we hebben het toch over die blonde onverstaanbare bimbo uit ER he? Die met die leuke tieten, dat dan weer welquote:Op maandag 6 november 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog 1 keer snol zeggen tegen mijn Olgaatjeen dan put ik met een ijzer 5 een kneiterhard golfballetje in jouw X factor.
![]()
whehehehe gezien hoe flugel die meet aankondigt? Heb weinig keusquote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
En jij zegt toch het laatste moment weer af, toch?
doei talithaquote:Op maandag 6 november 2006 21:57 schreef Talitha het volgende:
De spanning is me teveel geworden.![]()
Tot later.![]()
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL:quote:Op maandag 6 november 2006 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog 1 keer snol zeggen tegen mijn Olgaatjeen dan put ik met een ijzer 5 een kneiterhard golfballetje in jouw X factor.
![]()
Ik wist hetquote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
whehehehe gezien hoe flugel die meet aankondigt? Heb weinig keus![]()
Dat klinkt al een stuk eerbiedwaardiger.quote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
we hebben het toch over die blonde onverstaanbare bimbo uit ER he? Die met die leuke tieten, dat dan weer wel
dus ik zal wel moeten gaan idd!quote:
toedeloequote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef Joohanna het volgende:
doeidoei zwaai zwaai trustsmakkus tot morgen!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je nou alquote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef Joohanna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg je ook alleen maar om Flugel te paaienquote:Op maandag 6 november 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL:
Eeeeeeeeeeen olga is een snol, tis een vieze snol, tis de goorste snol in the whole wide world, en ze heeft stom haar en namaaktieten tis een waanzinnige enorme biatch! lalalalalalalal
uhm doei ?quote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef Joohanna het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL:
Eeeeeeeeeeen olga is een snol, tis een vieze snol, tis de goorste snol in the whole wide world, en ze heeft stom haar en namaaktieten tis een waanzinnige enorme biatch! lalalalalalalal
Men vindt het altijd prettig als ik ga dus ik dacht iedereen maar gelijk een plezierige avond te bezorgen!quote:
zijn we hier weer aan het kantklossen ?quote:
Wat denk jij dan? Die dikke vensterbankpoes staat op scherp omtrent mijn persoontjequote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar om Flugel te paaien![]()
![]()
![]()
missed me bitchquote:Op maandag 6 november 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
FORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bitch? hoorde ik bitch? http://www.metacafe.com/w(...)yles_mom_is_a_bitch/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |