als jij meent gelezen te hebben dat ik je newbie noemde dan zal ik dat hoogswaarschijnlijk ook gezegd hebben, newbie!quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
als jij meent gelezen te hebben dat ik je newbie noemde dan zal ik dat hoogswaarschijnlijk ook gezegd hebben, newbie!
niet gelijk huiliën hoorquote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gaan we onaardig doen was dan weggebleven
![]()
plompzakken?quote:
quote:
In je half verbouwde woning met gaten in de muur en zo?quote:Op maandag 6 november 2006 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
kreeg ik ineens onaangekondigd bezoek..daar heb je wat aan.
Lekker, ik zoek alvast een goede riemquote:
huhquote:Op maandag 6 november 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker, ik zoek alvast een goede riem![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
In je half verbouwde woning met gaten in de muur en zo?![]()
Plompzakken zou een vorm van geslachtsgemeenschap zijn, waarbij de man niet alleen zijn penis, maar ook zijn scrotum inbrengt in de vagina van de vrouw.quote:
lieverd, ik heb al twee keer verteld dat 212,1 km me echt te ver is....quote:Op maandag 6 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
Zoooooooooooooowwwwwwwwwww nu we de officiele plichtplegingen hebben gehad....
Waarom staan jullie niet massaal op de "ik kom naar de meeting" lijst?
Sc met grote blaffende muilen maar ohwzo stil in een hoekje met kaasschaaf als er eens live gebashed kan worden!
kunnen we niet gewoon neucken ?quote:Op maandag 6 november 2006 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Plompzakken zou een vorm van geslachtsgemeenschap zijn, waarbij de man niet alleen zijn penis, maar ook zijn scrotum inbrengt in de vagina van de vrouw.
[bewerk] Bestaan
Het bestaan van plompzakken is betwist. De activiteit wordt op internetfora veelvuldig genoemd, maar betrouwbare referenties ontbreken.
Het bewijs wordt echter onomstreden geleverd in het programma Spuiten en Slikken van de omroep BNN. In een scene die too hot for tv is (en dus enkel op de site van BNN te zien is) wordt het door een stel gedemonstreerd.
Het woord plompzakken bestaat zeker al sinds de jaren '70: het wordt in deze betekenis genoemd in het Bargoens woordenboek. Kleine woordenschat van de volkstaal van Enno Endt (Amsterdam 1972).
[bewerk] Uitvoering
Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap zou gebruik gemaakt worden van een riem, die zeer strak wordt aangesnoerd om het middel van de vrouw om er zo voor te zorgen dat de vagina maximaal openstaat. Een gevaar van plompzakken zou zijn dat er een vacuüm kan worden getrokken. De man zou daardoor vastraken in de vrouw, met gevaar voor afsluiting van de bloedtoevoer. Deze beweringen zijn echter (nog) niet wetenschappelijk onderlegd.
ja, ook dat nog...quote:Op maandag 6 november 2006 23:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
In je half verbouwde woning met gaten in de muur en zo?![]()
quote:
neuh, gewoon in mijn huis met gaten in de muur, zakken beton in de keuken en de nieuwe merbau openslaande deuren op z'n kant tegen de eetkamertafel...quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Visite ontvangt ze in de keet
![]()
komop, je bent er zo met de treinquote:Op maandag 6 november 2006 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lieverd, ik heb al twee keer verteld dat 212,1 km me echt te ver is....![]()
Er is een alternatieve meetquote:Op maandag 6 november 2006 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lieverd, ik heb al twee keer verteld dat 212,1 km me echt te ver is....![]()
ja, ben een provinciaaltje hè, nog nooit van het erf geweest....quote:Op maandag 6 november 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop, je bent er zo met de trein![]()
flikker maar op, ik ga echt neit naar dat kutamsterdam!quote:Op maandag 6 november 2006 23:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er is een alternatieve meet
BB6 2006 - Meeting!
![]()
kooknie...quote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
flikker maar op, ik ga echt niet naar dat kutamsterdam!
kan die meet niet gewoon in Roermond of zo ?quote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
flikker maar op, ik ga echt neit naar dat kutamsterdam!
quote:Op maandag 6 november 2006 23:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan die meet niet gewoon in Roermond of zo ?![]()
Ik hoef niet op te flikkeren, ik ben er alquote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
flikker maar op, ik ga echt neit naar dat kutamsterdam!
hebben we tenminste fatsoenlijk bierquote:
daar mag ik niet meer komenquote:
uhm, dat hebben we hier ook wel...quote:Op maandag 6 november 2006 23:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
hebben we tenminste fatsoenlijk bierLimburgs bier
![]()
truste buufquote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik ga nu echt pitten.morgen weer vroeg dag...
![]()
morgenochtend ook alle jongens naar school, dus dan ben ik er vast en zeker weer....![]()
waar is hier ?quote:Op maandag 6 november 2006 23:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm, dat hebben we hier ook wel...
dus da's geen reden....![]()
dat mag ik niet vertellenquote:Op maandag 6 november 2006 23:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
heb je gereld ofzo
![]()
heeft leers je buitengezet? kom je van vinkenslag? of wat?
fryslânquote:
De groeten aan de buurmanquote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
maar ik ga nu echt pitten.morgen weer vroeg dag...
![]()
morgenochtend ook alle jongens naar school, dus dan ben ik er vast en zeker weer....![]()
daar heb ik al 6 jaar gewoondquote:
zwakquote:Op maandag 6 november 2006 23:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat mag ik niet vertellenen vinkenslag
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |