Mag nu.nl wel es beter z'n huiswerk doen vaker naar Jensen kijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:19 schreef Ireth het volgende:
http://www.nu.nl/news/878(...)voor_de_rechter.html
quote:
quote:Breuls
08-11-06 10:21:35
Zeg, hoe houden jullie dit gastenboek zo stabiel? Wil het graag weten, want dan kan ik FOK! ook stabieler maken. Daar ligt de server er elke keer uit.
Groeten
Peter Breuls
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:33 schreef Qwea het volgende:
omg er is zelfs een .nl domein
http://www.roefenmarian.nl/
Zou aan die eerste foto haast denken dat het iemand van hier is.quote:Domeinnaam roefenmarian.nl
Status actief
Houder NVO000125-TRAIP
N. Voortman
Klaashofweg 40c
7151DT EIBERGEN
Netherlands
Gehouden aan ADR ja
Administratieve contactpersoon VOO004652-TRAIP
N Voortman
+31 (0)545471059
info@computer-parts.nl
Deelnemer Transip BV
Jan Tinbergenstraat 27e
2811DZ REEUWIJK
Netherlands
Technische contactpersonen VOO004652-TRAIP
N Voortman
+31 (0)545471059
info@computer-parts.nl
Domeinnaamservers ns1.orgdomein.be
ns2.orgdomein.be
Datum registratie 07-11-2006
Datum laatste wijziging 07-11-2006
Administratie door NL Domain Registry
Een fokker beheerd het gastenboek op het op moment idd.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:42 schreef Chantal25 het volgende:
Hahahha dat achtergrond van hun in het gasteboek, geweldig.
Heeft van hier dat gedaan?
Oke, ik beken, ben blont... welke eerste foto?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zou aan die eerste foto haast denken dat het iemand van hier is.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik twijfel echter of jullie huidige manager Henk wel aan jullie standaarden kan voldoen. Ik stel voor dat jullie hem laten vallen en in ruil bied ik jullie een prominente plek aan in mijn artiestenbestand en een garantie op succes.
Deze, staat ook hier in de OP. Vind het persoonlijk een kansloze foto, waarom zou je zoiets op je eigen website zetten. Anderzijds, elke foto waar ze op staan is praktisch kansloos.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, ik beken, ben blont... welke eerste foto?
jaquote:Op woensdag 8 november 2006 10:48 schreef Chantal25 het volgende:
Oww die mensen denken dat ze veel positieve aandacht krijgen, maar iedereen haalt hun straal voor de gek, ik denk dat ze niet meer zo makelijk over straat kunnen, zonder uitgelachen te worden.
Wat me trouwens opviel gisteren bij Jensen, zit die Marian nog steeds in het gips??
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:48 schreef Ireth het volgende:
Ik mis eigenlijk het twilightzone muziekje als achtergrond bij die foto
Hoe is ze eigenlijk in het gips gekomen? Heeft Henk haar een keer van het afstapje van de camper gegooid.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:48 schreef Chantal25 het volgende:
Wat me trouwens opviel gisteren bij Jensen, zit die Marian nog steeds in het gips??
bewijs maarquote:Op woensdag 8 november 2006 10:57 schreef robinotten het volgende:
Ik vind ze helemaal niks aan, ik kan nog beter zingen dan die mongolen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |