Mo zegt net dat ze Jeroen al vanaf het begin niet vertrouwt...ze vindt ook dat hij op commando kan lachen en huilen en ze begrijpt niet hoe iemand dat kanquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Tijn heeft z'n werk goed gedaan.Mo en Sa zochten er niks achter, die waren Jeroen alleen maar dankbaar, totdat Tijn tegen Mo vertelde dat het voor Jeroen win/win was.
Waar het op neerkomt is dat hij die joker aan haar verkocht heeft omdat ze bang was voor haar hachje.
En dan te bedenken dat Tijn haarook niet in zijn finale wil hebben
Ik zou t Semih of Jeroen echt gunnen om niet op die bank te komen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn dekt zich wat in, hij moet eerst nog maar eens zien of Jeroen en Semih echt op de bank komen, of dat de rode telefoon nog gaat.
Semih hoopt nog op "een wondertje".
tijn gaat de zielige pik weer uithangen dat het tegenstrijdig is met zijn gevoel bla bla. dat hebben we allemaal al gehoordquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen en Tijn voeren voor het eerst sinds een week een goed gesprek.
Ik wil vooral dat er geen duo`s in de finale komen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou t Semih of Jeroen echt gunnen om niet op die bank te komen.
Jeroen observeert goed die haalt daar zijn voordeel mee voor vlgd week mocht die blijven. Tijn of Mo is nu de lul bij hemquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:12 schreef BB6kijker het volgende:
Wat is Tijn toch weer walgelijk bezig. En Jeroen is een SUKKEL. Die slikt al die flauwekul van Tijn. Ik zou het niet willen horen als ik hem was.
Tegen Tijn en Monique is geen kruit opgewassen. Ik zou er denk ik ook niet eens tegenin gaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:12 schreef BB6kijker het volgende:
Wat is Tijn toch weer walgelijk bezig. En Jeroen is een SUKKEL. Die slikt al die flauwekul van Tijn. Ik zou het niet willen horen als ik hem was.
Ze zitten erop en er kan gebeld worden voor zequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zou t Semih of Jeroen echt gunnen om niet op die bank te komen.
Semih antwoordde wel goed, dat meestemmen ook een vorm van op de bank zitten is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:15 schreef BB6kijker het volgende:
Volgens Tijn heeft er nog nooit iemand door hem op de bank gezeten (afgezien van de joker). Waarom zegt hij weer zoiets zieligs. Erg hoor. En dat ventje dreigt nog te winnen ook.![]()
![]()
![]()
![]()
ja en vervolgens stemt die zelf op Semquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:15 schreef Snoet123 het volgende:
Tijn gaat nu de "onschuld" zelve spelen......tsssssss ik zie hem de afgelopen dagen nog zo Mo ronselen om op Jeroen te stemmen........loooooooserrrrrrrrrrrrrrrr Tijn
En dat is ook zo!quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Semih antwoordde wel goed, dat meestemmen ook een vorm van op de bank zitten is.
Natuurlijk niet. Koning Tijn heeft gelijk, meent Tijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:16 schreef schizolientje het volgende:
Tijn laat ook alweer niemand uitpraten
Oeh Day ruige sexquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:10 schreef Day het volgende:
Oh Tijn wil het nu wel ineens uitleggen.
Ik zou 'm in z'n bek schijten als ik Jeroen was.
Onmogelijk. De kans dat Rik speelt dat hij homo is, is groter.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:17 schreef schizolientje het volgende:
Stel je nu eens voor dat Tijn sorry zou kunnen zeggen en klaar
plank voor de kopquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:17 schreef Day het volgende:
Oh dus Jeroen had naar Tijn moeten komen om hem te vragen waarom hij hem negeert. Wat the fuck denkt die gozer wel, man!
Meestemmen is de enige vorm van iemand op de bank zetten. Immers, als iemand maar 1 stem zou krijgen, zou hij of zij niet op de bank zitten. Je kunt niet zeggen dat je 'meegestemd' hebt, dat is als bijvoorbeeld stellen :"Een klein paard is best groot." Met andere woorden, het is een lege defnitie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Semih antwoordde wel goed, dat meestemmen ook een vorm van op de bank zitten is.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:17 schreef Day het volgende:
Oh dus Jeroen had naar Tijn moeten komen om hem te vragen waarom hij hem negeert. Wat the fuck denkt die gozer wel, man!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben het hier wel met Tijn eens.
Ja, het is zijn manier van boosheid uiten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:20 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wereld volgens Tijn en niemand anders. En jij bent t met hem eens????
Jij hebt mijn post gepikt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:20 schreef Snoet123 het volgende:
Ik ben eruit !!
Mo en Tijn verdienen elkaar , ze denken/reageren in veel dingen hetzelfde merk ik nu ( alweer)![]()
Alles draait bij hun om Ik Ik Ik Ik Ik Ikke Ikke Ikke![]()
Geweldige uitleg ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef Day het volgende:
Tijn heeft Jeroen 'ontlopen' niet 'genegeerd'
Dan spreek je zeker ook hetzelfde als Tijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het is zijn manier van boosheid uiten.
En een gesprek had die boosheid niet opgelost.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:23 schreef riri het volgende:
Nee jeroen....iemand ontlopen of iemand negeren is niet hezelfde!
Dat zijn twee totaal verschillende zaken
De strekking is hetzelfde.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:23 schreef riri het volgende:
Nee jeroen....iemand ontlopen of iemand negeren is niet hezelfde!
Dat zijn twee totaal verschillende zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |