Da's in elk geval wel een verrassing jaquote:Op maandag 6 november 2006 10:51 schreef Vrieskist het volgende:
spaghetti tang ...
ja, maar dat kan ook wel. Als je van schilderen houdt kun je bijvoorbeeld bepaalde kleuren verf vragen, als je doet aan origami kun je naar het nieuwste boekje vragen of naar nieuw papier.quote:Op maandag 6 november 2006 11:27 schreef teigan het volgende:
ja, maar als iemandd knutselspullen zou vragen, dan is er nog heel veel wat je kan geven.. Dus dan moet je al redelijk specifiek worden ja..
Is er alquote:Op maandag 6 november 2006 11:35 schreef Levitation het volgende:
Kan iemand ook een topic openen met 'hoe maak ik een leuke surprise?'
Ik ben een creatieve wanhoop.![]()
Maar... eerst maar eens een verlanglijstje verzinnen. Is op zich ook altijd al een uitdaging.![]()
Al is een biggetje misschien niet zo geschikt voor een Dieetclub-surprise-avond. Kan erg lullig overkomen.quote:Op maandag 6 november 2006 11:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is er al
Ik voorzie 10 dezelfde surprises
ik heb het maar vluchtig bekeken, maar ik zag bij de V&D een chocoladeuitvoering van Scrabble en Monopoly. Ik denk alleen neit dat het het complete speelbare spellen zijn, maar het zag er wel grappig uit.quote:Op maandag 6 november 2006 10:54 schreef teigan het volgende:
spelletjes zijn ook wel leuk, maar dan moet je net iets voor onder een tientje vinden....
Set is wel heel erg leuk! Dus dat is wel een goede tip.quote:Op maandag 6 november 2006 18:10 schreef teigan het volgende:
het spel Set, wat hier ergens op fok! online wordt gespeelt, is ook onder de 10 euro meestal...
Net zoals sommige kaartspelletjes(kan zo gauw geen voorbeeld verzinnen..)
Heeft niet iedereen die al? Wij hebben ooit voor kerst onze hele familie en vriendenkring van zo'n set voorzien.quote:Op maandag 6 november 2006 10:53 schreef Matness het volgende:
bij de kijkshop hebben ze een glazen spelset, kun je mee schaken, dammen en backgammon spelen.
9,99.
ziet er nog gezellig uit ook.
Da's nogal lastig in een surprise te verwerkenquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen die al? Wij hebben ooit voor kerst onze hele familie en vriendenkring van zo'n set voorzien.![]()
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen die al? Wij hebben ooit voor kerst onze hele familie en vriendenkring van zo'n set voorzien.![]()
Mooi, een nieuw slachtoffer!quote:
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mooi, een nieuw slachtoffer!![]()
Nog even voor 16 mei naar de kijkshop dus...![]()
Boek over fotografie? Of misschien geheugenkaartje voor digitale camera (512 MB is wel voor <E20 te krijgen)?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:06 schreef Werewolf het volgende:
Aaargh....
De tijd begint te dringen.
Zaterdag heb ik mijn eerste sinterklaasfeest en de week daarna het tweede.
Voor alletwee de keren moet ik nog iets bedenken om zelf te vragen van ongeveer 20 euro .
Ik heb in dit topic nog niet echt goede ideeen opgedaan, dus als iemand nog een tip heeft...
Ik vind zelf een gezelschapsspel wel leuk, maar welke zijn dan echt de moeite waard voor 20 euro?
Voor in huis en sportspullen heb ik eigenlijk wel alles.
Boeken misschien, maar welke?
Fotograferen als hobbie, maar alles daarvan is duur...
Leuke gadgets misschien?
HELP!
Bol.com: E 19,79quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet of Carcassonne onder de 20 is, maar dat s echt een superspel!
Uitbreidingen van het kaartspel van Catan heb ik nog niet van gehoord...quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:43 schreef YPPY het volgende:
En uitbreidingen voor het kaartspel van catan? Die zijn ook leuk.
Je hebt verschillende van dat soort spelletjes bij de bart smit liggen.
Bijv. machiavelli
Voor mij misschien ook een goed idee.. Om in de gaten te houden dit topicquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Boek over fotografie? Of misschien geheugenkaartje voor digitale camera (512 MB is wel voor <E20 te krijgen)?
Gezelschapsspellen: misschien van die kaartspellen voor 2 spelers, zoals van Catan? Die zijn volgens mij ook nog geen E 20.
en ze leveren vast niet binnen 19 uurquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:50 schreef lnino het volgende:
Een burr-puzzel (of: chinese puzzel) is ook leuk & niet duur; +/- 9 euro en je kan er uren mee zoet zijn. Voor meer info: klik hier
Deze dingen kan je iig kopen bij tah-wa en waarschijnlijk ook wel bij speciaalzaken voor spellen zoals schaakengo in Amsterdam. Online shops die deze puzzels verkopen zijn echter vrij zeldzaam. Ik kon alleen deze site vinden: http://www.ledindon.com/casse-tete/index.php/en, maar daarop is het aanbod beperkt en bovendien relatief duur.
Moet je nu nog iets voor Sinterklaas verzinnen dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:13 schreef rubbereend het volgende:
tvp
Uhm, er zijn ook mensen die lootjes trekken met kerst hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:01 schreef killko het volgende:
[..]
Moet je nu nog iets voor Sinterklaas verzinnen dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |