Ik probeer een goeie versie te maken van het optreden.. lukt niet echtquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:38 schreef P8 het volgende:
heeft iemand het al een filmpje geupload?
quote:
huhquote:fiorentina
07-11-06 23:44:44
moet je voor de grap di nr us draaie, krijg je die mafketels nog aan de lijn ok : 06-40732860 hahaha
Nee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
Minder bedeelden die er om vragen wel ja![]()
stond jou reactie ook in hun gastenboek Sjakie ?
Haha inderdaad, moet zeggen dat er al aardig wat leipe figuren zijn langskomen. Beloofd nog veel moois te worden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:44 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Geweldig, wat heb ik weer gelachen.![]()
Kan niet wachten wat voor typetjes we in Tilburg gaan krijgen.![]()
Morgen om 17.40 RTL 5 is de herhaling.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:45 schreef Falco het volgende:
Oke, dit heb ik gemist. Kan ik het terugkijken? Ze zijn idd erg tof.
Soms zegt een foto meer dan woorden, hun geestelijke gesteldheid is niet uit te leggen in woorden, die foto spreekt boekdelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
Na de auditie waren ze minder vrolijk:
[afbeelding]
Zal ff zoeken..,.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
Whehe thanks!
Heb je dat stukje ook nog waar Fok! genoemd wordt?
Hartstikke duidelijk stukje. Top!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:51 schreef Vlarp het volgende:
http://files.vlarp.nl/fok/roef-marjan.wmv
Sorry, beter kon het zo snel niet
Hulde!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:51 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:51 schreef Vlarp het volgende:
quote:Was het werkelijk zo erg ik heb het niet gezien, trouwens die man op de tweede foto waar ze zo tegen schreeuwt heb ik wel eens gezien in cowboy outfit tijdens een country avond in het wk schnitselcafe.
quote:Marian heeft country line dance lessen gegeven en deed ook mee aan wedstrijden, waar ze ook niet in uitblonk, maar aardig wat prettiger was om te zien dan dat gejank te horen
Dat was overigens nog in haar slanke tot magere jaren, waar ze er, moeilijk om voor te stellen, ook wel wat beter uitzag dan nu...
De man waar ze tegen zit te schelden is haar coach/dj
en gaat dan ook mee met alle evenementen waar zij aan mee doet
Prachtigquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:51 schreef Vlarp het volgende:
Geen idee, sorryquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zal ff zoeken..,.
Waar was dat, in het begin ofzo?
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:52 schreef Fir3fly het volgende:
Whehe thanks!
Heb je dat stukje ook nog waar Fok! genoemd wordt?
Thanks.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:51 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
http://files.vlarp.nl/fok/roef-marjan-jensen-02.wmv
Verspreid het woord enzo..
Geweldig! Bedanktquote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
Geweldigquote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[..]
U vraagt, wij draaien:
Nog niet...quote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef Fir3fly het volgende:
Zijn ze al langsgeweest in de Boulevard herhaling? Anders kan ik op bed.
Hahahahaha, dik gepwned daar.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
... de achtergrond van het gastenboek![]()
Leuk. Negatieve publiciteit is ook publiciteit zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
Ik zie het. Zullen ze blij mee zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hahahahaha, dik gepwned daar.![]()
![]()
Een Fake als achtergrond.![]()
Wat vinden jullie van deze reactie op de Pekela-Site?quote:Nikus
Gebruiker
.Roef en Marian overwegen juridische stappen tegen - 2006/11/07 23:33
Ik wil verhuizen!!!!!!!!!!!!
*kreun*
Toch vind ik het verschrikkelijk triest dat deze mensen zich zo verschrikkelijk in the picture staan.
Het zijn mensen uit een zwak sociaal milieu en als je weet waar ze wonen dan krijg je op slag mededogen.
Als men verder niks kan bedenken dan moet men maar eens bij zichzelf te rade gaan waarom ze het er zo over hebben.
Lame.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van deze reactie op de Pekela-Site?
wat wilde hij nou zeggen met "we worden zelfs s'nachts.........quote:Op woensdag 8 november 2006 00:04 schreef Gremen het volgende:![]()
"ze vinden het schijnbaar interessant"
Och, kom op, ze worden niet bedreigd ofzo. Zij werken mee aan programma's en men vermaakt zich erom. Voor de rest is er niemand dood.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
1. Nick en Simonquote:Op woensdag 8 november 2006 00:02 schreef john6 het volgende:
wat zouden ze kosten als je ze nu doet boeken?
Ik denk dat voor hun de voordelen zwaarder wegen dan de nadelen. En ze zo zelfverzekerd zijn van zichzelf, dat al die negatieve publiciteit hun minder raakt dan het de meeste andere mensen zou raken.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:07 schreef Loedertje het volgende:
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 8 november 2006 00:12 schreef Maisnon het volgende:
Nouja, ik ben ook niet lief tegen ze geweest
Achja, weetjewat het is, ik gun ze het van harte hoor, maar ik gun ze ook wat meer inzicht en een realistische kijk op het leven
Linken naar de file op m'n server mag hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is aan het uploaden bij YouTube
Nee, die postte ik op pagina 1 pasquote:Op woensdag 8 november 2006 00:17 schreef P8 het volgende:
was deze al gepost? volgens mij niet
just spreading the word!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Linken naar de file op m'n server mag hoor
Je zet als TAG toch wel iets van fokforum,. fok!, fok e.d.?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is aan het uploaden bij YouTube
Video is no longer available?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/v/lNX1aP2JsPc
quote:
quote:The video you have requested is not available.
If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process.
Ze zijn heel even snel genoemd alsof het het forum van Roef en Marian isquote:Op woensdag 8 november 2006 00:31 schreef SpecialGuest het volgende:
En FOK! heeft ook weer de nodige media-aandacht.
ja maar dat gaat nu een heel eigen leven leidenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze zijn heel even snel genoemd alsof het het forum van Roef en Marian is
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:50 schreef YoMomma het volgende:
De pakjes zijn gekrompen.. of ze heeft ZIJN outfit aan en hij die van haar
omg.. dat hun zo ernstig zichzelf voor schut kunnen zetten en het gewoon zelf niet door hebben![]()
quote:Nolius 08-11-06 00:51:25
Hoi Marian,
komen jullie naar FOK!radio maandag? Jammer ook dat je al een vriend hebt, ik zou mn eigen vriendin zo aan de kant zetten voor je. Ik ben je grootste idool!
--------------------------------------------------------------------------------
Reactie :
Hoi Nolius,
Je kunt Roef en Marian bereiken op het nummer 0597-******, het kan echter zijn dat je een antwoordapparaat te horen krijgt. Probeer dan 06-********.
quote:Flash 08-11-06 00:57:25
Hey Roef. Danny van FOK! heeft onterecht 14 mods geband. Ze moeten terug. Danny is alleen eigenwijs. Willen jullie een strijdlied zingen om ze voor kerst weer terug te krijgen. We krijgen die klote Danny wel klein. Jullie roeleren de pan uit.
Ah kijk aan ze beginnen nu ook internationaal door te breken, en dat binnen een paar dagen.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lNX1aP2JsPc
die zullen er zaterdag wel inzittenquote:Op woensdag 8 november 2006 05:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Roef en Marian lijken zo te zijn weggelopen uit Koefnoen...![]()
leuk weer allemaal die niet controleerbare verhalen van mensen. Ik kan ook zeggen dat ik em ken en dat ie dit en dat is. Allemaal gezeik eromheen.quote:Op woensdag 8 november 2006 05:44 schreef Miepmiep109 het volgende:
Ik ken die Roef, nou ja heb nooit een woord met hem gewisseld, maar als je hem hoort praten dan ben je ook echt niet van plan om dat te doen. Hij heeft hier in de buurt een vrouw en kinderen gestalkt. Hij was verliefd op die vrouw, maar zij niet op hem. Raar hé? Meerdere malen per dag kwam hij langs en dan hoorde je weer: thuis komen, Roefie komt eraan! Die kinderen wisten het zelf ook snel genoeg, hup de tuin in hij komt er weer aan. Maakt kleine kinderen bang met een hond, pas maar op anders eet hij jullie op. Hoop maar dat hij nu weg blijft nu hij het zo druk heeft. Want je durft je kinderen niet veilig buiten te laten spelen! Lekker mannetje dus! En hij verdient nu misschien wel lekker wat centjes, maar ach dat kan hij meteen afgeven aan de schuldsanering!
quote:Ton Flair 08-11-06 06:03:25
Marian en Roef,
Allereerst gefeliciteerd met jullie doorbraak, jullie zijn twee kanjers. Ik had al goede feedback over jullie gekregen van een mannetje van me die de braadworsten leverde voor de BBQ-Party van "Lucky Joe" en met volle teugen had genoten van een prima preformance en een stel gouden keeltjes.
Ik ben Ton Flair "Manager of the Stars" ik ben o.a. de ontdekker van muzikale grootheden als "Berenburg Jannie" en "Vincenzo de zingende dwerg" die beiden deel uit maakten van het fameuze -Trio Sfeermakers- over wiens optreden tijdens het wereldrecord palingroken in Schoonhoven nog steeds word nagepraat. Als fijnproever van talent zag ik het gelijk op tv jullie gaan het helemaal maken met de juiste begeleiding kan niks jullie stoppen. Ik twijfel echter of jullie huidige manager Henk wel aan jullie standaarden kan voldoen. Ik stel voor dat jullie hem laten vallen en in ruil bied ik jullie een prominente plek aan in mijn artiestenbestand en een garantie op succes. Ik heb nog een plekje vrij op de "Piraten & Plompzakkers Party" op 1 december in Radewijk wegens de plotselinge detentie van Magic Wilma is er ruimte in de line-up. Laat het me weten wat je er van vind Marian ik weet zeker dat we er samen onder het genot van een wijntje en een hapje wel uitkomen samen. Roef krijgt van mij een nieuwe brommer doe hem alvast de groeten
Jullie nieuwe fan en vriend,
Ton Flair
"Some people watch things happen, Some people make things happen..."
Het meest zielige vond ik nog dat stukje van die 'jaloerse' zangeres hierquote:Op woensdag 8 november 2006 07:53 schreef de_priester het volgende:
![]()
[..]
leuk weer allemaal die niet controleerbare verhalen van mensen. Ik kan ook zeggen dat ik em ken en dat ie dit en dat is. Allemaal gezeik eromheen.
*hoest*quote:Op woensdag 8 november 2006 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lNX1aP2JsPc
[..]
U vraagt, wij draaien:
Roef en Marian @ Jensenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heb ik gemist? Iemand een samenvatting vanaf gisteren een uurtje of 8?
Zijn ze bij Jensen geweest?
Ze verdienen het wel, ze zijn grandioosquote:Op woensdag 8 november 2006 08:12 schreef superhero87 het volgende:
Dit is mn eerste en laatste post in deze topic. Deze mensen willen aandacht en dat krijgen ze overal, zelfs hier!
Alleen verdienen ze het totaal niet...
![]()
Roef, Marian en Henk-jan Smits bij jensenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij wordt het vanavond herhaald...mocht je intresse hebben. 17.40 als het goed is.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Roef08-11-06 08:54:55stoppe hier mee of we melde dit bij de politie. marian en ik hebben wel talent het is alleen jammer dat pubers dat nie zien. jullie moet 's wat meer kaas ete van nederlandse volksmuziek
onze tweede auditie ging nie geweldig maar wij hebben de beelde van de 1rste auditie en die ging wel goed maar die late ze nie zien.
stoppe nu wij hoeve geen kritiek
Volgens mij zegt hij gewoon "op het Fok!Forum"....quote:Op woensdag 8 november 2006 08:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jensen zegt '8 pagina's groot op een fokforum?' dus klonk niet echt alsof ie het kent, denk eerder dat ie zo moest lachen vanwege de naam.
quote:roef08-11-06 08:57:35u kunt contact met ons opneme met vrage over het gasteboek.
ik hoop dat deze onzin verspreiding stopt over ons, alle roddels zijn wij beu.
we wille hier een punt achter zette en verder gaan als eerlijke artieten
Slechthorend? hoewel.. het klinkt idd beetje onduidelijk geef ik toequote:Op woensdag 8 november 2006 08:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij gewoon "op het Fok!Forum"....
Via http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/ kan je ook alle uitzendingen bekijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks!
Waaaaah!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
terugvindroef?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
even een TVR plaatsen
quote:Ga gerusd zo door, alle urls zijn aan de politie doorgegeven.
Schandalig, ook het fokforum. Ik had meer van jullie verwacht, bah
Marian
quote:Roef en Marian,
Voor mensen met jullie IQ (dat betekent hoe slim je bent) doen jullie het best leuk hoor. Vooral blijven zijngen voor mensen met hetzelfde IQ (dat betekent hoe slim je bent)
En danquote:
quote:een berichtje schrijven over IQ en dan een simpel woord als zingen verkeerd schrijven...
nou ja, tegenwoordig is alles terug te zienquote:Op woensdag 8 november 2006 09:33 schreef Natalie het volgende:
Wat een avond om optijd in slaap te vallen! Heb ik álles gemist!
Er is nog hoop voor mequote:Op woensdag 8 november 2006 09:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, tegenwoordig is alles terug te zien
Oh ik dacht dat dat Roef wasquote:Op woensdag 8 november 2006 09:36 schreef Vivi het volgende:
Ik ga niet meer op het gastenboek kijken voordat die foto van die aambei is verwijderd
Neh, die is blond, die aambei had donker haarquote:
Oei...ik vind het toch wel zielig nu..die mensen zijn natuurlijk wél labiel he..quote:Roef08-11-06 09:44:59IK ZIJ: OPHOUEN duidelijk !!!!! JULIE DOEN ONS ZOOON PEIN DIT MOET NU METEEN STOPPE !!!!!
roef
Tof dat je een link naar je eigen fotoboek plaatst in hun gastenboekquote:Op woensdag 8 november 2006 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oei...ik vind het toch wel zielig nu..die mensen zijn natuurlijk wél labiel he..
alsof dat echt Roef is...quote:Op woensdag 8 november 2006 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oei...ik vind het toch wel zielig nu..die mensen zijn natuurlijk wél labiel he..
quote:Ut moet nou ech afgelope zijn ja !!!
Ik hep de politie en de marschausee al gebelt, over een uur komen ze bij ons langs en dan zwaait er wat voor julie denk erom ! ophouen nu begrepu!!
Nou ja zeg!quote:Vivi08-11-06 09:54:16Hoi lieverds,
ik vind dat ze labiele mensen zoals jullie met rust moeten laten
Kusjes Vivi
http://fotoboek.fok.nl/Vivi
Ja dat heb ik natuurlijk niet zelf gedaan he..duhuh..quote:Op woensdag 8 november 2006 09:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Tof dat je een link naar je eigen fotoboek plaatst in hun gastenboek
Mag nu.nl wel es beter z'n huiswerk doen vaker naar Jensen kijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:19 schreef Ireth het volgende:
http://www.nu.nl/news/878(...)voor_de_rechter.html
quote:
quote:Breuls
08-11-06 10:21:35
Zeg, hoe houden jullie dit gastenboek zo stabiel? Wil het graag weten, want dan kan ik FOK! ook stabieler maken. Daar ligt de server er elke keer uit.
Groeten
Peter Breuls
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:33 schreef Qwea het volgende:
omg er is zelfs een .nl domein
http://www.roefenmarian.nl/
Zou aan die eerste foto haast denken dat het iemand van hier is.quote:Domeinnaam roefenmarian.nl
Status actief
Houder NVO000125-TRAIP
N. Voortman
Klaashofweg 40c
7151DT EIBERGEN
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon VOO004652-TRAIP
N Voortman
+31 (0)545471059
info@computer-parts.nl
Deelnemer Transip BV
Jan Tinbergenstraat 27e
2811DZ REEUWIJK
Netherlands
Technische contactpersonen VOO004652-TRAIP
N Voortman
+31 (0)545471059
info@computer-parts.nl
Domeinnaamservers ns1.orgdomein.be
ns2.orgdomein.be
Datum registratie 07-11-2006
Datum laatste wijziging 07-11-2006
Administratie door NL Domain Registry
Een fokker beheerd het gastenboek op het op moment idd.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:42 schreef Chantal25 het volgende:
Hahahha dat achtergrond van hun in het gasteboek, geweldig.
Heeft van hier dat gedaan?
Oke, ik beken, ben blont... welke eerste foto?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zou aan die eerste foto haast denken dat het iemand van hier is.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik twijfel echter of jullie huidige manager Henk wel aan jullie standaarden kan voldoen. Ik stel voor dat jullie hem laten vallen en in ruil bied ik jullie een prominente plek aan in mijn artiestenbestand en een garantie op succes.
Deze, staat ook hier in de OP. Vind het persoonlijk een kansloze foto, waarom zou je zoiets op je eigen website zetten. Anderzijds, elke foto waar ze op staan is praktisch kansloos.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, ik beken, ben blont... welke eerste foto?
jaquote:Op woensdag 8 november 2006 10:48 schreef Chantal25 het volgende:
Oww die mensen denken dat ze veel positieve aandacht krijgen, maar iedereen haalt hun straal voor de gek, ik denk dat ze niet meer zo makelijk over straat kunnen, zonder uitgelachen te worden.
Wat me trouwens opviel gisteren bij Jensen, zit die Marian nog steeds in het gips??
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:48 schreef Ireth het volgende:
Ik mis eigenlijk het twilightzone muziekje als achtergrond bij die foto
Hoe is ze eigenlijk in het gips gekomen? Heeft Henk haar een keer van het afstapje van de camper gegooid.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:48 schreef Chantal25 het volgende:
Wat me trouwens opviel gisteren bij Jensen, zit die Marian nog steeds in het gips??
bewijs maarquote:Op woensdag 8 november 2006 10:57 schreef robinotten het volgende:
Ik vind ze helemaal niks aan, ik kan nog beter zingen dan die mongolen!!!!
Ja, maar jij hebt de Xfactor nietquote:Op woensdag 8 november 2006 10:57 schreef robinotten het volgende:
Ik vind ze helemaal niks aan, ik kan nog beter zingen dan die mongolen!!!!
Haha, ze willen iedereen aanklagen die in hun berichtenbox iets getypt heeft. Ik zie ze al aankomen bij de politie.quote:Wij gaan jullie allemaal aanklagen die hier een bericht achterlaat. Zo dom zijn wij !!!
Haha, ze willen iedereen aanklagen die in hun berichtenbox iets getypt heeft. Ik zie ze al aankomen bij de politie.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:20 schreef northernlight81 het volgende:
[Quote=Roef en Marian - 08-11-06 @ 11:01:23]Wij gaan jullie allemaal aanklagen die hier een bericht achterlaat :-)Zo dom zijn wij !!!
Ze kunnen altijd dreigen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Haha, ze willen iedereen aanklagen die in hun berichtenbox iets getypt heeft. Ik zie ze al aankomen bij de politie.
Als Chello of @home een adres moeten geven om iemand terecht te stellen die gigabytes aan films heeft geupload doen ze dit niet, maar voor Roef en Marian maken ze zeker een uitzondering.
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd dreigen.
GEEF DIE IP ADRESSEN...IK GA ZINGEN HOOR!! IK DOE HET ECHT!!![]()
![]()
127.0.0.1 en nu niet toch gaan zingen he
Nou...quote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef BVO het volgende:
Die arme mensen.
ze doen het zich zelf aanquote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef BVO het volgende:
Die arme mensen.
Allang spuit 11quote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef Chantal25 het volgende:
http://www.mikeymo.nl/music/music/roef_marian_gabber.mp3
Ik weet niet of jullie dit al gehoord hebben.
Heb niet terug gelzen op het forum, veel te veel werk![]()
Ja,dus?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben nog ruim 75 reacties te gaan?
En waarom maakt ie het leeg!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:28 schreef Qwea het volgende:
Welke Fokker heeft eigenlijk dat gastenboek gejat?
Ja en dan? Dan staat ie nog op googlequote:Op woensdag 8 november 2006 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap niet zo goed dat ze die link naar dat gastenboek niet weghalen...
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:28 schreef Ireth het volgende:
Niks dus, vind het alleen een beetje vroeg, maar dat verklaart misschien ook het feit dat ik meestal te laat ben met het openen van een volgend deelDie staan al klaar met nog 75 reacties te gaan
quote:Joop van de Ende
08-11-06 12:30:09
Beste Roef en Marian,
Fantastisch! Ik wil jullie graag in mijn nieuwe musical: "De sukkel en het Beest" Volgens mij moet dat gaan lopen als een trein. Voor de veiligheid doen we er maar één liedje in. we moeten natuurlijk ook aan de bezoekers denken. Binnenkort laat ik mijn personal manager Henk-Jan wel even contact opnemen.
Groet,
JoopFantastisch!
misschien zijn ze wel uberblij met de aandachtquote:Op woensdag 8 november 2006 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap niet zo goed dat ze die link naar dat gastenboek niet weghalen...
Aandachts geil zijn is okeujquote:Op woensdag 8 november 2006 12:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien zijn ze wel uberblij met de aandacht
Of ze zijn bang dat ze dan net dat ene positieve berichtje van hun enige fan (zal vast ook wel familie zijn!) te missenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien zijn ze wel uberblij met de aandacht
dat er niemand is in hun omgeving die hun beschermt.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef BVO het volgende:
Die arme mensen.
Als jij weet wie dat gastenboek gemaakt heeft kan dat vast welquote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef yvonne het volgende:
Kan dat FOK!logo uit dat gastenboek?
Dank jullie.
dat is toch gratis reclamequote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef yvonne het volgende:
Dank jullie.
okay, ik zal hem straks verwijderenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef yvonne het volgende:
Dank jullie.
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een fokker beheerd het gastenboek op het op moment idd.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
okay, ik zal hem straks verwijderen
negatieve reclame is ook reclame. Zowel voor fok als voor Roefquote:
ja leuk,weet jij hoeveel fokkers er zijn?quote:
van marketing heb je geen kaas gegeten heaquote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef yvonne het volgende:
Dank jullie.
quote:Danny
08-11-06 12:54:49
Ik heb Marian en Roef gevraagd alle IP-adressen van de reacties door te sturen. Alle negatieve reacties die verbonden zijn aan een FOK-IP adres krijgen een maandban. Ik ben jullie spuugzat, pubers. Laat Marian en Roef met rust, ze worden al genoeg geleefd.
Danny
Misschien kan gebruikersnaam even zijn ip adres achterhalen.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef Ireth het volgende:
Is dat nu echt "De" Danny die daarin post?
Neuh,denk het nietquote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef Ireth het volgende:
ja tuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:59 schreef Qwea het volgende:
MikeyMo
08-11-06 12:59:32
hebben jullie al pizza's van Qwea gehad?![]()
!
Denk dat ie dan tijdelijk een groot deel van het forum kwijt isquote:Op woensdag 8 november 2006 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh,denk het nietDat zou wel ubersneu zijn
Goed,ik blijf a.s weekend thuisquote:Op woensdag 8 november 2006 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb de laatste keer dat ik me aftrok gefantaseerd over marian...
het had erger kunnen zijn, het had ook roef kunnen wezen
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:00 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Denk dat ie dan tijdelijk een groot deel van het forum kwijt is![]()
![]()
shurequote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef Ireth het volgende:
quote:Yvonne08-11-06 13:03:07
Jongens, een geintje is leuk maar dit wordt zielig. FOK!-stok, bifi's, dat zijn leuke dingen. Nu gaan jullie te ver. En er worden stappen ondernomen, maak jullie maar niet druk. Hou MED goed in de gaten.
Ik kots van jullie. Niet van Roef en Marian, want die weten niet beter, maar van de FOkkertjes die ik hoger inschatte.
Jammer, heel erg jammer.
Yvonne Heslinga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |