Dit is 1 van de redenen van het niet mogen van Tijn hier op t forum denk ik. Tijn meet met 2 maten. Hij mag wel, zijn vriendin mag niet. Wat denk jij? Dat als iemand in huis met de vrouw van Tijn zou rotzooien, waarmee hij 2 kinderen heeft, hij dat goed zou vinden? Je behandelt mensen zoals je zelf behandelt wil worden, zo simpel is t.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:01 schreef riri het volgende:
[..]
iets niet goed vinden of niet prettig vinden is wat anders dan iemand iets verbieden
aan je vriendin of vrouw duidelijk maken dat je het niet prettig vind dat ze aan zo'n programma meedoet is iets anders dan het iemand verbieden
Precies....de spijker op zijn kop deze opmerkingquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:58 schreef BB6kijker het volgende:
Ik vind Jeroen ook echt heel eng nu. Hij slaat de spijker op zijn kop, en daarom is hij eng. Nooit eerder was hij zo helder en duidelijk. Dat is heel vreemd.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:05 schreef riri het volgende:
[..]
Precies....de spijker op zijn kop deze opmerking
heel raar zoals hij nu staat te formuleren...waarom doet hij dat nu ineens en heeft hij in al die weken zijn mond gehouden
ik vind het hoogst merkwaardig wat ik hier zie en hoor van Jeroen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hardop beredeneren. In de groep word hij vaak afgekapt of uitgelachen.
Maar dat is het punt niet nu.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:01 schreef riri het volgende:
[..]
iets niet goed vinden of niet prettig vinden is wat anders dan iemand iets verbieden
aan je vriendin of vrouw duidelijk maken dat je het niet prettig vind dat ze aan zo'n programma meedoet is iets anders dan het iemand verbieden
Tijn verdient op zijn minst een nominatie voor een Oscar voor zijn prachtige rol als slachtoffer. Zeker.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:06 schreef arneaux het volgende:
Tijn praat zichzelf, zoals gewoonlijk, in een slachtofferrol. Alsof hij alle last van de wereld moet dragen.
Iets té goed, na al die weken gehakkel en halve zinnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:09 schreef arneaux het volgende:
Jeroen zegt het héél goed.
Daar heeft hij toch ook gelijk in. Je hoeft je ogen er ook niet van te sluiten en natuurlijk moeten we die mensen helpen maar dat betekend niet dat je zelf moet lijden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:10 schreef schatje het volgende:
Jeroen: "Ik ga mezelf toch niet veroordelen omdat ik hier geboren ben en hun daar".
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:10 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn komt nu zeker oprecht over.
Zijjn intenties zijn goed.
Mwoah, hij wentelt zichzelf teveel in de slachtofferrol. Beetje makkelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:10 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn komt nu zeker oprecht over.
Zijjn intenties zijn goed.
Niet mee eensquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:05 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat is het punt niet nu.
Het punt is dat hij zegt dat hij niet zou willen dat zijn vriendin meedoet en het niet zou trekken als zijn vriendin zo klef was met iemand in het huis en vervolgens zelf wel doet.
Dat alleen al bewijst hoe tegenstrijdig en egoïstisch Tijn is. De regeltjes gelden dus altijd voor anderen,maar niet voor hem.
Dat is ook wat Semih hem net duidelijk probeerde te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |