quote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef demins het volgende:
Hoi Buuf! Zou ik je van alle opwinding bijna vergeten!![]()
Kort maar krachtigquote:Op maandag 6 november 2006 19:53 schreef Patricia.B het volgende:
Ik moet nu echt gaan, heel misschien tot vanavond later en anders tot morgen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kort maar krachtig![]()
![]()
Groeten aan je oma![]()
Haar avatar belooft veel.....quote:
Ik weet nog geen eens hoe PM werktquote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
Kan niet wachten tot ze weet hoe dat fobo werkt.![]()
Kun jij het haar niet via PM uitleggen duckie ?![]()
![]()
Je liegt vaginaeend.quote:Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nog geen eens hoe PM werkt
quote:Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet nog geen eens hoe PM werkt
Jappie zegt dat ik lieg, dus dat zal dan welquote:
Doe nu maar weer normaal....Patty is al weg dus er is geen enkele reden om dat stompzinnige naieve eendje te blijven spelen..quote:Op maandag 6 november 2006 20:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jappie zegt dat ik lieg, dus dat zal dan wel
Probeer hier eens een goed lopende, begrijpelijke, nederlandse, of desnoods twentse, zin van te maken!quote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef Inodder het volgende:
goeden avond trouwens![]()
niet echt buurvrouw hoor 15 km hier vandaan ruurlo ook trouwens
Talitha en Demins hebben gezoend...quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef Mike1964 het volgende:
Heb ik nog wat gemist terwijl ik mijn armzalige ambtenarensalarisje bij elkaar aan het scharrelen was?
En de brandweer moest er aan te pas komen om ons uit elkaar te krijgen!quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Talitha en Demins hebben gezoend...![]()
![]()
To much infoquote:Op maandag 6 november 2006 20:11 schreef demins het volgende:
[..]
En de brandweer moest er aan te pas komen om ons uit elkaar te krijgen!![]()
Kijk het forum is het forum, ik kon het al nooit uitstaan dat de crew achter de schermen bezig is, maar nu kunnen de users dat ookquote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe nu maar weer normaal....Patty is al weg dus er is geen enkele reden om dat stompzinnige naieve eendje te blijven spelen..![]()
Ah...zie je wel...nu komt het eendje uit de mouw....je kunt het dus wel.quote:Op maandag 6 november 2006 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk het forum is het forum, ik kon het al nooit uitstaan dat de crew achter de schermen bezig is, maar nu kunnen de users dat ook
Ik heb er gewoon weinig behoefte aan
Als Patries behoefte heeft om me achter de schermen te nemen, mijn email staat in mijn profiel![]()
Als ik me niet vergis, zat jij te klooien in iets opbloeiends mooisquote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pik jij altijd vrouwen van andere af![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk het forum is het forum, ik kon het al nooit uitstaan dat de crew achter de schermen bezig is, maar nu kunnen de users dat ook
Ik heb er gewoon weinig behoefte aan
Als Patries behoefte heeft om me achter de schermen te nemen, mijn email staat in mijn profiel![]()
Ik zou niet weten hoe het werkt omdat ik me er nog nooit in verdiept hebquote:Op maandag 6 november 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...zie je wel...nu komt het eendje uit de mouw....je kunt het dus wel.![]()
Ach...wat maakt het eigenlijk ook allemaal uit....zolang jij en Tally er maar gelukkig mee zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 20:14 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry! De brandweermannen waren ook al niet blij!![]()
Je bent een lief, dom ding!quote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het werkt omdat ik me er nog nooit in verdiept heb
Maar ik krijg zonder hulp van oortje niet eens mijn lege fotoboek weg![]()
Krijg ik nou ook al Demins achter mijn reet aanquote:
Tot de brandweer kwam waren we heel gelukkig!quote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach...wat maakt het eigenlijk ook allemaal uit....zolang jij en Tally er maar gelukkig mee zijn.![]()
![]()
En? SPAM ?quote:
Jacht seizoen is weer begonen hequote:Op maandag 6 november 2006 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Krijg ik nou ook al Demins achter mijn reet aan
Gekkehuis![]()
dan ging je vrouw vreemd zei noemde zich Miss Bartoliquote:Op maandag 6 november 2006 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, zat jij te klooien in iets opbloeiends moois
Die Vrouw bij Deal or no Deal is niet echt mijn buurvrouw hoor. Geesteren is hier ongeveer 15 Km vandaan, Ruurlo ook trouwens.quote:Op maandag 6 november 2006 20:07 schreef demins het volgende:
[..]
Probeer hier eens een goed lopende, begrijpelijke, nederlandse, of desnoods twentse, zin van te maken!![]()
Ik wil jouw droom niet in een keer wreed verstoren maar ik meende toch te lezen dat die post vol stond van onverholen cynisme. Welbeschouwd maak ik na eendje nog meer kans dan jij.quote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan ging je vrouw vreemd zei noemde zich Miss Bartoli![]()
zie je, willie kan het welquote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die Vrouw bij Deal or no Deal is niet echt mijn buurvrouw hoor. Geesteren is hier ongeveer 15 Km vandaan, Ruurlo ook trouwens.
Ps ik kom uit de achterhoek Geesteren is maar net Overijsel (en dus Twente). Zij spreekt meer Achterhoeks dan Twents
Wat een sloeriequote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan ging je vrouw vreemd zei noemde zich Miss Bartoli![]()
Je hebt er lang over gedaan, maar het resultaat mag er wezen!!!quote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die Vrouw bij Deal or no Deal is niet echt mijn buurvrouw hoor. Geesteren is hier ongeveer 15 Km vandaan, Ruurlo ook trouwens.
Ps ik kom uit de achterhoek Geesteren is maar net Overijsel (en dus Twente). Zij spreekt meer Achterhoeks dan Twents
maar dat is zo lastig gewoon door typen zonder hoofdletter punten kommas en dergelijke is veel makkelijker ik doe ook niet aan tremas en dat soort ongijn bij savonds laar ik ook de appostrofs ed wegquote:
Zij zal me toch niet die penispomp ad gestuurd hebbenquote:
en weer terug bij af, en je ging zo goedquote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar dat is zo lastig gewoon door typen zonder hoofdletter punten kommas en dergelijke is veel makkelijker ik doe ook niet aan tremas en dat soort ongijn bij savonds laar ik ook de appostrofs ed weg
zo lang heb ik er niet over gedaan hoor k las je reply pas netquote:Op maandag 6 november 2006 20:23 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt er lang over gedaan, maar het resultaat mag er wezen!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zij zal me toch niet die penispomp ad gestuurd hebben
En daar gáát je opgebouwde goodwill weer!quote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar dat is zo lastig gewoon door typen zonder hoofdletter punten kommas en dergelijke is veel makkelijker ik doe ook niet aan tremas en dat soort ongijn bij savonds laar ik ook de appostrofs ed weg
quote:Op maandag 6 november 2006 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wil jouw droom niet in een keer wreed verstoren maar ik meende toch te lezen dat die post vol stond van onverholen cynisme. Welbeschouwd maak ik na eendje nog meer kans dan jij.![]()
Ik had mijn spullen al gepakt..quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
BB Live begint
Het gaat tussen Stein en Maria!quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
BB Live begint
quote:Op maandag 6 november 2006 20:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eens kijken hoe ver ik kom in m'n eentje.
Mike!quote:Op maandag 6 november 2006 20:49 schreef Mike1964 het volgende:
Is Bommie nog steeds zoek?
Zelfs zijn PM is gesloten.... Wat is ook weer een nossie?quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mike!Ik was net bezig met een Nossie.
![]()
Bommie had geen zin meer en heeft zich afgemeld zoals je hebt kunnen lezen.
Maar een Deminsje is je gelukt!quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mike!Ik was net bezig met een Nossie.
![]()
Plat op m'n bek.quote:Op maandag 6 november 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gestruikeld bij de eerste de beste poging
![]()
7 postjes achter elkaar, dacht ik?quote:Op maandag 6 november 2006 20:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zelfs zijn PM is gesloten.... Wat is ook weer een nossie?
Is die nou niet afgeschaft?quote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef Talitha het volgende:
4 was toch een Bommie?
quote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Is die nou niet afgeschaft?![]()
Komt er wel ruimte voor een Talitha of een Patricia...
vieze wolf in schaapskledij!quote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga geen tweedehands plek innemen.
![]()
Neuh! Ik ben overgenomen door Patricia B.quote:
ik zie daar ook geen hoofdletters of punten in zitten hoorquote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat kun je dan weer wel in normaal Nederlands posten.![]()
Leraar..quote:
Ben jij haar oma?quote:Op maandag 6 november 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh! Ik ben overgenomen door Patricia B.![]()
tukkerquote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zie daar ook geen hoofdletters of punten in zitten hoor
Stefanquote:Op maandag 6 november 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh! Ik ben overgenomen door Patricia B.![]()
Outlook mobile acces?quote:
quote:
((((((((((((((((((((((((((((((JAPPIE)))))))))))))))))))))))quote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar tis goed om je terug te zien moppie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mwoahh...grrrom.. oké, wat hij zegt dus.quote:Op maandag 6 november 2006 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar tis goed om je terug te zien moppie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den Boschquote:Op maandag 6 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
Zoooooooooooooowwwwwwwwwww nu we de officiele plichtplegingen hebben gehad....
Waarom staan jullie niet massaal op de "ik kom naar de meeting" lijst?
Sc met grote blaffende muilen maar ohwzo stil in een hoekje met kaasschaaf als er eens live gebashed kan worden!
Kom je alleen daarvoor?quote:Op maandag 6 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
Sc met grote blaffende muilen maar ohwzo stil in een hoekje met kaasschaaf als er eens live gebashed kan worden!
Nee duckie...hij is ook terug om zijn rechtmatige plaats al playert weer in te nemen die jij zo sneaky probeerde in te pikken.quote:
Hoofdletters kun je dus ook!quote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef Inodder het volgende:
ITS ALIVE !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bomels kerel waar zat je
Yupzz....tijd voor Olgaquote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef puntoortje het volgende:
zo dat is ook weer afgelopen
Maar het was wel begrijpelijk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zie daar ook geen hoofdletters of punten in zitten hoor
Erg goed in regio's ben je ook nietquote:
T I E T E Nquote:
gewoon thuis ...was ff superzinloos om te posten op fok, en zat in dubio of ik niet weer een bommie zou doen als vorig jaar. Maar besefte me een beetje dat het ook kwam door de niet aflatende knallende koppijn en moeheid vanwege iets teveel werken. Zou niet eerlijk zijn om om die reden jullie rust te gunnen waar ik gewoon mijn plicht zou moeten doen om jullie met posting te overspoelen om jullie zo het riagg in te jagenquote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef Inodder het volgende:
ITS ALIVE !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bomels kerel waar zat je
Bedoel ik, daar mag ik niet komen zonder extra aantekening in mijn paspoort...quote:
Pardon? wat heeft die pleuriseend nu weer geflikt? Fill me in please, buddy Japster!quote:Op maandag 6 november 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee duckie...hij is ook terug om zijn rechtmatige plaats al playert weer in te nemen die jij zo sneaky probeerde in te pikken.
komop man, ik weet het het is de fucking middle of nietsnadanoppes maar die zachte g van die mokkels daar ...zo lief zo onschuldig...daar wor ik KEIgeil van!quote:
Goedkope smoes, angsthaas, met je drempelvrees en hobbitpoten!quote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Bedoel ik, daar mag ik niet komen zonder extra aantekening in mijn paspoort...
alweeheer.... nu ben jij hoorquote:
doei mikequote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ben er weer van tussen, kan weer rustig slapen...
Laterz
Daar gaat mijn reputatie.quote:Op maandag 6 november 2006 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon thuis ...was ff superzinloos om te posten op fok, en zat in dubio of ik niet weer een bommie zou doen als vorig jaar. Maar besefte me een beetje dat het ook kwam door de niet aflatende knallende koppijn en moeheid vanwege iets teveel werken. Zou niet eerlijk zijn om om die reden jullie rust te gunnen waar ik gewoon mijn plicht zou moeten doen om jullie met posting te overspoelen om jullie zo het riagg in te jagen![]()
tjowquote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Mike1964 het volgende:
Laterz
ik ga wel ff kijken danquote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook...maar het gaat met name toch wel om Olga
zelf...moordwijf is het.
![]()
![]()
Vind ik ook.quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook...maar het gaat met name toch wel om Olga
zelf...moordwijf is het.
![]()
![]()
Slaap lekker Mike.quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Mike1964 het volgende:
Laterz
Daar was ik nou juist zo bang voorquote:Op maandag 6 november 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee duckie...hij is ook terug om zijn rechtmatige plaats al playert weer in te nemen die jij zo sneaky probeerde in te pikken.
Je wil het niet weten bommelsquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pardon? wat heeft die pleuriseend nu weer geflikt? Fill me in please, buddy Japster!
Dattan weer wel ja...quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop man, ik weet het het is de fucking middle of nietsnadanoppes maar die zachte g van die mokkels daar ...zo lief zo onschuldig...daar wor ik KEIgeil van!![]()
het was ff 4 minuutjes stil ...maar nu niet meerquote:
och jee nog zon verloren gewaandequote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het was ff 4 minuutjes stil ...maar nu niet meer![]()
trek(t) es aan me vingerquote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef assuranseturix het volgende:
[..]mooi
ik voel een lied opkomen![]()
laat je gaan zou ik zeggen ...zingenquote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef assuranseturix het volgende:
[..]mooi
* trektquote:
Kijk dat bedoel ik maar! En het maakt mij echt niet uit of die flugel nou fatsig of niets is, als ze het lef heeft om 1 zachte g te spuien dan is ze zwaar de sjaakin!quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat je gaan zou ik zeggen ...zingen
PFFFFFFFFFRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTTTT!quote:
Ga je gang kerel..quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef assuranseturix het volgende:
[..]mooi
En ik een boer! Denk dat de mijne harmonieuzer is dan die van joe!quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef assuranseturix het volgende:
[..]mooi
quote:
Stuur mij de homevideo maarquote:Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik maar! En het maakt mij echt niet uit of die flugel nou fatsig of niets is, als ze het lef heeft om 1 zachte g te spuien dan is ze zwaar de sjaakin!![]()
mwah zo gezellig ben je trouwens toch al nietquote:
Walhalla beledigen? neverquote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
We gaan niet het vrouwtje beledigen he!!![]()
En jij zegt toch het laatste moment weer af, toch?quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah zo gezellig ben je trouwens toch al niet![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah zo gezellig ben je trouwens toch al niet![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef Inodder het volgende:
bommels gooi er is ff weer n ava in nu denk ik steeds dat je eend bent en lees ik over je heen
Ah owkee...ik begreep je ff verkeerdquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah owkee...ik begreep je ff verkeerd...nou kom op met dat hoerelied van je...dan kan ik tenminste weer naar Olga kijken..
![]()
Nog 1 keer snol zeggen tegen mijn Olgaatjequote:Op maandag 6 november 2006 21:54 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
creatief talent kun je niet haasten... ga maar naar die snol kijken.. ik put inspiratie uit de x-factor
quote:Op maandag 6 november 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog 1 keer snol zeggen tegen mijn Olgaatjeen dan put ik met een ijzer 5 een kneiterhard golfballetje in jouw X factor.
![]()
we hebben het toch over die blonde onverstaanbare bimbo uit ER he? Die met die leuke tieten, dat dan weer welquote:Op maandag 6 november 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog 1 keer snol zeggen tegen mijn Olgaatjeen dan put ik met een ijzer 5 een kneiterhard golfballetje in jouw X factor.
![]()
whehehehe gezien hoe flugel die meet aankondigt? Heb weinig keusquote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
En jij zegt toch het laatste moment weer af, toch?
doei talithaquote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef Talitha het volgende:
De spanning is me teveel geworden.![]()
Tot later.![]()
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL:quote:Op maandag 6 november 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Ik wist hetquote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehehehe gezien hoe flugel die meet aankondigt? Heb weinig keus![]()
Dat klinkt al een stuk eerbiedwaardiger.quote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
we hebben het toch over die blonde onverstaanbare bimbo uit ER he? Die met die leuke tieten, dat dan weer wel
dus ik zal wel moeten gaan idd!quote:
toedeloequote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef Joohanna het volgende:
doeidoei zwaai zwaai trustsmakkus tot morgen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je nou alquote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef Joohanna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg je ook alleen maar om Flugel te paaienquote:Op maandag 6 november 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL:
Eeeeeeeeeeen olga is een snol, tis een vieze snol, tis de goorste snol in the whole wide world, en ze heeft stom haar en namaaktieten tis een waanzinnige enorme biatch! lalalalalalalal
uhm doei ?quote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef Joohanna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL:
Eeeeeeeeeeen olga is een snol, tis een vieze snol, tis de goorste snol in the whole wide world, en ze heeft stom haar en namaaktieten tis een waanzinnige enorme biatch! lalalalalalalal
Men vindt het altijd prettig als ik ga dus ik dacht iedereen maar gelijk een plezierige avond te bezorgen!quote:
zijn we hier weer aan het kantklossen ?quote:
Wat denk jij dan? Die dikke vensterbankpoes staat op scherp omtrent mijn persoontjequote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar om Flugel te paaien![]()
![]()
![]()
missed me bitchquote:Op maandag 6 november 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
FORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bitch? hoorde ik bitch? http://www.metacafe.com/w(...)yles_mom_is_a_bitch/quote:
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 6 november 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Men vindt het altijd prettig als ik ga dus ik dacht iedereen maar gelijk een plezierige avond te bezorgen!![]()
voor de tekst:quote:Op maandag 6 november 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
Verander Kyle's mom in Olga en je hebt een pakkend en kloppend liedje![]()
http://www.metacafe.com/w(...)yles_mom_is_a_bitch/
Tralalalalalalaquote:Op maandag 6 november 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
bitch? hoorde ik bitch? http://www.metacafe.com/w(...)yles_mom_is_a_bitch/
quote:Op maandag 6 november 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
bitch? hoorde ik bitch? http://www.metacafe.com/w(...)yles_mom_is_a_bitch/
dass lief van je blijf nu dan wel weg hequote:Op maandag 6 november 2006 22:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Men vindt het altijd prettig als ik ga dus ik dacht iedereen maar gelijk een plezierige avond te bezorgen!![]()
Dan is er toch geen lol aanquote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
dass lief van je blijf nu dan wel weg he![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
en speciaal voor Hidiho de special Hidiho versie: http://www.youtube.com/watch?v=pNCH5hR8XWI
quote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
en speciaal voor Hidiho de special Hidiho versie: http://www.youtube.com/watch?v=pNCH5hR8XWI
JAJA!quote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
dass lief van je blijf nu dan wel weg he![]()
dat kan flugelmannetje toch ook danquote:Op maandag 6 november 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Weet je... één IKEA kast draai ik m'n hand niet meer voor om. Twee is ook nog te doen. Maar ik ben nu dus met nummer 8 bezig...
En dan heb ik ook al laminaat gelegd vandaag. Okay, ik heb m'n logeerkamer bijna af nu, maar ik KAN GEEN IKEAKAST MEER ZIEN....
en ik moet er nog twee![]()
sorry hoor schat maar je zit echt op het verkeerde subforum nu ....je moet zijn op alt.schroefjes_kwijt_bij_ikea_kastenquote:Op maandag 6 november 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Weet je... één IKEA kast draai ik m'n hand niet meer voor om. Twee is ook nog te doen. Maar ik ben nu dus met nummer 8 bezig...
En dan heb ik ook al laminaat gelegd vandaag. Okay, ik heb m'n logeerkamer bijna af nu, maar ik KAN GEEN IKEAKAST MEER ZIEN....
quote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat kan flugelmannetje toch ook dan
wat moet je met 10 ikea kasten????quote:Op maandag 6 november 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er iemand blauw geroepen? Het sterft inene hier van de Moddiemods....Waar is de insectisucidiaal?quote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat kan flugelmannetje toch ook dan
Zal ik zo nog es kijken of ik je nog de kast op kan krijgen?quote:Op maandag 6 november 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Het zijn er 13 in totaalquote:Op maandag 6 november 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat moet je met 10 ikea kasten????
[machomode]quote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had toch al eens verteld dat de rollen hier in huis omgedraaid zijn...
Mannetje is een ster met het strijkijzer en ik boor alle gaatjes...![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had toch al eens verteld dat de rollen hier in huis omgedraaid zijn...
Mannetje is een ster met het strijkijzer en ik boor alle gaatjes...![]()
10 kasten in 1 logeerkamerquote:Op maandag 6 november 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb deze week al 2 kasten in elkaar gedraaid voor op de slaapkamer...quote:
pffff... lekker klusje ...ik heb een paar weken geleden al die meuk uitelkaar gehaaldquote:Op maandag 6 november 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn er 13 in totaal
Maar er zitten 8 cd-kastjes bij, van die lange smalle... De muziekkamer van meneer Flugel wordt geweldig
8 gedaan 2 to go totaal 13quote:Op maandag 6 november 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn er 13 in totaal
Maar er zitten 8 cd-kastjes bij, van die lange smalle... De muziekkamer van meneer Flugel wordt geweldig
kwartjeshoer alertquote:
ach.. wie wil nu geen goedkope russische importsletquote:
mwah hij herkent wel een hoer als hij er 1 zietquote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
goedkope humor idd van die assurencetotdedeurnix![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah hij herkent wel een hoer als hij er 1 ziet
Jullie kunnen Olgaquote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah hij herkent wel een hoer als hij er 1 ziet
Vandaag 8. Ik had er al 3 in elkaar zitten sinds vorige weekquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie kunnen Olgagewoon niet handelen betalen
watjes paupers
![]()
weet niet eens wie t is die foto die je net poste vind ik overigens niet zo denderendquote:Op maandag 6 november 2006 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie kunnen Olgagewoon niet handelen
watjes
![]()
Doe je kunstje nu maar dan gooi ik misschien nog wel een euro in je helm...kun je vast een beetje sparen...quote:
Rechts is idd niet mijn meest fotogenieke kantquote:Op maandag 6 november 2006 22:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
weet niet eens wie t is die foto die je net poste vind ik overigens niet zo denderend
ze is lief en schattig hoorquote:Op maandag 6 november 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rechts is idd niet mijn meest fotogenieke kant.......maar wat vond je van Olga
quote:Op maandag 6 november 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe je kunstje nu maar dan gooi ik misschien nog wel een euro in je helm...kun je vast een beetje sparen...![]()
k weet niet vind t niet echt was iets staat me niet aan kan er de vinger niet opleggen te gemaakt ofzo weet nietquote:Op maandag 6 november 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rechts is idd niet mijn meest fotogenieke kant.......maar wat vond je van Olga
Ook al een inodder in mensenkennisquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
k weet niet vind t niet echt was iets staat me niet aan kan er de vinger niet opleggen te gemaakt ofzo weet niet
ja idd...een kwartjeshoerquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
k weet niet vind t niet echt was iets staat me niet aan kan er de vinger niet opleggen te gemaakt ofzo weet niet
Daar kan je anders heel goedkoop een vinger insteken, euh opleggenquote:
ff serieus... zou jij daar nog een kwartje aan besteden danquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 22:51 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
ff serieus... zou jij daar nog een kwartje aan besteden danIn de stairway of in de kneus zijn ze goedkoper te scoren hoor
Waar is datquote:Op maandag 6 november 2006 22:51 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
ff serieus... zou jij daar nog een kwartje aan besteden danIn de stairway of in de kneus zijn ze goedkoper te scoren hoor
quote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stairway!
![]()
Zelfs daar hebben ze naar mijn mening meer smaak...alhoewel...zo'n pogoénde slet op zaterdagavond laat kun je voor minder dan 20 eurocent dan wel scoren![]()
quote:
http://www.stairway.nl/indexflash.htmlquote:Op maandag 6 november 2006 22:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar is dat
Ik doe het nog steeds met de relatief dure breezahs![]()
quote:
heejquote:
wou wat antwoorden maar laat maarquote:
Hoi Newbie!quote:
quote:
Je kan tegen mij alles zeggen hoorquote:
En Gladys dan?quote:
als jij meent gelezen te hebben dat ik je newbie noemde dan zal ik dat hoogswaarschijnlijk ook gezegd hebben, newbie!quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
als jij meent gelezen te hebben dat ik je newbie noemde dan zal ik dat hoogswaarschijnlijk ook gezegd hebben, newbie!
niet gelijk huiliën hoorquote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gaan we onaardig doen was dan weggebleven
![]()
plompzakken?quote:
quote:
In je half verbouwde woning met gaten in de muur en zo?quote:Op maandag 6 november 2006 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
kreeg ik ineens onaangekondigd bezoek..daar heb je wat aan.
Lekker, ik zoek alvast een goede riemquote:
huhquote:Op maandag 6 november 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker, ik zoek alvast een goede riem![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
In je half verbouwde woning met gaten in de muur en zo?![]()
Plompzakken zou een vorm van geslachtsgemeenschap zijn, waarbij de man niet alleen zijn penis, maar ook zijn scrotum inbrengt in de vagina van de vrouw.quote:
lieverd, ik heb al twee keer verteld dat 212,1 km me echt te ver is....quote:Op maandag 6 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
kunnen we niet gewoon neucken ?quote:Op maandag 6 november 2006 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Plompzakken zou een vorm van geslachtsgemeenschap zijn, waarbij de man niet alleen zijn penis, maar ook zijn scrotum inbrengt in de vagina van de vrouw.
[bewerk] Bestaan
Het bestaan van plompzakken is betwist. De activiteit wordt op internetfora veelvuldig genoemd, maar betrouwbare referenties ontbreken.
Het bewijs wordt echter onomstreden geleverd in het programma Spuiten en Slikken van de omroep BNN. In een scene die too hot for tv is (en dus enkel op de site van BNN te zien is) wordt het door een stel gedemonstreerd.
Het woord plompzakken bestaat zeker al sinds de jaren '70: het wordt in deze betekenis genoemd in het Bargoens woordenboek. Kleine woordenschat van de volkstaal van Enno Endt (Amsterdam 1972).
[bewerk] Uitvoering
Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap zou gebruik gemaakt worden van een riem, die zeer strak wordt aangesnoerd om het middel van de vrouw om er zo voor te zorgen dat de vagina maximaal openstaat. Een gevaar van plompzakken zou zijn dat er een vacuüm kan worden getrokken. De man zou daardoor vastraken in de vrouw, met gevaar voor afsluiting van de bloedtoevoer. Deze beweringen zijn echter (nog) niet wetenschappelijk onderlegd.
ja, ook dat nog...quote:Op maandag 6 november 2006 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
In je half verbouwde woning met gaten in de muur en zo?![]()
quote:
neuh, gewoon in mijn huis met gaten in de muur, zakken beton in de keuken en de nieuwe merbau openslaande deuren op z'n kant tegen de eetkamertafel...quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Visite ontvangt ze in de keet
![]()
komop, je bent er zo met de treinquote:Op maandag 6 november 2006 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lieverd, ik heb al twee keer verteld dat 212,1 km me echt te ver is....![]()
Er is een alternatieve meetquote:Op maandag 6 november 2006 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lieverd, ik heb al twee keer verteld dat 212,1 km me echt te ver is....![]()
ja, ben een provinciaaltje hè, nog nooit van het erf geweest....quote:Op maandag 6 november 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop, je bent er zo met de trein![]()
flikker maar op, ik ga echt neit naar dat kutamsterdam!quote:Op maandag 6 november 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er is een alternatieve meet
BB6 2006 - Meeting!
![]()
kooknie...quote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
flikker maar op, ik ga echt niet naar dat kutamsterdam!
kan die meet niet gewoon in Roermond of zo ?quote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
flikker maar op, ik ga echt neit naar dat kutamsterdam!
quote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan die meet niet gewoon in Roermond of zo ?![]()
Ik hoef niet op te flikkeren, ik ben er alquote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
flikker maar op, ik ga echt neit naar dat kutamsterdam!
hebben we tenminste fatsoenlijk bierquote:
daar mag ik niet meer komenquote:
uhm, dat hebben we hier ook wel...quote:Op maandag 6 november 2006 23:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
hebben we tenminste fatsoenlijk bierLimburgs bier
![]()
truste buufquote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik ga nu echt pitten.morgen weer vroeg dag...
![]()
morgenochtend ook alle jongens naar school, dus dan ben ik er vast en zeker weer....![]()
waar is hier ?quote:Op maandag 6 november 2006 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm, dat hebben we hier ook wel...
dus da's geen reden....![]()
dat mag ik niet vertellenquote:Op maandag 6 november 2006 23:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
heb je gereld ofzo
![]()
heeft leers je buitengezet? kom je van vinkenslag? of wat?
fryslânquote:
De groeten aan de buurmanquote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik ga nu echt pitten.morgen weer vroeg dag...
![]()
morgenochtend ook alle jongens naar school, dus dan ben ik er vast en zeker weer....![]()
daar heb ik al 6 jaar gewoondquote:
zwakquote:Op maandag 6 november 2006 23:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat mag ik niet vertellenen vinkenslag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |