alweeheer.... nu ben jij hoorquote:
doei mikequote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ben er weer van tussen, kan weer rustig slapen...
Laterz
Daar gaat mijn reputatie.quote:Op maandag 6 november 2006 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon thuis ...was ff superzinloos om te posten op fok, en zat in dubio of ik niet weer een bommie zou doen als vorig jaar. Maar besefte me een beetje dat het ook kwam door de niet aflatende knallende koppijn en moeheid vanwege iets teveel werken. Zou niet eerlijk zijn om om die reden jullie rust te gunnen waar ik gewoon mijn plicht zou moeten doen om jullie met posting te overspoelen om jullie zo het riagg in te jagen![]()
tjowquote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Mike1964 het volgende:
Laterz
ik ga wel ff kijken danquote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook...maar het gaat met name toch wel om Olga
zelf...moordwijf is het.
![]()
![]()
Vind ik ook.quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ook...maar het gaat met name toch wel om Olga
zelf...moordwijf is het.
![]()
![]()
Slaap lekker Mike.quote:Op maandag 6 november 2006 21:34 schreef Mike1964 het volgende:
Laterz
Daar was ik nou juist zo bang voorquote:Op maandag 6 november 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee duckie...hij is ook terug om zijn rechtmatige plaats al playert weer in te nemen die jij zo sneaky probeerde in te pikken.
Je wil het niet weten bommelsquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pardon? wat heeft die pleuriseend nu weer geflikt? Fill me in please, buddy Japster!
Dattan weer wel ja...quote:Op maandag 6 november 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop man, ik weet het het is de fucking middle of nietsnadanoppes maar die zachte g van die mokkels daar ...zo lief zo onschuldig...daar wor ik KEIgeil van!![]()
het was ff 4 minuutjes stil ...maar nu niet meerquote:
och jee nog zon verloren gewaandequote:
quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
het was ff 4 minuutjes stil ...maar nu niet meer![]()
trek(t) es aan me vingerquote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef assuranseturix het volgende:
[..]mooi
ik voel een lied opkomen![]()
laat je gaan zou ik zeggen ...zingenquote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef assuranseturix het volgende:
[..]mooi
ik voel een lied opkomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |