieuwe drama queen zal worden. Marissa was dat zo ongeveer altijd geweest, met al haar probs en mental issues. Summer?? o.O
Kaithlin, muah, die is lang niet zo labiel als Marissa, die was simpelweg irritant zoquote:Op maandag 13 november 2006 14:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Kaithlin denk ik wel he, blowen, stelen, blackmailen enz enz![]()
Hopelijk wordt Summer weer Summer.. klikte echt goed met Seth qua humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:53 schreef dRobje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:32 schreef Komakie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel erg on-cool al die spoilerblokken![]()
Ryan heeft idd echt geen idee wat hij zich nu op z'n nek heeft gehaald.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Taylor en Ryan
Ryan heeft het alleen nog niet zo door
Leuke aflevering weer, alleen vond ik het verwerkingsproces van Summer aan het begin een beetje snel en ongeloofwaardig, zeker met dat muziekje op de achtergrond.
Ja, maar nu is het wel binnen een aflevering goed en weer minder goed. Dat is nou niet echt reëel hequote:Op vrijdag 17 november 2006 13:04 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ryan heeft idd echt geen idee wat hij zich nu op z'n nek heeft gehaald.![]()
Dat verwerkingsproces van Summer vond ik juist wel goed zo, liever zo dan dat ze er een hele aflevering aan wijden![]()
Seth & Summer![]()
![]()
Ik kan je niet pm-enquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:02 schreef Komakie het volgende:
Ik kan de aflevering helemaal nergens vinden
Alleen maar de 3de aflevering van seizoen 4... Zowel nieuwsgroepen als torrentsites.
mag eigenlijk niet... maar als iemand een zekere lokatie van een zeker bestand kan mailen... laat het niet om mij
Zet je pm dan aanquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:02 schreef Komakie het volgende:
Alleen maar de 3de aflevering van seizoen 4... Zowel nieuwsgroepen als torrentsites.
mag eigenlijk niet... maar als iemand een zekere lokatie van een zeker bestand kan mailen... laat het niet om mij
Zit wat inquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:10 schreef endr0me het volgende:
Ach dat neemt ie vast voor lief, als ik die foto zo hierboven zie..
Warez requestquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:15 schreef googoodoll het volgende:
hmm, ik kan nergens een lokatie voor episode 4 vinden... als iemand me wil helpen, mailadres staat in profiel.
maar wat is dit dan tonkietonksquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:02 schreef Komakie het volgende:
Ook een warez req?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:25 schreef googoodoll het volgende:
[..]
maar wat is dit dan tonkietonks
Ehm... de meeste van de afleveringen zijn ook op internet te bekijken dus is het geen request.quote:
zal seth dan wel zijn, want in seizoen 1 had hij het er constant over.....quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:52 schreef Crazykill het volgende:
In die spoilers nog voordat seizoen 4 begon, stond er ergens dat iemand die het graagst weg wilde uit Newport en Harbor, er nu zelf werkt als docent oid.
Nog niks van terug gezien?
Morgenavond te DL'en...quote:Op donderdag 23 november 2006 15:19 schreef Chen het volgende:
Wanneer komt ep 4?
Vanwaar de gedachte dat we maar 18 eps krijgen ? Tv.com zet wel vaker niet alle eps eropquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
donderdag nieuwe ep... ps ik hoop wel dat ze de show uitbreiden tot 25eps... anders is het balen
Morgenvroeg!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Morgenavond te DL'en...
Taylor en Ryan gaan keiharde porno hebben !!!!
tenminste... dat hoop ik
Ik had dat probleem ook. Alleen bij mij bleek dat het episode nummer er niet bij stond, maar wel de naam van de episode.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:20 schreef Chen het volgende:
Ja, hoezo kan ik ep4 dan nergens vinden?
TV.Com:quote:Op donderdag 23 november 2006 16:07 schreef Wytze het volgende:
[..]
Vanwaar de gedachte dat we maar 18 eps krijgen ? Tv.com zet wel vaker niet alle eps erop
Kunnen we hieruit dan ook gelijk concluderen dat dit het laatste seizoen is ?quote:Op zondag 26 november 2006 16:59 schreef Hoedjes het volgende:
[..]
TV.Com:
The network confirmed Wednesday that it's ordered only 16 episodes of the show for the 2006-07 season, as first reported by Variety. A typical full-season order for a series is 22 episodes.
Typical for most shows, that is. Through its first three seasons, "The O.C." never shot fewer than 24 episodes; last year the count was 25.
Duzz, 16 afleveringen maar.![]()
Nee, je kunt hieruit concluderen dat ze later zijn begonnen in dit televisie seizoen.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:29 schreef Wytze het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit dan ook gelijk concluderen dat dit het laatste seizoen is ?
8 november (speciale woensdag ep2)quote:Considerably more alarming, however, was the DOA return of Fox soap The O.C.
At 9 p.m., residents of upscale Orange County would be wise to get their bags packed. Season four of Fox's The O.C. opened with a series-low 2.6/ 4 in the overnights.
9 november (ep3)quote:Fox took a major tumble, meanwhile, at 9 p.m. with a last-minute telecast of fading The O.C. sinking to a mere (and distant-fourth place) 2.6/ 4 in the overnights. Comparatively, that was only equal to its anemic season-opener last Thursday.
16 november (ep4)quote:Third in the overnights was NBC, followed by the CW and an anemic Fox, which is home of the fast sinking series in prime time, The O.C.
[..] Fox's The O.C. (2.3/ 3). Comparably, The O.C. on the year-ago evening (Thursday, Nov. 10, 2005) averaged a 3.8/ 6 in the overnights at 8 p.m.
Met deze ratings verwacht ik zéker geen vijfde seizoen, maar ik had zowieso al wel verwacht dat dit het laatste seizoen zou zijn, en FOX had dat met haar bestelling van slechts 16eps ook wel enigzins aan zien komen.quote:[..] followed by Fox's The O.C. at a last-place 2.4/ 3. Yes, folks, it is over, finite, kaput for The O.C.
OTH ontwikkelt zichzelf in ieder geval wel meer. OC is te lang op dezelfde voet doorgegaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:49 schreef Mikani het volgende:
Ik vind ook eigenlijk dat het aan z'n einde moet komen, de serie is lang niet meer zo goed als in 't begin. Toen was ik echt onder de indruk en nu is 't maar zo zo. Ze houden het niveau niet vast, dat in tegenstelling tot One Tree Hill, dat lijkt alleen maar beter te worden.
hoe dan ?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:37 schreef edejong het volgende:
mm beetje saaie afl. vond ik... het kan véél beter!!!
quote:[..] while Fox's The O.C. remains the fastest collapsing show in prime time today.[..]
Also in the 9 p.m. hour was Fox's begging to be canceled The O.C. (2.4/ 3) [...]
one year earlier, The O.C. on Thursday, Dec. 1, 2005 averaged a 4.0/ 6 in the overnights at 8 p.m.
Juist wel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:41 schreef Ace1 het volgende:
Er is gewoon niks gebeurd uitenidelijk.. Ryan nog steeds alleen, eigenlijk niks vooruit gegaan in z'n relatie met taylor, en tussen seth en summer is ook niks gebeurd.
Ché moet idd dood. Zijn eigen hachje redden over de rug van iemand andersquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:18 schreef MaxC het volgende:
Ik deel de mening van Ace1. Wat zijn we deze aflevering nou opgeschoten
-Ryan kan weer slapen![]()
-Jullie belooft niet meer zoveel mannen te daten(zei ze vorige ep ook)
Ché moet wel dood!![]()
Ik vind het wel een schattig meisje als ze niet te veel zegt. ze kan heel gelukkig kijken enzo (klinkt misschien btje vaag maar goed) alleen als ze begint te ratelen denk ik elke keer "doe dat nou niet!!!"quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind Taylor steeds leuker worden, hoewel zij geen "vervangster" is van Marissa
ik vind julie/kaitlin actie veel beterquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
dacht even dat we iets van kaitlin/taylor actie kregen
De aflevering heet The Sleeping Beautyquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:21 schreef Chen het volgende:
Waariom kan ik Ep5 nergens vinden?
Ik ook niet. Wat is de naam van de ep anyone?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:21 schreef Chen het volgende:
Waariom kan ik Ep5 nergens vinden?
staat erboven..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is de naam van de ep anyone?
Toen ik postte was dat antwoord er nog nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:37 schreef dRobje het volgende:
[..]
staat erboven..
om het je nóg makkelijker te maken: misschien helpt het als je hier klikt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- ik zal maar even de tags voor je zetten dan.
[ Bericht 17% gewijzigd door PeRi op 07-12-2006 18:19:33 ]
Ik vind het juist wel grappigquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:10 schreef PeRi het volgende:
Ik wil niet dat Ryan en Taylor samen gaan.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:17 schreef endr0me het volgende:
Ik vond hem ook gewoon leuk.. Kaitlin is echt cool hot
Ik vind het niveau t.o.v. vorig seizoen juist stukken omhoog gegaan!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef s0k het volgende:
Mja, ik vond de episode wel te doen. Het niveau is dit seizoen wel verschrikkelijk omlaag gegaan, erg zonde. Ze hadden het gewoon bij de dood van marissa moeten laten denk ik. Of een compleet andere weg moeten inslaan, maar dit is echt bedroevend. Het enige echte lichtpuntje in de serie zou Kaitlyn kunnen zijn, maar als ze haar 'bitchfight' met een mogelijke rivaal al zo snel in de kiem smoren, zie ik daar ook weinig hoop voor.
Jeej, dat is pas 20x langsgekomen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:39 schreef DBBknown het volgende:
er zijn dit seizoen maar 16 eps, en dan is het helaas afgelopen met the oc
Amen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:55 schreef PeRi het volgende:
Dat konijn dat zat te kakken, geweldig.
.
'Sweetheart, you're so gay' en dan die gast en Roger in dat bed!. En Ché blijft echt een zwaar irritante gozert.
"I wanna use your body as a jungle gym"![]()
![]()
!! Ryan is lief als ie bloost
!
Ik vond het een toffe ep. Ik ben het nog steeds niet eens met het Taylor-Ryan thingflingdinges, maar de fantasieën over Taylor waren wel ech grappig. Heerlijk, the OC is terug!
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:31 schreef NAF_NAF het volgende:
Nieuwe afl. is al te d_loaden he!
Ik dacht dat OC ook een winterstop had maar dat is helemaal niet zo.
Ze hebben alleen de 29ste geen afl. staan.
done, en nu maar gauw gaan downloadenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.fox.com/oc/savetheoc/ hebben we al getekend?
Ik had het ff niet meerquote:wow.. very Jack Bauer of you
Ja leuk jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:05 schreef Hoedjes het volgende:
Hij was weer echt goed deze aflevering.
klinkt alsof ze geen inspiratie meer hebben om toffe episodes te schrijven.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.buddytv.com/ar(...)josh-scwar-2651.aspx
Heel erg interessant interview met de bedenker van The OC.
Maar het druipt er wel heel er vanaf dat ze maar al te goed rekening houden met dat het wel eens snel afgelopen kan zijn.
Ik blijf wel kijken, maar dit gevoel heb ik dus ookquote:Op zondag 17 december 2006 22:04 schreef MaxC het volgende:
Ik heb net alle respect voor deze serie verloren
Er zatten een paar leuke stukjes in de aflevering, maar ik kreeg een beetje het gevoel dat ze aan het afbouwen zijnquote:Op zondag 17 december 2006 22:04 schreef MaxC het volgende:
Ik heb net alle respect voor deze serie verloren
Overigens, dit was de 1e kut aflevering vond ik in 3 jaar tijd.quote:
Precies!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:14 schreef Wytze het volgende:
[..]
Overigens, dit was de 1e kut aflevering vond ik in 3 jaar tijd.
Ik snap ook niet waarom ze juist de chrismakkuh aflevering uitkiezen voor zo'n kut verhaal.
Chrismukah was ieder jaar een top aflevering
Nee, niet gezienquote:Op woensdag 20 december 2006 02:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
iemand die poster van Johnny Harper opgevallen over pro-surfen..
dus opzicht kun je stellen dat zonder ryan johnny nog geleefd had.
en dan in seizoen allemaal roepen "it wasnt your fault"
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 20 december 2006 12:15 schreef Devano het volgende:
Stiekem hoopte iedereen natuurlijk op een laatste glimps van Marissa.
Ik niet, wist wel dat ze haar niet zouden laten zien.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:15 schreef Devano het volgende:
logisch want dan was marissa dood en had johnny haar dus nooit gekend hahaquote:Op woensdag 20 december 2006 02:29 schreef Dawnbreaker het volgende:
iemand die poster van Johnny Harper opgevallen over pro-surfen..
dus opzicht kun je stellen dat zonder ryan johnny nog geleefd had.
en dan in seizoen allemaal roepen "it wasnt your fault"
slim!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:02 schreef dRobje het volgende:
[..]
logisch want dan was marissa dood en had johnny haar dus nooit gekend haha
maar goed.. in welk stukje zie je die poster dan?![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:15 schreef Devano het volgende:
Ik wou marissa eigenlijk ook wel zien , maar vind het beter dat ze dit niet hebben gedaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:15 schreef Devano het volgende:
quote:Op maandag 25 december 2006 00:32 schreef MaxC het volgende:
Bullet praat zo ongelofelijk irritant![]()
Vond het wel een leuke aflevering, tot dat: I'm Ryan's father
Toen had ik het gevoel dat ik naar The Bold and the Beautifull (ofzo) aan het kijken was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |