ja preciesquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ga Semih steeds meer waarderen.
Wat een kutbank.![]()
Als ze Rik zou nomineren gaat Tijn natuurlijk lopen janken tegen r, net als Monique.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Mo was net zo goed om het bedelen om die joker, hoor.
En ze viel Jeroen dankbaar in z'n armen toen hij hem aan Sabrina verkocht.
Sabrina heeft daarom Jeroen ook niet genomineerd, denk ik.
Maar ik ben verbaasd dat ze Rik verkiest boven Semih.
die staat onder de douche. Sa slaapt alleenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:51 schreef Snoet123 het volgende:
Is Jeroen al naar bed?
Jeroen was even helaas te onnozel..jammer voor hem...quote:
Hij verwachte wel een stem van Mo die had hij wel ingecalculeerd. Dat zei hij namelijk net tegen haar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:40 schreef mike72 het volgende:
Jeroen (de man van de tactiek) had nooit verwacht dat Mo op hem zou stemmen en dacht dat ze op Rik zou stemmen anders begrijp ik zijn stem op Rik niet. Dan had die beter weer samen met Sem op Jeroen kunnen stemmen.
Ik hoop met je mee Bartoli.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja precies, ondanks dat ik Sem idd beter ben gaan waarderen hoop ik toch dat Roene blijft maandag
![]()
dat hij die bitch van Mo maar terugpakt![]()
ahum.....quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Zijn zulke schijnheilige honden, echt. Okay, ik zou ze niet gaan negeren maar ik zou t zéker niet laten goedpraten door Monique met dr zalvende woorden zonder enige betekenis, ga voor je vent zorgen, hoer. En dan nu Tijn :"Ja, jongens, succes." Echt. Bah.
Slet dan, ook goed.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:53 schreef riri het volgende:
[..]
ahum.....
die vent van haar kan heel goed voor zichzelf zorgen en zijn vrouw hier een hoer noemen moet je in zijn gezicht doen in plaats van hier
beetje laf zullen we maar zeggen....
Idd Jeroen is de enige die er niet voor terug deinst om Mo te nomineren. Semih zetquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja precies, ondanks dat ik Sem idd beter ben gaan waarderen hoop ik toch dat Roene blijft maandag
![]()
dat hij die bitch van Mo maar terugpakt![]()
Volgens mij verwachtte Jeroen wel dat hij op de bank zou zitten, hoor. Ik denk eerder dat hij niet verwacht had dat Semih zijn tegenstander zou zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:52 schreef marky het volgende:
[..]
Hij verwachte wel een stem van Mo die had hij wel ingecalculeerd. Dat zei hij namelijk net tegen haar.
Natasiaquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:55 schreef schizolientje het volgende:
alle aandacht is weer voor.............................
tja, hoe triest kan het zijn....quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:55 schreef schizolientje het volgende:
alle aandacht is weer voor.............................
Zoals Marcia gisteren al zei was ze van plan Sabrina te nomineren als ze erin was geblevenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat dat betreft is het jammer dat Marcia naar huis is. Die had net voor het eerst voldoende moed bij elkaar verzameld om eindelijk Monique te durven nomineren. Die zal nu wel balen dat ze die kans nooit gegrepen heeft.
OK, verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:01 schreef riri het volgende:
[..]
Zoals Marcia gisteren al zei was ze van plan Sabrina te nomineren als ze erin was gebleven
Klopt en ze zegt dat Big Brother haar niet geloofde.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:02 schreef Day het volgende:
Sabrina stemt puur niet op Tijn vanwege Mo.
Ze kan me niet wijsmaken dat ze meer heeft met Tijn i.p.v. Semih.
dus Mo eruitquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:02 schreef Day het volgende:
Je punt is duidelijk hoor Day.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:02 schreef Day het volgende:
Nah ik zei dag tegen Semih en Tijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:00 schreef arneaux het volgende:
Truste Henk.
Dat vind ik best naief van Semih eigenlijk. Wat had hij dan verwacht? De koppeltjes zijn gewoon laf.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:03 schreef Peter6000 het volgende:
Semih dacht of met zijn vijfen op de bank te zitten, of er niet bij te zitten.
Dat viel dus tegen.
tuurlijk maar is toch ook logisch dat de eenlingen meer met het spel bezig zijn en dat ze de stellen uit elkaar willen. de andere buiten semih hebben een dikke plank voor hun kopquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef riri het volgende:
Mo en Sa hebben Jeroen goed door....
Realistische hypothesequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef Bartoli het volgende:
maar als semih eruit gaat stemt Sa wss op Rik denk ik en dan op Tijn aangezien Mo eruit is. Sa en Jeroen blijven over en dat hun maar uitvechten wie wint
En wij hebben sluwe Mo goed door...quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef riri het volgende:
We hebben niet echt de stemafspraken kunnen horenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat vind ik best naief van Semih eigenlijk. Wat had hij dan verwacht? De koppeltjes zijn gewoon laf.
Ja, Tijn heeft z'n werk goed gedaan.Mo en Sa zochten er niks achter, die waren Jeroen alleen maar dankbaar, totdat Tijn tegen Mo vertelde dat het voor Jeroen win/win was.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef riri het volgende:
Ja ja, Monique is slimmer dan dat de meesten denkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En wij hebben sluwe Mo goed door...
Dus wie is slimquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:07 schreef Day het volgende:
En dan te bedenken dat Tijn haarook niet in zijn finale wil hebben
Vindt je? Mo had het over huilen en lachen als het hem uitkomt.....Kan Mo dat zelf ook niet als de beste? Ik vind dat ze dat zelfs nog Beter kan dan Jeroen.......Alsof zijzelf niet met het spel bezig is? Eerst speelt ze al haar concurrentes weg jegens Tijn ( alles is nu weggespeeld) Ooit opgelet hoe zij zich opsteld net voor de nominaties? Moet je maar eens op letten. Gaat ze een rondje maken ( zieltjes winnen noem je dat) Zie het "troostgesprek wat ze met Marcia had, daarstraks ff Semih aandacht geven...ect Mo is nog berekender dan Jeroen als het erop aankomtquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef riri het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |