De maffia betaald er dik geld voor....dus uh...als je die pareltjes om je nek straks niet naar de lommerd wil brengen lijkt mij dat ik voorlopig nog ff gewoon doorga met leveren.quote:
grappigquote:Op maandag 6 november 2006 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.songtapper.com/s/tappingmain.bin?dotap=1
kreeg net dit geinige linkje..
ik hoef geen pareltjesquote:Op maandag 6 november 2006 12:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
De maffia betaald er dik geld voor....dus uh...als je die pareltjes om je nek straks niet naar de lommerd wil brengen lijkt mij dat ik voorlopig nog ff gewoon doorga met leveren.![]()
![]()
please press 10 times on the space barquote:Op maandag 6 november 2006 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.songtapper.com/s/tappingmain.bin?dotap=1
kreeg net dit geinige linkje..
ik heb er nog niet een goed...quote:Op maandag 6 november 2006 12:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
please press 10 times on the space bar![]()
ik snap het volgens mij niet echt. je moet starten, op de spacebar drukken en dan nog eens en dan krijg je een error. Je moest 10x op dat ding drukken. Ik 10x gedrukt krijg ik eindelijk die lijst met nummers maar verder snap ik het niequote:Op maandag 6 november 2006 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb er nog niet een goed...![]()
je kan zo een liedje zoeken... dus tap op de spacebar,hoe het ritme van het liedje gaat en die site zoekt dan welk liedje het ZOU kunnen zijnquote:Op maandag 6 november 2006 12:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik snap het volgens mij niet echt. je moet starten, op de spacebar drukken en dan nog eens en dan krijg je een error. Je moest 10x op dat ding drukken. Ik 10x gedrukt krijg ik eindelijk die lijst met nummers maar verder snap ik het nie![]()
ow zo op die manierquote:Op maandag 6 november 2006 12:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
je kan zo een liedje zoeken... dus tap op de spacebar,hoe het ritme van het liedje gaat en die site zoekt dan welk liedje het ZOU kunnen zijn![]()
het staat er toch duidelijk hoorquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
het staat er toch duidelijk hoor'Find music by tapping the rhythm of the song's melody' en 'song search by tapping '
![]()
quote:
quote:
Hoe laat is dat ? Moet ook nog eten, en nog ff een bezoekje afleggen, dus wel ff tijdig waarschuwenquote:Op maandag 6 november 2006 13:28 schreef puntoortje het volgende:
zo ik ben weer terug met druppeltjes die we vanavond maar eens gaan proberen
laten we maar om 22.30 proberen ... en ik hoop dat je een halfuurtje daarna niet meer zoveel aan me hebtquote:Op maandag 6 november 2006 13:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoe laat is dat ? Moet ook nog eten, en nog ff een bezoekje afleggen, dus wel ff tijdig waarschuwen![]()
Maar morgenochtend daarentegen, asl je lekker uitgeslapen bent .........quote:Op maandag 6 november 2006 13:33 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laten we maar om 22.30 proberen ... en ik hoop dat je een halfuurtje daarna niet meer zoveel aan me hebt![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 13:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar morgenochtend daarentegen, asl je lekker uitgeslapen bent .........![]()
heb je dat dormisan ofzo gehaald?!quote:
dormeasan ja ...ondanks mijn verkeerde uitspraak wist ze meteen wat ik bedoelde..hihiquote:Op maandag 6 november 2006 13:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je dat dormisan ofzo gehaald?!
ik ben weer terug van kindjes wegbrengen, oeps boeken vergeten, toch maar naar de bakker shit lekke band...![]()
nee, echt lek... ik voelde al een poosje een wat rare bobbel met fietsen. er zit denk ik een breuk/zwakke plek in de buitenband en door een beetje sportief door de bocht gaan ging de binnenband precies daar stuk. zal wel een nieuwe binnen en buitenband om moeten. en ook nog mijn achterwiel...quote:Op maandag 6 november 2006 14:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dormeasan ja ...ondanks mijn verkeerde uitspraak wist ze meteen wat ik bedoelde..hihi
lekker band lekker verveelend echt lek of gewoon leeg?
ik hoop dat het jou net zo goed helpt als het haar helpt.quote:Op maandag 6 november 2006 14:04 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dormeasan ja ...ondanks mijn verkeerde uitspraak wist ze meteen wat ik bedoelde..hihi
lekker band lekker verveelend echt lek of gewoon leeg?
ik kan bijna niet wachten om het te proberen..hihiquote:Op maandag 6 november 2006 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop dat het jou net zo goed helpt als het haar helpt.![]()
![]()
kan me voorstellen! niks zo irritant als slecht slapen...quote:Op maandag 6 november 2006 14:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik kan bijna niet wachten om het te proberen..hihi
Over slapen gesprokenquote:Op maandag 6 november 2006 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan me voorstellen! niks zo irritant als slecht slapen...
had ik ook net zitten lezen ... maar nee ik zou niet meedoen ...ik lig er toch zo uit ..quote:Op maandag 6 november 2006 14:23 schreef KRIBBET het volgende:
http://www.telegraaf.nl/i(...)g_Brother.html?p=6,1
Gaat er iemand meedoen![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 14:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Over slapen gesproken![]()
Ga nog even liggen
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 14:46 schreef Manu82 het volgende:
Is Alfred J. Kwak's stem de stem van dat mens uit kinderen geen bezwaar?
Nee, bedoelde die 'moeder' van celine pucell (was vanmorgen trouwens nog bij GMNL), maar stem leek er heel erg opquote:Op maandag 6 november 2006 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
alfred is een dame genaamd Jip...
en ik denk dat jij celine purcell bedoelt?! (kijk dat programma nooit, was iemand fan van haar op het widm forum..
ik heb geen idee. kijk dat programma dus nooit...quote:Op maandag 6 november 2006 14:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, bedoelde die 'moeder' van celine pucell (was vanmorgen trouwens nog bij GMNL), maar stem leek er heel erg op
you've lost me...quote:
quote:
En nu the boldquote:Op maandag 6 november 2006 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
hahahaha, ik maak het stereotyp in ieder geval niet waar....![]()
Ik ruik het!quote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef puntoortje het volgende:
zo mijn scheetjes zijn allebijj weer thuis...
...kan niet ze zitten al in badquote:
Ik ruik het!quote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef puntoortje het volgende:
zo mijn scheetjes zijn allebijj weer thuis...
volgens mij levensmoe en dan heeft die ondankbare zak nog wel een dag extra gekregenquote:
daarom zeg ik kan niet ze zitten al in bad ... ze ruiken dus alweer lekker nu zijn het weer gewoon me schatjesquote:Op maandag 6 november 2006 18:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ruik het!![]()
[nog maar eens proberen]
o ja ... jij was jarig ... nog gefelicidingesquote:
Ik ga jou in het vervolg veel letterlijker nemen!quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daarom zeg ik kan niet ze zitten al in bad ... ze ruiken dus alweer lekker nu zijn het weer gewoon me schatjes![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Over een jaartje pas weer, dus.![]()
Een oude man en der dagen zat, dat klopt wel aardig, maar van wie heb ik die "extra dagquote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij levensmoe en dan heeft die ondankbare zak nog wel een dag extra gekregen![]()
Dank je wel, mijn lieve, domste bewoner!quote:
...maar niet TE letterlijk, hoop ikquote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga jou in het vervolg veel letterlijker nemen!![]()
Ik bedoelde dat meer mbt je vriend die van het Hilton is afgegooidquote:Op maandag 6 november 2006 18:48 schreef demins het volgende:
[..]
Een oude man en der dagen zat, dat klopt wel aardig, maar van wie heb ik die "extra dag" gekregen?
Je kan beter hopen van wel!quote:Op maandag 6 november 2006 18:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...maar niet TE letterlijk, hoop ik![]()
Je maakt je uitverkiezing weer méér dan waar!quote:Op maandag 6 november 2006 18:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat meer mbt je vriend die van het Hilton is afgegooid
Zet een poll op, wedden dat ik nummer 1 benquote:Op maandag 6 november 2006 18:55 schreef demins het volgende:
[..]
Je maakt je uitverkiezing weer méér dan waar!![]()
OMFG!quote:Op maandag 6 november 2006 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zet een poll op, wedden dat ik nummer 1 ben![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 09:24 schreef Talitha het volgende:
Demins gefeliciteerd!![]()
![]()
Brood en Spelen, zal ik maar zeggen.
![]()
Whehehe...wie is die 3de ?quote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef demins het volgende:
Poll: Wie is de domste bewoner van het BB6 Forum?Manu Manu
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |