Ik ruik het!quote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef puntoortje het volgende:
zo mijn scheetjes zijn allebijj weer thuis...
volgens mij levensmoe en dan heeft die ondankbare zak nog wel een dag extra gekregenquote:
daarom zeg ik kan niet ze zitten al in bad ... ze ruiken dus alweer lekker nu zijn het weer gewoon me schatjesquote:Op maandag 6 november 2006 18:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ruik het!![]()
[nog maar eens proberen]
o ja ... jij was jarig ... nog gefelicidingesquote:
Ik ga jou in het vervolg veel letterlijker nemen!quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daarom zeg ik kan niet ze zitten al in bad ... ze ruiken dus alweer lekker nu zijn het weer gewoon me schatjes![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Over een jaartje pas weer, dus.![]()
Een oude man en der dagen zat, dat klopt wel aardig, maar van wie heb ik die "extra dagquote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij levensmoe en dan heeft die ondankbare zak nog wel een dag extra gekregen![]()
Dank je wel, mijn lieve, domste bewoner!quote:
...maar niet TE letterlijk, hoop ikquote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga jou in het vervolg veel letterlijker nemen!![]()
Ik bedoelde dat meer mbt je vriend die van het Hilton is afgegooidquote:Op maandag 6 november 2006 18:48 schreef demins het volgende:
[..]
Een oude man en der dagen zat, dat klopt wel aardig, maar van wie heb ik die "extra dag" gekregen?
Je kan beter hopen van wel!quote:Op maandag 6 november 2006 18:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...maar niet TE letterlijk, hoop ik![]()
Je maakt je uitverkiezing weer méér dan waar!quote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat meer mbt je vriend die van het Hilton is afgegooid
Zet een poll op, wedden dat ik nummer 1 benquote:Op maandag 6 november 2006 18:55 schreef demins het volgende:
[..]
Je maakt je uitverkiezing weer méér dan waar!![]()
OMFG!quote:Op maandag 6 november 2006 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zet een poll op, wedden dat ik nummer 1 ben![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 09:24 schreef Talitha het volgende:
Demins gefeliciteerd!![]()
![]()
Brood en Spelen, zal ik maar zeggen.
![]()
Whehehe...wie is die 3de ?quote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef demins het volgende:
Poll: Wie is de domste bewoner van het BB6 Forum?Manu Manu
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik had het wel gelezen, lieverd! Dank je wel! Voor alles!quote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef Talitha het volgende:
Heb je teruggelezen of zal ik die van mij nog even herhalen? Is misschien sowieso wel verstandig gezien leeftijd en falend geheugen enzo!![]()
Voor de zekerheid dan maar:
[..]
hoi talithaquote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef Talitha het volgende:
Heb je teruggelezen of zal ik die van mij nog even herhalen? Is misschien sowieso wel verstandig gezien leeftijd en falend geheugen enzo!![]()
Voor de zekerheid dan maar:
[..]
hoi jappiequote:
hoi patricia.bquote:
hallo bartoliquote:
Uhuh......hier is duidelijk een wat subtielere aproach needed...quote:Op maandag 6 november 2006 19:27 schreef demins het volgende:
[..]
Pittig vrouwtje, die Patty Patricia!![]()
Is hij er niet vanavondquote:
Werd ik geroepen?quote:Op maandag 6 november 2006 19:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh......hier is duidelijk een wat subtielere aproach needed...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |