dus een tt: Geluiperige stinksnol has left de building?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:22 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Inderdaad, het had eerder over Marcia moeten gaan.
t Zijn zulke schijnheilige honden, echt. Okay, ik zou ze niet gaan negeren maar ik zou t zéker niet laten goedpraten door Monique met dr zalvende woorden zonder enige betekenis, ga voor je vent zorgen, hoer. En dan nu Tijn :"Ja, jongens, succes." Echt. Bah.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hou toch op, dan zouden ze net zo kinderachtig als Tijn zijn.
Da's volgens mij hetzelfde gejank wat jij tentoonstelde de laatste dagen t.o.v. de mods!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:22 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dan ga je toch weg? Stel je niet zo aan zeg.
Bommie, niet zo kruipen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's volgens mij hetzelfde gejank wat jij tentoonstelde de laatste dagen t.o.v. de mods!![]()
BB is wmb betreft pas weer leuk als Semih eruit is!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:23 schreef Day het volgende:
Jeroen tegen Mo: ik ga je ook niet negeren of wat dan ook. Blijf gewoon normaal tegen je doen.
De zusjes/broertjes bijven dus bij elkaar. BB is over wat mij betreft.
Het is echt vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef Day het volgende:
Ik snap echt niet waarom Sabrina Semih heeft gestemd. Ben benieuwd naar haar motivatie.
Waarschijnlijk omdat ze smaak en mensenkennis en gevoel voor rechtvaardigheid heeft!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef Day het volgende:
Ik snap echt niet waarom Sabrina Semih heeft gestemd. Ben benieuwd naar haar motivatie.
Ze kunnen zowiezo met z'bn vieren inderdaad met zekerheid de andere op de bank zeten..maar de persoon die dan door Jeroen/Semih genomineerd wordt zit automatisch ook. Moeten er wel minimaal 2 op de bank natuurlijk....quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:21 schreef Snoet123 het volgende:
Ok duidelijk dus....de broertjes/zusjes gaan de andere 2 eruit werken.
vreemd idd, ik had haar ook niet zo intelligent ingeschat!quote:
Ligt eraan, als Jeroen tegenover Mon op de bank komt te zitten is het byebye Monquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef yellowfirst het volgende:
Zoals het nu er uit ziet, beide stelletjes in de finale..reden genoeg om niet meer te kijken...................
Wat een nonsens. Hij heeft nog niemand een dolk in de rug gestoken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
BB is wmb betreft pas weer leuk als Semih eruit is!![]()
Dit figuur zegt net tegen mij, dat ik me niet zo moet aanstellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef BB6kijker het volgende:
Wat is Mo weer walgelijk bezig, met haar flut-excuses en uitleg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Jeroen moet Monique op de bank zetten. Hij moeten even zijn trots opzij zetten en niet Rik nomineren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze kunnen zowiezo de laatste buiten hun 4 nomineren..maar de persoon die dan door Jeroen/Semih genomineerd wordt zit automatisch ook. Moeten er wel minimaal 2 op de bank natuurlijk....
Dus opzich ben je zeker van de bank, maar je kan je eigen kansen om in de finale te komennog steeds heel simpel in eigen handen houden. Gewoon de in jou ogen zwakste nomineren als je Semih of Jeroen bent.![]()
Inderdaad, errug voorspelbaar eigenlijk. Dez zusjes hebben al een voortrekkers positie bij BB, tel maar eens op wat zij al allemaal gekregen hebben en aan contacten. De broertjes idem. Dat worden de finalisten. De spanning is er af.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef yellowfirst het volgende:
Zoals het nu er uit ziet, beide stelletjes in de finale..reden genoeg om niet meer te kijken...................
zou tijd wordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ligt eraan, als Jeroen tegenover Mon op de bank komt te zitten is het byebye Mon![]()
Omdat ze meer met Jeroen heeft, denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:24 schreef Day het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit figuur zegt net tegen mij, dat ik me niet zo moet aanstellen![]()
Mo/Rik op Jeroenquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
Wie heeft op wie gestemd verder, is dat al bekend?
Ik kan het nergens vinden.
Onzin. Dit heeft ze voor en met Tijn gedaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat ze meer met Jeroen heeft, denk ik
Tnx, dus Jeroen en Semih op de bank, en de beide duo`s blijven intactquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mo/Rik op Jeroen
Tijn/Sa op Semih
Sem op Tijn
Jeroen op Rik
En ik die schijnheilige blik van Semih...godzijdank is Macria er al uit die leugenachtige heks!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef arneaux het volgende:
Ik kan die schijnheilige blik van Tijn werkelijkwaar niet meer verdragen.
Inderdaad zeg, wat een gejank over een TT. Maak er dan zelf op tijd een.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit figuur zegt net tegen mij, dat ik me niet zo moet aanstellen![]()
Semih en Jeroen zijn ook wel sukkels, hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mo/Rik op Jeroen
Tijn/Sa op Semih
Sem op Tijn
Jeroen op Rik
Het ergste van alles is dan nog, stel ze komen alle vier ( broertjes/zusjes) in de finale dan is de ""win-kans" voor hun allen vele malen groter. Hun hadden toch afgesproken te delen met elkaar? ( Mo en Sa) + (Tijn en Rik) vergroot de kans op een geldprijs dan al naar 50%.......tjonge wat spannend dan zegquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Inderdaad, errug voorspelbaar eigenlijk. Dez zusjes hebben al een voortrekkers positie bij BB, tel maar eens op wat zij al allemaal gekregen hebben en aan contacten. De broertjes idem. Dat worden de finalisten. De spanning is er af.
aangeslagen dat tijn er nog inbleef denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Semih en Jeroen zijn ook wel sukkels, hoor.
Ik hoop met je mee, echt. t Liefst Monique.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:28 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat de rode telefoon gaat deze week en dat Semih heb pakt en Tijn/Mo op die bank pleurt.
ff je zin aangepast, zo is die beter!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:28 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat de rode telefoon gaat deze week en dat Semih heb pakt en Tijn/Mo op die bank pleurt. per direct mag vertrekken met zijn hypocriete rotkop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |