quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef Shirley het volgende:
Hij was dus gewoon zwaargewond geraakt, maar niet dood! Vandaar het kapje denk ik.
Ik wist het ook al die tijd al hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Ik wist het gewoon vanaf het begin... Die dokter... zomaar uit het niets... familievriend? WTF... Ludo is niet dood.... Janine wist het al die tijd al!
GMTA he!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Ik wist het gewoon vanaf het begin... Die dokter... zomaar uit het niets... familievriend? WTF... Ludo is niet dood.... Janine wist het al die tijd al!
En nina dus ook want die moest al die maanden al liegen...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef Dizer het volgende:
Wat is de rest van jouw theorie dan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]Dat denk ik ook. Nu eens kijken of de rest van mijn theorie ook uit gaat komen.
... het vriendje van Ludo dat Sanders Inc moest overnemen totdat Ludo weer terug is...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wist het ook al die tijd al hoor.Die vreemde telefoontjes, de dokter....1+1 is nou eenmaal 2.
Die zoek ik zo wel even op.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat is de rest van jouw theorie dan?
Kloptquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En nina dus ook want die most al die maanden al liegen...
Ja, want het is echt, en dit is geen soapquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef xericax het volgende:
zwaar gewond m'n hol. niemand overleefd zoiets
Waarom niet? Gebeurt wel vaker hoor. Ik denk dat ie echt op het randje van de dood heeft geleefd, want in het ziekenhuis leefde ie nog.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef xericax het volgende:
zwaar gewond m'n hol. niemand overleefd zoiets
een soap inderdaad, niet sci-fiquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, want het is echt, en dit is geen soap.
Ik denk dat de ontvoering van Nick hier totaal los van staat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
KloptWat tof gewoon
Maar nick zal het niet geweten hebben denk ik
Of misschien pas later
.
Misschien later.. ? En bovendien een moordpoging of een geslaagde moord .quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef Shirley het volgende:
Ik twijfel trouwens of Nina het wel weet. Want anders had ze toch ook niet moeilijk gedaan tegen Morris.
Ik denk ook dat Nina het niet weet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef Shirley het volgende:
Ik twijfel trouwens of Nina het wel weet. Want anders had ze toch ook niet moeilijk gedaan tegen Morris.
niet overdrijven zeg. zo geniaal was die scene niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef Frey het volgende:
TE GRUWELIJK! GENIAAL![]()
![]()
En die oude vertrouwde tune maakte het helemaal af![]()
Schaam jequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:32 schreef xericax het volgende:
wat verschrikkelijk!! laat die man dood blijven
quote:
Deze dus, al twijfel ik nu over het Nick-gedeelte... en lijkt het logischer dat Ludo zich verborgen hield om de moordenaar zelf te kunnen pakken. Immers, Janine heeft meerdere keren aangegeven dat Ludo geen vertrouwen had in de politie...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin af aan (of moet ik zeggen: vanaf het einde af aan) al gezegd dat Ludo niet dood is. En daar blijf ik bij. Het was wel heel toevallig dat de arts een bekende was, de kist gesloten en er niemand bij de crematie mocht zijn. Bovendien wil Janine natuurlijk niet dat Dian de leiding krijgt, want die moet ze weer terug kunnen geven aan Ludo natuurlijk.
Ludo is na de aanslag namelijk succesvol geopereerd. Omdat hij bang was dat Vito of zijn mannen misschien wel eens achter de aanslag zou kunnen zitten, heeft hij zijn vriend de dokter gevraagd hem dood te verklaren. Janine weet hiervan, en die speelt de weduwe. Ludo is gevlucht, maar vreesde voor het leven van Nick. Immers, wie zegt dat als Vito erachter zit, hij ook niet achter Nick aan gaat? Daarom heeft hij Nick ontvoerd en zitten ze samen ondergedoken in het buitenland.
Pas als de dader gepakt is, zullen ze terugkeren. Ludo heeft Nick nu een brief naar Charlie laten sturen. Mogelijk om zijn kleinkind te beschermen, want als Charlie Nick blijft zoeken, of in ieder geval laten zoeken, dan lopen zij en kind misschien ook wel gevaar. Ook kan Nick nu gewoon wegblijven zolang het nodig is. En hoeft hij niet terug te gaan naar Meerdijk. Dit verkleint het gevaar dat Nick zich verspreekt en meer mensen door krijgen dat Ludo nog leeft.
ja!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:45 schreef Yari het volgende:
heeft iemand het opgenomen of caps ervan , ik wil het nog wel een keer zien
Omdat jij een Ludo hater bent ja. En zeg niet dat het niet de reden is, want we weten allemaal beter.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:41 schreef digispeed het volgende:
[..]
niet overdrijven zeg. zo geniaal was die scene niet.
ik vind het echt een afgang.
Ja, ik word er niks wijzer uit hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:48 schreef digispeed het volgende:
wil je weten wie ludo heeft vermoord, zie dan de volgende link, vond ik op het net :
http://www.youtube.com/watch?v=TvsyeSMkAsI
ze gaan op die site een soort reconstructie doen dit weekend, vond het toevallig.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik word er niks wijzer uit hoor
Hij is er ook niet helemaal ongeschonden vanaf gekomen. Maar je begrijpt natuurlijk dat dit voor een groot Ludo fan als ik echt genieten was.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:00 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze gaan op die site een soort reconstructie doen dit weekend, vond het toevallig.
en ja frey, ik ben idd een ludohater maar vind het gewoon zwak om iemand die mors dood geschoten wordt weer tot leven te wekken. das gebrek aan schrijfstijl. had ik ook gevonden als het iemand anders was geweest die weer tot leven werd gewekt.
uiteraard,quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij is er ook niet helemaal ongeschonden vanaf gekomen. Maar je begrijpt natuurlijk dat dit voor een groot Ludo fan als ik echt genieten was.
Nico = Ludoquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef DaMart het volgende:
... het vriendje van Ludo dat Sanders Inc moest overnemen totdat Ludo weer terug is...
quote:
Graag gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |