Doe nu maar weer normaal....Patty is al weg dus er is geen enkele reden om dat stompzinnige naieve eendje te blijven spelen..quote:Op maandag 6 november 2006 20:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jappie zegt dat ik lieg, dus dat zal dan wel
Probeer hier eens een goed lopende, begrijpelijke, nederlandse, of desnoods twentse, zin van te maken!quote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef Inodder het volgende:
goeden avond trouwens![]()
niet echt buurvrouw hoor 15 km hier vandaan ruurlo ook trouwens
Talitha en Demins hebben gezoend...quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef Mike1964 het volgende:
Heb ik nog wat gemist terwijl ik mijn armzalige ambtenarensalarisje bij elkaar aan het scharrelen was?
En de brandweer moest er aan te pas komen om ons uit elkaar te krijgen!quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Talitha en Demins hebben gezoend...![]()
![]()
To much infoquote:Op maandag 6 november 2006 20:11 schreef demins het volgende:
[..]
En de brandweer moest er aan te pas komen om ons uit elkaar te krijgen!![]()
Kijk het forum is het forum, ik kon het al nooit uitstaan dat de crew achter de schermen bezig is, maar nu kunnen de users dat ookquote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe nu maar weer normaal....Patty is al weg dus er is geen enkele reden om dat stompzinnige naieve eendje te blijven spelen..![]()
Ah...zie je wel...nu komt het eendje uit de mouw....je kunt het dus wel.quote:Op maandag 6 november 2006 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk het forum is het forum, ik kon het al nooit uitstaan dat de crew achter de schermen bezig is, maar nu kunnen de users dat ook
Ik heb er gewoon weinig behoefte aan
Als Patries behoefte heeft om me achter de schermen te nemen, mijn email staat in mijn profiel![]()
Als ik me niet vergis, zat jij te klooien in iets opbloeiends mooisquote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pik jij altijd vrouwen van andere af![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk het forum is het forum, ik kon het al nooit uitstaan dat de crew achter de schermen bezig is, maar nu kunnen de users dat ook
Ik heb er gewoon weinig behoefte aan
Als Patries behoefte heeft om me achter de schermen te nemen, mijn email staat in mijn profiel![]()
Ik zou niet weten hoe het werkt omdat ik me er nog nooit in verdiept hebquote:Op maandag 6 november 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...zie je wel...nu komt het eendje uit de mouw....je kunt het dus wel.![]()
Ach...wat maakt het eigenlijk ook allemaal uit....zolang jij en Tally er maar gelukkig mee zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 20:14 schreef demins het volgende:
[..]
Sorry! De brandweermannen waren ook al niet blij!![]()
Je bent een lief, dom ding!quote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe het werkt omdat ik me er nog nooit in verdiept heb
Maar ik krijg zonder hulp van oortje niet eens mijn lege fotoboek weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |