Absoluut niet mee eens. ik ben echt over een drempel heen moeten stappen om seizoen 4 (van the OC) uberhaupt te downloaden.. ep1 heeft zeker een week op mijn pc gestaan voordat ik zin had om te kijken. Helaas werden mijn vermoedens gedeeltelijk bevestigd.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:46 schreef NAF_NAF het volgende:
Volgens mij wordt dit seizoen wel offfff the chain.
Ik vind nu OC weer leuker dan OTH.
Neequote:Op vrijdag 10 november 2006 10:51 schreef tonks het volgende:
Taz, heb je aflevering 2 en 3 ook gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar goed ep2 is aant downloadenmisschien weet die me volledig te overtuigen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ryan gaat altijd al anders om met zijn gevoelens dan een normaal mens, dus vind ik het juist realistisch dat hij is weggegaan. Dat is zijn antwoord op bijna alle moeilijke situaties. Hij is mss ook wel weggegaan met de intentie om zichzelf klaar te maken op een gevecht met Volchock.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. ik ben echt over een drempel heen moeten stappen om seizoen 4 (van the OC) uberhaupt te downloaden.. ep1 heeft zeker een week op mijn pc gestaan voordat ik zin had om te kijken. Helaas werden mijn vermoedens gedeeltelijk bevestigd.
Summer intersseert het opeens niks meer dat Coop (haar BETSE vriendin) dood is, Ryan is nieteens op de begrafenis geweest en is niet meteen wraak gaan nemen op Volchok. In plaats daarvan zittie in een of ander achterlijke tent waar hij zich in elkaar laat slaat om zich beter door te voelen. En dan is Summer opeens een treehugger geworden op tijd van een paar maanden!!! Lekker realistisch allemaalMaar gelukkig waren er ook positieve dingen te melden!!! Ik zit er nu ook weer helemaal in en zal het absoluut weer gaan volgen elke week maar OTH blijft voor mij toch veel realistischer en leuker om te kijken (tot nu toe, zit namelijk pas bij S2 met OTH)
OTH blijft erg leuk hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eens. ik ben echt over een drempel heen moeten stappen om seizoen 4 (van the OC) uberhaupt te downloaden.. ep1 heeft zeker een week op mijn pc gestaan voordat ik zin had om te kijken. Helaas werden mijn vermoedens gedeeltelijk bevestigd.
Summer intersseert het opeens niks meer dat Coop (haar BETSE vriendin) dood is, Ryan is nieteens op de begrafenis geweest en is niet meteen wraak gaan nemen op Volchok. In plaats daarvan zittie in een of ander achterlijke tent waar hij zich in elkaar laat slaat om zich beter door te voelen. En dan is Summer opeens een treehugger geworden op tijd van een paar maanden!!! Lekker realistisch allemaalMaar gelukkig waren er ook positieve dingen te melden!!! Ik zit er nu ook weer helemaal in en zal het absoluut weer gaan volgen elke week maar OTH blijft voor mij toch veel realistischer en leuker om te kijken (tot nu toe, zit namelijk pas bij S2 met OTH)
Daar moet ik je ook helemaal gelijk in geven, zit echt weer te w88 totdat 2+3 klaar zijn. Dat had ik dus eerst totaal niet meer, hopelijk wordt het weer helemaal top!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:03 schreef NAF_NAF het volgende:
het maakt het allemaal veel interessanter voor de toekomstige afleveringen, hoe ze deze situaties zullen uitwerken.
In de celquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:07 schreef tonks het volgende:
Jammer dat volchock nu in de cel zit en er helemaal geen verhaal meer is.
omg! wat is dat nou voor BS! Dus zodra het in amerika op tv is geweest gebruik jij geen tags.. wil niet weten hoeveel mensen het pas na een dag of 2 kunnen kijken omdat ze werken/geen tijd hebben of de download niet vlot.. wat is het nou voor moeite om er een spoiler tag van te maken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:10 schreef tonks het volgende:
Nee pas maar op met lezen, de aflevering is op tv geweest dus spoileren hoeft niet
Het is geen BS, het mag hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
omg! wat is dat nou voor BS! Dus zodra het in amerika op tv is geweest gebruik jij geen tags.. wil niet weten hoeveel mensen het pas na een dag of 2 kunnen kijken omdat ze werken/geen tijd hebben of de download niet vlot.. wat is het nou voor moeite om er een spoiler tag van te maken?
Ja maar waar moet het verhaal nu nog over gaan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:31 schreef Ace1 het volgende:
Idd.. dat gezeik altijd...
Ik ben blij dat volchock in de cel zit... dan word Ryan tenminste weer een beetje de oude.
Mooi eindeDat julie en ryan het over marissa hebben, wat julie de hele tijd had weggestopt...
Hopenlijk kan Summer er ook snel overheen komen, want elke x dat ze aan marissa denkt gaat ze overdreven hippie achtig doen..
Ik weet dat het mag:) maar je zou er toch ff rekening mee kunnen houden toteen dag of 2 naar de air date dat andere mensen het mss nog niet gezien hebben.. maar goed.. ik zal dan maar niet meer hier kijkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is geen BS, het mag hoor. anders moet je hier maar niet kijken.
Is geen BS. Het is algemeen bekend dat zo gauw als de aflevering op tv is geweest, er over gepraat mag worden zonder spoilertags. Anders kun je ook zeggen dat als de aflevering in nederland is geweest je er de eerste 24 uur niet over mag praten omdat je hem op video hebt staan (old skoolquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
omg! wat is dat nou voor BS! Dus zodra het in amerika op tv is geweest gebruik jij geen tags.. wil niet weten hoeveel mensen het pas na een dag of 2 kunnen kijken omdat ze werken/geen tijd hebben of de download niet vlot.. wat is het nou voor moeite om er een spoiler tag van te maken?
Ik ben benieuwd!quote:Episode 4 — which, if all goes well, will air next Wednesday — ranks among the best O.C.'s ever.
In de programmering van Fox voor volgende week hier staat geen OC gepland hoor. Weer een herhaling van Bones na de nieuwe Bones, maar die zouden ze eventueel nog kunnen aanpassen...quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:02 schreef NAF_NAF het volgende:
Wat ik net lees in een column van Ask Ausiello:
[..]Episode 4 — which, if all goes well, will air next Wednesday — ranks among the best O.C.'s ever.
Ik ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Klopt, 'wonderfully corky'quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:58 schreef PieterBas het volgende:
Net 403 gezien..
Zei Dr Roberts nou dat ie een baan had aangeboden gekregen bij Seattle Grace Hospital oftewel het ziekenhuis van Grey's Anatomy
Ik denk dat die niet terug komt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:55 schreef Chen het volgende:
Komt Jimmy Cooper eigelijk nog is terug na de dood van Marissa, beetje raar als die er geen eens bij is terwijl ze dochter dood gaat?
Hmm, zal je net zien dat hij weer terug komt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet terug komt.
Momenteel heeft hij weinig meer te zoeken in New Port. De enige reden dat hij daar was omdat Marissa daar was. Zal misschien wel op de begravenis geweest zijn ofzo maar nu is er gewoon niet echt een verhaallijn voor hem.
Wow, ik scrolde effe snel voorbij en dacht hmm plaatje van Kaitlin in nieuwe ep?!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:51 schreef Ogala het volgende:
*sniff* ah the good old days!
[afbeelding]
Ze is niet getrouwd met Roberts?quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:56 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Hmm, zal je net zien dat hij weer terug komt.
Julie is weer single, dus mss dat ze weer een naam kan adden.
Julie Cooper-Nichol-almost Cooper-Roberts-...... <- ruimte voor Cooper.
[..]
Wow, ik scrolde effe snel voorbij en dacht hmm plaatje van Kaitlin in nieuwe ep?!!
agreequote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik had het trouwens wel heel cliché gevonden als ze een hele dramamatische begravenis hadden laten zien. Ik vind het wel goed zo. Afsluiten met het feit dat ze dood gaat en verder als iedereen er een tijd later nog kapot van is.
Ah klopt. Ik was ff kwijt of daar nou een begravenis van was.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:53 schreef Miguel het volgende:
agree^2
Ben juist erg blij dat ze het zo hebben gedaan, zo'n hele verhaallijn rond een begrafenis hadden we al wel gehad met Nichol, daar zat ik dan ook echt niet nog een keer op te wachten
Yikes!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze is niet getrouwd met Roberts?
Wordt meer een soort van Cooper-Nickol-almost Cooper-Almost Roberts
Ik had het trouwens wel heel cliché gevonden als ze een hele dramamatische begravenis hadden laten zien. Ik vind het wel goed zo. Afsluiten met het feit dat ze dood gaat en verder als iedereen er een tijd later nog kapot van is.
Ik ben het echt helemaal met je eens, 3 was echt veel beter dan 1. Lijkt erop dat het weer de goeie kant uitgaat al moet het nu natuurlijk niet allemaal ONE BIG HAPPY FAMILY worden anders is het ook zo gay..quote:Op zondag 12 november 2006 01:11 schreef Hopey het volgende:
-
Ik vond ook aflevering 3 al weer heel wat beter, meer 't oude OC. Er moeten natuurlijk wel gewoon probs blijven, anders wordt het saaiquote:Op zondag 12 november 2006 09:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ben het echt helemaal met je eens, 3 was echt veel beter dan 1. Lijkt erop dat het weer de goeie kant uitgaat al moet het nu natuurlijk niet allemaal ONE BIG HAPPY FAMILY worden anders is het ook zo gay..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |