Over schijnheiligheid weet jeroen alles dunkt mequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih en Jeroen noemen het schijnheilig![]()
Hummie moet dat secreet dr zender maar laten checken ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef schizolientje het volgende:
o jee, als mo de gang op komt is het gesprek weer weg
Weer zo'n jankert. Je bent de enige Tijn-fan hier hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Slechte TT.
Ik vind het wel logisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:27 schreef Snoet123 het volgende:
Tijn zou het minder erg vinden als hij om persoonlijke reden genomineerd zou worden door Jeroen dan puur een tactische nominatie....dat laatste zou hij erger vinden......hoe simpel kan iem zijn joh![]()
Nee, het is totaal niet schijnheilig om iemand een week lang te negeren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef riri het volgende:
[..]
Over schijnheiligheid weet jeroen alles dunkt me
als iemand niet schijnheilig is is Tijn dat wel
Het zou eens andersom moeten zijn. Maar ik denk niet dat jij je daar een voorstelling van kunt maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap Tijn wel, hij ziet het als verraad van Jeroen.
En dat was het mi ook.
Dan moet Jeroen de consequenties daarvan ook kunnen aanvaarden.
Hoezo? Je weet de beweegredenen van Jeroen voor zijn keuzes.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef riri het volgende:
[..]
Over schijnheiligheid weet jeroen alles dunkt me
als iemand niet schijnheilig is is Tijn dat wel
O jee, daar komt die kutmonique aan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef schizolientje het volgende:
o jee, als mo de gang op komt is het gesprek weer weg
Maar dat kan Jeroen nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap Tijn wel, hij ziet het als verraad van Jeroen.
En dat was het mi ook.
Dan moet Jeroen de consequenties daarvan ook kunnen aanvaarden.
Ik ben geen Tijnfan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:28 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Weer zo'n jankert. Je bent de enige Tijn-fan hier hoor.
Sem/Jeroen hebben gewoon gelijk nuquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Tijnfan.
Maar ik vind dat je je op een simpele manier laat meeslepen.
Idd, hij zei zelf een paar dagen eerder dat hij Tijn bij de laatste 4 wilde hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef riri het volgende:
[..]
Maar dat kan Jeroen niet
Die snapt niet dat je dat niet doet zoals wat hij gedaan heeft
hij praat zichzelf voortdurend schoon maar het zal altijd aan hem blijven hangen dat hij niet recht door zee is
Zou kunnen. Maar een bord voor je kop hebben vind ik erger.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Tijnfan.
Waarom heeft Tijn gelijk dan? Hebben de streamers hier al 20 COS-en ongelijk? Zo ja, waarin?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Tijnfan.
Nee hoor, Peter600 ziet dat anders. Hij is weliswaar de enige, maar goed, ieder zijn mening.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sem/Jeroen hebben gewoon gelijk nu![]()
ja ff later zei dat tijn hem niet bij de laatste 4 wil hebben. Reken maar uit danquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, hij zei zelf een paar dagen eerder dat hij Tijn bij de laatste 4 wilde hebben.
Maar ik snap in dit geval beide kanten wel.
En ik blijf zeggen. TIjn heeft hem dezelfde dag gezegd dat hij Jeroen niet in de finale wilde.Wquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, hij zei zelf een paar dagen eerder dat hij Tijn bij de laatste 4 wilde hebben.
Maar ik snap in dit geval beide kanten wel.
Het is niet nodig om op Peter te gaan lopen hakken omdat hij toevallig een andere mening heeft over Tijn. Het lijkt me alleen wel handig als Peter zn mening onderbouwt met argumenten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Nee hoor, Peter600 ziet dat anders. Hij is weliswaar de enige, maar goed, ieder zijn mening.
Doordat zijn maatjes eruit werden gestemd steeds.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef riri het volgende:
Het is al opvallend genoeg dat Jeroen zo op de praatstoel zit,hij doet alles om zijn eigen gedrag goed te praten.
Net doen of ie niet slim is maar ondertussen weet meneer precies waarmee hij bezig is....zijn kluisje is al goed gevuld...goh...hoe zou dat nou kunnen
Wat stelt vriendschap in een spel waarbij 4 ton aan euros kan winnen zowieso voor?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
En ik blijf zeggen. TIjn heeft hem dezelfde dag gezegd dat hij Jeroen niet in de finale wilde.W
Wat stelde die vriendschap dan voor Tijn voor?
Opmerkelijk: Jeroen maakt opeens ook hele zinnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef riri het volgende:
Het is al opvallend genoeg dat Jeroen zo op de praatstoel zit,hij doet alles om zijn eigen gedrag goed te praten.
Net doen of ie niet slim is maar ondertussen weet meneer precies waarmee hij bezig is....zijn kluisje is al goed gevuld...goh...hoe zou dat nou kunnen
Net doen alsof hij niet slim is?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef riri het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn kan het spel gewoon niet aan. Doe dan gewoon niet mee met Big Brother spel![]()
Hij heeft gelijk omdat Jeroen moet weten, dat zijn tactische stem ook consequenties heeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom heeft Tijn gelijk dan? Hebben de streamers hier al 20 COS-en ongelijk? Zo ja, waarin?
iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat stelt vriendschap in een spel waarbij 4 ton aan euros kan winnen zowieso voor?
Nee hoor...hij is niet de enige hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:28 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Weer zo'n jankert. Je bent de enige Tijn-fan hier hoor.
Jeroen doet toch ook niet moeilijk over zijn nominatie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk omdat Jeroen moet weten, dat zijn tactische stem ook consequenties heeft.
Op jou bold-opmerking heb ik geen commentaar.
Dat is groepsdenken, ik ben een zelfstandig denkend individu.
True, stemmen heeft consequenties. Maar die consequenties van Tijn zijn wel bot en kompleet anders dan hij altijd gezegd heeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk omdat Jeroen moet weten, dat zijn tactische stem ook consequenties heeft.
Op jou bold-opmerking heb ik geen commentaar.
Dat is groepsdenken, ik ben een zelfstandig denkend individu.
Wat dat laatste betreft: helaas niet. Ik vrees dat hij gaat winnen. Het zij zo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef riri het volgende:
[..]
Nee hoor...hij is niet de enige hier![]()
en buiten dit forum al helemaal niet![]()
Nou ik lees zo eens eventjes bij Vol en Talpa maar zo positief zijn ze momenteel niet hoor over Tijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef riri het volgende:
[..]
Nee hoor...hij is niet de enige hier![]()
en buiten dit forum al helemaal niet![]()
En een Tijn die zei dat hij Jeroen niet bij de laatste 4 wilde hebben. Een Tijn die de joker gebruikte terwijl hij eerder zei dat niet te zullen doen. Tijn mag zichzelf ook wel spiegel voor houden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Juist, het gaat mij er gewoon om hoe Tijn daarmee omgaat. Dat staat mij ontzettend tegen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:37 schreef Day het volgende:
[..]
True, stemmen heeft consequenties. Maar die consequenties van Tijn zijn wel bot en kompleet anders dan hij altijd gezegd heeft.
Tijn heeft meerdere malen op Jeroen gestemd waardoor hij op de bank kwam en Jeroen heeft hem daaorm NOOIT genegeerd.
DAAR gaat het om!
oooh...wat raar wat Jeroen dan nu aan het doen is....ineens kan meneer hele volzinnen makenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:34 schreef Day het volgende:
[..]
Net doen alsof hij niet slim is?
Men (zowel de bewoners als de streamers) vonden hem dom.
Dat betekent niet dat hij deed alsof.
Jeroen is gewoon meer iemand van 1 op 1 gesprekken.
Zo is dat. En Jeroen verwoordt dat nu. Goed zo Jeroen, zet hem maar eens een spiegel voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:37 schreef Day het volgende:
[..]
True, stemmen heeft consequenties. Maar die consequenties van Tijn zijn wel bot en kompleet anders dan hij altijd gezegd heeft.
Tijn heeft meerdere malen op Jeroen gestemd waardoor hij op de bank kwam en Jeroen heeft hem daaorm NOOIT genegeerd.
DAAR gaat het om!
Ik denk wel dat er veel users meegaan in een meerheidssfeer op dit forum.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen doet toch ook niet moeilijk over zijn nominatie?
Je beroepen op groepsdenken is wel heel erg makkelijk trouwens. Een groep met daarin veel verschillende perceptiekaders zou juist een goed gefundeerde mening moeten kunnen vormen. Natuurlijk zijn er meelopers maar ik denk niet dat er hier 3 'beleidsmakers' zijn en de rest consumeert.
Er worden hem nu door 2 mensen spiegels voorgehouden. En nog ziet hij het niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:38 schreef schatje het volgende:
[..]
En een Tijn die zei dat hij Jeroen niet bij de laatste 4 wilde hebben. Een Tijn die de joker gebruikte terwijl hij eerder zei dat niet te zullen doen. Tijn mag zichzelf ook wel spiegel voor houden.
Praat voor jezelf.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er veel users meegaan in een meerheidssfeer op dit forum.
Dat is inderdaad heel erg eigenaardig. Volzinnen. En ze kloppen helemaal.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:39 schreef riri het volgende:
[..]
oooh...wat raar wat Jeroen dan nu aan het doen is....ineens kan meneer hele volzinnen maken
waarom doet hij dat ineens....vraag je dat maar eens af
Dat doet Jeroen toch ook? Er is ook nog een stukje menselijkheid in de zin dat je iemand morgen terug zegt wanneer die persoon dat doet. Daar gaat het Jeroen om. Een middenweg zoals Semih al zei.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
precies ik zit tijn al weken te bashen![]()
Sorry maar als je denkt dat je in het huis échte vrienden maakt ben je niet lekker. Iedereen zit daar voor het geld, simple as that. Als je wil vrienden wil maken zoek je maar mensen met dezelfde hobby.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er veel users meegaan in een meerheidssfeer op dit forum.
Jeroen deed niet moeilijk over zijn nominatie, maar die kwamen ook niet van "een maatje".
Fatsoen in je donder bedoel je.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat doet Jeroen toch ook? Er is ook nog een stukje menselijkheid in de zin dat je iemand morgen terug zegt wanneer die persoon dat doet. Daar gaat het Jeroen om. Een middenweg zoals Semih al zei.
Ik begrijp wat je zegt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
Je gaat mee in beredenaties als je je kunt vinden in standpunten daarvan. Als users het niet eens zijn met mensen gaan ze echt niet allemaal roepen dat ze het er wél mee eens zijn.
Heb je er 1 van een flatgebouw groot ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Tijn mag zichzelf ook wel spiegel voor houden.
Ik denk dat Tijn eerder schijnheilig en eerlijk niet goed kan onderscheiden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn is echt dom.. hij kan het tactische van het 'gevoelsmatige' niet scheiden.![]()
Hij kan helemaal niks scheiden. Het is de wereld volgens Tijn en volgens niemand anders. Hij staat echt nergens open voor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn is echt dom.. hij kan het tactische van het 'gevoelsmatige' niet scheiden.![]()
zo groot als het hilton hotel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je er 1 van een flatgebouw groot ?
heeft die van Mo geleerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:46 schreef BB6kijker het volgende:
Tijn kan weer alleen over zijn eigen gevoel zeiken. Enig inlevingsvermogen in Semih of Jeroen is er niet.
Liever die van de Nationake Nederlandenquote:
Jeroen heeft naar je geluisterdquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie door gekomen?
Eensch!quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:48 schreef Snoet123 het volgende:
Ikke Ikke Ikke, daarom heeft hij ook zo'n goede klik met Mo
volgens mij heeft hij er trauma's aan overgehoudenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie gekomen?
Ik geloof dat je daar vrij veel over jezelf moet vertellen en hoe je gevoel bij zaken is enzo. Je kan veel van Tijn zeggen maar politiek correct is hij zeker.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie door gekomen?
Nog even en hij begint over Cambodja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef Day het volgende:
Oh wacht, Tijn heeft weer een van zijn vele moraal-verhalen.
Dat was een vormfoutje, vandaar dat hij er nu niet meer bij isquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Maar hoe is Tijn in godsnaam dan door de psychische keuring van de politie gekomen?
wat een enge fotoquote:
Hij zit niet meer bij de politie. Het is niet bekend of hij er ontslagen is of dat hij er zelf gestopt is. Hij werkt nu in een campingwinkel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:49 schreef schatje het volgende:
Nou denk ik, ik maak een mooie cap voor de vrouwenquote:
Politiek correct ja, zolang het is zijn straatje past.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar vrij veel over jezelf moet vertellen en hoe je gevoel bij zaken is enzo. Je kan veel van Tijn zeggen maar politiek correct is hij zeker.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:50 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Hij zit niet meer bij de politie. Het is niet bekend of hij er ontslagen is of dat hij er zelf gestopt is. Hij werkt nu in een campingwinkel.
Het gaat om controlle, dat is alles.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:51 schreef Day het volgende:
[..]
Politiek correct ja, zolang het is zijn straatje past.
Net zoals zijn eigen vriendin nooit aan BB mee zou mogen doen, maar ondertussen kan hij niet met z'n poten van iemand's anders wijf afblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |