Scanman is bij DGK de eer van Nena aan het verdedigen nu. Daar heeft hij het veels te druk mee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die had Scanman ook en waarom zie ik hem niet meer
oogjes en oren openquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:28 schreef Suikeroom het volgende:
na vanavond een hoop pluspunten voor Jeroen
Ik heb Tijn vanaf dag 1 niet gemogen, en helemaal niet meer na zijn ruzie met Semihquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er veel users meegaan in een meerheidssfeer op dit forum.
Jeroen deed niet moeilijk over zijn nominatie, maar die kwamen ook niet van "een maatje".
Nena, Lieske je kan maar een voorkeur hebbenquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Scanman is bij DGK de eer van Nena aan het verdedigen nu. Daar heeft hij het veels te druk mee.![]()
ja.....dat kan,maar kan je van andere mensen eisen dat die daar hetzelfde over denken als jij?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please, wil je dit goedpraten?
Nou, ik zal wel ouderwets zijn, maar als ik een relatie heb met iemand, blijf ik diegene trouw.
Mocht ik verliefd worden op een ander, heb ik nog wel het fatsoen om dat eerst mee te delen aan mijn partner, voordat ik verder ga klooien met die ander.
Tijn heeft zijn bek vol met moralen, dit kan niet, dit mag niet.
Maar het feit dat hij zit te rommelen met een getrouwde vrouw, daar hoor je hem niet over.(ik hoor hem nog zeggen: ik heb je huwelijk verkloot en daarna gewoon stug verder gaan). Sterker nog, hij legt de schuld bij Monique.
The TRU is over therequote:Mensen bemoeien zich veel teveel met andermans leven en kijken te weinig naar dat wat zij er zelf van maken.
Het veroordelen van andermans gedrag is ook iets wat mensen graag doen,hoeven ze zich minder bezig te houden met hun eigen gedrag zullen we maar zeggen.
maar kleinburgerlijk is het vaak wel...jammer
staat los van Tijn... daar veranderd mijn mening niet over hoor wees maar niet bangquote:
zijn kansberekening klopte hoor.. terug naar school jij!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:32 schreef Day het volgende:
Ja Tijn, doe maar of je dom bent nu.
Als Rik wint, win jij ook. Klaar!
Sorry hoor, maar ik ben alles behalve kleinburgelijk. Vind ik wel een heel goedkope argument,sorry.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:32 schreef riri het volgende:
[..]
jij.....dat kan,maar kan je van andere mensen eisen dat die daar hetzelfde over denken als jij?
als je een vaste relatie aangaat met iemand kan je dat duidelijk maken naar elkaar en zeggen waar je grenzen liggen en dan maar hopen dat je je daar altijd allebei aan zult kunnen houden in alle omstandigheden.
Wat mensen met elkaar afspreken daarover in hun eigen relaties is voor iedereen anders en ook alleen aan hun om daarover eisen te kunnen stellen naar elkaar,dat gaat helemaal niemand anders iets aan en dat is maar goed ook.
Mensen bemoeien zich veel teveel met andermans leven en kijken te weinig naar dat wat zij er zelf van maken.
Het veroordelen van andermans gedrag is ook iets wat mensen graag doen,hoeven ze zich minder bezig te houden met hun eigen gedrag zullen we maar zeggen.
maar kleinburgerlijk is het vaak wel...jammer
Ik snap niet wat je hier doet als je daar een probleem mee hebtquote:
Ben het wel met je eens, maar vind het vooral de verantwoording van Mo, Tijn is vrijgezel, heeft verteld dat hij het niet prettig vond (offtopic: Brian was daar wel beter in).quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Daar kan ik volmondig JA op antwoorden.
Weet je waarom? Omdat die gewillige lekkere man bezet is. EN voor geen reet te vertrouwen. Want als hij zo makkelijk met z'n relatie omgaat, wie zegt mij dan dat ik niet z'n volgende slachtoffer ben.
En ik leg de schuld overigens ook bij beide neer.
Maar de discussie ging nu over Zijne HeilIgheid Tijn.
- die het zelf niet zou pikken als zijn vriendin hetzelfde deed als Mo
- die het niet eens goed zou vinden als zijn vriendin dat huis inging
- die jankte dat hij een huwelijk had verkloot
- die na al dat gejank toch door bleef gaan met klooien
En dat zou allemaal nog niet eens zo erg zijn, Manu. Als hij eens z'n bek hield met z'n dit kan wel/die kan niet-verhalen.
Je moet niet wijzen en dan zelf de over de scheef gaan. Zulke mensen trek ik niet.
Iets meer komma's had het leesbaar gemaaktquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:32 schreef riri het volgende:
[..]
jij.....dat kan,maar kan je van andere mensen eisen dat die daar hetzelfde over denken als jij?
Are you tokkin to mequote:Op dinsdag 7 november 2006 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier doet als je daar een probleem mee hebt
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
En volgens mij denkt Tijn er niet heel veel anders over dan ik. Alleen gelden die regels dan alleen voor zijn vriendin en niet voor hem.
Hij zou willen dat Mo zijn ding voeltquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je het dan verkeerd. Tijn zou volgens mij niet zo'n relatie willen. Hij voelt dingen voor Mo die hij misschien niet zou moeten voelen, maar Mo werkt er alleen maar aan mee......
dat is dan alleen jammer dat Fok! het wel weet en Monique nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij zou willen dat Mo zijn ding voelt
En dit stel je nota bene in de COS van het BBforumquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:32 schreef riri het volgende:
[..]
[knip]
Mensen bemoeien zich veel teveel met andermans leven en kijken te weinig naar dat wat zij er zelf van maken.
[knip]
Ik reageerde eigenlijk op die verknipte quote van riri die jij maakte, zodat ik dat dat niet heofde te knippenquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga toch een WC bespuiten, gekke eend![]()
Ik begrijp het niet verkeerd. Hij zegt: mijn vrouw zou niet mee mogen doen aan zo;n programma, ik zou het niet trekken als mijn vrouw zo zou klooien met een ander. Waarom werkt hij dan mee aan dezelfde situatie die hij zelf afkeurt?quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je het dan verkeerd. Tijn zou volgens mij niet zo'n relatie willen. Hij voelt dingen voor Mo die hij misschien niet zou moeten voelen, maar Mo werkt er alleen maar aan mee......
Day ik ben wel blij met jequote:Op dinsdag 7 november 2006 02:52 schreef Day het volgende:
Nee, hij draait allemaal om Tijn en wat Tijn voelt.
Ja sorry. Ik mag dan fel over komen en kleinburgelijk zijn, maar ik vind die jongen zo egoïstisch als de pest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:57 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Day ik ben wel blij met je
Jij schrijft wat ik bedoel, snappie wa ik bedoel (Job taal uit de bus)
Je bent niet fel en kleinburgelijk als je ergens een andere mening over hebt tochquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik mag dan fel over komen en kleinburgelijk zijn, maar ik vind die jongen zo egoïstisch als de pest.
Dan mag hij nog zoveel schoenen verzamelen voor Cambodjaanse wezen, zo zie ik dat gewoon.
Ga niet moraalridderen tegen me, als je zelf ook niet perfect bent. Dat trek ik niet.
Dat mag hij toch ook? Er anders over denken bedoel ik....is maar goed ook...stel je voor dat iedereen er hetzelfde over dacht....zijn al meer dan genoeg mensen die heel klein denken over veel zaken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik ben alles behalve kleinburgelijk. Vind ik wel een heel goedkope argument,sorry.
En je hebt wel gelijk, een stel bepaalt zelf wat ze wel en niet toestaan in hun relatie.
Maar Rob (je weel wel, de andere helft van het stel Mo/Rob) heeft duidelijk aangegeven dat hij het niet op prijs stelde. Als het zo was dat zij een 'vrije relatie' hadden, had je echt niks van hem gehoord.
En volgens mij denkt Tijn er niet heel veel anders over dan ik. Alleen gelden die regels dan alleen voor zijn vriendin en niet voor hem.
Wat heeft je open geopend?quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik mag dan fel over komen en kleinburgelijk zijn, maar ik vind die jongen zo egoïstisch als de pest.
Dan mag hij nog zoveel schoenen verzamelen voor Cambodjaanse wezen, zo zie ik dat gewoon.
Ga niet moraalridderen tegen me, als je zelf ook niet perfect bent. Dat trek ik niet.
Ze zijn beide te dom om de gevolgen in te zien wat mij betreft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:03 schreef Manu82 het volgende:
Day en Henk, ben het wel voor een gedeelte met jullie eens, maar heb geen zin in weer dezelfde discussie als vorig jaar met Roel en Dido. Ik vind gewoon dat Mo te dom is om de gevolgen van haar gedrag in te zien. Tijn ziet dat wel, maar kan of wil z'n hormonen niet beheersen. Misschien was het wel beter geweest als Janine in het huis was gebleven. Nu hoop ik gewoon dat Monique eruit wordt geflikkerd
quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:07 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje, zijn Sa & Mo soms de viruele kinderen van Lieske
Misschien kunnen ze er wel een TV programma van maken: Tief je wijf door zoveel mogelijk ruiten heen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn beide te dom om de gevolgen in te zien wat mij betreft.
Want Tijn krijgt straks een enorme klap als hij uit dat huis komt. Contact met Mo kan hij dan echt vergeten.
Als Mo haar huwelijk wil redden, kan ze maar beter uit Tíjn's buurt blijven (en ik denk ook dat ze dat zal doen).
Tijn zal flink de waarheid horen van o.a. zijn broertje als ze thuis zijn. Hij zit straks echt met de gebakken peren, nl. een gebroken hart.
Ik vind het toch heel uitzonderlijk dat jij nu al weet hoe Monique haar omgeving zal reageren naar Tijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn beide te dom om de gevolgen in te zien wat mij betreft.
Want Tijn krijgt straks een enorme klap als hij uit dat huis komt. Contact met Mo kan hij dan echt vergeten.
Als Mo haar huwelijk wil redden, kan ze maar beter uit Tíjn's buurt blijven (en ik denk ook dat ze dat zal doen).
Tijn zal flink de waarheid horen van o.a. zijn broertje als ze thuis zijn. Hij zit straks echt met de gebakken peren, nl. een gebroken hart.
Ja, en het was gewoon een slechte nachtmerrie dat Rob op hoge poten naar de studio kwamquote:Ik vind het toch heel uitzonderlijk dat jij nu al weet hoe Monique haar omgeving zal reageren naar Tijn.
Ik weet dat ze uit een gezin komt waar vrijheid en ongedwongenheid hoog op het lijstje staat en ook heb ik Mo horen zeggen dat ze zich nog nooit in haar leven iets heeft laten verbieden.
Dat is het laatste wat ik zou doen bij je. sorry Day dat je deze verkeerd hebt begrepenquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Lieske is slimmerquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:07 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje, zijn Sa & Mo soms de virtuele kinderen van Lieske
Nou liever Tijn dan, want die kan zich niet beheersenquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:03 schreef Manu82 het volgende:
Day en Henk, ben het wel voor een gedeelte met jullie eens, maar heb geen zin in weer dezelfde discussie als vorig jaar met Roel en Dido. Ik vind gewoon dat Mo te dom is om de gevolgen van haar gedrag in te zien. Tijn ziet dat wel, maar kan of wil z'n hormonen niet beheersen. Misschien was het wel beter geweest als Janine in het huis was gebleven. Nu hoop ik gewoon dat Monique eruit wordt geflikkerd
Riri, volgens mij moeten wij de discussie maar gewoon staken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:19 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind het toch heel uitzonderlijk dat jij nu al weet hoe Monique haar omgeving zal reageren naar Tijn.
Ik weet dat ze uit een gezin komt waar vrijheid en ongedwongenheid hoog op het lijstje staat en ook heb ik Mo horen zeggen dat ze zich nog nooit in haar leven iets heeft laten verbieden.
Haar dochtertje zei laatst nog tegen haar...Mam,je doet het goed,we zijn trots op je,blijf gewoon jezelf.
Naar wie zou ze dan nog moeten luisteren en zich aanpassen als ze dat van haar meest naaste geliefdes niet hoeft te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |