abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:45:59 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43420167
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:46 schreef NAF_NAF het volgende:
Volgens mij wordt dit seizoen wel offfff the chain.
Ik vind nu OC weer leuker dan OTH.
Absoluut niet mee eens. ik ben echt over een drempel heen moeten stappen om seizoen 4 (van the OC) uberhaupt te downloaden.. ep1 heeft zeker een week op mijn pc gestaan voordat ik zin had om te kijken. Helaas werden mijn vermoedens gedeeltelijk bevestigd.

Summer intersseert het opeens niks meer dat Coop (haar BETSE vriendin) dood is, Ryan is nieteens op de begrafenis geweest en is niet meteen wraak gaan nemen op Volchok. In plaats daarvan zittie in een of ander achterlijke tent waar hij zich in elkaar laat slaat om zich beter door te voelen. En dan is Summer opeens een treehugger geworden op tijd van een paar maanden!!! Lekker realistisch allemaal Maar gelukkig waren er ook positieve dingen te melden!!! Ik zit er nu ook weer helemaal in en zal het absoluut weer gaan volgen elke week maar OTH blijft voor mij toch veel realistischer en leuker om te kijken (tot nu toe, zit namelijk pas bij S2 met OTH)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 10-11-2006 10:51:14 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_43420287
Taz, heb je aflevering 2 en 3 ook gezien?
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:53:32 #53
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43420350
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:51 schreef tonks het volgende:
Taz, heb je aflevering 2 en 3 ook gezien?
Nee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed ep2 is aant downloaden misschien weet die me volledig te overtuigen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_43420609
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Absoluut niet mee eens. ik ben echt over een drempel heen moeten stappen om seizoen 4 (van the OC) uberhaupt te downloaden.. ep1 heeft zeker een week op mijn pc gestaan voordat ik zin had om te kijken. Helaas werden mijn vermoedens gedeeltelijk bevestigd.

Summer intersseert het opeens niks meer dat Coop (haar BETSE vriendin) dood is, Ryan is nieteens op de begrafenis geweest en is niet meteen wraak gaan nemen op Volchok. In plaats daarvan zittie in een of ander achterlijke tent waar hij zich in elkaar laat slaat om zich beter door te voelen. En dan is Summer opeens een treehugger geworden op tijd van een paar maanden!!! Lekker realistisch allemaal Maar gelukkig waren er ook positieve dingen te melden!!! Ik zit er nu ook weer helemaal in en zal het absoluut weer gaan volgen elke week maar OTH blijft voor mij toch veel realistischer en leuker om te kijken (tot nu toe, zit namelijk pas bij S2 met OTH)
Ryan gaat altijd al anders om met zijn gevoelens dan een normaal mens, dus vind ik het juist realistisch dat hij is weggegaan. Dat is zijn antwoord op bijna alle moeilijke situaties. Hij is mss ook wel weggegaan met de intentie om zichzelf klaar te maken op een gevecht met Volchock.

Summer heeft imo al haar gevoelens weggestopt en probeert door de dood van Marissa te negeren haar leven op te pakken. Je zag dat wel aan hoe moeilijk ze het had om weer thuis te zijn. Ze heeft teveel herinneringen eraan.

Ik kan al deze situaties wel begrijpen en het maakt het allemaal veel interessanter voor de toekomstige afleveringen, hoe ze deze situaties zullen uitwerken.

OC was my first love and tja dat zit toch net effe iets anders.
Ik ben een meisje!
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:06:25 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43420684
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

OTH blijft erg leuk hoor.
Ik heb alle afleveringen van begin tot einde gezien en ik vind dat ze dezelfde kwaliteit voort zetten. Altijd weer helemaal nieuwe verhaallijnen enzo.

Dat van Summer snap ik ook nog niet helemaal. Taylor bijvoorbeeld is ook altijd nog even blij.
Aan de andere kant zijn ze een aantal maanden verder en moet je ook een keer verder met je leven.
Ryan is niet naar de begravenis gegaan omdat hij zo stuk was dat hij het niet aan kon.
Hij ging niet achter Volchuck aan omdat hij geen idee had waar hij was. Aangezien hij nu die info heeft gaat hij achter hem aan.

Het is wel heel erg zwart/wit. Julie en Ryan die helemaal stuk zitten. De rest die het haast niet lijkt te interesseren. Daar ben ik het wel mee eens.
Zoals ik al eerder zei vind ik het nog steeds een beetje storend dat Ryan in 1 aflevering achter Volchuck aan gaat en nog dezelfde aflevering thuis wordt gebracht. Ik hoop nog steeds dat die verhaallijn zich toch wel voor iets langere tijd voortzet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:07:11 #56
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43420700
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:03 schreef NAF_NAF het volgende:
het maakt het allemaal veel interessanter voor de toekomstige afleveringen, hoe ze deze situaties zullen uitwerken.
Daar moet ik je ook helemaal gelijk in geven, zit echt weer te w88 totdat 2+3 klaar zijn. Dat had ik dus eerst totaal niet meer, hopelijk wordt het weer helemaal top!!!
pi_43420720
Jammer dat volchock nu in de cel zit en er helemaal geen verhaal meer is.
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:09:25 #58
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43420752
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:07 schreef tonks het volgende:
Jammer dat volchock nu in de cel zit en er helemaal geen verhaal meer is.
In de cel
volgens mij had ik dit niet moeten lezen ivm de komende aflevering die ik vanavond pas kan downloaden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:09:51 #59
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43420764
Pas wel op met spoilers aub!!!
pi_43420789
Nee pas maar op met lezen, de aflevering is op tv geweest dus spoileren hoeft niet
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:13:08 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43420856
Jammer genoeg heeft hij gelijk
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:15:06 #62
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43420905
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef tonks het volgende:
Nee pas maar op met lezen, de aflevering is op tv geweest dus spoileren hoeft niet
omg! wat is dat nou voor BS! Dus zodra het in amerika op tv is geweest gebruik jij geen tags.. wil niet weten hoeveel mensen het pas na een dag of 2 kunnen kijken omdat ze werken/geen tijd hebben of de download niet vlot.. wat is het nou voor moeite om er een spoiler tag van te maken?
pi_43421083
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:15 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

omg! wat is dat nou voor BS! Dus zodra het in amerika op tv is geweest gebruik jij geen tags.. wil niet weten hoeveel mensen het pas na een dag of 2 kunnen kijken omdat ze werken/geen tijd hebben of de download niet vlot.. wat is het nou voor moeite om er een spoiler tag van te maken?
Het is geen BS, het mag hoor . anders moet je hier maar niet kijken.
pi_43421375
Idd.. dat gezeik altijd...

Ik ben blij dat volchock in de cel zit... dan word Ryan tenminste weer een beetje de oude.
Mooi einde Dat julie en ryan het over marissa hebben, wat julie de hele tijd had weggestopt...

Hopenlijk kan Summer er ook snel overheen komen, want elke x dat ze aan marissa denkt gaat ze overdreven hippie achtig doen..
pi_43421414
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:31 schreef Ace1 het volgende:
Idd.. dat gezeik altijd...

Ik ben blij dat volchock in de cel zit... dan word Ryan tenminste weer een beetje de oude.
Mooi einde Dat julie en ryan het over marissa hebben, wat julie de hele tijd had weggestopt...

Hopenlijk kan Summer er ook snel overheen komen, want elke x dat ze aan marissa denkt gaat ze overdreven hippie achtig doen..
Ja maar waar moet het verhaal nu nog over gaan?
pi_43421495
Dat weet ik ook niet, ik weet wel dat deze verhaallijn me niet beviel.
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:39:08 #67
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43421587
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef tonks het volgende:

[..]

Het is geen BS, het mag hoor . anders moet je hier maar niet kijken.
Ik weet dat het mag:) maar je zou er toch ff rekening mee kunnen houden toteen dag of 2 naar de air date dat andere mensen het mss nog niet gezien hebben.. maar goed.. ik zal dan maar niet meer hier kijken
pi_43421603
Seizoen 1 had je tenminste

De aankomst van ryan -> problemen met luke -> ryan relatie met marissa -> problemen met jimmy en het drinken van marissa -> oliver -> theresa en toen de baby.
Dat liep tenminste een beetje door.

Nu is deze verhaallijn gewoon weg moeten we nu CHE (wat ik trouwens het domste personage OOIT vind) gaan volgen? die summer hippie plottwist gaan ook al helemaal nergens over. Wat houd je dan over ryan die niks aan het doen is enzo?
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:59:16 #69
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_43422136
Ik denk dat ik na 3 seizoenen toch maar afhaak...

Wat een belachelijke serie is dit geworden mensen!

Summer die treehugger is? Die Che mongool? WTF?! Ryan die zich in elkaar laat slaan en het toppunt van alles vond ik nog die achterlijke scene met Steve-O of all people! Wat een trieste bedoening was dat?

Of ik ben te oud voor de serie of ...?
pi_43422237
Waren de kijkcijfers op woensdag nu wel beter?
pi_43422260
3.53mil dacht ik
pi_43422502
ik geef het een paar afleveringen de kans.. als het me niet bevalt dan is het jammer dan, maar geen oc meer.. de eerste 2 vond ik wel redelijk.. zaten wel wat leuke stukjes in maar snap idd niet wat het nou is met summer..
ik verwacht nu een verhaallijn dat ryan zn leven weer gaat oppakken in newport en seth samen met summer op Brown.. en dan zal seth vast wel een keer teleurgesteld naar huis gaan dat school hem niet bevalt en summer die che-dude heeft.. en dan komt summer erachter dat ze seth mist (dit baseer ik op het verhaal seth-summer-zach uit seizoen 2)
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:58:04 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43423699
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:15 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Is geen BS. Het is algemeen bekend dat zo gauw als de aflevering op tv is geweest, er over gepraat mag worden zonder spoilertags. Anders kun je ook zeggen dat als de aflevering in nederland is geweest je er de eerste 24 uur niet over mag praten omdat je hem op video hebt staan (old skool )

Kortom, gewoon vanavond downloaden en kijken. Tot die tjid uit het topic weg blijven als je niet wilt weten waar de aflevering over gaat.

Doe ik ook. Ik heb ook expres de andere posts onder die van jou niet bekeken. Ik was ff vergeten dat de aflevering al geweest is
pi_43423832
Well, na het zien van 403, tja ...

Ryan is no longer Iron Fists, hij is nu wel slimmer geworden.
Ik vind het wel mooi om te zien hoe zeg maar hoe Kirsten zei tegen Ryan van:"I have to worry about my two kids ..." ofzo, of dat was al in 402, maar ja.

Ze hebben nu wel laten zien dat de meeste personages nu pas de verwerking van de dood van Marissa gaan doorstaan, dus zal er denk ik meer ruimte komen voor andere verhaallijnen. Ik vind dat ze nu ook niet meer te lang met Marissa's dood bezig moeten zijn.

Ik vind eigenlijk wel dat Summer het gewoon uit moet maken met Seth als ze zijn telefoontjes niet beantwoord en wel loopt te huggen met die stinktreehugger Ché.
Maar ja eerst maar kijken wat 404 brengt, mss dat ze Seth nu wel anders zal behandelen.
We weten het volgende week.

Edit -

Wat ik net lees in een column van Ask Ausiello:
quote:
Episode 4 — which, if all goes well, will air next Wednesday — ranks among the best O.C.'s ever.
Ik ben benieuwd!

[ Bericht 19% gewijzigd door NAF_NAF op 10-11-2006 13:13:38 ]
Ik ben een meisje!
pi_43424185
Goeie afleveringen (2 en 3)
pi_43424990
Was weer een leuke ep! Ik ben benieuwd naar de volgende!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:17:43 #77
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43426320
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:02 schreef NAF_NAF het volgende:
Wat ik net lees in een column van Ask Ausiello:
[..]Episode 4 — which, if all goes well, will air next Wednesday — ranks among the best O.C.'s ever.

Ik ben benieuwd!
In de programmering van Fox voor volgende week hier staat geen OC gepland hoor. Weer een herhaling van Bones na de nieuwe Bones, maar die zouden ze eventueel nog kunnen aanpassen...

[ Bericht 9% gewijzigd door Miguel op 10-11-2006 17:40:26 (quote gefixed) ]
pi_43429285
ik ben ook benieuwd naar de volgende, ik ga de serie niet laten vallen na 3 seizoenen gekeken te hebben!
hier staat hij er gewoon tussen hoor!!

Next US TV Airing:
Thur. Nov. 16 9:00 PM Fox The Metamorphosis
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:39:38 #79
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43432416
Ja ja, wel op donderdag natuurlijk, maar niet op woensdag zoals Ausiello ons wil doen geloven!
pi_43432937
Net 403 gezien.. Aangezien een kleine discussie was over het gebruik van spoilers.. zal ik het maar ff tussen spoiler tags zetten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:15:58 #81
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43433338
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:58 schreef PieterBas het volgende:
Net 403 gezien..

Zei Dr Roberts nou dat ie een baan had aangeboden gekregen bij Seattle Grace Hospital oftewel het ziekenhuis van Grey's Anatomy
Klopt, 'wonderfully corky'
Zie je wel vaker, verwijzingen naar andere tv-shows, maar dan meestal wel van het eigen netwerk, maar nu eens niet (The OC is van FOX en GA van ABC)
Als de aflevering in noord-amerika is uitgezonden mag er vrijuit over gesproken worden in de USA-topics
pi_43437209
Is dat ook weer duidelijk
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:23:48 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43439157
Net nummertje 3 gezien en wel een leuke aflevering.
Leuk om te zien dat iedereen er nu een beetje voor uit begint te komen dat ze het nog niet verwerkt hebben.

Jammer van Julie en doc. Roberts. Ik had gehoopt dat het nog wel goed zou komen maar ben bang van niet. Hij gaat waarschijnlijk Seatle en zei ook nog dat hij het rustig aan ging doen met de "Step Monster". Blijkbaar komen die dus weer bij elkaar ofzo
Zou het wel een beetje jammer vinden.

Kaitlin vind ik trouwens nog echt niet een leuk karakter. Btje negatief figuur en trekt zich nergens wat van aan. ik vind het een beetje irritant.
Wel grappig wat ze tegen Taylor zei "You are such a freak..... totally cool!"

Als Taylor zo de hele tijd door gaat dan vind ik haar echt irritant aan het worden. Ik hoop dat ze een beetje normaler gaat doen. Ze heeft een te grote rol om zo'n karakter te hebben. (Vind ik)

Wel weer beetje nep dat Ryan Volchock een knal voor zijn smoel geeft, hem bijna dood maar door krijgt dat hij beter kan leven dan dood kan zijn omdat het een grotere straf is en ineens is alles ook weer goed. Maar ja, maar eens kijken hoe het de komende afleveringen gaat lopen. Ik ben benieuwd naar de volgende. Ook door wat NAF_NAF quote....
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:59:26 #84
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_43440210
Ik vond vooral aflevering 3 echt supergoed
Kreeg zowaar weer een beetje het oude O.C.-gevoel, zeker toen Julie op de stoep bij de Cohens stond

Wanneer is de volgende aflevering nou eigenlijk? Over 2 weken?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_43441011
Volgende week toch gewoon.. ze zijn net begonnen.
pi_43443325
Komt Jimmy Cooper eigelijk nog is terug na de dood van Marissa, beetje raar als die er geen eens bij is terwijl ze dochter dood gaat?
[14.gif]
  zaterdag 11 november 2006 @ 01:00:26 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43444882
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:55 schreef Chen het volgende:
Komt Jimmy Cooper eigelijk nog is terug na de dood van Marissa, beetje raar als die er geen eens bij is terwijl ze dochter dood gaat?
Ik denk dat die niet terug komt.
Momenteel heeft hij weinig meer te zoeken in New Port. De enige reden dat hij daar was omdat Marissa daar was. Zal misschien wel op de begravenis geweest zijn ofzo maar nu is er gewoon niet echt een verhaallijn voor hem.
pi_43445596
*sniff* ah the good old days!

pi_43445662
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat die niet terug komt.
Momenteel heeft hij weinig meer te zoeken in New Port. De enige reden dat hij daar was omdat Marissa daar was. Zal misschien wel op de begravenis geweest zijn ofzo maar nu is er gewoon niet echt een verhaallijn voor hem.
Hmm, zal je net zien dat hij weer terug komt.
Julie is weer single, dus mss dat ze weer een naam kan adden.
Julie Cooper-Nichol-almost Cooper-Roberts-...... <- ruimte voor Cooper.
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:51 schreef Ogala het volgende:
*sniff* ah the good old days!

[afbeelding]
Wow, ik scrolde effe snel voorbij en dacht hmm plaatje van Kaitlin in nieuwe ep?!!
Ik ben een meisje!
pi_43447145
ik vind het wel lomp dat ze helemaal nix hebben laten zien van de begrafenis van marissa.. lijkt me toch een aardig belangrijk gebeuren in de hele serie.. DAT zet de serie juist op zn kop en zorgt ervoor dat er 1 van de hoofdfiguren uit de serie verdwijnt....
  zaterdag 11 november 2006 @ 12:05:04 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43449560
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 01:56 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Hmm, zal je net zien dat hij weer terug komt.
Julie is weer single, dus mss dat ze weer een naam kan adden.
Julie Cooper-Nichol-almost Cooper-Roberts-...... <- ruimte voor Cooper.
[..]

Wow, ik scrolde effe snel voorbij en dacht hmm plaatje van Kaitlin in nieuwe ep?!!
Ze is niet getrouwd met Roberts?
Wordt meer een soort van Cooper-Nickol-almost Cooper-Almost Roberts

Ik had het trouwens wel heel cliché gevonden als ze een hele dramamatische begravenis hadden laten zien. Ik vind het wel goed zo. Afsluiten met het feit dat ze dood gaat en verder als iedereen er een tijd later nog kapot van is.
pi_43449738
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik had het trouwens wel heel cliché gevonden als ze een hele dramamatische begravenis hadden laten zien. Ik vind het wel goed zo. Afsluiten met het feit dat ze dood gaat en verder als iedereen er een tijd later nog kapot van is.
agree
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:53:10 #93
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43453065
agree^2
Ben juist erg blij dat ze het zo hebben gedaan, zo'n hele verhaallijn rond een begrafenis hadden we al wel gehad met Nichol, daar zat ik dan ook echt niet nog een keer op te wachten
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:07:46 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43457730
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:53 schreef Miguel het volgende:
agree^2
Ben juist erg blij dat ze het zo hebben gedaan, zo'n hele verhaallijn rond een begrafenis hadden we al wel gehad met Nichol, daar zat ik dan ook echt niet nog een keer op te wachten
Ah klopt. Ik was ff kwijt of daar nou een begravenis van was.
Maar tuurlijk wel een begravenis.

Idd 2 keer zou gewoon te veel zijn
pi_43462499
Ep. 2 en 3 waren wel leuk, vooral het einde van 3 met Ryan en Julie was wel mooi. Dat stukje dat Ryan die deur doorbeukt maar dat die kamer toch leeg is deed me wel ernstig aan Prison Break denken . Verder ja, dat met Steve-O vond ik ook niet echt grappig en dan die tattoo . Je wist trouwens wel meteen dat Ryan Volchok toch niet ging vermoorden .
pi_43466099
tering is het weer begonnen??

dat word ff kijken

[edit]
zo ep1 en 2 binnen..
alleen kwam ik er achter dat van season 3 nog een paar eps mis, daarom nooit verder gekeken.
die zijn nu ook compleet..
dat word mrg dus eerst season 3 nog kijken (als nuchter blijf :/)

mja word wel minder, me ex keek the oc altijd, en toen heb ik ooit het einde van season 3 gezien
[/edit]

[ Bericht 33% gewijzigd door Nick-GizMo op 12-11-2006 00:11:05 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 12 november 2006 @ 01:11:17 #97
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_43467679
Haha net ep 2 en 3 gekeken. Vond ep 1 nogal teleurstellend als seasons opener. Maar 2 en 3 vond ik leuk. Weer een beetje op oude niveau, zelfs zonder marissa die ik toch maar irritant vond maar toch bij de serie hoorde.

Wel is het altijd bij het begin van een season iedereen van slag is en het gezin dan gebroken is en dan 2 a 3 ep is alles weer koek en ei.. Dat is nu best wel voorspelbaar geworden eigenlijk.

Ik vind Taylor echt leuk En helemaal niet irritant. Ze heeft dat geekyness die ik zo grappig vind. Nee ik ben blij dat zij een regular is, ze add een beetje humor en luchtigheid nog in de laatste paar afleveringen bij alle characters die zo depressief zijn. Als ze allemaal depri waren, dan kan ik net zo goed een drama kijken.
Maar ik begrijp het niet, waar is die korean boyfriend van haar gebleven uit seizoen 3?

Alleen zo jammer van Summer, vind het zo jammer dat ze helemaal overhoop is en dan juist de andere kant uitgaat van shallow naar threehugger.. dat is wel weer over the top.
Al met al blijf ik gewoon lekker kijken

OC till the end!
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_43468642
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ze is niet getrouwd met Roberts?
Wordt meer een soort van Cooper-Nickol-almost Cooper-Almost Roberts

Yikes!
Ik was weer te snel in het oordelen he
Well, Julie Cooper-Nichol-almost Cooper-Almost Roberts, is ook een waardige titel.

And yeah, ben ook wel blij dat die begravenis is geskipt.
Ik bedoel na zo lang en dan weer bij begrafenis beginnen, was echt drama geweest.
Volgens mij wordt het nu weer als back in the old days kind of fun.
Ik ben een meisje!
  zondag 12 november 2006 @ 09:45:44 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_43470224
quote:
Op zondag 12 november 2006 01:11 schreef Hopey het volgende:
-
Ik ben het echt helemaal met je eens, 3 was echt veel beter dan 1. Lijkt erop dat het weer de goeie kant uitgaat al moet het nu natuurlijk niet allemaal ONE BIG HAPPY FAMILY worden anders is het ook zo gay..
pi_43486467
quote:
Op zondag 12 november 2006 09:45 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik ben het echt helemaal met je eens, 3 was echt veel beter dan 1. Lijkt erop dat het weer de goeie kant uitgaat al moet het nu natuurlijk niet allemaal ONE BIG HAPPY FAMILY worden anders is het ook zo gay..
Ik vond ook aflevering 3 al weer heel wat beter, meer 't oude OC. Er moeten natuurlijk wel gewoon probs blijven, anders wordt het saai .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')