Monique is gewoon een hele lieve vrouw en houd zielsveel van haar zusje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:46 schreef riri het volgende:
Mo had iets goed te maken na die aktie met die joker voor sabrina
dat heeft ze gedaan en daarmee zijn mijn vraagtekens weggenomen wat betreft haar aktie.....voor mij is het dan goed
niet meer niet minder
Je wil de COS samenvoegen met een korte reacties op de dialogentopicquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
Kunnen we nog een dialogen topic openen, en deze houden voor de korte reacties![]()
Ach, inlevingsvermogen is tegenwoordig ver te vinden. Als het je helpt, Renee barstte in janken uit nadat ze het zinnetje uit had gesprokenquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:52 schreef riri het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat als rob die zijn kinderen nu onder zijn hoede heeft en de kinderen weten van zijn ongenoegen wat betreft tijn dat de kinderen van hem dan nog eens hardop in de camera gaan zeggen..."Mam,we zijn trots op je,je doet het hartstikke goed,hou het vol en blijf gewoon jezelf"....en dat terwijl ze hun vader elke dag voor de tv en computer zien verpieteren om wat hij elke dag ziet.
Zo, en nu nog de namen in hoofdlettersquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:52 schreef riri het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat als rob die zijn kinderen nu onder zijn hoede heeft en de kinderen weten van zijn ongenoegen wat betreft tijn dat de kinderen van hem dan nog eens hardop in de camera gaan zeggen..."Mam,we zijn trots op je,je doet het hartstikke goed,hou het vol en blijf gewoon jezelf"....en dat terwijl ze hun vader elke dag voor de tv en computer zien verpieteren om wat hij elke dag ziet.
COS?quote:Op dinsdag 7 november 2006 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je wil de COS samenvoegen met een korte reacties op de dialogentopic
Ouwe rellert![]()
Nou als het leesbaar gaat worden dan welquote:Op dinsdag 7 november 2006 03:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je wil de COS samenvoegen met een korte reacties op de dialogentopic
Ouwe rellert![]()
De haan is inmiddels gegaan zie Ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wat zie je dan? kzie weinig bijzonders volgens mij....![]()
roep m effe, kan hij de poulle bijwerken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
Scanman is bij DGK de eer van Nena aan het verdedigen nu. Daar heeft hij het veels te druk mee.![]()
Beetje dom van m ja, ik had het ook verwacht dat Jeroen op Tijn zou stemmen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:58 schreef Fargo het volgende:
Kutkoppels! Semih en Jeroen worden er nu achter elkaar uitgebonjourd...
Maar Jeroen had kunnen weten dat Semih Tijn zou nomineren...had hijzelf dus ook beter kunnen doen om er 'zeker' van te zijn dat Tijn in ieder geval op de bank zat...
Deze BB gaat echt een hele saaie en vervelende kant op..
Sa --> Semihquote:
Jeroen en Tijn hebben het vannacht uitgepraat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:06 schreef pullup het volgende:
Ik kijk weer even die streams af en Jeroen zit er nog steeds op dezelfde manier en op dezelfde bank blanco voor zich uit te staren terwijl hij door de rest genegeerd word.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeroen en Tijn hebben het vannacht uitgepraat.
J: "Hoe is jouw gevoel na dit gesprek?".
T: "Ja goed".
J: "En hoe gaan we nu tegen elkaar doen?".
T: "Normaal".
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeroen en Tijn hebben het vannacht uitgepraat.
J: "Hoe is jouw gevoel na dit gesprek?".
T: "Ja goed".
J: "En hoe gaan we nu tegen elkaar doen?".
T: "Normaal".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |