heeft die van Mo geleerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:46 schreef BB6kijker het volgende:
Tijn kan weer alleen over zijn eigen gevoel zeiken. Enig inlevingsvermogen in Semih of Jeroen is er niet.
Liever die van de Nationake Nederlandenquote:
Jeroen heeft naar je geluisterdquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie door gekomen?
Eensch!quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:48 schreef Snoet123 het volgende:
Ikke Ikke Ikke, daarom heeft hij ook zo'n goede klik met Mo
volgens mij heeft hij er trauma's aan overgehoudenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie gekomen?
Ik geloof dat je daar vrij veel over jezelf moet vertellen en hoe je gevoel bij zaken is enzo. Je kan veel van Tijn zeggen maar politiek correct is hij zeker.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie door gekomen?
Nog even en hij begint over Cambodja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef Day het volgende:
Oh wacht, Tijn heeft weer een van zijn vele moraal-verhalen.
Dat was een vormfoutje, vandaar dat hij er nu niet meer bij isquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie gekomen?
wat een enge fotoquote:
Hij zit niet meer bij de politie. Het is niet bekend of hij er ontslagen is of dat hij er zelf gestopt is. Hij werkt nu in een campingwinkel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Nou denk ik, ik maak een mooie cap voor de vrouwenquote:
Politiek correct ja, zolang het is zijn straatje past.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar vrij veel over jezelf moet vertellen en hoe je gevoel bij zaken is enzo. Je kan veel van Tijn zeggen maar politiek correct is hij zeker.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:50 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Hij zit niet meer bij de politie. Het is niet bekend of hij er ontslagen is of dat hij er zelf gestopt is. Hij werkt nu in een campingwinkel.
Het gaat om controlle, dat is alles.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Politiek correct ja, zolang het is zijn straatje past.
Net zoals zijn eigen vriendin nooit aan BB mee zou mogen doen, maar ondertussen kan hij niet met z'n poten van iemand's anders wijf afblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |