Over schijnheiligheid weet jeroen alles dunkt mequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih en Jeroen noemen het schijnheilig![]()
Hummie moet dat secreet dr zender maar laten checken ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef schizolientje het volgende:
o jee, als mo de gang op komt is het gesprek weer weg
Weer zo'n jankert. Je bent de enige Tijn-fan hier hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Slechte TT.
Ik vind het wel logisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:27 schreef Snoet123 het volgende:
Tijn zou het minder erg vinden als hij om persoonlijke reden genomineerd zou worden door Jeroen dan puur een tactische nominatie....dat laatste zou hij erger vinden......hoe simpel kan iem zijn joh![]()
Nee, het is totaal niet schijnheilig om iemand een week lang te negeren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef riri het volgende:
[..]
Over schijnheiligheid weet jeroen alles dunkt me
als iemand niet schijnheilig is is Tijn dat wel
Het zou eens andersom moeten zijn. Maar ik denk niet dat jij je daar een voorstelling van kunt maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap Tijn wel, hij ziet het als verraad van Jeroen.
En dat was het mi ook.
Dan moet Jeroen de consequenties daarvan ook kunnen aanvaarden.
Hoezo? Je weet de beweegredenen van Jeroen voor zijn keuzes.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef riri het volgende:
[..]
Over schijnheiligheid weet jeroen alles dunkt me
als iemand niet schijnheilig is is Tijn dat wel
O jee, daar komt die kutmonique aan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef schizolientje het volgende:
o jee, als mo de gang op komt is het gesprek weer weg
Maar dat kan Jeroen nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap Tijn wel, hij ziet het als verraad van Jeroen.
En dat was het mi ook.
Dan moet Jeroen de consequenties daarvan ook kunnen aanvaarden.
Ik ben geen Tijnfan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:28 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Weer zo'n jankert. Je bent de enige Tijn-fan hier hoor.
Sem/Jeroen hebben gewoon gelijk nuquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Tijnfan.
Maar ik vind dat je je op een simpele manier laat meeslepen.
Idd, hij zei zelf een paar dagen eerder dat hij Tijn bij de laatste 4 wilde hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef riri het volgende:
[..]
Maar dat kan Jeroen niet
Die snapt niet dat je dat niet doet zoals wat hij gedaan heeft
hij praat zichzelf voortdurend schoon maar het zal altijd aan hem blijven hangen dat hij niet recht door zee is
Zou kunnen. Maar een bord voor je kop hebben vind ik erger.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Tijnfan.
Waarom heeft Tijn gelijk dan? Hebben de streamers hier al 20 COS-en ongelijk? Zo ja, waarin?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Tijnfan.
Nee hoor, Peter600 ziet dat anders. Hij is weliswaar de enige, maar goed, ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sem/Jeroen hebben gewoon gelijk nu![]()
ja ff later zei dat tijn hem niet bij de laatste 4 wil hebben. Reken maar uit danquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, hij zei zelf een paar dagen eerder dat hij Tijn bij de laatste 4 wilde hebben.
Maar ik snap in dit geval beide kanten wel.
En ik blijf zeggen. TIjn heeft hem dezelfde dag gezegd dat hij Jeroen niet in de finale wilde.Wquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, hij zei zelf een paar dagen eerder dat hij Tijn bij de laatste 4 wilde hebben.
Maar ik snap in dit geval beide kanten wel.
Het is niet nodig om op Peter te gaan lopen hakken omdat hij toevallig een andere mening heeft over Tijn. Het lijkt me alleen wel handig als Peter zn mening onderbouwt met argumenten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter600 ziet dat anders. Hij is weliswaar de enige, maar goed, ieder zijn mening.
Doordat zijn maatjes eruit werden gestemd steeds.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef riri het volgende:
Het is al opvallend genoeg dat Jeroen zo op de praatstoel zit,hij doet alles om zijn eigen gedrag goed te praten.
Net doen of ie niet slim is maar ondertussen weet meneer precies waarmee hij bezig is....zijn kluisje is al goed gevuld...goh...hoe zou dat nou kunnen
Wat stelt vriendschap in een spel waarbij 4 ton aan euros kan winnen zowieso voor?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
En ik blijf zeggen. TIjn heeft hem dezelfde dag gezegd dat hij Jeroen niet in de finale wilde.W
Wat stelde die vriendschap dan voor Tijn voor?
Opmerkelijk: Jeroen maakt opeens ook hele zinnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef riri het volgende:
Het is al opvallend genoeg dat Jeroen zo op de praatstoel zit,hij doet alles om zijn eigen gedrag goed te praten.
Net doen of ie niet slim is maar ondertussen weet meneer precies waarmee hij bezig is....zijn kluisje is al goed gevuld...goh...hoe zou dat nou kunnen
Net doen alsof hij niet slim is?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef riri het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn kan het spel gewoon niet aan. Doe dan gewoon niet mee met Big Brother spel![]()
Hij heeft gelijk omdat Jeroen moet weten, dat zijn tactische stem ook consequenties heeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom heeft Tijn gelijk dan? Hebben de streamers hier al 20 COS-en ongelijk? Zo ja, waarin?
iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat stelt vriendschap in een spel waarbij 4 ton aan euros kan winnen zowieso voor?
Nee hoor...hij is niet de enige hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:28 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Weer zo'n jankert. Je bent de enige Tijn-fan hier hoor.
Jeroen doet toch ook niet moeilijk over zijn nominatie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk omdat Jeroen moet weten, dat zijn tactische stem ook consequenties heeft.
Op jou bold-opmerking heb ik geen commentaar.
Dat is groepsdenken, ik ben een zelfstandig denkend individu.
True, stemmen heeft consequenties. Maar die consequenties van Tijn zijn wel bot en kompleet anders dan hij altijd gezegd heeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk omdat Jeroen moet weten, dat zijn tactische stem ook consequenties heeft.
Op jou bold-opmerking heb ik geen commentaar.
Dat is groepsdenken, ik ben een zelfstandig denkend individu.
Wat dat laatste betreft: helaas niet. Ik vrees dat hij gaat winnen. Het zij zo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef riri het volgende:
[..]
Nee hoor...hij is niet de enige hier![]()
en buiten dit forum al helemaal niet![]()
Nou ik lees zo eens eventjes bij Vol en Talpa maar zo positief zijn ze momenteel niet hoor over Tijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef riri het volgende:
[..]
Nee hoor...hij is niet de enige hier![]()
en buiten dit forum al helemaal niet![]()
En een Tijn die zei dat hij Jeroen niet bij de laatste 4 wilde hebben. Een Tijn die de joker gebruikte terwijl hij eerder zei dat niet te zullen doen. Tijn mag zichzelf ook wel spiegel voor houden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Juist, het gaat mij er gewoon om hoe Tijn daarmee omgaat. Dat staat mij ontzettend tegen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:37 schreef Day het volgende:
[..]
True, stemmen heeft consequenties. Maar die consequenties van Tijn zijn wel bot en kompleet anders dan hij altijd gezegd heeft.
Tijn heeft meerdere malen op Jeroen gestemd waardoor hij op de bank kwam en Jeroen heeft hem daaorm NOOIT genegeerd.
DAAR gaat het om!
oooh...wat raar wat Jeroen dan nu aan het doen is....ineens kan meneer hele volzinnen makenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Net doen alsof hij niet slim is?
Men (zowel de bewoners als de streamers) vonden hem dom.
Dat betekent niet dat hij deed alsof.
Jeroen is gewoon meer iemand van 1 op 1 gesprekken.
Zo is dat. En Jeroen verwoordt dat nu. Goed zo Jeroen, zet hem maar eens een spiegel voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:37 schreef Day het volgende:
[..]
True, stemmen heeft consequenties. Maar die consequenties van Tijn zijn wel bot en kompleet anders dan hij altijd gezegd heeft.
Tijn heeft meerdere malen op Jeroen gestemd waardoor hij op de bank kwam en Jeroen heeft hem daaorm NOOIT genegeerd.
DAAR gaat het om!
Ik denk wel dat er veel users meegaan in een meerheidssfeer op dit forum.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen doet toch ook niet moeilijk over zijn nominatie?
Je beroepen op groepsdenken is wel heel erg makkelijk trouwens. Een groep met daarin veel verschillende perceptiekaders zou juist een goed gefundeerde mening moeten kunnen vormen. Natuurlijk zijn er meelopers maar ik denk niet dat er hier 3 'beleidsmakers' zijn en de rest consumeert.
Er worden hem nu door 2 mensen spiegels voorgehouden. En nog ziet hij het niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:38 schreef schatje het volgende:
[..]
En een Tijn die zei dat hij Jeroen niet bij de laatste 4 wilde hebben. Een Tijn die de joker gebruikte terwijl hij eerder zei dat niet te zullen doen. Tijn mag zichzelf ook wel spiegel voor houden.
Praat voor jezelf.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er veel users meegaan in een meerheidssfeer op dit forum.
Dat is inderdaad heel erg eigenaardig. Volzinnen. En ze kloppen helemaal.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:39 schreef riri het volgende:
[..]
oooh...wat raar wat Jeroen dan nu aan het doen is....ineens kan meneer hele volzinnen maken
waarom doet hij dat ineens....vraag je dat maar eens af
Dat doet Jeroen toch ook? Er is ook nog een stukje menselijkheid in de zin dat je iemand morgen terug zegt wanneer die persoon dat doet. Daar gaat het Jeroen om. Een middenweg zoals Semih al zei.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
precies ik zit tijn al weken te bashen![]()
Sorry maar als je denkt dat je in het huis échte vrienden maakt ben je niet lekker. Iedereen zit daar voor het geld, simple as that. Als je wil vrienden wil maken zoek je maar mensen met dezelfde hobby.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jeroen deed niet moeilijk over zijn nominatie, maar die kwamen ook niet van "een maatje".
Fatsoen in je donder bedoel je.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat doet Jeroen toch ook? Er is ook nog een stukje menselijkheid in de zin dat je iemand morgen terug zegt wanneer die persoon dat doet. Daar gaat het Jeroen om. Een middenweg zoals Semih al zei.
Ik begrijp wat je zegt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
Je gaat mee in beredenaties als je je kunt vinden in standpunten daarvan. Als users het niet eens zijn met mensen gaan ze echt niet allemaal roepen dat ze het er wél mee eens zijn.
Heb je er 1 van een flatgebouw groot ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijn mag zichzelf ook wel spiegel voor houden.
Ik denk dat Tijn eerder schijnheilig en eerlijk niet goed kan onderscheiden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn is echt dom.. hij kan het tactische van het 'gevoelsmatige' niet scheiden.![]()
Hij kan helemaal niks scheiden. Het is de wereld volgens Tijn en volgens niemand anders. Hij staat echt nergens open voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn is echt dom.. hij kan het tactische van het 'gevoelsmatige' niet scheiden.![]()
zo groot als het hilton hotel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je er 1 van een flatgebouw groot ?
heeft die van Mo geleerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:46 schreef BB6kijker het volgende:
Tijn kan weer alleen over zijn eigen gevoel zeiken. Enig inlevingsvermogen in Semih of Jeroen is er niet.
Liever die van de Nationake Nederlandenquote:
Jeroen heeft naar je geluisterdquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie door gekomen?
Eensch!quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:48 schreef Snoet123 het volgende:
Ikke Ikke Ikke, daarom heeft hij ook zo'n goede klik met Mo
volgens mij heeft hij er trauma's aan overgehoudenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie gekomen?
Ik geloof dat je daar vrij veel over jezelf moet vertellen en hoe je gevoel bij zaken is enzo. Je kan veel van Tijn zeggen maar politiek correct is hij zeker.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie door gekomen?
Nog even en hij begint over Cambodja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef Day het volgende:
Oh wacht, Tijn heeft weer een van zijn vele moraal-verhalen.
Dat was een vormfoutje, vandaar dat hij er nu niet meer bij isquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie gekomen?
wat een enge fotoquote:
Hij zit niet meer bij de politie. Het is niet bekend of hij er ontslagen is of dat hij er zelf gestopt is. Hij werkt nu in een campingwinkel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Nou denk ik, ik maak een mooie cap voor de vrouwenquote:
Politiek correct ja, zolang het is zijn straatje past.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar vrij veel over jezelf moet vertellen en hoe je gevoel bij zaken is enzo. Je kan veel van Tijn zeggen maar politiek correct is hij zeker.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:50 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Hij zit niet meer bij de politie. Het is niet bekend of hij er ontslagen is of dat hij er zelf gestopt is. Hij werkt nu in een campingwinkel.
Het gaat om controlle, dat is alles.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Politiek correct ja, zolang het is zijn straatje past.
Net zoals zijn eigen vriendin nooit aan BB mee zou mogen doen, maar ondertussen kan hij niet met z'n poten van iemand's anders wijf afblijven.
ben je als mens ooit het bezit van iemand?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Politiek correct ja, zolang het is zijn straatje past.
Net zoals zijn eigen vriendin nooit aan BB mee zou mogen doen, maar ondertussen kan hij niet met z'n poten van iemand's anders wijf afblijven.
Nee, maar Tijn zou dan aan de andere kant Niet goedvinden dat zn vriendin aan BB mee zou gaan doen en zo klef zou zijn met iem anders......dus hij ziet zn Eigen vriendin blijkbaar wel als een bezit...quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:55 schreef riri het volgende:
[..]
ben je als mens ooit het bezit van iemand?
natuurlijk in 1 minuutquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ben benieuwd hoe Hummie dit gesprek in een half uur plakt.
Helderziend?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Nog even en hij begint over Cambodja.
Lijkt me sterk. Ik zie het niet. En hoor al helemaal geen begrip.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zie ik daar Tijn instemmend ja knikken? zijn er wonderen....?
Mag Tijn zijn vriendin dan verbieden mee te doen aan BB?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:55 schreef riri het volgende:
[..]
ja en wie had wat over het rantsoen te zeuren? terwijl ze in die wijken nog minder te eten hebbenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:55 schreef Snoet123 het volgende:
OMG Tijn.....hij begint nu over de sloppewijken...
Dat is gewoon logisch nadenken van Jeroen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:58 schreef BB6kijker het volgende:
Ik vind Jeroen ook echt heel eng nu. Hij slaat de spijker op zijn kop, en daarom is hij eng. Nooit eerder was hij zo helder en duidelijk. Dat is heel vreemd.
Oh please, wil je dit goedpraten?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:55 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen een typje is....stille wateren...diepe gronden..quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:58 schreef BB6kijker het volgende:
Ik vind Jeroen ook echt heel eng nu. Hij slaat de spijker op zijn kop, en daarom is hij eng. Nooit eerder was hij zo helder en duidelijk. Dat is heel vreemd.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:59 schreef Snoet123 het volgende:
Wie was er niet tevreden met de kaasfondue![]()
![]()
![]()
Man Man wat spreekt hij zichzelf tegen![]()
Hardop beredeneren. In de groep word hij vaak afgekapt of uitgelachen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is gewoon logisch nadenken van Jeroen.
iets niet goed vinden of niet prettig vinden is wat anders dan iemand iets verbiedenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:56 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Nee, maar Tijn zou dan aan de andere kant Niet goedvinden dat zn vriendin aan BB mee zou gaan doen en zo klef zou zijn met iem anders......dus hij ziet zn Eigen vriendin blijkbaar wel als een bezit...
Toen hij de advocaat van Tijn moest spelen was hij ook zo helder.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:58 schreef BB6kijker het volgende:
Ik vind iets "niet goedvinden" precies hetzelfde als "iets verbieden", maar goedquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:01 schreef riri het volgende:
[..]
iets niet goed vinden of niet prettig vinden is wat anders dan iemand iets verbieden
aan je vriendin of vrouw duidelijk maken dat je het niet prettig vind dat ze aan zo'n programma meedoet is iets anders dan het iemand verbieden
Dit is 1 van de redenen van het niet mogen van Tijn hier op t forum denk ik. Tijn meet met 2 maten. Hij mag wel, zijn vriendin mag niet. Wat denk jij? Dat als iemand in huis met de vrouw van Tijn zou rotzooien, waarmee hij 2 kinderen heeft, hij dat goed zou vinden? Je behandelt mensen zoals je zelf behandelt wil worden, zo simpel is t.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:01 schreef riri het volgende:
[..]
iets niet goed vinden of niet prettig vinden is wat anders dan iemand iets verbieden
aan je vriendin of vrouw duidelijk maken dat je het niet prettig vind dat ze aan zo'n programma meedoet is iets anders dan het iemand verbieden
Precies....de spijker op zijn kop deze opmerkingquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:58 schreef BB6kijker het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:05 schreef riri het volgende:
[..]
Precies....de spijker op zijn kop deze opmerking
heel raar zoals hij nu staat te formuleren...waarom doet hij dat nu ineens en heeft hij in al die weken zijn mond gehouden
ik vind het hoogst merkwaardig wat ik hier zie en hoor van Jeroen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hardop beredeneren. In de groep word hij vaak afgekapt of uitgelachen.
Maar dat is het punt niet nu.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:01 schreef riri het volgende:
[..]
Tijn verdient op zijn minst een nominatie voor een Oscar voor zijn prachtige rol als slachtoffer. Zeker.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:06 schreef arneaux het volgende:
Tijn praat zichzelf, zoals gewoonlijk, in een slachtofferrol. Alsof hij alle last van de wereld moet dragen.
Iets té goed, na al die weken gehakkel en halve zinnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:09 schreef arneaux het volgende:
Jeroen zegt het héél goed.
Daar heeft hij toch ook gelijk in. Je hoeft je ogen er ook niet van te sluiten en natuurlijk moeten we die mensen helpen maar dat betekend niet dat je zelf moet lijden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:10 schreef schatje het volgende:
Jeroen: "Ik ga mezelf toch niet veroordelen omdat ik hier geboren ben en hun daar".
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:10 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn komt nu zeker oprecht over.
Zijjn intenties zijn goed.
Mwoah, hij wentelt zichzelf teveel in de slachtofferrol. Beetje makkelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:10 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn komt nu zeker oprecht over.
Zijjn intenties zijn goed.
Niet mee eensquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat is het punt niet nu.
Het punt is dat hij zegt dat hij niet zou willen dat zijn vriendin meedoet en het niet zou trekken als zijn vriendin zo klef was met iemand in het huis en vervolgens zelf wel doet.
Dat alleen al bewijst hoe tegenstrijdig en egoïstisch Tijn is. De regeltjes gelden dus altijd voor anderen,maar niet voor hem.
Dat is ook wat Semih hem net duidelijk probeerde te maken.
And while you're at it, fuck JC! He got off easy! A day on the cross, a weekend in hell, and all the hallelujahs of the legioned angels for eternity!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:12 schreef BB6kijker het volgende:
Tijn: Ik ga voor iemand uit het vuur, ik zou er mijn nier voor afstaan.
De goedheid zelve. Goedheid is zwak uitgedrukt. God, dat lijkt me een mooiere bijnaam.
Dat kan niet, want Tijn zit niet op de bank. Helaas.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:15 schreef vronie het volgende:
Wat een sukkel.ik hoop dat hij volgende week er uit vliegt
Niet alleen roepen. Kom dan ook met argumenten graag!quote:
Ja, Jeroen denkt idd wel erg rechtlijnig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:15 schreef vronie het volgende:
ook goedenachtquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:15 schreef vronie het volgende:
Jaja, tegen iemand die HBO communicatie doet, zekerquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
Niet alleen roepen. Kom dan ook met argumenten graag!
Leg mij maar eens uit, waarom dat ok is.
Jeroen stelt zich wel open voor Tijn. Andersom doet die dat nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Jeroen denkt idd wel erg rechtlijnig.
Hij stelt zich totaal niet open voor Tijn.
Sarcasmequote:Op dinsdag 7 november 2006 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
dat zijn twee verschillende zaken....iets niet goed vinden wil niet zeggen dat je het ook verbiedt....quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:03 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Ik vind iets "niet goedvinden" precies hetzelfde als "iets verbieden", maar goed
Het is precies andersom, Peter.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Reken maar dat Tijn het zou eisen van zijn vriendin!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:17 schreef riri het volgende:
[..]
dat zijn twee verschillende zaken....iets niet goed vinden wil niet zeggen dat je het ook verbiedt....
het betekent niet hetzelfde
ik zeg tegen m'n vriendin bijvoorbeeld... ik vind niet goed dat je zoveel rookt,dat is niet gezond,dat wil niet zeggen dat ik het haar verbiedt....iets verbieden is eisen dat iemand iets niet doet.
maar goed dat hij dan geen vriendin heeft nuquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:18 schreef Day het volgende:
[..]
Reken maar dat Tijn het zou eisen van zijn vriendin!
Ik begin te begrijpen waaromquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
maar goed dat hij dan geen vriendin heeft nu
Onzin, Scanman had meestal een goed onderbouwd verhaal en dit slaat nergens op, soms zelfs zeer lachwekkend.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:19 schreef schatje het volgende:
Peter heeft de Scanman hoed opgezet.
Ik dacht aan de suikeroomkroonquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:19 schreef schatje het volgende:
Peter heeft de Scanman hoed opgezet.
Jij geeft aan dat Tijn alsof hij niet iets zou moeten doen dat hij wil dat hemzelf niet overkomt. Begrijpbaar in de normale wereld. Maar ik vind dat je de schuld teveel naar Tijn schuift! Monique weet dat ze fout zit (Robbie heeft dat zelf verteld) (in de uitzending kwam dat nadrukkelijk naar voren) en doet er geen fuck aan. Als jij samen woont met een gewillige lekkere man (in jou geval) die wel bezet is maar wel erg veel interesse in jou toont, zou jij je dan kunnen beheersen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
Niet alleen roepen. Kom dan ook met argumenten graag!
Leg mij maar eens uit, waarom dat ok is.
waarom denk je dat hij zich aangetrokken voelt tot die scheveningse slet? precies omdat ze hetzelfde isquote:
Hey, niet zo lelijk tegen Peter.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:20 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Onzin, Scanman had meestal een goed onderbouwd verhaal en dit slaat nergens op, soms zelfs zeer lachwekkend.
Easy, herken sarcasmequote:Op dinsdag 7 november 2006 02:20 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Onzin, Scanman had meestal een goed onderbouwd verhaal en dit slaat nergens op, soms zelfs zeer lachwekkend.
Die had Scanman ook en waarom zie ik hem niet meerquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, niet zo lelijk tegen Peter.![]()
Hij heeft recht op zijn eigen mening.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:21 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, niet zo lelijk tegen Peter.![]()
Hij heeft recht op zijn eigen mening.![]()
Henkquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die had Scanman ook en waarom zie ik hem niet meer
dgkquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaloers he, en ik ben ook haar favo user inmiddels![]()
* gaat slapen
Daar kan ik volmondig JA op antwoorden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat Tijn alsof hij niet iets zou moeten doen dat hij wil dat hemzelf niet overkomt. Begrijpbaar in de normale wereld. Maar ik vind dat je de schuld teveel naar Tijn schuift! Monique weet dat ze fout zit (Robbie heeft dat zelf verteld) (in de uitzending kwam dat nadrukkelijk naar voren) en doet er geen fuck aan. Als jij samen woont met een gewillige lekkere man (in jou geval) die wel bezet is maar wel erg veel interesse in jou toont, zou jij je dan kunnen beheersen?
Is ie weer weg?quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja? en wie heeft hem nu weg gejaagd ?
Scanman is bij DGK de eer van Nena aan het verdedigen nu. Daar heeft hij het veels te druk mee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
oogjes en oren openquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:28 schreef Suikeroom het volgende:
na vanavond een hoop pluspunten voor Jeroen
Ik heb Tijn vanaf dag 1 niet gemogen, en helemaal niet meer na zijn ruzie met Semihquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jeroen deed niet moeilijk over zijn nominatie, maar die kwamen ook niet van "een maatje".
Nena, Lieske je kan maar een voorkeur hebbenquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Scanman is bij DGK de eer van Nena aan het verdedigen nu. Daar heeft hij het veels te druk mee.![]()
ja.....dat kan,maar kan je van andere mensen eisen dat die daar hetzelfde over denken als jij?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please, wil je dit goedpraten?
Nou, ik zal wel ouderwets zijn, maar als ik een relatie heb met iemand, blijf ik diegene trouw.
Mocht ik verliefd worden op een ander, heb ik nog wel het fatsoen om dat eerst mee te delen aan mijn partner, voordat ik verder ga klooien met die ander.
Tijn heeft zijn bek vol met moralen, dit kan niet, dit mag niet.
Maar het feit dat hij zit te rommelen met een getrouwde vrouw, daar hoor je hem niet over.(ik hoor hem nog zeggen: ik heb je huwelijk verkloot en daarna gewoon stug verder gaan). Sterker nog, hij legt de schuld bij Monique.
The TRU is over therequote:Mensen bemoeien zich veel teveel met andermans leven en kijken te weinig naar dat wat zij er zelf van maken.
Het veroordelen van andermans gedrag is ook iets wat mensen graag doen,hoeven ze zich minder bezig te houden met hun eigen gedrag zullen we maar zeggen.
maar kleinburgerlijk is het vaak wel...jammer
staat los van Tijn... daar veranderd mijn mening niet over hoor wees maar niet bangquote:
zijn kansberekening klopte hoor.. terug naar school jij!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:32 schreef Day het volgende:
Ja Tijn, doe maar of je dom bent nu.
Als Rik wint, win jij ook. Klaar!
Sorry hoor, maar ik ben alles behalve kleinburgelijk. Vind ik wel een heel goedkope argument,sorry.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:32 schreef riri het volgende:
[..]
jij.....dat kan,maar kan je van andere mensen eisen dat die daar hetzelfde over denken als jij?
als je een vaste relatie aangaat met iemand kan je dat duidelijk maken naar elkaar en zeggen waar je grenzen liggen en dan maar hopen dat je je daar altijd allebei aan zult kunnen houden in alle omstandigheden.
Wat mensen met elkaar afspreken daarover in hun eigen relaties is voor iedereen anders en ook alleen aan hun om daarover eisen te kunnen stellen naar elkaar,dat gaat helemaal niemand anders iets aan en dat is maar goed ook.
Mensen bemoeien zich veel teveel met andermans leven en kijken te weinig naar dat wat zij er zelf van maken.
Het veroordelen van andermans gedrag is ook iets wat mensen graag doen,hoeven ze zich minder bezig te houden met hun eigen gedrag zullen we maar zeggen.
maar kleinburgerlijk is het vaak wel...jammer
Ik snap niet wat je hier doet als je daar een probleem mee hebtquote:
Ben het wel met je eens, maar vind het vooral de verantwoording van Mo, Tijn is vrijgezel, heeft verteld dat hij het niet prettig vond (offtopic: Brian was daar wel beter in).quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Daar kan ik volmondig JA op antwoorden.
Weet je waarom? Omdat die gewillige lekkere man bezet is. EN voor geen reet te vertrouwen. Want als hij zo makkelijk met z'n relatie omgaat, wie zegt mij dan dat ik niet z'n volgende slachtoffer ben.
En ik leg de schuld overigens ook bij beide neer.
Maar de discussie ging nu over Zijne HeilIgheid Tijn.
- die het zelf niet zou pikken als zijn vriendin hetzelfde deed als Mo
- die het niet eens goed zou vinden als zijn vriendin dat huis inging
- die jankte dat hij een huwelijk had verkloot
- die na al dat gejank toch door bleef gaan met klooien
En dat zou allemaal nog niet eens zo erg zijn, Manu. Als hij eens z'n bek hield met z'n dit kan wel/die kan niet-verhalen.
Je moet niet wijzen en dan zelf de over de scheef gaan. Zulke mensen trek ik niet.
Iets meer komma's had het leesbaar gemaaktquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:32 schreef riri het volgende:
[..]
jij.....dat kan,maar kan je van andere mensen eisen dat die daar hetzelfde over denken als jij?
Are you tokkin to mequote:Op dinsdag 7 november 2006 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier doet als je daar een probleem mee hebt
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
En volgens mij denkt Tijn er niet heel veel anders over dan ik. Alleen gelden die regels dan alleen voor zijn vriendin en niet voor hem.
Hij zou willen dat Mo zijn ding voeltquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je het dan verkeerd. Tijn zou volgens mij niet zo'n relatie willen. Hij voelt dingen voor Mo die hij misschien niet zou moeten voelen, maar Mo werkt er alleen maar aan mee......
dat is dan alleen jammer dat Fok! het wel weet en Monique nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij zou willen dat Mo zijn ding voelt
En dit stel je nota bene in de COS van het BBforumquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:32 schreef riri het volgende:
[..]
[knip]
Mensen bemoeien zich veel teveel met andermans leven en kijken te weinig naar dat wat zij er zelf van maken.
[knip]
Ik reageerde eigenlijk op die verknipte quote van riri die jij maakte, zodat ik dat dat niet heofde te knippenquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga toch een WC bespuiten, gekke eend![]()
Ik begrijp het niet verkeerd. Hij zegt: mijn vrouw zou niet mee mogen doen aan zo;n programma, ik zou het niet trekken als mijn vrouw zo zou klooien met een ander. Waarom werkt hij dan mee aan dezelfde situatie die hij zelf afkeurt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je het dan verkeerd. Tijn zou volgens mij niet zo'n relatie willen. Hij voelt dingen voor Mo die hij misschien niet zou moeten voelen, maar Mo werkt er alleen maar aan mee......
Day ik ben wel blij met jequote:Op dinsdag 7 november 2006 02:52 schreef Day het volgende:
Nee, hij draait allemaal om Tijn en wat Tijn voelt.
Ja sorry. Ik mag dan fel over komen en kleinburgelijk zijn, maar ik vind die jongen zo egoïstisch als de pest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Day ik ben wel blij met je
Jij schrijft wat ik bedoel, snappie wa ik bedoel (Job taal uit de bus)
Je bent niet fel en kleinburgelijk als je ergens een andere mening over hebt tochquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik mag dan fel over komen en kleinburgelijk zijn, maar ik vind die jongen zo egoïstisch als de pest.
Dan mag hij nog zoveel schoenen verzamelen voor Cambodjaanse wezen, zo zie ik dat gewoon.
Ga niet moraalridderen tegen me, als je zelf ook niet perfect bent. Dat trek ik niet.
Dat mag hij toch ook? Er anders over denken bedoel ik....is maar goed ook...stel je voor dat iedereen er hetzelfde over dacht....zijn al meer dan genoeg mensen die heel klein denken over veel zaken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben alles behalve kleinburgelijk. Vind ik wel een heel goedkope argument,sorry.
En je hebt wel gelijk, een stel bepaalt zelf wat ze wel en niet toestaan in hun relatie.
Maar Rob (je weel wel, de andere helft van het stel Mo/Rob) heeft duidelijk aangegeven dat hij het niet op prijs stelde. Als het zo was dat zij een 'vrije relatie' hadden, had je echt niks van hem gehoord.
En volgens mij denkt Tijn er niet heel veel anders over dan ik. Alleen gelden die regels dan alleen voor zijn vriendin en niet voor hem.
Wat heeft je open geopend?quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik mag dan fel over komen en kleinburgelijk zijn, maar ik vind die jongen zo egoïstisch als de pest.
Dan mag hij nog zoveel schoenen verzamelen voor Cambodjaanse wezen, zo zie ik dat gewoon.
Ga niet moraalridderen tegen me, als je zelf ook niet perfect bent. Dat trek ik niet.
Ze zijn beide te dom om de gevolgen in te zien wat mij betreft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:03 schreef Manu82 het volgende:
Day en Henk, ben het wel voor een gedeelte met jullie eens, maar heb geen zin in weer dezelfde discussie als vorig jaar met Roel en Dido. Ik vind gewoon dat Mo te dom is om de gevolgen van haar gedrag in te zien. Tijn ziet dat wel, maar kan of wil z'n hormonen niet beheersen. Misschien was het wel beter geweest als Janine in het huis was gebleven. Nu hoop ik gewoon dat Monique eruit wordt geflikkerd
quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:07 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje, zijn Sa & Mo soms de viruele kinderen van Lieske
Misschien kunnen ze er wel een TV programma van maken: Tief je wijf door zoveel mogelijk ruiten heen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn beide te dom om de gevolgen in te zien wat mij betreft.
Want Tijn krijgt straks een enorme klap als hij uit dat huis komt. Contact met Mo kan hij dan echt vergeten.
Als Mo haar huwelijk wil redden, kan ze maar beter uit Tíjn's buurt blijven (en ik denk ook dat ze dat zal doen).
Tijn zal flink de waarheid horen van o.a. zijn broertje als ze thuis zijn. Hij zit straks echt met de gebakken peren, nl. een gebroken hart.
Ik vind het toch heel uitzonderlijk dat jij nu al weet hoe Monique haar omgeving zal reageren naar Tijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn beide te dom om de gevolgen in te zien wat mij betreft.
Want Tijn krijgt straks een enorme klap als hij uit dat huis komt. Contact met Mo kan hij dan echt vergeten.
Als Mo haar huwelijk wil redden, kan ze maar beter uit Tíjn's buurt blijven (en ik denk ook dat ze dat zal doen).
Tijn zal flink de waarheid horen van o.a. zijn broertje als ze thuis zijn. Hij zit straks echt met de gebakken peren, nl. een gebroken hart.
Ja, en het was gewoon een slechte nachtmerrie dat Rob op hoge poten naar de studio kwamquote:Ik vind het toch heel uitzonderlijk dat jij nu al weet hoe Monique haar omgeving zal reageren naar Tijn.
Ik weet dat ze uit een gezin komt waar vrijheid en ongedwongenheid hoog op het lijstje staat en ook heb ik Mo horen zeggen dat ze zich nog nooit in haar leven iets heeft laten verbieden.
Dat is het laatste wat ik zou doen bij je. sorry Day dat je deze verkeerd hebt begrepenquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Lieske is slimmerquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:07 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje, zijn Sa & Mo soms de virtuele kinderen van Lieske
Nou liever Tijn dan, want die kan zich niet beheersenquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:03 schreef Manu82 het volgende:
Day en Henk, ben het wel voor een gedeelte met jullie eens, maar heb geen zin in weer dezelfde discussie als vorig jaar met Roel en Dido. Ik vind gewoon dat Mo te dom is om de gevolgen van haar gedrag in te zien. Tijn ziet dat wel, maar kan of wil z'n hormonen niet beheersen. Misschien was het wel beter geweest als Janine in het huis was gebleven. Nu hoop ik gewoon dat Monique eruit wordt geflikkerd
Riri, volgens mij moeten wij de discussie maar gewoon staken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:19 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind het toch heel uitzonderlijk dat jij nu al weet hoe Monique haar omgeving zal reageren naar Tijn.
Ik weet dat ze uit een gezin komt waar vrijheid en ongedwongenheid hoog op het lijstje staat en ook heb ik Mo horen zeggen dat ze zich nog nooit in haar leven iets heeft laten verbieden.
Haar dochtertje zei laatst nog tegen haar...Mam,je doet het goed,we zijn trots op je,blijf gewoon jezelf.
Naar wie zou ze dan nog moeten luisteren en zich aanpassen als ze dat van haar meest naaste geliefdes niet hoeft te doen?
Monique is gewoon een hele lieve vrouw en houd zielsveel van haar zusje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:46 schreef riri het volgende:
Mo had iets goed te maken na die aktie met die joker voor sabrina
dat heeft ze gedaan en daarmee zijn mijn vraagtekens weggenomen wat betreft haar aktie.....voor mij is het dan goed
niet meer niet minder
Je wil de COS samenvoegen met een korte reacties op de dialogentopicquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
Kunnen we nog een dialogen topic openen, en deze houden voor de korte reacties![]()
Ach, inlevingsvermogen is tegenwoordig ver te vinden. Als het je helpt, Renee barstte in janken uit nadat ze het zinnetje uit had gesprokenquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:52 schreef riri het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat als rob die zijn kinderen nu onder zijn hoede heeft en de kinderen weten van zijn ongenoegen wat betreft tijn dat de kinderen van hem dan nog eens hardop in de camera gaan zeggen..."Mam,we zijn trots op je,je doet het hartstikke goed,hou het vol en blijf gewoon jezelf"....en dat terwijl ze hun vader elke dag voor de tv en computer zien verpieteren om wat hij elke dag ziet.
Zo, en nu nog de namen in hoofdlettersquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:52 schreef riri het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat als rob die zijn kinderen nu onder zijn hoede heeft en de kinderen weten van zijn ongenoegen wat betreft tijn dat de kinderen van hem dan nog eens hardop in de camera gaan zeggen..."Mam,we zijn trots op je,je doet het hartstikke goed,hou het vol en blijf gewoon jezelf"....en dat terwijl ze hun vader elke dag voor de tv en computer zien verpieteren om wat hij elke dag ziet.
COS?quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je wil de COS samenvoegen met een korte reacties op de dialogentopic
Ouwe rellert![]()
Nou als het leesbaar gaat worden dan welquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je wil de COS samenvoegen met een korte reacties op de dialogentopic
Ouwe rellert![]()
De haan is inmiddels gegaan zie Ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat zie je dan? kzie weinig bijzonders volgens mij....![]()
roep m effe, kan hij de poulle bijwerken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Scanman is bij DGK de eer van Nena aan het verdedigen nu. Daar heeft hij het veels te druk mee.![]()
Beetje dom van m ja, ik had het ook verwacht dat Jeroen op Tijn zou stemmen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:58 schreef Fargo het volgende:
Kutkoppels! Semih en Jeroen worden er nu achter elkaar uitgebonjourd...
Maar Jeroen had kunnen weten dat Semih Tijn zou nomineren...had hijzelf dus ook beter kunnen doen om er 'zeker' van te zijn dat Tijn in ieder geval op de bank zat...
Deze BB gaat echt een hele saaie en vervelende kant op..
Sa --> Semihquote:
Jeroen en Tijn hebben het vannacht uitgepraat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:06 schreef pullup het volgende:
Ik kijk weer even die streams af en Jeroen zit er nog steeds op dezelfde manier en op dezelfde bank blanco voor zich uit te staren terwijl hij door de rest genegeerd word.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeroen en Tijn hebben het vannacht uitgepraat.
J: "Hoe is jouw gevoel na dit gesprek?".
T: "Ja goed".
J: "En hoe gaan we nu tegen elkaar doen?".
T: "Normaal".
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeroen en Tijn hebben het vannacht uitgepraat.
J: "Hoe is jouw gevoel na dit gesprek?".
T: "Ja goed".
J: "En hoe gaan we nu tegen elkaar doen?".
T: "Normaal".
zo klopt die welquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
Sa --> Semih
Mo --> Jeroen
Tijn --> Semih
Rik --> Jeroen
Jeroen ---> Rik
Semih ---> Tijn
Jeroen was echt scherp. Hij floepte er allemaal van die heldere zinnen uit. Hij wist zijn mening haarfijn te onderbouwen met voorbeelden.quote:
De manier waarop interesseert me niet meer.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef T-lex het volgende:
Je ziet nu heel duidelijk op de streams wie mekaar wel "echt" moeten...de zusjes en de broertjes dus...![]()
Rik en Mo in de serre en Tijn en Sa aan het aanrecht...hoop dat ze in de finale komen die 4. En dan mag Sa winnen...![]()
Die kijkt verder dan z'n neus lang is....quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijn daarentegen begon op een gegeven weer over Cambodja.
Zo scherp is die sukkel niet, kwestie van te vroeg de aanval ingezet, en tweede fout = waarom trekt-ie zn stemgedrag niet door en nomineert hij nu ineens Rik ????????quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeroen was echt scherp. Hij floepte er allemaal van die heldere zinnen uit. Hij wist zijn mening haarfijn te onderbouwen met voorbeelden.
Tijn daarentegen begon op een gegeven weer over Cambodja.
Bovendien, Jeroen had nb aan Tijn toegezegd, letterlijk, in de slaapkamer, dat hij niet op Tijn zou stemmen. Wat voor een oen moet je dan zijn om het dan toch te doen ? Dan ben je gewoon verkeerd bezig. Alle vorige nominaties van Tijn op Jeroen doen daar niets aan af, Tijn heeft op geen enkel moment aan Jeroen beloofd niet meer op hem te zullen stemmen, muv het 'slaapkamerverbond'.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die kijkt verder dan z'n neus lang is....![]()
![]()
Waar het in die discussie gisteren avond een beetje op aan kwam. Was het feit dat Jeroen en Semih voor Tijn gingen bepalen hoe hij zijn woede naar Jeroen mag uiten.Dat ging ook nergens over..
..als je iemand dood wil zwijgen heb je daar ook recht op. Zeker na het kunstje wat Jeroen hem flikte.
Dat ze weer wat beter met mekaar omgaan in het huis nu dat is duidelijk...maar Tijn stoot zich echt geen 2e keer aan de zelfde steen.![]()
Idd de enige manier om de finale wat spannender te maken, dat die kuttelefoon afgaat, en wie durft dan ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:46 schreef schizolientje het volgende:
ik hoop nog steeds op een dramatische totale draai. B.v. de weekopdracht individueel en de winnaar vrijstelling van debank tot de finale. En de rest noodrantsoen.
Jeroen en Semih die waren gisteravond die rode hoddel aan het bewakenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Idd de enige manier om de finale wat spannender te maken, dat die kuttelefoon afgaat, en wie durft dan ?
nee telefoon gaat "bewoner uw hebt vrijstelling tot aan de finale. Aangezien uwzelf genomineerd staat wordt deze ontheven en mag u een andere bewoner in uw plaats op de bank zetten. prettige dag nog verderquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:46 schreef schizolientje het volgende:
ik hoop nog steeds op een dramatische totale draai. B.v. de weekopdracht individueel en de winnaar vrijstelling van debank tot de finale. En de rest noodrantsoen.
Die is te mooi om waar te wordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee telefoon gaat "bewoner uw hebt vrijstelling tot aan de finale. Aangezien uwzelf genomineerd staat wordt deze ontheven en mag u een andere bewoner in uw plaats op de bank zetten. prettige dag nog verder"
t Gesprek van gisteren is natuurlijk een enorme aanslag geweest. Bovendien is dit de hardste BB ooit dit jaar, je weet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:47 schreef Capaja het volgende:
waarom mogen ze ineens dingen bestellen ?
ik heb liever dat de telefoon 's nachts gaat..... niemand hoort het......iedereen genomineerd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Idd de enige manier om de finale wat spannender te maken, dat die kuttelefoon afgaat, en wie durft dan ?
nou, dan denken ze wel heel zeker te zijn dat het positief is als hij gaat.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:49 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Jeroen en Semih die waren gisteravond die rode hoddel aan het bewaken![]()
Dat is ze altijd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:03 schreef 2live het volgende:
sa is erg besluiteloos over haar kapsel vandaag..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |