quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef Dana85 het volgende:
[..]
Verder organiseren Fos en Noud een beachparty mét zand, palmbomen, chicks in bikini etc. bij Fos' thuis. Om het vertrek van Robert en Barbara te vieren. Jef en Dorothea mogen hier niets van weten en het wordt dus in het geheim georganiseerd. Ondertussen showt Florien haar bikini-look aan Fos Noud en die eindigen vrijend op de bank.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
Dankje TVPquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ergerde me na eerste 'tvp' in dit topic zo erg, dat ik speciaal voor jullie een topic heb geopend!
TVP
![]()
Ga ik uiteraard doen !quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wel er daar ook een plaatsen, komt het ten minste een beetje op gang![]()
Shit telaat, hij is dicht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ergerde me na eerste 'tvp' in dit topic zo erg, dat ik speciaal voor jullie een topic heb geopend!
TVP
![]()
Ja ik wist eerst niet eens wat het was. Keek er ook niet aandachtig naar maartoch.quote:
Ik dacht bij het eerste opzicht dat het zwart was wat eruit kwamquote:Op woensdag 8 november 2006 02:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik wist eerst niet eens wat het was. Keek er ook niet aandachtig naar maartoch.![]()
Wat een geweldige nuttige post is dit zegquote:Op woensdag 8 november 2006 02:06 schreef Shirley het volgende:
Spannende aflevering hoor.![]()
En TVP's zijn zó doelloos!!! Zet gewoon een zin neer, dan heb je precies hetzelfde bereikt.
Bing is eerder Borin' Hood.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:58 schreef Viper20 het volgende:
Bing's trui: ROBIN HOOD
Die denkt zeker dat hij Robin Hood is ofzo![]()
![]()
dat word denk ik Anita in combi met Ricky , schien dat Dennis ook iets vreemds zal opmerken.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:50 schreef Dana85 het volgende:
Ben benieuwd wie uiteindelijk Lieve gaat ontmaskeren. Charlie zal het niet zijn, die heeft haar blik per dag gemiddeld op 2 punten gericht. Vraag me ook af dit iets met de ontvoering van Nick heeft te maken.
Eensquote:Op woensdag 8 november 2006 16:47 schreef Urquhart het volgende:
Die Lieve-lijn moet zo snel mogelijk gaan, ik irriteer me er echt aan
Jezus wat een ramp zeg, kom, we gaan ze slaan!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Triest trouwens dat GTST tegenwoordig pas om 20.09 echt begint. Dat is vanaf maandag nu al zo. In de gids staat gewoon om 20.00. Terwijl de voorfilmpjes van voorgaande dagen pas om 20.03 beginnen.
Je bent natuurlijk verrast dat hij er zelf zit en niet Tim.quote:
Das gewoon liegen en bedriegen tegen 1,5 miljoen kijkers.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat een ramp zeg, kom, we gaan ze slaan!
Tegen Tim.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:32 schreef Taurus het volgende:
Tegen wie praat Janine eigenlijk de hele tijd door de tel, is dat bekend, of moeten we denken dat dat Ludo of Nick ofzo is?![]()
Het is Ludo!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:32 schreef Taurus het volgende:
Tegen wie praat Janine eigenlijk de hele tijd door de tel, is dat bekend, of moeten we denken dat dat Ludo of Nick ofzo is?![]()
Lieve heeft Nick ontvoerd, ondertussen moet Nick elke dag verplicht sex hebben met die man-giraf. Wat een drama!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef DaMart het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Lieve dus echt Nick heeft... hoe ze schrok...
das gewoon verkrachtingquote:Op woensdag 8 november 2006 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Lieve heeft Nick ontvoerd, ondertussen moet Nick elke dag verplicht sex hebben met die man-giraf. Wat een drama!
Ik was blij toen Barbara die klap bij Bing uitdeelde hahahaquote:Op woensdag 8 november 2006 14:50 schreef Dana85 het volgende:
Valt het jullie ook op dat Sjors nergens van wordt beschuldigd? Die zit alleen Bing te troosten, maar niemand verwijt haar iets. Wordt zij vergeten? Of is haar ik-ben-braaf-imago zo groot dat de rest er klakkeloos vanuit gaat dat zij het toch niet heeft gedaan?
Wat had ik gister trouwens zin om Morris een goede klap voor z'n smoel te geven, toen hij zijn irritante bek niet kon houden.
Ben benieuwd wie uiteindelijk Lieve gaat ontmaskeren. Charlie zal het niet zijn, die heeft haar blik per dag gemiddeld op 2 punten gericht. Vraag me ook af dit iets met de ontvoering van Nick heeft te maken.
Of het is Martinequote:Op woensdag 8 november 2006 23:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij kunnen Bing en Sjors het niet zijn, want die gaan nadat alles voorbij is toch hoe dan ook trouwen in een of andere kerk.
Robert en Morris zou te logisch zijn, ik denk dat het Barbara is!
En als Ludo inderdaad nog zou leven, dan is hij het misschien zelf wel![]()
![]()
Inderdaad, dat dacht ik eerst ook, totdat er maar geruchten bleven komen dat ze niet terug zou keren.quote:
Ja, nu nog de vraag zijn de geruchten / roddels wel waar !quote:Op donderdag 9 november 2006 00:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, dat dacht ik eerst ook, totdat er maar geruchten bleven komen dat ze niet terug zou keren.
Leg uitquote:Op donderdag 9 november 2006 00:34 schreef Otmed het volgende:
Pfff ik heb een hele theorie bedacht hieroverniet over hoe ik denk dat het zal gaan, maar hoe ik wil dat het zal gaan.
![]()
Ik had direct door dat dat telefoontje met Janine van Lieve kwam nadat die broer van sjors langs geweest was. (ben effe z'n naam kwijt)quote:Op donderdag 9 november 2006 11:01 schreef Bibikuif22 het volgende:
Lieve met Janine onder 1 hoedje?? Dat denk ik nou juist weer niet of is dat al met zekerheid naar voren gekomen?
Was nogal raar: eerst werd Janine in de gaten gehouden door hem toen ze met de auto weg wilde gaan, in de volgende scene zag je Jack bij Lieve, en in de scene daarop zag je een bellende Janine in huis die zegt dat Jack haar huis in de gaten houdt. Is ze dan zo blind dat ze niet zag dat zijn auto er niet meer stond?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:16 schreef Bibikuif22 het volgende:
Was dat gisteren dat Jack naar Lieve ging? Dan is dat waarschijnlijk het enige wat ertoe doet wat ik heb gemist
Okequote:
Niemand geloofde me ook niet toen ik de moordenares van Ludo voorspeldequote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Ticootje het volgende:
ECHT?!?! Dat meen je niet janine met Lieve. Dat geloof ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen dat uitkwam riepen ineens meerdere dat ze het ook geraden hadden,
We zullen zien dus.....
Ik weet niet waarom, maar ik had ook even het gevoel dat Janine met Lieve aan de telefoon zat.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:14 schreef berney het volgende:
[..]
Ik had direct door dat dat telefoontje met Janine van Lieve kwam nadat die broer van sjors langs geweest was. (ben effe z'n naam kwijt)
Het was een beetje té doorzichtig allemaal.
Ha, nog eentje.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik had ook even het gevoel dat Janine met Lieve aan de telefoon zat.![]()
Wie zegt dat diegene op de boot zit? Dat haalde ik niet uit het gesprekje.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:56 schreef Frey het volgende:
Janine had het toch over "ik kon niet komen"? Dus degene die ze belde zit op de boot en daar zat Lieve niet.
Ze zei iets van "Daarom ben ik niet gekomen" in plaats van "Daarom ben ik niet gegaan". Dat is een heel verschil.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:00 schreef berney het volgende:
[..]
Wie zegt dat diegene op de boot zit? Dat haalde ik niet uit het gesprekje.
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:14 schreef berney het volgende:
[..]
Niemand geloofde me ook niet toen ik de moordenares van Ludo voorspeldeWat lul jij nou het is nog helemaal niet zeker wie de moordenaar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen dat uitkwam riepen ineens meerdere dat ze het ook geraden hadden,
We zullen zien dus.....
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Voor mij wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat lul jij nou het is nog helemaal niet zeker wie de moordenaar is![]()
Ja, maar waar haal jij die boot vandaan dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 13:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze zei iets van "Daarom ben ik niet gekomen" in plaats van "Daarom ben ik niet gegaan". Dat is een heel verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Ticootje op 09-11-2006 14:01:05 ]I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Kan ik nog mooi "De TV draait door" zien bij de DWDDquote:Op woensdag 8 november 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Triest trouwens dat GTST tegenwoordig pas om 20.09 echt begint. Dat is vanaf maandag nu al zo. In de gids staat gewoon om 20.00. Terwijl de voorfilmpjes van voorgaande dagen pas om 20.03 beginnen.
Klinkt best leuk jou theoriequote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef Otmed het volgende:
[..]
Okemaar het klinkt onwaarschijnlijker dan je misschien verwacht
Ik wil dat het allemaal in 1 aflevering komt. Een vrijdagavondje ofzo. Zorgt voor veel geschrokken kijkers ofzo.
Jack gaat naar Janine, hij gelooft niet dat ze constant met Stefano belt. Het gaat tenslotte om zijn zusjeIk zou het zo geweldig vinden als Janine dan toegeeft wie het echt was, als Jack bijvoorbeeld met een wapen op haar richt! Is ook weer zo standaard, maar ja, het lijkt me gewoon zo tof
... En dat ze dan zegt dat het Martine is
Dat ze samenwerkt met Martine, en iedereen herinnert zich alleen maar dat Martine Ludo haatte.
En dat de deur in die donkere ruimte opengaat(tsja het moet toch ooit gebeuren?), Martine binnenkomt, haar dochter aanspreekt, en blijkt dat die alles al wist, en zich al had voorbereid op dit moment. Ze zitten namelijk op een boot ergens in new york. Sjors gaat mee met Martine, en ze trekken tijdelijk in bij Stefano. Dan is er ook weer wat meer buiten Meerdijk.
Maargoed, wat loop ik eigenlijk te lullen, dat gebeurt toch niet.
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef Ticootje het volgende:
Bing had toch bekent??? of nu weer niet?Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hmmm, ik zou het niet direct zo interpreteren, maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:12 schreef Ticootje het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/tvgids/november2006.xml
niet kijken als je het niet wilt weten, en trouwens is het mijn intepretatie!!! Maar het zou ook best een spoiler kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef Ticootje het volgende:
MaarDat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom de deur dicht doen als je er toch zo weer uit moet?
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:02 schreef Ticootje het volgende:
MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:37 schreef NrSiX het volgende:
tvp
nee jack ontdekt iets spannends over lievequote:Op woensdag 8 november 2006 14:54 schreef janimie het volgende:
[..]
dat word denk ik Anita in combi met Ricky , schien dat Dennis ook iets vreemds zal opmerken.
Tis toch zo duidelijk als wat dat Lieve met de ontvoering van Nick te maken heeft. Beiden Belg en Lieve sprak met een onbekend persoon in haar zolderkamer
ja dat is ook al een tijdje bekendquote:Op donderdag 9 november 2006 19:44 schreef Shirley het volgende:
Nou, dat gedoe met die boot gaat nog wel even duren. En geen van de vijf is de moordenaar, want ik heb de TVFilm gids en daar staan vooruitzichten van de komende 2 weken, en de echte moordenaar komt op de boot en de rest komt vrij.
nou ik ben toch benieuwd wie er komt.. ik hoop dat het Ludo isquote:Op donderdag 9 november 2006 19:47 schreef xericax het volgende:
[..]
ja dat is ook al een tijdje bekendhet is nogal saai aan het worden zo.
martine komt sowieso terug dus ik denk dat zij t isquote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef fresta het volgende:
[..]
nou ik ben toch benieuwd wie er komt.. ik hoop dat het Ludo isen anders Martine.
Strakt blijkt die moordenaar een of ander nutteloos oud personage te zijn, denk aan 'Sebastiaan de Ridder' of 'kunsternaar Robin' die door toedoen van Ludo het land hebben moeten verlaten.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef fresta het volgende:
[..]
nou ik ben toch benieuwd wie er komt.. ik hoop dat het Ludo isen anders Martine.
GTST-leiding heeft een anti-kapper houding.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef Bibikuif22 het volgende:
Jemig zeg, is Nouds haar ontploft ofzo? Lijkt wel een wc-borstel
't zag er uiterst onnatuurlijk uit.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:31 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ja en natuuuuurlijk drink je altijd zo snel je water op als je toch nog even moet wachten :S
De koffie bij Janine dronk hij helemaal niet op.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik dacht dat hij vermoedde dat ze er iets in zou doen, maar hij drinkt het toch zo snel op.![]()
Zie je opeens zo'n beker van Sesamstraat erbijquote:
hou je smoel joh ! had jou bericht nog niet gelezen.quote:
rambo jack is wel een lekker dingquote:Op donderdag 9 november 2006 20:37 schreef Canisfire het volgende:
En wanneer vind onze Rambo Jack nou eindelijk eens Nick in het huis van Lieve ?
En die posticon heb je zeker ook gemist?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
hHoud je smoel joh ! hHad jouw bericht nog niet gelezen.
moet je eerlijk zeggen, dat ik niet zo heel veel meer op fok zit de laatste tijd, du skijk vaak alleen het laatste bericht in een topicquote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die posticon heb je zeker ook gemist?
Teruglezen is voor mensen met teveel vrije tijd...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:43 schreef digispeed het volgende:
[..]
moet je eerlijk zeggen, dat ik niet zo heel veel meer op fok zit de laatste tijd, du skijk vaak alleen het laatste bericht in een topic![]()
ja, preciesquote:Op donderdag 9 november 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teruglezen is voor mensen met teveel vrije tijd...
Of voor mensen die Tim bellen om even terug te lezen voor ze (om even ontopic te blijven).
quote:MORRIS FISCHER: "Dit zijn mijn flessen water en als jullie flessen zometeen op zijn, dan moet je niet zeiken."
zijn er geen foto''s van erik de vogel die je kan vergroten?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Heeft Ludo ook een hand in de ontvoering van de 5?
[[url=http://img154.imagevenue.com/loc484/th_04875_GTST_3264_09_11_2006_DO_0001_122_484lo.jpg]afbeelding][/URL]
GTST #3264 (09-11-2006)
dat heb ik ook daarom vraag ik of iwan kan inzoomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef Otmed het volgende:
Ja maar hij ziet er zo vreemd uit als ik het in mijn gedachte plak aan zijn lichaam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat neem je toch niet zomaar aan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:37 schreef janimie het volgende:
thk god
Er staat wel een bron bij, linksonder.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet zomaar aan?Er staat niet eens 'n bron bij.
Er staat wel een bron bij hoor. onderaan de spoiler.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet zomaar aan?Er staat niet eens 'n bron bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En hoe kan dat eigenlijk, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. misschien doet hij het wel met Lieve omdat hij charlie toch al niet mocht en niet acht het huwelijk stond.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
ik vond juist dat die "oom arthur" ludo veelste snel dood verklaarde en hem veelste snel afvoerde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:31 schreef Ticootje het volgende:En hoe kan dat eigenlijk, want hij was toch echt dood??
Tuurlijk, kijkers trekken voor vanavond, SBS zal het niet melden hoorquote:
Martine komt niet terug, en ludo heeft het gewoon overleeftquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:21 schreef berney het volgende:
Hij zal wel een kogelvest aangehad hebben.
Ben benieuwd welke rol Martine hierin gespeeld heeft.
Waarom wil ze dan zo graag de moordenaar vinden?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:28 schreef suus21 het volgende:
en Janini die er nauwelijks om rouwt
Ze/of ludo wilt weten wie uberhauft wou dat zij haar man neer knaldequote:Op vrijdag 10 november 2006 12:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom wil ze dan zo graag de moordenaar vinden?
Ninaquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:25 schreef janimie het volgende:
maar wie heeft die kogels verwisseld, dat vraag ik me wel nog steeds af
Hoezo zou nina het niet weten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
als ik nina was en mijn vader en moeder zouden zo'n stunt met me hebben uitgehaald, zou ik niets meer met ze te maken willen hebben.
Waar vind ik de TV FILm gids ????quote:Op donderdag 9 november 2006 19:44 schreef Shirley het volgende:
Nou, dat gedoe met die boot gaat nog wel even duren. En geen van de vijf is de moordenaar, want ik heb de TVFilm gids en daar staan vooruitzichten van de komende 2 weken, en de echte moordenaar komt op de boot en de rest komt vrij.
Om Nina niet ongerust te makenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom mag ze anders niet weten waar ze zijn en wat dr moeder van plan is?
Jawel, want iemand heeft alsnog de kogels verwisseld. Hij is dan wel niet dood, maar het was wel een poging tot moordquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:43 schreef lady-wrb het volgende:
als het waar is wat hierboven ergens stond gespoilerd is er helemaal geen moordenaar toch? dus dan klopt het verhaal toch niet dat de moordenaar aan boord komt.
he, jij hebt vroeger zeker ook fanatiek dallas gekeken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:46 schreef milagro het volgende:
of dit is de echte Ludo en de dode was een tweelingbroer.
of Janine wordt wakker en hoort de douche 'lopen' , staptuit haar bed, loopt naar de badkamer en daar staat Ludo onder de douche " goedemorgen, schat, lekker geslapen?"
en waar past lieve in dit plan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jawel, want iemand heeft alsnog de kogels verwisseld. Hij is dan wel niet dood, maar het was wel een poging tot moordEn janine wil natuurlijk weten wie dat is! Het is natuurlijk ook logisch dat Ludo ook het brein is achter de ontvoeringen. Janine zou dit namelijk nooit zelf gedaan hebben
![]()
Lieve heeft hier niks mee te maken, een hele apparte verhaal lijn. Lieve is gewoon een ex van Nick Sanders (ofzo)die niet helemaal goed wijs is. Zij wil een kind, maar kan dit niet/ze heeft net een miskraam gehad, dus ze wil het kind van Charlie en Nick. Ze ontvoert dus Nick, allemaal maar om die postanale depressie te creeën zodat ze uiteindelijk het kind kan meenemenquote:
jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he, jij hebt vroeger zeker ook fanatiek dallas gekeken?
Ik denk hetquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
maar dr werd hier toch ook gesuggereerd dat er een lijntje tussen janine en lieve was?
da's dus gewoon pure fantasie?
Meta was een travestiet waarmee Arthur het bed in dook.quote:
Als het de tweelingbroer is hoop ik dat hij net zo erg is als de echte Ludoquote:
Niks tweelingbroer, Ludo zelfquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:57 schreef Zijkant het volgende:
[..]
Als het de tweelingbroer is hoop ik dat hij net zo erg is als de echte Ludo![]()
Dat ik daar nog niet aan heb gedacht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:03 schreef Ticootje het volgende:
misschien is lieve wel weer een dochter van martine
edit :typo![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:02 schreef Iwan1976 het volgende:Heel erg verrassend is dat natuurlijk niet... ik roep het al sinds Ludo dood werd verklaard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel leuk om het goed voorspeld te hebben dan.![]()
Wat een stel homo's die scriptschrijversquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen Ludo bij EDITIE.NL !!!
Het ging meer over ongeloofwaardige verhaallijnen uit andere series dan over Ludo's terugkeer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:04 schreef janimie het volgende:
keb het gemist, wat werd er verteld
ach , heb dus niet zo heel veel gemistquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ging meer over ongeloofwaardige verhaallijnen uit andere series dan over Ludo's terugkeer.
lekkere nepaankondiging danquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef janimie het volgende:
tis btw vrijdag, ik weet zeker dat ludo in een cliffhanger blijft hangen, een hand ofzo of been. en dan weetje het nog steeds niet helemaal zeker
Ik dacht net ook Ludo's hand te zienquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Yess Ludo terug, zag zijn hand al gisteren!
Nick zit gevangen op zolder door Lieve...let maar op!
Niet iedereen kijkt elke dagquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:16 schreef janimie het volgende:
die zagen we gister al
Inderdaad, smerige poepzooi.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:16 schreef janimie het volgende:
die zagen we gister al
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef Shirley het volgende:
Hij was dus gewoon zwaargewond geraakt, maar niet dood! Vandaar het kapje denk ik.
Ik wist het ook al die tijd al hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Ik wist het gewoon vanaf het begin... Die dokter... zomaar uit het niets... familievriend? WTF... Ludo is niet dood.... Janine wist het al die tijd al!
GMTA he!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Ik wist het gewoon vanaf het begin... Die dokter... zomaar uit het niets... familievriend? WTF... Ludo is niet dood.... Janine wist het al die tijd al!
En nina dus ook want die moest al die maanden al liegen...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Wat is de rest van jouw theorie dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]Dat denk ik ook. Nu eens kijken of de rest van mijn theorie ook uit gaat komen.
... het vriendje van Ludo dat Sanders Inc moest overnemen totdat Ludo weer terug is...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wist het ook al die tijd al hoor.Die vreemde telefoontjes, de dokter....1+1 is nou eenmaal 2.
Die zoek ik zo wel even op.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat is de rest van jouw theorie dan?
Kloptquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En nina dus ook want die most al die maanden al liegen...
Ja, want het is echt, en dit is geen soapquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef xericax het volgende:
zwaar gewond m'n hol. niemand overleefd zoiets
Waarom niet? Gebeurt wel vaker hoor. Ik denk dat ie echt op het randje van de dood heeft geleefd, want in het ziekenhuis leefde ie nog.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef xericax het volgende:
zwaar gewond m'n hol. niemand overleefd zoiets
een soap inderdaad, niet sci-fiquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, want het is echt, en dit is geen soap.
Ik denk dat de ontvoering van Nick hier totaal los van staat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
KloptWat tof gewoon
Maar nick zal het niet geweten hebben denk ik
Of misschien pas later
.
Misschien later.. ? En bovendien een moordpoging of een geslaagde moord .quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef Shirley het volgende:
Ik twijfel trouwens of Nina het wel weet. Want anders had ze toch ook niet moeilijk gedaan tegen Morris.
Ik denk ook dat Nina het niet weet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef Shirley het volgende:
Ik twijfel trouwens of Nina het wel weet. Want anders had ze toch ook niet moeilijk gedaan tegen Morris.
niet overdrijven zeg. zo geniaal was die scene niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef Frey het volgende:
TE GRUWELIJK! GENIAAL![]()
![]()
En die oude vertrouwde tune maakte het helemaal af![]()
Schaam jequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef xericax het volgende:
wat verschrikkelijk!! laat die man dood blijven
quote:
Deze dus, al twijfel ik nu over het Nick-gedeelte... en lijkt het logischer dat Ludo zich verborgen hield om de moordenaar zelf te kunnen pakken. Immers, Janine heeft meerdere keren aangegeven dat Ludo geen vertrouwen had in de politie...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin af aan (of moet ik zeggen: vanaf het einde af aan) al gezegd dat Ludo niet dood is. En daar blijf ik bij. Het was wel heel toevallig dat de arts een bekende was, de kist gesloten en er niemand bij de crematie mocht zijn. Bovendien wil Janine natuurlijk niet dat Dian de leiding krijgt, want die moet ze weer terug kunnen geven aan Ludo natuurlijk.
Ludo is na de aanslag namelijk succesvol geopereerd. Omdat hij bang was dat Vito of zijn mannen misschien wel eens achter de aanslag zou kunnen zitten, heeft hij zijn vriend de dokter gevraagd hem dood te verklaren. Janine weet hiervan, en die speelt de weduwe. Ludo is gevlucht, maar vreesde voor het leven van Nick. Immers, wie zegt dat als Vito erachter zit, hij ook niet achter Nick aan gaat? Daarom heeft hij Nick ontvoerd en zitten ze samen ondergedoken in het buitenland.
Pas als de dader gepakt is, zullen ze terugkeren. Ludo heeft Nick nu een brief naar Charlie laten sturen. Mogelijk om zijn kleinkind te beschermen, want als Charlie Nick blijft zoeken, of in ieder geval laten zoeken, dan lopen zij en kind misschien ook wel gevaar. Ook kan Nick nu gewoon wegblijven zolang het nodig is. En hoeft hij niet terug te gaan naar Meerdijk. Dit verkleint het gevaar dat Nick zich verspreekt en meer mensen door krijgen dat Ludo nog leeft.
ja!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:45 schreef Yari het volgende:
heeft iemand het opgenomen of caps ervan , ik wil het nog wel een keer zien
Omdat jij een Ludo hater bent ja. En zeg niet dat het niet de reden is, want we weten allemaal beter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:41 schreef digispeed het volgende:
[..]
niet overdrijven zeg. zo geniaal was die scene niet.
ik vind het echt een afgang.
Ja, ik word er niks wijzer uit hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:48 schreef digispeed het volgende:
wil je weten wie ludo heeft vermoord, zie dan de volgende link, vond ik op het net :
http://www.youtube.com/watch?v=TvsyeSMkAsI
ze gaan op die site een soort reconstructie doen dit weekend, vond het toevallig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik word er niks wijzer uit hoor
Hij is er ook niet helemaal ongeschonden vanaf gekomen. Maar je begrijpt natuurlijk dat dit voor een groot Ludo fan als ik echt genieten was.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:00 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze gaan op die site een soort reconstructie doen dit weekend, vond het toevallig.
en ja frey, ik ben idd een ludohater maar vind het gewoon zwak om iemand die mors dood geschoten wordt weer tot leven te wekken. das gebrek aan schrijfstijl. had ik ook gevonden als het iemand anders was geweest die weer tot leven werd gewekt.
uiteraard,quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij is er ook niet helemaal ongeschonden vanaf gekomen. Maar je begrijpt natuurlijk dat dit voor een groot Ludo fan als ik echt genieten was.
Nico = Ludoquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef DaMart het volgende:
... het vriendje van Ludo dat Sanders Inc moest overnemen totdat Ludo weer terug is...
quote:
Graag gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |