quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef Dana85 het volgende:
[..]
Verder organiseren Fos en Noud een beachparty mét zand, palmbomen, chicks in bikini etc. bij Fos' thuis. Om het vertrek van Robert en Barbara te vieren. Jef en Dorothea mogen hier niets van weten en het wordt dus in het geheim georganiseerd. Ondertussen showt Florien haar bikini-look aan Fos Noud en die eindigen vrijend op de bank.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
Dankje TVPquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ergerde me na eerste 'tvp' in dit topic zo erg, dat ik speciaal voor jullie een topic heb geopend!
TVP
![]()
Ga ik uiteraard doen !quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wel er daar ook een plaatsen, komt het ten minste een beetje op gang![]()
Shit telaat, hij is dicht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ergerde me na eerste 'tvp' in dit topic zo erg, dat ik speciaal voor jullie een topic heb geopend!
TVP
![]()
Ja ik wist eerst niet eens wat het was. Keek er ook niet aandachtig naar maartoch.quote:
Ik dacht bij het eerste opzicht dat het zwart was wat eruit kwamquote:Op woensdag 8 november 2006 02:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik wist eerst niet eens wat het was. Keek er ook niet aandachtig naar maartoch.![]()
Wat een geweldige nuttige post is dit zegquote:Op woensdag 8 november 2006 02:06 schreef Shirley het volgende:
Spannende aflevering hoor.![]()
En TVP's zijn zó doelloos!!! Zet gewoon een zin neer, dan heb je precies hetzelfde bereikt.
Bing is eerder Borin' Hood.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:58 schreef Viper20 het volgende:
Bing's trui: ROBIN HOOD
Die denkt zeker dat hij Robin Hood is ofzo![]()
![]()
dat word denk ik Anita in combi met Ricky , schien dat Dennis ook iets vreemds zal opmerken.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:50 schreef Dana85 het volgende:
Ben benieuwd wie uiteindelijk Lieve gaat ontmaskeren. Charlie zal het niet zijn, die heeft haar blik per dag gemiddeld op 2 punten gericht. Vraag me ook af dit iets met de ontvoering van Nick heeft te maken.
Eensquote:Op woensdag 8 november 2006 16:47 schreef Urquhart het volgende:
Die Lieve-lijn moet zo snel mogelijk gaan, ik irriteer me er echt aan
Jezus wat een ramp zeg, kom, we gaan ze slaan!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Triest trouwens dat GTST tegenwoordig pas om 20.09 echt begint. Dat is vanaf maandag nu al zo. In de gids staat gewoon om 20.00. Terwijl de voorfilmpjes van voorgaande dagen pas om 20.03 beginnen.
Je bent natuurlijk verrast dat hij er zelf zit en niet Tim.quote:
Das gewoon liegen en bedriegen tegen 1,5 miljoen kijkers.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat een ramp zeg, kom, we gaan ze slaan!
Tegen Tim.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:32 schreef Taurus het volgende:
Tegen wie praat Janine eigenlijk de hele tijd door de tel, is dat bekend, of moeten we denken dat dat Ludo of Nick ofzo is?![]()
Het is Ludo!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:32 schreef Taurus het volgende:
Tegen wie praat Janine eigenlijk de hele tijd door de tel, is dat bekend, of moeten we denken dat dat Ludo of Nick ofzo is?![]()
Lieve heeft Nick ontvoerd, ondertussen moet Nick elke dag verplicht sex hebben met die man-giraf. Wat een drama!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef DaMart het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Lieve dus echt Nick heeft... hoe ze schrok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |