[machomode]quote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had toch al eens verteld dat de rollen hier in huis omgedraaid zijn...
Mannetje is een ster met het strijkijzer en ik boor alle gaatjes...![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had toch al eens verteld dat de rollen hier in huis omgedraaid zijn...
Mannetje is een ster met het strijkijzer en ik boor alle gaatjes...![]()
10 kasten in 1 logeerkamerquote:Op maandag 6 november 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
Weet je... één IKEA kast draai ik m'n hand niet meer voor om. Twee is ook nog te doen. Maar ik ben nu dus met nummer 8 bezig...
En dan heb ik ook al laminaat gelegd vandaag. Okay, ik heb m'n logeerkamer bijna af nu, maar ik KAN GEEN IKEAKAST MEER ZIEN....
en ik moet er nog twee![]()
Ik heb deze week al 2 kasten in elkaar gedraaid voor op de slaapkamer...quote:
pffff... lekker klusje ...ik heb een paar weken geleden al die meuk uitelkaar gehaaldquote:Op maandag 6 november 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn er 13 in totaal
Maar er zitten 8 cd-kastjes bij, van die lange smalle... De muziekkamer van meneer Flugel wordt geweldig
8 gedaan 2 to go totaal 13quote:Op maandag 6 november 2006 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn er 13 in totaal
Maar er zitten 8 cd-kastjes bij, van die lange smalle... De muziekkamer van meneer Flugel wordt geweldig
kwartjeshoer alertquote:
ach.. wie wil nu geen goedkope russische importsletquote:
mwah hij herkent wel een hoer als hij er 1 zietquote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
goedkope humor idd van die assurencetotdedeurnix![]()
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah hij herkent wel een hoer als hij er 1 ziet
Jullie kunnen Olgaquote:Op maandag 6 november 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah hij herkent wel een hoer als hij er 1 ziet
Vandaag 8. Ik had er al 3 in elkaar zitten sinds vorige weekquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie kunnen Olgagewoon niet handelen betalen
watjes paupers
![]()
weet niet eens wie t is die foto die je net poste vind ik overigens niet zo denderendquote:Op maandag 6 november 2006 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie kunnen Olgagewoon niet handelen
watjes
![]()
Doe je kunstje nu maar dan gooi ik misschien nog wel een euro in je helm...kun je vast een beetje sparen...quote:
Rechts is idd niet mijn meest fotogenieke kantquote:Op maandag 6 november 2006 22:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
weet niet eens wie t is die foto die je net poste vind ik overigens niet zo denderend
ze is lief en schattig hoorquote:Op maandag 6 november 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rechts is idd niet mijn meest fotogenieke kant.......maar wat vond je van Olga
quote:Op maandag 6 november 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe je kunstje nu maar dan gooi ik misschien nog wel een euro in je helm...kun je vast een beetje sparen...![]()
k weet niet vind t niet echt was iets staat me niet aan kan er de vinger niet opleggen te gemaakt ofzo weet nietquote:Op maandag 6 november 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rechts is idd niet mijn meest fotogenieke kant.......maar wat vond je van Olga
Ook al een inodder in mensenkennisquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
k weet niet vind t niet echt was iets staat me niet aan kan er de vinger niet opleggen te gemaakt ofzo weet niet
ja idd...een kwartjeshoerquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
k weet niet vind t niet echt was iets staat me niet aan kan er de vinger niet opleggen te gemaakt ofzo weet niet
Daar kan je anders heel goedkoop een vinger insteken, euh opleggenquote:
ff serieus... zou jij daar nog een kwartje aan besteden danquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 22:51 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
ff serieus... zou jij daar nog een kwartje aan besteden danIn de stairway of in de kneus zijn ze goedkoper te scoren hoor
Waar is datquote:Op maandag 6 november 2006 22:51 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
ff serieus... zou jij daar nog een kwartje aan besteden danIn de stairway of in de kneus zijn ze goedkoper te scoren hoor
quote:Op maandag 6 november 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stairway!
![]()
Zelfs daar hebben ze naar mijn mening meer smaak...alhoewel...zo'n pogoénde slet op zaterdagavond laat kun je voor minder dan 20 eurocent dan wel scoren![]()
quote:
http://www.stairway.nl/indexflash.htmlquote:Op maandag 6 november 2006 22:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar is dat
Ik doe het nog steeds met de relatief dure breezahs![]()
quote:
heejquote:
wou wat antwoorden maar laat maarquote:
Hoi Newbie!quote:
quote:
Je kan tegen mij alles zeggen hoorquote:
En Gladys dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |