Je hebt er lang over gedaan, maar het resultaat mag er wezen!!!quote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die Vrouw bij Deal or no Deal is niet echt mijn buurvrouw hoor. Geesteren is hier ongeveer 15 Km vandaan, Ruurlo ook trouwens.
Ps ik kom uit de achterhoek Geesteren is maar net Overijsel (en dus Twente). Zij spreekt meer Achterhoeks dan Twents
maar dat is zo lastig gewoon door typen zonder hoofdletter punten kommas en dergelijke is veel makkelijker ik doe ook niet aan tremas en dat soort ongijn bij savonds laar ik ook de appostrofs ed wegquote:
Zij zal me toch niet die penispomp ad gestuurd hebbenquote:
en weer terug bij af, en je ging zo goedquote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar dat is zo lastig gewoon door typen zonder hoofdletter punten kommas en dergelijke is veel makkelijker ik doe ook niet aan tremas en dat soort ongijn bij savonds laar ik ook de appostrofs ed weg
zo lang heb ik er niet over gedaan hoor k las je reply pas netquote:Op maandag 6 november 2006 20:23 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt er lang over gedaan, maar het resultaat mag er wezen!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zij zal me toch niet die penispomp ad gestuurd hebben
En daar gáát je opgebouwde goodwill weer!quote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar dat is zo lastig gewoon door typen zonder hoofdletter punten kommas en dergelijke is veel makkelijker ik doe ook niet aan tremas en dat soort ongijn bij savonds laar ik ook de appostrofs ed weg
quote:Op maandag 6 november 2006 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wil jouw droom niet in een keer wreed verstoren maar ik meende toch te lezen dat die post vol stond van onverholen cynisme. Welbeschouwd maak ik na eendje nog meer kans dan jij.![]()
Ik had mijn spullen al gepakt..quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
BB Live begint
Het gaat tussen Stein en Maria!quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
BB Live begint
quote:Op maandag 6 november 2006 20:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eens kijken hoe ver ik kom in m'n eentje.
Mike!quote:Op maandag 6 november 2006 20:49 schreef Mike1964 het volgende:
Is Bommie nog steeds zoek?
Zelfs zijn PM is gesloten.... Wat is ook weer een nossie?quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mike!Ik was net bezig met een Nossie.
![]()
Bommie had geen zin meer en heeft zich afgemeld zoals je hebt kunnen lezen.
Maar een Deminsje is je gelukt!quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mike!Ik was net bezig met een Nossie.
![]()
Plat op m'n bek.quote:Op maandag 6 november 2006 20:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gestruikeld bij de eerste de beste poging
![]()
7 postjes achter elkaar, dacht ik?quote:Op maandag 6 november 2006 20:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Zelfs zijn PM is gesloten.... Wat is ook weer een nossie?
Is die nou niet afgeschaft?quote:Op maandag 6 november 2006 21:08 schreef Talitha het volgende:
4 was toch een Bommie?
quote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef demins het volgende:
[..]
Is die nou niet afgeschaft?![]()
Komt er wel ruimte voor een Talitha of een Patricia...
vieze wolf in schaapskledij!quote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga geen tweedehands plek innemen.
![]()
Neuh! Ik ben overgenomen door Patricia B.quote:
ik zie daar ook geen hoofdletters of punten in zitten hoorquote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat kun je dan weer wel in normaal Nederlands posten.![]()
Leraar..quote:
Ben jij haar oma?quote:Op maandag 6 november 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh! Ik ben overgenomen door Patricia B.![]()
tukkerquote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zie daar ook geen hoofdletters of punten in zitten hoor
Stefanquote:Op maandag 6 november 2006 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh! Ik ben overgenomen door Patricia B.![]()
Outlook mobile acces?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |