Ik ook!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:28 schreef Day het volgende:
Ik hoop dat de rode telefoon gaat deze week en dat Semih heb pakt en Tijn/Mo op die bank pleurt.
Niet echt het buskruit uitgevonden, hoewel ik van Semih meer verwacht had...........quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Semih en Jeroen zijn ook wel sukkels, hoor.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, wat een gejank over een TT. Maak er dan zelf op tijd een.
Dit is SC niet he Bommie, hier moet je dingen posten die ook kloppen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff je zin aangepast, zo is die beter!![]()
Ik ben niet vergeten hoe Semih zich door de hele BB heen heeft gedragen!![]()
HIj heeft dat zeikjong van een TIjn de waarheid gezegd, ja! De enige in het huis die dat durfde en daarom alleen al is hij een held!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff je zin aangepast, zo is die beter!![]()
Ik ben niet vergeten hoe Semih zich door de hele BB heen heeft gedragen!![]()
You go girlquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
HIj heeft die zeikjong van een TIjn de waarheid gezegd, ja! De enige in het huis die dat durfde en daarom alleen al is hij een held!![]()
Inderdaad. Tijn ook janken bij élk afscheidsdiner als hij voor de zoveelste keer oprakelt dat hij die specifieke bewoner niet kwijt wil, ze t goed kunnen vinden, ze elkaar naar het huis gaan zien, dan komt er een ongrappig grapje maar iedereen lacht van de spanning, dan wenst hij diegene het allerbeste toe, snottert nog een beetje en gaat dan zitten. Zo gaat t élke week.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
HIj heeft die zeikjong van een TIjn de waarheid gezegd, ja! De enige in het huis die dat durfde en daarom alleen al is hij een held!![]()
nee omdat Semih vanaf het begin haar maatje isquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:34 schreef BB6kijker het volgende:
Gaf Marcia dat geld nou aan Semih omdat als ze het aan Rik zou geven, dat Tijn dan ook de helft zou krijgen?
Ja en die post ik ook. Ga mij nou even niet vertellen hoe ik semih en zijn acties en samenspel met marlies, marcia en zijn mokkel zie/zag. Het is je een beetje in de bol geschoten retard!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:32 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dit is SC niet he Bommie, hier moet je dingen posten die ook kloppen.
Je raakt maar niet uitgepraat over mijn 'neerbuigende toontje' he? Das vreemd, want ik zie nooit iemand anders over de jank gaan daarover? Misschien moet jij t probleem bij jezelf zoeken en je niet zo snel aangevallen voelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en die post ik ook. Ga mij nou even niet vertellen hoe ik semih en zijn acties en samenspel met marlies, marcia en zijn mokkel zie/zag. Het is je een beetje in de bol geschoten retard!
Semih heeft hetzelfde spel als Tijn gespeeld en heeft verkeerd gegokt.
Als je weer de neiging krijgt om op een dergelijk neerbuigend toontje te spreken tegen me, hou dan gewoon je muil deal?
Je bent niet de enige die de streams kijkt!
Nee, dat doen alle "41 idioten" hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:35 schreef versabommie het volgende:
Je bent niet de enige die de streams kijkt!
Ja maar ik ben the axe of evil geloof ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat doen alle "41 idioten" hier![]()
Hij heeft hetzelfde ranzige spelletje proberen te spelen bij Tijn als hem nu zelf overkomt, dat heeft niets met waarheid te maken!quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
HIj heeft dat zeikjong van een TIjn de waarheid gezegd, ja! De enige in het huis die dat durfde en daarom alleen al is hij een held!![]()
Hij kon ook echt een spelletje spelen toen hij zelf een maand lang op de bank zat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde ranzige spelletje proberen te spelen bij Tijn als hem nu zelf overkomt, dat heeft niets met waarheid te maken!
Eenschquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Monique houd je gore rotbek ff, hypocriete snol!!!
Niet zo neerbuigend, Arneauxquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja maar ik ben the axe of evil geloof ik..
Bah, onzekere types, ik hou daar niet zo van.
Tijn is walgelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Laat Tijn eens naar Jeroen kijken. Jeroen is voor de vijfde keer genomineerd, maar zie je hem piepen zoals Tijn deed?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb te doen met Sabrina. Ze voelt zich er heel ongemakkelijk bij dat het spel steeds harder wordt![]()
[afbeelding]
Precies.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Laat Tijn eens naar Jeroen kijken. Jeroen is voor de vijfde keer genomineerd, maar zie je hem piepen zoals Tijn deed?
Ach, dat is ze binnen enkele ogenblikken al weer vergeten. Niet opzettelijk hoor, maar ze kan nooit zo lang onthouden waarom ze ergens een naar gevoel over heeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb te doen met Sabrina. Ze voelt zich er heel ongemakkelijk bij dat het spel steeds harder wordt![]()
[afbeelding]
Door Monique bedoel je.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:46 schreef schizolientje het volgende:
Jeroen heeft zich even laten misbruiken door de zusjes met de joker en hier is zijn dank
Nagoed, Sabrina heeft hem niet genomineerd he.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:46 schreef schizolientje het volgende:
Jeroen heeft zich even laten misbruiken door de zusjes met de joker en hier is zijn dank
O ja, die joker! Nog een extra aanwijzing dat het echt een slecht mens is, die Monique. Bah.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:46 schreef schizolientje het volgende:
Mo was net zo goed om het bedelen om die joker, hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nagoed, Sabrina heeft hem niet genomineerd he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |