Over schijnheiligheid weet jeroen alles dunkt mequote:Op dinsdag 7 november 2006 01:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih en Jeroen noemen het schijnheilig![]()
Hummie moet dat secreet dr zender maar laten checken ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef schizolientje het volgende:
o jee, als mo de gang op komt is het gesprek weer weg
Weer zo'n jankert. Je bent de enige Tijn-fan hier hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Slechte TT.
Ik vind het wel logisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:27 schreef Snoet123 het volgende:
Tijn zou het minder erg vinden als hij om persoonlijke reden genomineerd zou worden door Jeroen dan puur een tactische nominatie....dat laatste zou hij erger vinden......hoe simpel kan iem zijn joh![]()
Nee, het is totaal niet schijnheilig om iemand een week lang te negeren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef riri het volgende:
[..]
Over schijnheiligheid weet jeroen alles dunkt me
als iemand niet schijnheilig is is Tijn dat wel
Het zou eens andersom moeten zijn. Maar ik denk niet dat jij je daar een voorstelling van kunt maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap Tijn wel, hij ziet het als verraad van Jeroen.
En dat was het mi ook.
Dan moet Jeroen de consequenties daarvan ook kunnen aanvaarden.
Hoezo? Je weet de beweegredenen van Jeroen voor zijn keuzes.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef riri het volgende:
[..]
Over schijnheiligheid weet jeroen alles dunkt me
als iemand niet schijnheilig is is Tijn dat wel
O jee, daar komt die kutmonique aan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef schizolientje het volgende:
o jee, als mo de gang op komt is het gesprek weer weg
Maar dat kan Jeroen nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap Tijn wel, hij ziet het als verraad van Jeroen.
En dat was het mi ook.
Dan moet Jeroen de consequenties daarvan ook kunnen aanvaarden.
Ik ben geen Tijnfan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:28 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Weer zo'n jankert. Je bent de enige Tijn-fan hier hoor.
Sem/Jeroen hebben gewoon gelijk nuquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben geen Tijnfan.
Maar ik vind dat je je op een simpele manier laat meeslepen.
Idd, hij zei zelf een paar dagen eerder dat hij Tijn bij de laatste 4 wilde hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:29 schreef riri het volgende:
[..]
Maar dat kan Jeroen niet
Die snapt niet dat je dat niet doet zoals wat hij gedaan heeft
hij praat zichzelf voortdurend schoon maar het zal altijd aan hem blijven hangen dat hij niet recht door zee is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |