En dat is natuurlijk volledig legitiem, maar dat mag niet ten koste van alles.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
En de EU wil dat dus vermijden, om de één of andere reden.
wat we imo nodig hebben is een strategie a la Bolkesteijn met z'n Poolse loodgieters in Frankrijk. Een gelekte memo van de Europese commissie/parlement/politici waarin gepleit wordt voor toetreding van Turkije om dat land te kunnen verwestelijken en te seculariseren, cq, ont-islamiseren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk volledig legitiem, maar dat mag niet ten koste van alles.
Sue me.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je beseft wel dat het ontkennen van de holocaust verboden is?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vergeet vooral niet de foto's te bekijken.
http://www.belucci.hu/gallery/index.php
Leuk brutaaltje.quote:
Je hebt haar nog niet top-less achter de draaitafel zien staan.quote:
quote:TEN MOST CORRUPT STATES
Haiti
Burma
Iraq
Guinea
Sudan
DR Congo
Chad
Bangladesh
Uzbekistan
Equatorial Guinea
Source: Transparency International
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
hehehe, dit soort primitief tribalisme doet me denken aan Borat met z'n Oezbekistan-haat.
quote:Turkish man says he's the real Borat
ANKARA, Turkey - A Turkish Internet celebrity is so convinced he was the inspiration for Sacha Baron Cohen's "Borat" character, he's traveling to London seeking an apology and a way to get paid from the film's surprise success.
Mahir Cagri 44, became a cyber celebrity after posting a personal Web site in 1999, featuring unintentionally amusing photos of himself playing pingpong or the accordion and sunbathing in a skimpy bathing suit. Fans were captivated by his broken English and hilarious invitation to women: "Who is want to come TURKEY I can invitate ... She can stay my home."
quote:
Krijgen we nu de houten medaille?quote:TEN LEAST CORRUPT STATES
Finland
Iceland
New Zealand
Denmark
Singapore
Sweden
Switzerland
Norway
Australia
Netherlands
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:24 schreef Aoristus het volgende:
O ja, die vent, dat was inderdaad een rage, iedereen kende die kerel toen
Daar heb ik ook nog een pagina gehad. Illegale games hostenquote:Mahir Çağrı (IPA pron.: /mɑhir ʧɑːrɯ/ or [ma-heer chah-rih]), a resident of İzmir, Turkey, became an Internet celebrity in 1999. His picture-laden personal homepage, which exclaimed in broken English his love of the accordion and travel, was visited by millions and spawned numerous fansites and parodies, one featured on Fox's MadTV (season 4, episode 20). Mahir was ranked #2 in CNET's Top 10 Web fads (July 15, 2005). [1] The site was also included in PC Magazine's "The 25 Worst Web Sites" list (September 15, 2006). [2] Mahir claimed in various interviews that his personal webpage was hacked, with additions such as "I like sex" embedded into his webpage. The site was originally hosted on the now defunct XOOM website which offered customers 10 megabytes of space for free, a large amount for the time. XOOM advertised Mahir on their front page during the mania.
toen wisten mensen nog niet wat ze moesten schrijvenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik ook nog een pagina gehad. Illegale games hosten.
Polen doet het trouwens slechter dan Turkije, en met Kroatie is het ook niet al te best http://www.transparency.org/news_room/in_focus/cpi_2006/cpi_tablequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we nu de houten medaille?
Roze achtergronden, cursor met javascript-bolletjes erachter, <marquee> gebruiken om iets duidelijk te maken, scrollende statusbalktekstquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
toen wisten mensen nog niet wat ze moesten schrijven
Weet ik veel, ik heb me er nooit zo in verdiept, met de komst van cu2 dacht ik dat het ook nooit meer goed zou komen eigenlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:32 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Roze achtergronden, cursor met javascript-bolletjes erachter, <marquee> gebruiken om iets duidelijk te maken, scrollende statusbalktekst [afbeelding]. Bestaan webrings nog?
Alleen omdat onze opsporingsdiensten corrupt zijn?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Wat dacht je van Roemenie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:30 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Polen doet het trouwens slechter dan Turkije, en met Kroatie is het ook niet al te best http://www.transparency.org/news_room/in_focus/cpi_2006/cpi_table
Dat moest bij de EU? 79de plaats tegenover 84'ste is niet nipt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:58 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nipt achter Marokko, wat is daarmee?
wel als je naar het gegeven cijfer kijkt, Marokko 3,2 en Roemenie 3,1 (staat alfabetisch)quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat moest bij de EU? 79de plaats tegenover 84'ste is niet nipt!![]()
![]()
Op vrijwillige basis verplicht. Wat een poep idee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef Godslasteraar het volgende:
hoorde trouwens weer een leuk luchtballonnetje van het CDA dit weekeinde. Om het lerarentekort aan te vullen moeten studenten ingezet worden, op vrijwillige basis want het mag uiteraard niets kosten. En vervolgens zouden die studenten zien "hoe leuk" het onderwijs wel niet is ............
![]()
desondanks denk ik dat mijn stem deze keer maar eens naar Georgina gaat![]()
Het CDA schijnt echt nog totaal in een VOC-droomtijd te leven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef Godslasteraar het volgende:
hoorde trouwens weer een leuk luchtballonnetje van het CDA dit weekeinde. Om het lerarentekort aan te vullen moeten studenten ingezet worden, op vrijwillige basis want het mag uiteraard niets kosten. En vervolgens zouden die studenten zien "hoe leuk" het onderwijs wel niet is ............
![]()
desondanks denk ik dat mijn stem deze keer maar eens naar Georgina gaat![]()
Wij hebben hier weinig corruptie, maar des te meer vriendjespolitiek.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
dat was ook een tijd dat men bekend was met het principe dat de kosten voor de baten uit gaan. En vervolgens wil men dan el cheapo even wat gaten vullen in feite op kosten van een ander, in dit geval van studenten. Verder gaat er een geweldige minachting vanuit jegens het onderwijs, wat dan weer het één en ander verklaart.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het CDA schijnt echt nog totaal in een VOC-droomtijd te leven.
Ohja, nog een TIP
Ik zeg ook; 'droomtijd'. Het is daarnaast poep, en studenten doen nu allang wat Balkenende voorstelt, voor ongeveer een tientje of meer per uur.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dat was ook een tijd dat men bekend was met het principe dat de kosten voor de baten uit gaan. En vervolgens wil men dan el cheapo even wat gaten vullen in feite op kosten van een ander, in dit geval van studenten. Verder gaat er een geweldige minachting vanuit jegens het onderwijs, wat dan weer het één en ander verklaart.
Een poep-idee zoals de Braziliaan het terecht omschreef.
en je tip, die heb ik zelfs al als mp3 gedownloadMaar wat ik eigenlijk liever eens wil lezen van hem is The Ancestors Tale, met een hoop plaatjes erin.
![]()
quote:FBI investigating Va. voter calls
RICHMOND, Va. - The FBI is investigating complaints about attempts to intimidate Virginia voters amid the hard-fought U.S. Senate race between GOP Sen. George Allen and Democratic challenger Jim Webb, the State Board of Elections said Tuesday.
Jean Jensen, secretary of the Board of Elections, said her office had forwarded several reports of phone calls to voters apparently aimed at misleading them into not voting or going to the wrong polling place.
Lawrence Peter Baumann, a Northampton County resident, said in his affidavit that he got a call on Friday from a woman claiming to be from the Webb campaign. He said he assured her he planned to vote for Webb.
"She then told me that I would be voting at West Reed Street. I told her that there was no street by that name and that if she was supposed to be helping Webb, she needed to give correct information," Baumann's affidavit said. "She never gave me the correct precinct and never offered to get back to me with my correct precinct."
Chris LaCivita, a senior consultant to the Allen campaign, said the calls weren't originating from the GOP.
"And it's sure as heck not coming from the Allen campaign," LaCivita said. "I doubt the validity of them, quite frankly."
http://www.wereldomroep.nl/actua/news/domestic/#5072500quote:TU Delft: dijken centimeters gezakt
De dijken rond het IJsselmeer zijn de afgelopen vijftien jaar gezakt. Het probleem doet zich vooral voor rond Marken en bij Harlingen. Dat hebben onderzoekers van de Technische Universiteit Delft ontdekt.
Rond Marken is de dijk tien centimeter lager geworden door de slappe bodem. De dijk bij Harlingen is door zoutwinning flink gezakt, over een strook van tien kilometer. De onderzoekers hebben gebruik gemaakt van nieuwe satelliettechnieken. Die maken het mogelijk om de stabiliteit van dijken tot op de millimeter nauwkeurig te berekenen.
Ik wil geen aanvullende zorgverzekering.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef pberends het volgende:
Het RTL Nieuws: "Verwacht wordt dat er dit jaar vooral met aanvullende zorgverzekeringen geconcurreerd gaat worden"
Ja, en waar zou dat geld nou vandaan komen?? Wat leven we toch in een Apenland.
Goh, voorspelbaar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/actua/news/domestic/#5072500
http://www.wereldomroep.nl/actua/europa/act20061107_turkijelegerquote:Turkse leger probeert grip te houden
Door Johan Huizinga
07-11-2006
Het Turkse leger heeft de afgelopen jaren onder druk van de Europese Unie duidelijk aan macht ingeboet. In de Nationale Veiligheidsraad, het machtigste orgaan van het land, vormen generaals niet langer de meerderheid en maken ze niet langer de dienst uit. Ook de economische macht van het leger is aan banden gelegd. Toch laat het leger de laatste maanden weer sterk van zich horen.
Het Turkse leger was in de jaren twintig een van de belangrijkste grondleggers van de Turkse republiek van stichter Kemal Ataturk. Het leger beschouwt het nog altijd als een van zijn voornaamste taken om de strikte scheiding tussen kerk en staat in Turkije te verdedigen. De nieuwe stafchef van het leger, generaal Yassar Buyukanit, laat geen gelegenheid voorbijgaan om te waarschuwen voor de gevaren die de seculiere staat bedreigen: "Zïjn er in de top van deze regering geen mensen die de seculiere staat opnieuw willen definiëren. Worden daarmee niet de basisprincipes van de republiek op het spel gezet. En moeten we ons daar niet met alle middelen tegen verzetten".
Onverteerbaar
Met deze retorische vraag richtte de havik Buyukanit voor de zoveelste keer zijn pijlen op de regering van premier Erdogan. De regerende AK-partij heeft zijn wortels in de islam en dat maakt het leger op zijn minst achterdochtig. Bovendien heeft de voorzitter van het parlement openlijk gespeculeerd over een mogelijke nieuwe definiëring van de seculiere staat.
Op de achtergrond speelt de angst van het leger dat de AK-partij volgend jaar premier Erdogan naar voren zal schuiven als nieuwe president. Dat is voor het leger absoluut onverteerbaar, stelt Gerald Knaus van het European Stability Initiative, een internationale denktank in Istanbul.
De vrouw van premier Recep Erdogan draagt een hoofddoek. Maar dit symbool van de islam is in Turkije verboden in openbare gebouwen. Wil Erdogan president worden, dan zal zijn vrouw of haar hoofddoek terzijde moeten leggen of de regering-Erdogan zal de wet op dit punt moeten aanpassen. Maar de regering kan dat alleen doen met instemming van de huidige president Neczet Sezer en die denkt daar niet over. Het lijkt een ordinaire detaildiscussie maar de hoofddoek heeft nog altijd een zeer sterke symboolfunctie in Turkije, zeker in de ogen van het leger. Volgens Knaus plaatst generaal Buyukanit met zijn felle uitspraken vooral schoten voor de boeg. Het leger hoopt zo te voorkomen dat Erdogan of een van zijn politieke vrienden volgend jaar als presidentskandidaat naar voren wordt geschoven. Praktisch gezien kan de AK-partij met zijn comfortabele meerderheid in het parlement Erdogan tot president kiezen.
Zachte staatsgreep
Sommige analisten menen dat het leger aanstuurt op een zogeheten 'zachte staatsgreep' tegen de regering-Erdogan. Dat de generaals Erdogan tot aftreden zullen dwingen, net als ze in 1997 met de regering van premier Erbakan hebben gedaan. Zijn islamitische partij werd in het jaar daarop verboden.
Maar voor zo'n staatsgreep lijkt de huidige regering veel te veel steun onder de bevolking te hebben. Zelfs tegenstanders van Erdogan erkennen dat het land in jaren niet zo'n stabiele regering heeft gehad. De economie bloeit als nooit tevoren en premier Erdogan is met een reeks moedige hervormingen onmiskenbaar een Europese koers ingeslagen. Het is een koers die het leger ook steunt. Als het gaat om Europa en de Europese Unie zijn het leger en Erdogan bondgenoten tegen wil en dank.
Het leger waarschuwt voor het gevaar van moslim-fundamentalisme in Turkije. Maar volgens premier Erdogan bestaat die dreiging helemaal niet. Ook Gerald Knaus gelooft er niet in. "Er is een nieuwe middenklasse in Turkije ontstaan", legt Knaus uit. "Die is religieuzer dan de oude elite, maar ministens zo geïntegreerd in de seculiere samenleving en de markteconomie. Bovendien steunen ze de Europese koers van Turkije. Als de discussie over de hoofddoekjes wordt gezien als teken van fundamentalisme dan jagen ze spoken na". De analist is overigens wel bang dat de Turken en het leger zich meer en meer van Europa gaan afkeren als de onderhandelingen met de Europese Unie vastlopen. Dat zou volgens hem ook schadelijk zijn voor het hervormingsproces.
Lekker.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik was op ABN Amro m'n CV aan het invoeren tot 10 minuten geleden, toen het systeem daar eruit knalde. "in onderhoud"
Je draagt geen gele ster, dus atheisten kunnen er ook gebruik van maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef sizzler het volgende:
Wisten jullie trouwens dat iedereen in NL verplicht een ziektekostenverzekering moet hebben ..... behalve als je daar religieuze bezwaren tegen hebt? Omdat we vrijheid van godsdienst hebben kunnen zwaar gelovigen onder deze plicht uitkomen onder de noemer "religie" terwijl atheïsten dat niet kunnen. Discriminatie!
Ik was dus nog druk bezig m'n CV in de juiste vorm te gieten, aan te passen aan nieuwe ontwikkelingen en spelfouten te verwijderen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Lekker.
Sommige bedrijf-solli-sites gooien je er ook af als je er langer dan 15 minuten over doet om tien vragen op een pagina en twee keer een betoog van max. 500 woorden neer te zetten. Kan je weer opnieuw beginnen.
Betogen zijn ook om te kotsen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Lekker.
Sommige bedrijf-solli-sites gooien je er ook af als je er langer dan 15 minuten over doet om tien vragen op een pagina en twee keer een betoog van max. 500 woorden neer te zetten. Kan je weer opnieuw beginnen.
Nope, alleen gelovigen kunnen zich onthouden van een verzekeringsplicht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je draagt geen gele ster, dus atheisten kunnen er ook gebruik van maken.
rtlquote:Gemoedsbezwaar tegen verzekering
Geen autoverzekering, geen inboedelverzekering, maar bijvoorbeeld ook geen AOW. Sommige mensen maken op basis van hun geloof de bewuste keuze zich nergens voor te verzekeren. Ze vertrouwen erop dat God ze zal helpen bij problemen, waar de rest van ons gewoon voor verzekerd is.
Is dat niet zo'n halalhypotheekconstructie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef sizzler het volgende:
Wisten jullie trouwens dat iedereen in NL verplicht een ziektekostenverzekering moet hebben ..... behalve als je daar religieuze bezwaren tegen hebt? Omdat we vrijheid van godsdienst hebben kunnen zwaar gelovigen onder deze plicht uitkomen onder de noemer "religie" terwijl atheïsten dat niet kunnen. Discriminatie!
Inderdaad. Je moet wel iets betalen ja. Schijnheiligheid ten top. Maar wel vreemd dat de overheid discrimineert. Gelovigen hebben meer rechten dan atheïsten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n halalhypotheekconstructie?
Oftewel: je kan afzien van het verzekeringsaspect maar je moet wel betalen. Je kan alleen nergens aanspraak op maken.
Hoezo? Niemand kan toch controleren of je wel _echt_ gelooft?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope, alleen gelovigen kunnen zich onthouden van een verzekeringsplicht.
Welnee man. Ik kan me morgen aanmelden als gewetensbezwaarde en dat zal geaccepteerd worden. Zoals ik ook met een beroep op 'levensovertuiging' met een hoed op op de pasfoto mag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet wel iets betalen ja. Schijnheiligheid ten top. Maar wel vreemd dat de overheid discrimineert. Gelovigen hebben meer rechten dan atheïsten.
Nee, er is een speciale commissie en je geloof moet erkend zijn. Je moet echt kunnen "bewijzen" dat het een geloofsovertuiging is, niet zomaar een levenshouding.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo? Niemand kan toch controleren of je wel _echt_ gelooft?
En een registratie van echt deugdelijk geloof hoeft ook niet overlegd te worden. Of een Heilig Boek waarin God duidelijk zegt Dat Het Niet Mag.
leukquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef pberends het volgende:
Nederland Kiest (Elke dag - 22.15)
Begonnen.
Ja heel irritant was onder de tram bijna vergeten bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:44 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
leukOnder De Tram gaat zo beginnen, de zoveelste keer dat met de nieuwe indeling je moet kiezen tussen programma's die je graag ziet, iets waar ik vorig seizoenen veel minder last van had gehad
T is een vuige Democratic stunt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef sizzler het volgende:
Dronken Trailer Trash meisjes maken ook blogs tegenwoordig!
Waar heeft dat mens het eigenlijk over?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef sizzler het volgende:
Sigme doelt op de pasfoto vereisten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, er is een speciale commissie en je geloof moet erkend zijn. Je moet echt kunnen "bewijzen" dat het een geloofsovertuiging is, niet zomaar een levenshouding.
Waarbij ik aanteken dat het door de gemoedsbezwaarde te betalen bedrag op een geblokkeerde rekening wordt gestort waaruit deze zelf de kosten van een ziekte of ongeval betalen moet. Ook het (grootste) sociale deel van de verzekering (MOOZ, AWBZ) moeten ze betalen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef sigme het volgende:
Is dat niet zo'n halalhypotheekconstructie?
Oftewel: je kan afzien van het verzekeringsaspect maar je moet wel betalen. Je kan alleen nergens aanspraak op maken.
You're losin' the plot.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Apropos het volgende:
Ach, had onze moeder ons maar nooit ter wereld gebracht.
hehehe, volgens mij zijn er heel wat nummertjes gemaakt in die keverquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef sizzler het volgende:
Antoniemquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Apropos het volgende:
Ach, had onze moeder ons maar nooit ter wereld gebracht.
Die man is echt compleet geschilft en respectloos.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Onverbeterlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=PLVMnD_2Tus&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=PrcO6qHDDgM&mode=related&search=
Het is erg hard maar paste wel goed in dat programma destijds. En met het nummer dat ze op het eind draaiden maakt hij een hoop goed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Die man is echt compleet geschilft en respectloos.
Programmamaker voor de VPRO (althans een tijd lang).quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
Rob Muntz die geforceerd leuk probeert te zijn.
Wie is Rob Muntz eigenlijk?
Oh. De VPRO heeft weleens leukere programma's gehad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef du_ke het volgende:
Programmamaker voor de VPRO (althans een tijd lang).
Ik hoop dat buitenlandse satirici hier dergelijke programma's komen maken als we ooit Wilders of Nawijn of zo'n andere extreme aap weer aan de macht krijgen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh. De VPRO heeft weleens leukere programma's gehad.
Of Jan Marijnissen of Femke Halsema.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:39 schreef du_ke het volgende:
Ik hoop dat buitenlandse satirici hier dergelijke programma's komen maken als we ooit Wilders of Nawijn of zo'n andere extreme aap weer aan de macht krijgen.
Als die hier een extreem beleid willen voeren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Of Jan Marijnissen of Femke Halsema.
Misschien kan Rob Muntz dat doen. De komiekquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:44 schreef du_ke het volgende:
Als die hier een extreem beleid willen voeren.
Vind z'n vergelijkingen al sterker dan die van jouquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien kan Rob Muntz dat doen. De komiek.
Misschien kan je dan een Rob Muntz fanclub oprichten. Oprichter en enig lidquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef du_ke het volgende:
Vind z'n vergelijkingen al sterker dan die van jou![]()
Nee hij heeft ook echt bagger geproduceerd maar dit vond ik zeker in die tijd met extreemrechts aan de macht en onze Bea die er vrolijk ging skieën wel terecht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien kan je dan een Rob Muntz fanclub oprichten. Oprichter en enig lid.
Bij de VPRO werd deze sketch ook niet gewaardeerd als ik wiki mag geloven. Wansmaak en gebrek aan fatsoen zijn dus ook aan de VPRO niet besteed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef du_ke het volgende:
Nee hij heeft ook echt bagger geproduceerd maar dit vond ik zeker in die tijd met extreemrechts aan de macht en onze Bea die er vrolijk ging skieën wel terecht.
En TV dominees of pastors of imams in de maling nemen mag altijd.
Heb je de laatste 2 minuten ook gezien met dat lied op de achtergrond?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bij de VPRO werd deze sketch ook niet gewaardeerd als ik wiki mag geloven. Wansmaak en gebrek aan fatsoen zijn dus ook aan de VPRO niet besteed.
Maar genoeg over deze nitwit.
Simpele geometrie schijnt al te lastig te zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:24 schreef tvlxd het volgende:
Jezusgodkolerechristus, ik zit nu even dat Global Warming topic weer door te lezen: kan iemand een cursus logica verplichten op het middelbaar onderwijs?
Een Armeense kwestie.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:29 schreef Aoristus het volgende:
laten we het woordje Mohammed eens vervangen door Thomas, wat heb je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |