Zou kunnen. Maar een bord voor je kop hebben vind ik erger.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Tijnfan.
Maar ik vind dat je je op een simpele manier laat meeslepen.
Waarom heeft Tijn gelijk dan? Hebben de streamers hier al 20 COS-en ongelijk? Zo ja, waarin?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Tijnfan.
Maar ik vind dat je je op een simpele manier laat meeslepen.
Nee hoor, Peter600 ziet dat anders. Hij is weliswaar de enige, maar goed, ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sem/Jeroen hebben gewoon gelijk nu![]()
ja ff later zei dat tijn hem niet bij de laatste 4 wil hebben. Reken maar uit danquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, hij zei zelf een paar dagen eerder dat hij Tijn bij de laatste 4 wilde hebben.
Maar ik snap in dit geval beide kanten wel.
En ik blijf zeggen. TIjn heeft hem dezelfde dag gezegd dat hij Jeroen niet in de finale wilde.Wquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, hij zei zelf een paar dagen eerder dat hij Tijn bij de laatste 4 wilde hebben.
Maar ik snap in dit geval beide kanten wel.
Het is niet nodig om op Peter te gaan lopen hakken omdat hij toevallig een andere mening heeft over Tijn. Het lijkt me alleen wel handig als Peter zn mening onderbouwt met argumenten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter600 ziet dat anders. Hij is weliswaar de enige, maar goed, ieder zijn mening.
Doordat zijn maatjes eruit werden gestemd steeds.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef riri het volgende:
Het is al opvallend genoeg dat Jeroen zo op de praatstoel zit,hij doet alles om zijn eigen gedrag goed te praten.
Net doen of ie niet slim is maar ondertussen weet meneer precies waarmee hij bezig is....zijn kluisje is al goed gevuld...goh...hoe zou dat nou kunnen
Wat stelt vriendschap in een spel waarbij 4 ton aan euros kan winnen zowieso voor?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
En ik blijf zeggen. TIjn heeft hem dezelfde dag gezegd dat hij Jeroen niet in de finale wilde.W
Wat stelde die vriendschap dan voor Tijn voor?
Opmerkelijk: Jeroen maakt opeens ook hele zinnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef riri het volgende:
Het is al opvallend genoeg dat Jeroen zo op de praatstoel zit,hij doet alles om zijn eigen gedrag goed te praten.
Net doen of ie niet slim is maar ondertussen weet meneer precies waarmee hij bezig is....zijn kluisje is al goed gevuld...goh...hoe zou dat nou kunnen
Net doen alsof hij niet slim is?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef riri het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn kan het spel gewoon niet aan. Doe dan gewoon niet mee met Big Brother spel![]()
Hij heeft gelijk omdat Jeroen moet weten, dat zijn tactische stem ook consequenties heeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom heeft Tijn gelijk dan? Hebben de streamers hier al 20 COS-en ongelijk? Zo ja, waarin?
iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat stelt vriendschap in een spel waarbij 4 ton aan euros kan winnen zowieso voor?
Nee hoor...hij is niet de enige hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:28 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Weer zo'n jankert. Je bent de enige Tijn-fan hier hoor.
Jeroen doet toch ook niet moeilijk over zijn nominatie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk omdat Jeroen moet weten, dat zijn tactische stem ook consequenties heeft.
Op jou bold-opmerking heb ik geen commentaar.
Dat is groepsdenken, ik ben een zelfstandig denkend individu.
True, stemmen heeft consequenties. Maar die consequenties van Tijn zijn wel bot en kompleet anders dan hij altijd gezegd heeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk omdat Jeroen moet weten, dat zijn tactische stem ook consequenties heeft.
Op jou bold-opmerking heb ik geen commentaar.
Dat is groepsdenken, ik ben een zelfstandig denkend individu.
Wat dat laatste betreft: helaas niet. Ik vrees dat hij gaat winnen. Het zij zo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef riri het volgende:
[..]
Nee hoor...hij is niet de enige hier![]()
en buiten dit forum al helemaal niet![]()
Nou ik lees zo eens eventjes bij Vol en Talpa maar zo positief zijn ze momenteel niet hoor over Tijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef riri het volgende:
[..]
Nee hoor...hij is niet de enige hier![]()
en buiten dit forum al helemaal niet![]()
En een Tijn die zei dat hij Jeroen niet bij de laatste 4 wilde hebben. Een Tijn die de joker gebruikte terwijl hij eerder zei dat niet te zullen doen. Tijn mag zichzelf ook wel spiegel voor houden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |