Als het de tweelingbroer is hoop ik dat hij net zo erg is als de echte Ludoquote:
Niks tweelingbroer, Ludo zelfquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:57 schreef Zijkant het volgende:
[..]
Als het de tweelingbroer is hoop ik dat hij net zo erg is als de echte Ludo![]()
Dat ik daar nog niet aan heb gedacht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:03 schreef Ticootje het volgende:
misschien is lieve wel weer een dochter van martine
edit :typo![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:02 schreef Iwan1976 het volgende:Heel erg verrassend is dat natuurlijk niet... ik roep het al sinds Ludo dood werd verklaard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel leuk om het goed voorspeld te hebben dan.![]()
Wat een stel homo's die scriptschrijversquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen Ludo bij EDITIE.NL !!!
Het ging meer over ongeloofwaardige verhaallijnen uit andere series dan over Ludo's terugkeer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:04 schreef janimie het volgende:
keb het gemist, wat werd er verteld
ach , heb dus niet zo heel veel gemistquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ging meer over ongeloofwaardige verhaallijnen uit andere series dan over Ludo's terugkeer.
lekkere nepaankondiging danquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef janimie het volgende:
tis btw vrijdag, ik weet zeker dat ludo in een cliffhanger blijft hangen, een hand ofzo of been. en dan weetje het nog steeds niet helemaal zeker
Ik dacht net ook Ludo's hand te zienquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Yess Ludo terug, zag zijn hand al gisteren!
Nick zit gevangen op zolder door Lieve...let maar op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |