Ja, maar jij hebt de Xfactor nietquote:Op woensdag 8 november 2006 10:57 schreef robinotten het volgende:
Ik vind ze helemaal niks aan, ik kan nog beter zingen dan die mongolen!!!!
Haha, ze willen iedereen aanklagen die in hun berichtenbox iets getypt heeft. Ik zie ze al aankomen bij de politie.quote:Wij gaan jullie allemaal aanklagen die hier een bericht achterlaat. Zo dom zijn wij !!!
Haha, ze willen iedereen aanklagen die in hun berichtenbox iets getypt heeft. Ik zie ze al aankomen bij de politie.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:20 schreef northernlight81 het volgende:
[Quote=Roef en Marian - 08-11-06 @ 11:01:23]Wij gaan jullie allemaal aanklagen die hier een bericht achterlaat :-)Zo dom zijn wij !!!
Ze kunnen altijd dreigen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Haha, ze willen iedereen aanklagen die in hun berichtenbox iets getypt heeft. Ik zie ze al aankomen bij de politie.
Als Chello of @home een adres moeten geven om iemand terecht te stellen die gigabytes aan films heeft geupload doen ze dit niet, maar voor Roef en Marian maken ze zeker een uitzondering.
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd dreigen.
GEEF DIE IP ADRESSEN...IK GA ZINGEN HOOR!! IK DOE HET ECHT!!![]()
![]()
127.0.0.1 en nu niet toch gaan zingen he
Nou...quote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef BVO het volgende:
Die arme mensen.
ze doen het zich zelf aanquote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef BVO het volgende:
Die arme mensen.
Allang spuit 11quote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef Chantal25 het volgende:
http://www.mikeymo.nl/music/music/roef_marian_gabber.mp3
Ik weet niet of jullie dit al gehoord hebben.
Heb niet terug gelzen op het forum, veel te veel werk![]()
Ja,dus?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben nog ruim 75 reacties te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |