Krijg ik nou ook al Demins achter mijn reet aanquote:
Tot de brandweer kwam waren we heel gelukkig!quote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach...wat maakt het eigenlijk ook allemaal uit....zolang jij en Tally er maar gelukkig mee zijn.![]()
![]()
En? SPAM ?quote:
Jacht seizoen is weer begonen hequote:Op maandag 6 november 2006 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Krijg ik nou ook al Demins achter mijn reet aan
Gekkehuis![]()
dan ging je vrouw vreemd zei noemde zich Miss Bartoliquote:Op maandag 6 november 2006 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, zat jij te klooien in iets opbloeiends moois
Die Vrouw bij Deal or no Deal is niet echt mijn buurvrouw hoor. Geesteren is hier ongeveer 15 Km vandaan, Ruurlo ook trouwens.quote:Op maandag 6 november 2006 20:07 schreef demins het volgende:
[..]
Probeer hier eens een goed lopende, begrijpelijke, nederlandse, of desnoods twentse, zin van te maken!![]()
Ik wil jouw droom niet in een keer wreed verstoren maar ik meende toch te lezen dat die post vol stond van onverholen cynisme. Welbeschouwd maak ik na eendje nog meer kans dan jij.quote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan ging je vrouw vreemd zei noemde zich Miss Bartoli![]()
zie je, willie kan het welquote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die Vrouw bij Deal or no Deal is niet echt mijn buurvrouw hoor. Geesteren is hier ongeveer 15 Km vandaan, Ruurlo ook trouwens.
Ps ik kom uit de achterhoek Geesteren is maar net Overijsel (en dus Twente). Zij spreekt meer Achterhoeks dan Twents
Wat een sloeriequote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dan ging je vrouw vreemd zei noemde zich Miss Bartoli![]()
Je hebt er lang over gedaan, maar het resultaat mag er wezen!!!quote:Op maandag 6 november 2006 20:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die Vrouw bij Deal or no Deal is niet echt mijn buurvrouw hoor. Geesteren is hier ongeveer 15 Km vandaan, Ruurlo ook trouwens.
Ps ik kom uit de achterhoek Geesteren is maar net Overijsel (en dus Twente). Zij spreekt meer Achterhoeks dan Twents
maar dat is zo lastig gewoon door typen zonder hoofdletter punten kommas en dergelijke is veel makkelijker ik doe ook niet aan tremas en dat soort ongijn bij savonds laar ik ook de appostrofs ed wegquote:
Zij zal me toch niet die penispomp ad gestuurd hebbenquote:
en weer terug bij af, en je ging zo goedquote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar dat is zo lastig gewoon door typen zonder hoofdletter punten kommas en dergelijke is veel makkelijker ik doe ook niet aan tremas en dat soort ongijn bij savonds laar ik ook de appostrofs ed weg
zo lang heb ik er niet over gedaan hoor k las je reply pas netquote:Op maandag 6 november 2006 20:23 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt er lang over gedaan, maar het resultaat mag er wezen!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zij zal me toch niet die penispomp ad gestuurd hebben
En daar gáát je opgebouwde goodwill weer!quote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar dat is zo lastig gewoon door typen zonder hoofdletter punten kommas en dergelijke is veel makkelijker ik doe ook niet aan tremas en dat soort ongijn bij savonds laar ik ook de appostrofs ed weg
quote:Op maandag 6 november 2006 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wil jouw droom niet in een keer wreed verstoren maar ik meende toch te lezen dat die post vol stond van onverholen cynisme. Welbeschouwd maak ik na eendje nog meer kans dan jij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |