leuk weer allemaal die niet controleerbare verhalen van mensen. Ik kan ook zeggen dat ik em ken en dat ie dit en dat is. Allemaal gezeik eromheen.quote:Op woensdag 8 november 2006 05:44 schreef Miepmiep109 het volgende:
Ik ken die Roef, nou ja heb nooit een woord met hem gewisseld, maar als je hem hoort praten dan ben je ook echt niet van plan om dat te doen. Hij heeft hier in de buurt een vrouw en kinderen gestalkt. Hij was verliefd op die vrouw, maar zij niet op hem. Raar hé? Meerdere malen per dag kwam hij langs en dan hoorde je weer: thuis komen, Roefie komt eraan! Die kinderen wisten het zelf ook snel genoeg, hup de tuin in hij komt er weer aan. Maakt kleine kinderen bang met een hond, pas maar op anders eet hij jullie op. Hoop maar dat hij nu weg blijft nu hij het zo druk heeft. Want je durft je kinderen niet veilig buiten te laten spelen! Lekker mannetje dus! En hij verdient nu misschien wel lekker wat centjes, maar ach dat kan hij meteen afgeven aan de schuldsanering!
quote:Ton Flair 08-11-06 06:03:25
Marian en Roef,
Allereerst gefeliciteerd met jullie doorbraak, jullie zijn twee kanjers. Ik had al goede feedback over jullie gekregen van een mannetje van me die de braadworsten leverde voor de BBQ-Party van "Lucky Joe" en met volle teugen had genoten van een prima preformance en een stel gouden keeltjes.
Ik ben Ton Flair "Manager of the Stars" ik ben o.a. de ontdekker van muzikale grootheden als "Berenburg Jannie" en "Vincenzo de zingende dwerg" die beiden deel uit maakten van het fameuze -Trio Sfeermakers- over wiens optreden tijdens het wereldrecord palingroken in Schoonhoven nog steeds word nagepraat. Als fijnproever van talent zag ik het gelijk op tv jullie gaan het helemaal maken met de juiste begeleiding kan niks jullie stoppen. Ik twijfel echter of jullie huidige manager Henk wel aan jullie standaarden kan voldoen. Ik stel voor dat jullie hem laten vallen en in ruil bied ik jullie een prominente plek aan in mijn artiestenbestand en een garantie op succes. Ik heb nog een plekje vrij op de "Piraten & Plompzakkers Party" op 1 december in Radewijk wegens de plotselinge detentie van Magic Wilma is er ruimte in de line-up. Laat het me weten wat je er van vind Marian ik weet zeker dat we er samen onder het genot van een wijntje en een hapje wel uitkomen samen. Roef krijgt van mij een nieuwe brommer doe hem alvast de groeten
Jullie nieuwe fan en vriend,
Ton Flair
"Some people watch things happen, Some people make things happen..."
Het meest zielige vond ik nog dat stukje van die 'jaloerse' zangeres hierquote:Op woensdag 8 november 2006 07:53 schreef de_priester het volgende:
![]()
[..]
leuk weer allemaal die niet controleerbare verhalen van mensen. Ik kan ook zeggen dat ik em ken en dat ie dit en dat is. Allemaal gezeik eromheen.
*hoest*quote:Op woensdag 8 november 2006 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lNX1aP2JsPc
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
http://files.vlarp.nl/fok/roef-marjan-jensen-02.wmv
Verspreid het woord enzo..
Roef en Marian @ Jensenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heb ik gemist? Iemand een samenvatting vanaf gisteren een uurtje of 8?
Zijn ze bij Jensen geweest?
Ze verdienen het wel, ze zijn grandioosquote:Op woensdag 8 november 2006 08:12 schreef superhero87 het volgende:
Dit is mn eerste en laatste post in deze topic. Deze mensen willen aandacht en dat krijgen ze overal, zelfs hier!
Alleen verdienen ze het totaal niet...
![]()
Roef, Marian en Henk-jan Smits bij jensenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij wordt het vanavond herhaald...mocht je intresse hebben. 17.40 als het goed is.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Roef08-11-06 08:54:55stoppe hier mee of we melde dit bij de politie. marian en ik hebben wel talent het is alleen jammer dat pubers dat nie zien. jullie moet 's wat meer kaas ete van nederlandse volksmuziek
onze tweede auditie ging nie geweldig maar wij hebben de beelde van de 1rste auditie en die ging wel goed maar die late ze nie zien.
stoppe nu wij hoeve geen kritiek
Volgens mij zegt hij gewoon "op het Fok!Forum"....quote:Op woensdag 8 november 2006 08:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jensen zegt '8 pagina's groot op een fokforum?' dus klonk niet echt alsof ie het kent, denk eerder dat ie zo moest lachen vanwege de naam.
quote:roef08-11-06 08:57:35u kunt contact met ons opneme met vrage over het gasteboek.
ik hoop dat deze onzin verspreiding stopt over ons, alle roddels zijn wij beu.
we wille hier een punt achter zette en verder gaan als eerlijke artieten
Slechthorend? hoewel.. het klinkt idd beetje onduidelijk geef ik toequote:Op woensdag 8 november 2006 08:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij gewoon "op het Fok!Forum"....
Via http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/ kan je ook alle uitzendingen bekijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks!
Waaaaah!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
http://files.vlarp.nl/fok/roef-marjan-jensen-02.wmv
Verspreid het woord enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |