staat erboven..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat is de naam van de ep anyone?
Toen ik postte was dat antwoord er nog nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:37 schreef dRobje het volgende:
[..]
staat erboven..
om het je nóg makkelijker te maken: misschien helpt het als je hier klikt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- ik zal maar even de tags voor je zetten dan.
[ Bericht 17% gewijzigd door PeRi op 07-12-2006 18:19:33 ]
Ik vind het juist wel grappigquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:10 schreef PeRi het volgende:
Ik wil niet dat Ryan en Taylor samen gaan.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:17 schreef endr0me het volgende:
Ik vond hem ook gewoon leuk.. Kaitlin is echt cool hot
Ik vind het niveau t.o.v. vorig seizoen juist stukken omhoog gegaan!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef s0k het volgende:
Mja, ik vond de episode wel te doen. Het niveau is dit seizoen wel verschrikkelijk omlaag gegaan, erg zonde. Ze hadden het gewoon bij de dood van marissa moeten laten denk ik. Of een compleet andere weg moeten inslaan, maar dit is echt bedroevend. Het enige echte lichtpuntje in de serie zou Kaitlyn kunnen zijn, maar als ze haar 'bitchfight' met een mogelijke rivaal al zo snel in de kiem smoren, zie ik daar ook weinig hoop voor.
Jeej, dat is pas 20x langsgekomen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:39 schreef DBBknown het volgende:
er zijn dit seizoen maar 16 eps, en dan is het helaas afgelopen met the oc
Amen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:55 schreef PeRi het volgende:
Dat konijn dat zat te kakken, geweldig.
.
'Sweetheart, you're so gay' en dan die gast en Roger in dat bed!. En Ché blijft echt een zwaar irritante gozert.
"I wanna use your body as a jungle gym"![]()
![]()
!! Ryan is lief als ie bloost
!
Ik vond het een toffe ep. Ik ben het nog steeds niet eens met het Taylor-Ryan thingflingdinges, maar de fantasieën over Taylor waren wel ech grappig. Heerlijk, the OC is terug!
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:31 schreef NAF_NAF het volgende:
Nieuwe afl. is al te d_loaden he!
Ik dacht dat OC ook een winterstop had maar dat is helemaal niet zo.
Ze hebben alleen de 29ste geen afl. staan.
done, en nu maar gauw gaan downloadenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.fox.com/oc/savetheoc/ hebben we al getekend?
Ik had het ff niet meerquote:wow.. very Jack Bauer of you
Ja leuk jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:05 schreef Hoedjes het volgende:
Hij was weer echt goed deze aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |