quote:Op maandag 6 november 2006 19:30 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Is hij er niet vanavondIk heb straks een verjaardag waar ik naartoe moet en weet niet of ik daarna nog wel op fok kom, het wekkertje gaat veel te vroeg.
Je word op je wenken bediend.... look who's back......quote:Op maandag 6 november 2006 19:30 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Is hij er niet vanavondIk heb straks een verjaardag waar ik naartoe moet en weet niet of ik daarna nog wel op fok kom, het wekkertje gaat veel te vroeg.
Op dezelfde dag dat ik trouwde met iemand die bommel heetquote:Op maandag 6 november 2006 19:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hey schat welkom back
![]()
![]()
sinds wanneer zijn we getrouwdben vergeetachtig aant worden
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Pik ik nog net een stukkie van je mee![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je word op je wenken bediend.... look who's back......![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Op dezelfde dag dat ik trouwde met iemand die bommel heet![]()
Ik vraag wel een scheiding aan, Eendje is toch leuker![]()
Je dacht toch niet dat ik onze afspraak vergeten wasquote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Een man die dus zijn afspraken nakomt
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen, lieverd! Dank je wel! Voor alles!![]()
![]()
![]()
Wat hebben jullie toch de hele tijd met die bommie persoon? Nu word ik wel nieuwsgierig naar hemquote:
Tis jouw feestje.....maar ik kan je dingen vertellen......quote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Een man die dus zijn afspraken nakomt
![]()
Wist het niet zeker, mannen zeggen wel vaker iets!quote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik onze afspraak vergeten was![]()
![]()
Wie heeft het hier over plagen...quote:Op maandag 6 november 2006 19:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ikke niet hoor! Manu is veel te schattig om te plagen.
Doe maarquote:Op maandag 6 november 2006 19:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis jouw feestje.....maar ik kan je dingen vertellen......![]()
Pittig en door het leven getekend!quote:Op maandag 6 november 2006 19:37 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Wist het niet zeker, mannen zeggen wel vaker iets!
Jij begon toch over bommel, waar je van ging scheidenquote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch de hele tijd met die bommie persoon? Nu word ik wel nieuwsgierig naar hem![]()
eendje heb ik al opgegeten je moet het toch met mij doenquote:Op maandag 6 november 2006 19:32 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Op dezelfde dag dat ik trouwde met iemand die bommel heet![]()
Ik vraag wel een scheiding aan, Eendje is toch leuker![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was een grapje ivm die .B op het eind ... ...werd alleen een beetje verkeerd opgepakt...![]()
Ik kom altijd mijn afspraken na hoor, laat je niet beinvloeden dat dat jaloerse addergebroed hierquote:
Maakt niets uit meidquote:Op maandag 6 november 2006 19:41 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Niet verkeerd opgepakt maar snapte het niet, sorry
![]()
Zodra ik 1 van hen ziequote:Op maandag 6 november 2006 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is niet mijn stijl......Vraag het maar aan Kribbet...en anders aan een van de modjes...
![]()
Daar begon meneer Demins mee, dacht bommel de voetballerquote:Op maandag 6 november 2006 19:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij begon toch over bommel, waar je van ging scheiden
hi buufiequote:
Eendje is er lekker alquote:Op maandag 6 november 2006 19:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
eendje heb ik al opgegeten je moet het toch met mij doen, en bommie ach die is spoorloos. Interpol heeft het opgegeven
![]()
Pittig, door het leven getekend én leugenachtig!quote:Op maandag 6 november 2006 19:45 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Daar begon meneer Demins mee, dacht bommel de voetballer![]()
kwestie van de kids naar bed sturen...quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kwestie van de kids naar bed sturen...![]()
maar daar ben ik dan ook weer helemaal.![]()
Ik hoop het maar ik moet zo echt weg, jammer want hier is het gezelliger dan op die verjaardagquote:Op maandag 6 november 2006 19:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maakt niets uit meid...je went snel genoeg hier.
![]()
"Once in a while you have to say: What The Fuck"quote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik moet zo echt weg, jammer want hier is het gezelliger dan op die verjaardag![]()
Jij wasde hele trouwerij vergetenquote:Op maandag 6 november 2006 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Pittig, door het leven getekend én leugenachtig!![]()
Ze hebben daar vast ook internetquote:Op maandag 6 november 2006 19:48 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik moet zo echt weg, jammer want hier is het gezelliger dan op die verjaardag![]()
Eenmaligquote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Once in a while you have to say: What The Fuck"![]()
Gewoon blijven, joh. Dit is éénmalig....
En de verjaardag van mijn oma zou ook eenmalig kunnen zijn!quote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Once in a while you have to say: What The Fuck"![]()
Gewoon blijven, joh. Dit is éénmalig....
quote:Op maandag 6 november 2006 19:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Eenmalig
Dit is nog maar het begin![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 19:53 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
En de verjaardag van mijn oma zou ook eenmalig kunnen zijn!
Wélke trouwerij?quote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Jij wasde hele trouwerij vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |