Ja, maar jij hebt de Xfactor nietquote:Op woensdag 8 november 2006 10:57 schreef robinotten het volgende:
Ik vind ze helemaal niks aan, ik kan nog beter zingen dan die mongolen!!!!
Haha, ze willen iedereen aanklagen die in hun berichtenbox iets getypt heeft. Ik zie ze al aankomen bij de politie.quote:Wij gaan jullie allemaal aanklagen die hier een bericht achterlaat. Zo dom zijn wij !!!
Haha, ze willen iedereen aanklagen die in hun berichtenbox iets getypt heeft. Ik zie ze al aankomen bij de politie.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:20 schreef northernlight81 het volgende:
[Quote=Roef en Marian - 08-11-06 @ 11:01:23]Wij gaan jullie allemaal aanklagen die hier een bericht achterlaat :-)Zo dom zijn wij !!!
Ze kunnen altijd dreigen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:21 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Haha, ze willen iedereen aanklagen die in hun berichtenbox iets getypt heeft. Ik zie ze al aankomen bij de politie.
Als Chello of @home een adres moeten geven om iemand terecht te stellen die gigabytes aan films heeft geupload doen ze dit niet, maar voor Roef en Marian maken ze zeker een uitzondering.
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd dreigen.
GEEF DIE IP ADRESSEN...IK GA ZINGEN HOOR!! IK DOE HET ECHT!!![]()
![]()
127.0.0.1 en nu niet toch gaan zingen he
Nou...quote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef BVO het volgende:
Die arme mensen.
ze doen het zich zelf aanquote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef BVO het volgende:
Die arme mensen.
Allang spuit 11quote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef Chantal25 het volgende:
http://www.mikeymo.nl/music/music/roef_marian_gabber.mp3
Ik weet niet of jullie dit al gehoord hebben.
Heb niet terug gelzen op het forum, veel te veel werk![]()
Ja,dus?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben nog ruim 75 reacties te gaan?
En waarom maakt ie het leeg!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:28 schreef Qwea het volgende:
Welke Fokker heeft eigenlijk dat gastenboek gejat?
Ja en dan? Dan staat ie nog op googlequote:Op woensdag 8 november 2006 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap niet zo goed dat ze die link naar dat gastenboek niet weghalen...
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:28 schreef Ireth het volgende:
Niks dus, vind het alleen een beetje vroeg, maar dat verklaart misschien ook het feit dat ik meestal te laat ben met het openen van een volgend deelDie staan al klaar met nog 75 reacties te gaan
quote:Joop van de Ende
08-11-06 12:30:09
Beste Roef en Marian,
Fantastisch! Ik wil jullie graag in mijn nieuwe musical: "De sukkel en het Beest" Volgens mij moet dat gaan lopen als een trein. Voor de veiligheid doen we er maar één liedje in. we moeten natuurlijk ook aan de bezoekers denken. Binnenkort laat ik mijn personal manager Henk-Jan wel even contact opnemen.
Groet,
JoopFantastisch!
misschien zijn ze wel uberblij met de aandachtquote:Op woensdag 8 november 2006 12:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap niet zo goed dat ze die link naar dat gastenboek niet weghalen...
Aandachts geil zijn is okeujquote:Op woensdag 8 november 2006 12:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien zijn ze wel uberblij met de aandacht
Of ze zijn bang dat ze dan net dat ene positieve berichtje van hun enige fan (zal vast ook wel familie zijn!) te missenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien zijn ze wel uberblij met de aandacht
dat er niemand is in hun omgeving die hun beschermt.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef BVO het volgende:
Die arme mensen.
Als jij weet wie dat gastenboek gemaakt heeft kan dat vast welquote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef yvonne het volgende:
Kan dat FOK!logo uit dat gastenboek?
Dank jullie.
dat is toch gratis reclamequote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef yvonne het volgende:
Dank jullie.
okay, ik zal hem straks verwijderenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef yvonne het volgende:
Dank jullie.
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Een fokker beheerd het gastenboek op het op moment idd.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
okay, ik zal hem straks verwijderen
negatieve reclame is ook reclame. Zowel voor fok als voor Roefquote:
ja leuk,weet jij hoeveel fokkers er zijn?quote:
van marketing heb je geen kaas gegeten heaquote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef yvonne het volgende:
Dank jullie.
quote:Danny
08-11-06 12:54:49
Ik heb Marian en Roef gevraagd alle IP-adressen van de reacties door te sturen. Alle negatieve reacties die verbonden zijn aan een FOK-IP adres krijgen een maandban. Ik ben jullie spuugzat, pubers. Laat Marian en Roef met rust, ze worden al genoeg geleefd.
Danny
Misschien kan gebruikersnaam even zijn ip adres achterhalen.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef Ireth het volgende:
Is dat nu echt "De" Danny die daarin post?
Neuh,denk het nietquote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef Ireth het volgende:
ja tuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef Ireth het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:59 schreef Qwea het volgende:
MikeyMo
08-11-06 12:59:32
hebben jullie al pizza's van Qwea gehad?![]()
!
Denk dat ie dan tijdelijk een groot deel van het forum kwijt isquote:Op woensdag 8 november 2006 12:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh,denk het nietDat zou wel ubersneu zijn
Goed,ik blijf a.s weekend thuisquote:Op woensdag 8 november 2006 13:00 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb de laatste keer dat ik me aftrok gefantaseerd over marian...
het had erger kunnen zijn, het had ook roef kunnen wezen
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:00 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Denk dat ie dan tijdelijk een groot deel van het forum kwijt is![]()
![]()
shurequote:Op woensdag 8 november 2006 12:56 schreef Ireth het volgende:
quote:Yvonne08-11-06 13:03:07
Jongens, een geintje is leuk maar dit wordt zielig. FOK!-stok, bifi's, dat zijn leuke dingen. Nu gaan jullie te ver. En er worden stappen ondernomen, maak jullie maar niet druk. Hou MED goed in de gaten.
Ik kots van jullie. Niet van Roef en Marian, want die weten niet beter, maar van de FOkkertjes die ik hoger inschatte.
Jammer, heel erg jammer.
Yvonne Heslinga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |