Je draagt geen gele ster, dus atheisten kunnen er ook gebruik van maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef sizzler het volgende:
Wisten jullie trouwens dat iedereen in NL verplicht een ziektekostenverzekering moet hebben ..... behalve als je daar religieuze bezwaren tegen hebt? Omdat we vrijheid van godsdienst hebben kunnen zwaar gelovigen onder deze plicht uitkomen onder de noemer "religie" terwijl atheïsten dat niet kunnen. Discriminatie!
Ik was dus nog druk bezig m'n CV in de juiste vorm te gieten, aan te passen aan nieuwe ontwikkelingen en spelfouten te verwijderen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Lekker.
Sommige bedrijf-solli-sites gooien je er ook af als je er langer dan 15 minuten over doet om tien vragen op een pagina en twee keer een betoog van max. 500 woorden neer te zetten. Kan je weer opnieuw beginnen.
Betogen zijn ook om te kotsen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Lekker.
Sommige bedrijf-solli-sites gooien je er ook af als je er langer dan 15 minuten over doet om tien vragen op een pagina en twee keer een betoog van max. 500 woorden neer te zetten. Kan je weer opnieuw beginnen.
Nope, alleen gelovigen kunnen zich onthouden van een verzekeringsplicht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je draagt geen gele ster, dus atheisten kunnen er ook gebruik van maken.
rtlquote:Gemoedsbezwaar tegen verzekering
Geen autoverzekering, geen inboedelverzekering, maar bijvoorbeeld ook geen AOW. Sommige mensen maken op basis van hun geloof de bewuste keuze zich nergens voor te verzekeren. Ze vertrouwen erop dat God ze zal helpen bij problemen, waar de rest van ons gewoon voor verzekerd is.
Is dat niet zo'n halalhypotheekconstructie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:49 schreef sizzler het volgende:
Wisten jullie trouwens dat iedereen in NL verplicht een ziektekostenverzekering moet hebben ..... behalve als je daar religieuze bezwaren tegen hebt? Omdat we vrijheid van godsdienst hebben kunnen zwaar gelovigen onder deze plicht uitkomen onder de noemer "religie" terwijl atheïsten dat niet kunnen. Discriminatie!
Inderdaad. Je moet wel iets betalen ja. Schijnheiligheid ten top. Maar wel vreemd dat de overheid discrimineert. Gelovigen hebben meer rechten dan atheïsten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n halalhypotheekconstructie?
Oftewel: je kan afzien van het verzekeringsaspect maar je moet wel betalen. Je kan alleen nergens aanspraak op maken.
Hoezo? Niemand kan toch controleren of je wel _echt_ gelooft?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nope, alleen gelovigen kunnen zich onthouden van een verzekeringsplicht.
Welnee man. Ik kan me morgen aanmelden als gewetensbezwaarde en dat zal geaccepteerd worden. Zoals ik ook met een beroep op 'levensovertuiging' met een hoed op op de pasfoto mag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet wel iets betalen ja. Schijnheiligheid ten top. Maar wel vreemd dat de overheid discrimineert. Gelovigen hebben meer rechten dan atheïsten.
Nee, er is een speciale commissie en je geloof moet erkend zijn. Je moet echt kunnen "bewijzen" dat het een geloofsovertuiging is, niet zomaar een levenshouding.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo? Niemand kan toch controleren of je wel _echt_ gelooft?
En een registratie van echt deugdelijk geloof hoeft ook niet overlegd te worden. Of een Heilig Boek waarin God duidelijk zegt Dat Het Niet Mag.
leukquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef pberends het volgende:
Nederland Kiest (Elke dag - 22.15)
Begonnen.
Ja heel irritant was onder de tram bijna vergeten bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:44 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
leukOnder De Tram gaat zo beginnen, de zoveelste keer dat met de nieuwe indeling je moet kiezen tussen programma's die je graag ziet, iets waar ik vorig seizoenen veel minder last van had gehad
T is een vuige Democratic stunt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef sizzler het volgende:
Dronken Trailer Trash meisjes maken ook blogs tegenwoordig!
Waar heeft dat mens het eigenlijk over?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef sizzler het volgende:
Sigme doelt op de pasfoto vereisten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, er is een speciale commissie en je geloof moet erkend zijn. Je moet echt kunnen "bewijzen" dat het een geloofsovertuiging is, niet zomaar een levenshouding.
Waarbij ik aanteken dat het door de gemoedsbezwaarde te betalen bedrag op een geblokkeerde rekening wordt gestort waaruit deze zelf de kosten van een ziekte of ongeval betalen moet. Ook het (grootste) sociale deel van de verzekering (MOOZ, AWBZ) moeten ze betalen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef sigme het volgende:
Is dat niet zo'n halalhypotheekconstructie?
Oftewel: je kan afzien van het verzekeringsaspect maar je moet wel betalen. Je kan alleen nergens aanspraak op maken.
You're losin' the plot.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Apropos het volgende:
Ach, had onze moeder ons maar nooit ter wereld gebracht.
hehehe, volgens mij zijn er heel wat nummertjes gemaakt in die keverquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:46 schreef sizzler het volgende:
Antoniemquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Apropos het volgende:
Ach, had onze moeder ons maar nooit ter wereld gebracht.
Die man is echt compleet geschilft en respectloos.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Onverbeterlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=PLVMnD_2Tus&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=PrcO6qHDDgM&mode=related&search=
Het is erg hard maar paste wel goed in dat programma destijds. En met het nummer dat ze op het eind draaiden maakt hij een hoop goed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:20 schreef sizzler het volgende:
[..]
Die man is echt compleet geschilft en respectloos.
Programmamaker voor de VPRO (althans een tijd lang).quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
Rob Muntz die geforceerd leuk probeert te zijn.
Wie is Rob Muntz eigenlijk?
Oh. De VPRO heeft weleens leukere programma's gehad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef du_ke het volgende:
Programmamaker voor de VPRO (althans een tijd lang).
Ik hoop dat buitenlandse satirici hier dergelijke programma's komen maken als we ooit Wilders of Nawijn of zo'n andere extreme aap weer aan de macht krijgen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh. De VPRO heeft weleens leukere programma's gehad.
Of Jan Marijnissen of Femke Halsema.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:39 schreef du_ke het volgende:
Ik hoop dat buitenlandse satirici hier dergelijke programma's komen maken als we ooit Wilders of Nawijn of zo'n andere extreme aap weer aan de macht krijgen.
Als die hier een extreem beleid willen voeren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Of Jan Marijnissen of Femke Halsema.
Misschien kan Rob Muntz dat doen. De komiekquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:44 schreef du_ke het volgende:
Als die hier een extreem beleid willen voeren.
Vind z'n vergelijkingen al sterker dan die van jouquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien kan Rob Muntz dat doen. De komiek.
Misschien kan je dan een Rob Muntz fanclub oprichten. Oprichter en enig lidquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:48 schreef du_ke het volgende:
Vind z'n vergelijkingen al sterker dan die van jou![]()
Nee hij heeft ook echt bagger geproduceerd maar dit vond ik zeker in die tijd met extreemrechts aan de macht en onze Bea die er vrolijk ging skieën wel terecht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien kan je dan een Rob Muntz fanclub oprichten. Oprichter en enig lid.
Bij de VPRO werd deze sketch ook niet gewaardeerd als ik wiki mag geloven. Wansmaak en gebrek aan fatsoen zijn dus ook aan de VPRO niet besteed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:55 schreef du_ke het volgende:
Nee hij heeft ook echt bagger geproduceerd maar dit vond ik zeker in die tijd met extreemrechts aan de macht en onze Bea die er vrolijk ging skieën wel terecht.
En TV dominees of pastors of imams in de maling nemen mag altijd.
Heb je de laatste 2 minuten ook gezien met dat lied op de achtergrond?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bij de VPRO werd deze sketch ook niet gewaardeerd als ik wiki mag geloven. Wansmaak en gebrek aan fatsoen zijn dus ook aan de VPRO niet besteed.
Maar genoeg over deze nitwit.
Simpele geometrie schijnt al te lastig te zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:24 schreef tvlxd het volgende:
Jezusgodkolerechristus, ik zit nu even dat Global Warming topic weer door te lezen: kan iemand een cursus logica verplichten op het middelbaar onderwijs?
Een Armeense kwestie.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:29 schreef Aoristus het volgende:
laten we het woordje Mohammed eens vervangen door Thomas, wat heb je dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |