ja dat is ook al een tijdje bekendquote:Op donderdag 9 november 2006 19:44 schreef Shirley het volgende:
Nou, dat gedoe met die boot gaat nog wel even duren. En geen van de vijf is de moordenaar, want ik heb de TVFilm gids en daar staan vooruitzichten van de komende 2 weken, en de echte moordenaar komt op de boot en de rest komt vrij.
nou ik ben toch benieuwd wie er komt.. ik hoop dat het Ludo isquote:Op donderdag 9 november 2006 19:47 schreef xericax het volgende:
[..]
ja dat is ook al een tijdje bekendhet is nogal saai aan het worden zo.
martine komt sowieso terug dus ik denk dat zij t isquote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef fresta het volgende:
[..]
nou ik ben toch benieuwd wie er komt.. ik hoop dat het Ludo isen anders Martine.
Strakt blijkt die moordenaar een of ander nutteloos oud personage te zijn, denk aan 'Sebastiaan de Ridder' of 'kunsternaar Robin' die door toedoen van Ludo het land hebben moeten verlaten.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef fresta het volgende:
[..]
nou ik ben toch benieuwd wie er komt.. ik hoop dat het Ludo isen anders Martine.
GTST-leiding heeft een anti-kapper houding.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef Bibikuif22 het volgende:
Jemig zeg, is Nouds haar ontploft ofzo? Lijkt wel een wc-borstel
't zag er uiterst onnatuurlijk uit.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:31 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ja en natuuuuurlijk drink je altijd zo snel je water op als je toch nog even moet wachten :S
De koffie bij Janine dronk hij helemaal niet op.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik dacht dat hij vermoedde dat ze er iets in zou doen, maar hij drinkt het toch zo snel op.![]()
Zie je opeens zo'n beker van Sesamstraat erbijquote:
hou je smoel joh ! had jou bericht nog niet gelezen.quote:
rambo jack is wel een lekker dingquote:Op donderdag 9 november 2006 20:37 schreef Canisfire het volgende:
En wanneer vind onze Rambo Jack nou eindelijk eens Nick in het huis van Lieve ?
En die posticon heb je zeker ook gemist?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
hHoud je smoel joh ! hHad jouw bericht nog niet gelezen.
moet je eerlijk zeggen, dat ik niet zo heel veel meer op fok zit de laatste tijd, du skijk vaak alleen het laatste bericht in een topicquote:Op donderdag 9 november 2006 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die posticon heb je zeker ook gemist?
Teruglezen is voor mensen met teveel vrije tijd...quote:Op donderdag 9 november 2006 20:43 schreef digispeed het volgende:
[..]
moet je eerlijk zeggen, dat ik niet zo heel veel meer op fok zit de laatste tijd, du skijk vaak alleen het laatste bericht in een topic![]()
ja, preciesquote:Op donderdag 9 november 2006 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teruglezen is voor mensen met teveel vrije tijd...
Of voor mensen die Tim bellen om even terug te lezen voor ze (om even ontopic te blijven).
quote:MORRIS FISCHER: "Dit zijn mijn flessen water en als jullie flessen zometeen op zijn, dan moet je niet zeiken."
zijn er geen foto''s van erik de vogel die je kan vergroten?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Heeft Ludo ook een hand in de ontvoering van de 5?
[[url=http://img154.imagevenue.com/loc484/th_04875_GTST_3264_09_11_2006_DO_0001_122_484lo.jpg]afbeelding][/URL]
GTST #3264 (09-11-2006)
dat heb ik ook daarom vraag ik of iwan kan inzoomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:34 schreef Otmed het volgende:
Ja maar hij ziet er zo vreemd uit als ik het in mijn gedachte plak aan zijn lichaam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat neem je toch niet zomaar aan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:37 schreef janimie het volgende:
thk god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |