terugvindroef?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
even een TVR plaatsen
quote:Ga gerusd zo door, alle urls zijn aan de politie doorgegeven.
Schandalig, ook het fokforum. Ik had meer van jullie verwacht, bah
Marian
quote:Roef en Marian,
Voor mensen met jullie IQ (dat betekent hoe slim je bent) doen jullie het best leuk hoor. Vooral blijven zijngen voor mensen met hetzelfde IQ (dat betekent hoe slim je bent)
En danquote:
quote:een berichtje schrijven over IQ en dan een simpel woord als zingen verkeerd schrijven...
nou ja, tegenwoordig is alles terug te zienquote:Op woensdag 8 november 2006 09:33 schreef Natalie het volgende:
Wat een avond om optijd in slaap te vallen! Heb ik álles gemist!
Er is nog hoop voor mequote:Op woensdag 8 november 2006 09:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja, tegenwoordig is alles terug te zien
Oh ik dacht dat dat Roef wasquote:Op woensdag 8 november 2006 09:36 schreef Vivi het volgende:
Ik ga niet meer op het gastenboek kijken voordat die foto van die aambei is verwijderd
Neh, die is blond, die aambei had donker haarquote:
Oei...ik vind het toch wel zielig nu..die mensen zijn natuurlijk wél labiel he..quote:Roef08-11-06 09:44:59IK ZIJ: OPHOUEN duidelijk !!!!! JULIE DOEN ONS ZOOON PEIN DIT MOET NU METEEN STOPPE !!!!!
roef
Tof dat je een link naar je eigen fotoboek plaatst in hun gastenboekquote:Op woensdag 8 november 2006 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oei...ik vind het toch wel zielig nu..die mensen zijn natuurlijk wél labiel he..
alsof dat echt Roef is...quote:Op woensdag 8 november 2006 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oei...ik vind het toch wel zielig nu..die mensen zijn natuurlijk wél labiel he..
quote:Ut moet nou ech afgelope zijn ja !!!
Ik hep de politie en de marschausee al gebelt, over een uur komen ze bij ons langs en dan zwaait er wat voor julie denk erom ! ophouen nu begrepu!!
Nou ja zeg!quote:Vivi08-11-06 09:54:16Hoi lieverds,
ik vind dat ze labiele mensen zoals jullie met rust moeten laten
Kusjes Vivi
http://fotoboek.fok.nl/Vivi
Ja dat heb ik natuurlijk niet zelf gedaan he..duhuh..quote:Op woensdag 8 november 2006 09:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Tof dat je een link naar je eigen fotoboek plaatst in hun gastenboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |