Er staat wel een bron bij, linksonder.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet zomaar aan?Er staat niet eens 'n bron bij.
Er staat wel een bron bij hoor. onderaan de spoiler.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat neem je toch niet zomaar aan?Er staat niet eens 'n bron bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En hoe kan dat eigenlijk, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. misschien doet hij het wel met Lieve omdat hij charlie toch al niet mocht en niet acht het huwelijk stond.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
ik vond juist dat die "oom arthur" ludo veelste snel dood verklaarde en hem veelste snel afvoerde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:31 schreef Ticootje het volgende:En hoe kan dat eigenlijk, want hij was toch echt dood??
Tuurlijk, kijkers trekken voor vanavond, SBS zal het niet melden hoorquote:
Martine komt niet terug, en ludo heeft het gewoon overleeftquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:21 schreef berney het volgende:
Hij zal wel een kogelvest aangehad hebben.
Ben benieuwd welke rol Martine hierin gespeeld heeft.
Waarom wil ze dan zo graag de moordenaar vinden?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:28 schreef suus21 het volgende:
en Janini die er nauwelijks om rouwt
Ze/of ludo wilt weten wie uberhauft wou dat zij haar man neer knaldequote:Op vrijdag 10 november 2006 12:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom wil ze dan zo graag de moordenaar vinden?
Ninaquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:25 schreef janimie het volgende:
maar wie heeft die kogels verwisseld, dat vraag ik me wel nog steeds af
Hoezo zou nina het niet weten?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:32 schreef lady-wrb het volgende:
als ik nina was en mijn vader en moeder zouden zo'n stunt met me hebben uitgehaald, zou ik niets meer met ze te maken willen hebben.
Waar vind ik de TV FILm gids ????quote:Op donderdag 9 november 2006 19:44 schreef Shirley het volgende:
Nou, dat gedoe met die boot gaat nog wel even duren. En geen van de vijf is de moordenaar, want ik heb de TVFilm gids en daar staan vooruitzichten van de komende 2 weken, en de echte moordenaar komt op de boot en de rest komt vrij.
Om Nina niet ongerust te makenquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom mag ze anders niet weten waar ze zijn en wat dr moeder van plan is?
Jawel, want iemand heeft alsnog de kogels verwisseld. Hij is dan wel niet dood, maar het was wel een poging tot moordquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:43 schreef lady-wrb het volgende:
als het waar is wat hierboven ergens stond gespoilerd is er helemaal geen moordenaar toch? dus dan klopt het verhaal toch niet dat de moordenaar aan boord komt.
he, jij hebt vroeger zeker ook fanatiek dallas gekeken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:46 schreef milagro het volgende:
of dit is de echte Ludo en de dode was een tweelingbroer.
of Janine wordt wakker en hoort de douche 'lopen' , staptuit haar bed, loopt naar de badkamer en daar staat Ludo onder de douche " goedemorgen, schat, lekker geslapen?"
en waar past lieve in dit plan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jawel, want iemand heeft alsnog de kogels verwisseld. Hij is dan wel niet dood, maar het was wel een poging tot moordEn janine wil natuurlijk weten wie dat is! Het is natuurlijk ook logisch dat Ludo ook het brein is achter de ontvoeringen. Janine zou dit namelijk nooit zelf gedaan hebben
![]()
Lieve heeft hier niks mee te maken, een hele apparte verhaal lijn. Lieve is gewoon een ex van Nick Sanders (ofzo)die niet helemaal goed wijs is. Zij wil een kind, maar kan dit niet/ze heeft net een miskraam gehad, dus ze wil het kind van Charlie en Nick. Ze ontvoert dus Nick, allemaal maar om die postanale depressie te creeën zodat ze uiteindelijk het kind kan meenemenquote:
jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he, jij hebt vroeger zeker ook fanatiek dallas gekeken?
Ik denk hetquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
maar dr werd hier toch ook gesuggereerd dat er een lijntje tussen janine en lieve was?
da's dus gewoon pure fantasie?
Meta was een travestiet waarmee Arthur het bed in dook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |